אני מחפש המלצה (מניסיון אישי) למכונת תספורת לשיער ואם אפשר אז גם לזקן.
אם יש לה אופציה לכמה שיותר קרוב לאפס מ"מ יהיה מצויין.
תודה רבה.
שרשור הדיבורים של פורום ht deals
- oronwerner
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 377
- הצטרף: מרץ 2013
- נתן תודות: 51 פעמים
- קיבל תודות: 51 פעמים
אני דווקא חושב שהשיקול הוא אחר לגמרי בהיבט הקנייה מאמאזון -
כשאני בודק כמה עולה מוצר בארץ לעומת להזמין מאמזון, אני בודק גם את ההפרש ולא רק את המחיר עצמו, גם כשהמחיר גבוה יותר
(הפרש באחוזים/בכסף אבסולוטי, כל אחד יעשה את שיקוליו).
הסיבה לכך היא שקנייה מאמאזון לא מסתכמת עבורי רק בעלות, אלא גם בשקט הנפשי -
בכך שיש לך למי לפנות, בכך שלא ינפנפו אותך אם יקרה משהו גם חצי שנה אחרי הקנייה, בכך ששירות הלקוחות יתייחס בצורה נאותה ומכובדת ולרוב ינסו למצוא פתרון שישביע את רצונך.
וכן - גם להגיד שלא מגיע לך כלום הם יודעים, ועדיין אתה לא מרגיש ש"דפקו" אותך או שהתעלמו ממך.
בקיצור, לטעמי הפרש X כלשהו, גם אם הוא גבוה יותר באמאזון, עבור מוצרים יקרים, שווה את זה.
מה ערך ה-X? כל אחד יחשוב לעצמו...
חוויתי מספיק סיפורים בעצמי ומחברים על התייחסות מזלזלת מצד היבואן, ומוצרים ש"נעלמו" לחודש שלם של "טיפולים" כי צריך לשלוח למעבדה שיושבת הכי רחוק ממך ואז בדיקת טכנאי, ואז לשלוח חזרה לחנות הקרובה, ולתאם ו-"לצערי זו חברה חיצונית אז הם עובדים רק 3 ימים...." ועוד ועוד.
בקיצור - עבורי לרוב הקנייה מאמזון, גם עבור תוספת, שווה בהחלט.
כשאני בודק כמה עולה מוצר בארץ לעומת להזמין מאמזון, אני בודק גם את ההפרש ולא רק את המחיר עצמו, גם כשהמחיר גבוה יותר
(הפרש באחוזים/בכסף אבסולוטי, כל אחד יעשה את שיקוליו).
הסיבה לכך היא שקנייה מאמאזון לא מסתכמת עבורי רק בעלות, אלא גם בשקט הנפשי -
בכך שיש לך למי לפנות, בכך שלא ינפנפו אותך אם יקרה משהו גם חצי שנה אחרי הקנייה, בכך ששירות הלקוחות יתייחס בצורה נאותה ומכובדת ולרוב ינסו למצוא פתרון שישביע את רצונך.
וכן - גם להגיד שלא מגיע לך כלום הם יודעים, ועדיין אתה לא מרגיש ש"דפקו" אותך או שהתעלמו ממך.
בקיצור, לטעמי הפרש X כלשהו, גם אם הוא גבוה יותר באמאזון, עבור מוצרים יקרים, שווה את זה.
מה ערך ה-X? כל אחד יחשוב לעצמו...
חוויתי מספיק סיפורים בעצמי ומחברים על התייחסות מזלזלת מצד היבואן, ומוצרים ש"נעלמו" לחודש שלם של "טיפולים" כי צריך לשלוח למעבדה שיושבת הכי רחוק ממך ואז בדיקת טכנאי, ואז לשלוח חזרה לחנות הקרובה, ולתאם ו-"לצערי זו חברה חיצונית אז הם עובדים רק 3 ימים...." ועוד ועוד.
בקיצור - עבורי לרוב הקנייה מאמזון, גם עבור תוספת, שווה בהחלט.
- Amir64
-
- גורו
- הודעות: 10043
- הצטרף: אוגוסט 2012
- נתן תודות: 178 פעמים
- קיבל תודות: 1733 פעמים
גם אני ככה לרוב, חבל שעוד אי אפשר לעשות את זה על מוצרים גדולים (רהיטים, מוצרי חשמל גדולים לבית)oronwerner כתב:אני דווקא חושב שהשיקול הוא אחר לגמרי בהיבט הקנייה מאמאזון -
כשאני בודק כמה עולה מוצר בארץ לעומת להזמין מאמזון, אני בודק גם את ההפרש ולא רק את המחיר עצמו, גם כשהמחיר גבוה יותר
(הפרש באחוזים/בכסף אבסולוטי, כל אחד יעשה את שיקוליו).
הסיבה לכך היא שקנייה מאמאזון לא מסתכמת עבורי רק בעלות, אלא גם בשקט הנפשי -
בכך שיש לך למי לפנות, בכך שלא ינפנפו אותך אם יקרה משהו גם חצי שנה אחרי הקנייה, בכך ששירות הלקוחות יתייחס בצורה נאותה ומכובדת ולרוב ינסו למצוא פתרון שישביע את רצונך.
וכן - גם להגיד שלא מגיע לך כלום הם יודעים, ועדיין אתה לא מרגיש ש"דפקו" אותך או שהתעלמו ממך.
בקיצור, לטעמי הפרש X כלשהו, גם אם הוא גבוה יותר באמאזון, עבור מוצרים יקרים, שווה את זה.
מה ערך ה-X? כל אחד יחשוב לעצמו...
