שירות חברת "סמליין" תקלה בטלוויזיה חדשה

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K

מנהל: מנהלי וידאו

LeeAnne
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 4
הצטרף: דצמבר 2018
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

שירות חברת "סמליין" תקלה בטלוויזיה חדשה

לינק להודעה #1 

שלום רב,

החלטתי לשתף אותכם בחוויה שאני עוברת עם חברת "סמליין" לאחר תקלה שהתגלתה בטלוויזיה חדשה שרכשתי.
בתאריך ה 1/10/2018 רכשתי טלוויזיה של סמסונג מדגם UE65NU8000, הוסבר לי שחברת "סמליין" הינם היבואן הרשמי של סמסונג בישראל דבר אשר אמור להבטיח לי "ראש שקט" במידה ותהיה תקלה עם המוצר.

לאחר כחודש מהתקנת הטלווזיה הופיע קו לבן לרוחב המסך בעובי של כ 1-2 מ"מ בחלק העליון של המסך (מצ"ב תמונה).
התקשרתי לשירות לקוחות של חברת סמליין ונאמר לי שיתקשרו אלי בחזרה מהתמיכה הטכנית על מנת לנסות לעזור לי לפתור את הבעיה דרך הטלפון.
אכן אחרי כמה ימים התקשר אלי נציג מהתמיכה הטכנית אך אחרי שהסברתי לו מה הבעיה הוא החליט שצריך לשלוח טכנאי עד לבית.
הטכנאי (יותר נכון 2 טכנאים) הגיעו אלי הביתה ולאחר שבדקו את המסך החליטו שהם לוקחים את המסך למעבדה.
תאריך איסוף המסך 29/11/18 (חודשיים מיום ההתקנה).
הטכנאים שהגיעו הינם מחברת "Electronics Pro" חברה שמספקת שירותי מעבדה ליבואן "סמליין".
לאחר כ-3 ימים התקשרתי לשירות לקוחות כדי להתעדכן במצב הטיפול בתקלה ונאמר לי שהתיקון יקח 7 ימי עסקים.
לאחר שעברו 7 ימי עסקים התקשרתי שוב ונאמר לי שהמסך עדיין בתיקון.
היום 16/12/18 אני עדיין ללא מסך וללא שום עדכון לגבי מצב המסך.
חשוב לציין שבכל פעם שהתקשרתי לשירות לקוחות נאלצתי לחכות לפחות חצי שעה עד שענו לי.

הסיבה שבחרתי לשתף אותכם כי אני באמת לא יודעת מה לעשות בעניין ואשמח לקבל מכם ייעוץ להמשך ההתנהלות שלי מולם.

תודה לכם.
נא להרשם/להכנס לחשבון בפורום על מנת לצפות בקבצים או בתמונות המצורפים לשרשור

בוננזה
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 655
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 15 פעמים
קיבל תודות: 55 פעמים

לינק להודעה #2 

לידיעתך על פי חוק הם מחויבים לתקן את המס (בתקופת האחריות) בתוך שני ימי עסקים בלבד.
במקרה שלא ניתן הם חייבים לספק מסך זמני עד לתיקון.
בחוק גם מוגדר שטכנאי צריך להגיע בתוך יום מעת דיווח התקלה.
במקרה של אי עמידה בחוק יש אפשרות לתבוע עדמלגובה 15,000₪ ללא הוכחת נזק.

עד שלא נתחיל לתבוע את החברות השונות הם ימשיכו לזלזל ולא ליישם את החוק!

gabbytec
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 92
הצטרף: ינואר 2016
נתן תודות: 18 פעמים
קיבל תודות: 4 פעמים

רק בגלל השרות שלהם (סמליין) לא מוכן לקנות סמסונג

לינק להודעה #3 

לחברות כאלו אין זכות קיום.

איינשטיין
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7674
הצטרף: אוקטובר 2007
מיקום: קרית יאבוייה
נתן תודות: 148 פעמים
קיבל תודות: 272 פעמים

לינק להודעה #4 

ברוכה הבאה למועדון מקבלי השירות מחברת "אלקטרוניקס-פרו".
תעשי חיפוש קצר באתר ותביני יותר...
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!

Arie10
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 942
הצטרף: פברואר 2015
נתן תודות: 7 פעמים
קיבל תודות: 75 פעמים

לינק להודעה #5 

לאלקטרוניקס-פרו פנית...לא רק שטעית...כי אם גם שטות עשית !

intguy
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 11
הצטרף: נובמבר 2018
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

לינק להודעה #6 

מזעזע. חרטות של קניית המסך כבר התחילו לי כשהבנתי שאוכל להשתמש במסך שקניתי רק 3 שבועות לאחר הקנייה.
לפי מה שקראתי יש לו מעט אנשים שחוו התעללות מצד החברה הזו.
אולי כדאי לארגן תביעה משותפת של הנפגעים הקיימים ושל אלו העתידים להפגע.

fLy
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 1760
הצטרף: אפריל 2009
מיקום: רמת השרון
נתן תודות: 349 פעמים
קיבל תודות: 328 פעמים

לינק להודעה #7 

משום מה אתם מפרידים ואומרים 'השירות שאלקטרוניקס פרו נותנים"...לדעתי הם פשוט נותנים מה שסמליין דורשים/משלמים להם לתת...ותו לא.
זה השירות של סמליין, לא של אלקטרוניקס פרו.
דורון.

