ben-home כתב:אני מבין שזה גם כולל את מערך השירות הנפלא של חברת הוט.
נטפליקס, אמזון ועוד עשרות חברות התחילו לרעוד. כל העובדים פרצו בצחוק מטורף כששמעו על המתחרה החדשה, והבניינים התחילו לרעוד.
...
·
תחשוב, יש בזה משהו הגיוני (מצידם).
לקוחות מקומיים כבר יודעים מה זה הוט והרבה מידי ישראלים מנסים להתרחק/להתנתק/לא להתחבר וכד'. אז שינו את השם ל NEXT... ובנוסף הוט הפך ל HOT בכיתוב לוגו סקסי....וגם זה לא כנראה לא עובד, אז מה עושים?
יוצאים החוצה למכור לגויים שעדיין לא יודעים מי ומה זה הוט/NEXT/HOT.
השקעה בשיפור השירות זה כנראה יותר יקר ופחות משתלם

.