חוויתי מספיק סיפורים בעצמי ומחברים על התייחסות מזלזלת מצד היבואן, ומוצרים ש"נעלמו" לחודש שלם של "טיפולים" כי צריך לשלוח למעבדה שיושבת הכי רחוק ממך ואז בדיקת טכנאי, ואז לשלוח חזרה לחנות הקרובה, ולתאם ו-"לצערי זו חברה חיצונית אז הם עובדים רק 3 ימים...." ועוד ועוד.
בקיצור - עבורי לרוב הקנייה מאמזון, גם עבור תוספת, שווה בהחלט....
אולי עם הכניסה של אמזון לארץ זה ישתנה
@Huber
נראה לי שכדאי להעביר לשרשור דיבורים..
Re: איך יכול להיות שאוזניות bose qc30 יותר זולות בארץ מאשר באמזון?
· ואם אתה בקרוב באילת / יש לך מישהו שיהיה שם - אז אפשר לקנות גם ב - 863 ש"ח באייבוריavinatbezeq כתב:באמזון ארה"ב, עם משלוח חינם בארה"ב (פריים) עולה $318
בארץ בזאפ 1,000 שקל!
לא מבין את זה!?!...
http://eilat.ivory.co.il/catalog.php?id=24749&iszap=1
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
·oronwerner כתב:אני דווקא חושב שהשיקול הוא אחר לגמרי בהיבט הקנייה מאמאזון -
כשאני בודק כמה עולה מוצר בארץ לעומת להזמין מאמזון, אני בודק גם את ההפרש ולא רק את המחיר עצמו, גם כשהמחיר גבוה יותר
(הפרש באחוזים/בכסף אבסולוטי, כל אחד יעשה את שיקוליו).
הסיבה לכך היא שקנייה מאמאזון לא מסתכמת עבורי רק בעלות, אלא גם בשקט הנפשי -
בכך שיש לך למי לפנות, בכך שלא ינפנפו אותך אם יקרה משהו גם חצי שנה אחרי הקנייה, בכך ששירות הלקוחות יתייחס בצורה נאותה ומכובדת ולרוב ינסו למצוא פתרון שישביע את רצונך.
וכן - גם להגיד שלא מגיע לך כלום הם יודעים, ועדיין אתה לא מרגיש ש"דפקו" אותך או שהתעלמו ממך.
בקיצור, לטעמי הפרש X כלשהו, גם אם הוא גבוה יותר באמאזון, עבור מוצרים יקרים, שווה את זה.
מה ערך ה-X? כל אחד יחשוב לעצמו...
חוויתי מספיק סיפורים בעצמי ומחברים על התייחסות מזלזלת מצד היבואן, ומוצרים ש"נעלמו" לחודש שלם של "טיפולים" כי צריך לשלוח למעבדה שיושבת הכי רחוק ממך ואז בדיקת טכנאי, ואז לשלוח חזרה לחנות הקרובה, ולתאם ו-"לצערי זו חברה חיצונית אז הם עובדים רק 3 ימים...." ועוד ועוד.
בקיצור - עבורי לרוב הקנייה מאמזון, גם עבור תוספת, שווה בהחלט....
כל מילה בסלע
רק מי שחווה "שירות" בארץ מול הישרות המופתי של אמזון יודע שהמחיר הוא רק פאקטור אחד ברכישה מאמזון. אני לא אומר שאני תמיד ארכוש באמזון, אבל גם כשהמחיר זהה או אפילו טיפה יותר יקר שם, לרב ארכוש שם (כל מקרה לגופו), לא רק אם זה דיל.
@Gico
·ישנם מספר שיקולים של אמזון לגבי איחוד / פיצול משלוחים, בד"ג זה נובע ממיקום הפריט (יש מספר מחסנים שונים הרחוקים זה מזה גאוגרפית) ומזמינות הפריט - לפעמים פריט מסויים קיים במחסן ולפעמים מסופק רק בעת ההזמנה וכו'.
לאחרונה ביצעתי הזמנה אחת עם כ-7 פריטי לבוש שונים שנשלחו ארצה ב-4 משלוחים שונים... היה משעשע לקבל כמעט כל יום שיחה משליח הדואר המביא אלי עוד חבילה קטנה מאמזון (משלוח זול של I-PARCEL)...
·ישנם מספר שיקולים של אמזון לגבי איחוד / פיצול משלוחים, בד"ג זה נובע ממיקום הפריט (יש מספר מחסנים שונים הרחוקים זה מזה גאוגרפית) ומזמינות הפריט - לפעמים פריט מסויים קיים במחסן ולפעמים מסופק רק בעת ההזמנה וכו'.
לאחרונה ביצעתי הזמנה אחת עם כ-7 פריטי לבוש שונים שנשלחו ארצה ב-4 משלוחים שונים... היה משעשע לקבל כמעט כל יום שיחה משליח הדואר המביא אלי עוד חבילה קטנה מאמזון (משלוח זול של I-PARCEL)...
לא רק מוכרים צד ג', לפעמים אפילו מאמאזון עצמם זה מפצל.Gico כתב:יש לי שני מוצרים בעגלה, אחד נמכר ע"י אמזון, ואחד ע"י צד ג' אבל Fullfilment ע"י אמזון,
וכשאני מנסה לשלם עבורם הוא מפצל לשני משלוחים, ואיני מוצא דרך לאחד אותם.
בדרך כלל משלוח מאוחד הוא ברירת המחדל. האם עם מוצרי צד ג' זה שונה?...
הרבה מוצרים לא תמיד נמצאים באותו מחסן ולכן הם מפצלים את המשלוחים לפי הצרך והנוחות שלהם.