בוננזה
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 655
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 15 פעמים
קיבל תודות: 55 פעמים

לינק להודעה #8 

זה השרות של סמליין ולא אלקטרוניקס פרו.
זה מקרה קלאסי של "לא יורים בש"ג"
חנות מקצועית אולי הייתה עוזרת במקרה זה.
ממליץ להתחיל בפניה לעמותה לצרכנות

mdk_25
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4224
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 130 פעמים
קיבל תודות: 615 פעמים

Re: שירות חברת "סמליין" תקלה בטלוויזיה חדשה

לינק להודעה #9 

@LeeAnne
·
תנסי לפנות דרך החנות שדרכה קנית את הטלויזיה.
מספר אנשים דיווחו שכשהחנות שדרכה קנו היתה מעורבת בעניין - הם קיבלו שירות הרבה יותר טוב והיה מישהו שדאג לאינטרסים שלהם.

איינשטיין
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7674
הצטרף: אוקטובר 2007
מיקום: קרית יאבוייה
נתן תודות: 148 פעמים
קיבל תודות: 272 פעמים

לינק להודעה #10 

fLy כתב:משום מה אתם מפרידים ואומרים 'השירות שאלקטרוניקס פרו נותנים"...לדעתי הם פשוט נותנים מה שסמליין דורשים/משלמים להם לתת...ותו לא.
זה השירות של סמליין, לא של אלקטרוניקס פרו.
דורון.
...
לא נכון. אם סמליין הגדירו לאלקטרוניקס-פרו רמת שירות נמוכה מאד, היה על אלקטרוניקס-פרו לסרב. כך הייתה פועלת חברה סבירה אשר מספקת שירות טכני לאחר קנייה.

במקרה הזה מדובר במשחק שהיבואנים עושים בשיתוף פעולה עם אלקטרוניקס-פרו. סמליין לא היחידים שעובדים איתם.
בצורה כזו כל צד יכול לנפנף את הלקוח, וזה מה שקורה לצערי.
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!

fLy
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 1760
הצטרף: אפריל 2009
מיקום: רמת השרון
נתן תודות: 349 פעמים
קיבל תודות: 328 פעמים

לינק להודעה #11 

@איינשטיין
·

מן הסתם סמליין לא הגדירו להם 'רמת שירות', אלא רק תמחור שירות..התמחור הנמוך גורם בתורו לשירות הקלוקל.
סמליין בודקים את ערימת התלונות מצד אחד ואת שורת הרווח בצד השני, אם שורת הרווח לא זזה ממש, ממשיכים הלאה...

ronen61
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4649
הצטרף: אפריל 2008
נתן תודות: 196 פעמים
קיבל תודות: 106 פעמים

Re: רק בגלל השרות שלהם (סמליין) לא מוכן לקנות סמסונג

לינק להודעה #12 

gabbytec כתב:לחברות כאלו אין זכות קיום.
...
·

גם אני ככה, בהתחלה היה את רטפון ועכשיו אלקטורינק פרו

nir11
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2754
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 161 פעמים
קיבל תודות: 180 פעמים

לינק להודעה #13 

לי הייתה בעיה מאוד דומה וזכיתי לשרות טוב יותר.

https://www.hometheater.co.il/vt307920.html
ממליץ לך להיות תקיפה איתם ולדרוש החלפת מסך.

fLy
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 1760
הצטרף: אפריל 2009
מיקום: רמת השרון
נתן תודות: 349 פעמים
קיבל תודות: 328 פעמים

לינק להודעה #14 

ככה זה בג'ונגל, רוצה את המחיר הראוי? תתמקח עד יאוש..רוצה שירות כראוי? תבזבז ת'זמן והגרון
אני רואה את עצמי כבר מזל מדרגה ראשונה מכיוון שלא התקלקלו לי אף פעם מכשירים חדשים או שבאחריות...פשוט מזל של יותר מ15 שנה

דניאל111
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 94
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 7 פעמים
קיבל תודות: 4 פעמים

לינק להודעה #15 

אצל ההורים שלי גם בUE65NU8000 הופיע בדיוק אותו פס בערך באותו מקום, חודש אחרי הקניה.
הטכנאי הגיע וראה את הפס, אחרי פחות משבוע הגיע טכנאי אחר והחליף את הטלויזיה בחדשה.

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”