תקלה בהתקנת טלוויזיה MU9000 וחוסר אונים אל מול אלקטרוניקס פרו

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K

מנהל: מנהלי וידאו

ניבה
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 16
הצטרף: ספטמבר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

תקלה בהתקנת טלוויזיה MU9000 וחוסר אונים אל מול אלקטרוניקס פרו

לינק להודעה #1 

שלום לכולם,
מבקשת את עצתכם:
לפני כשבוע הגיעו לביתי 2 מתקינים של אלקטרוניקס פרו, להתקין MU9000 שנרכשה באולסייל. מיד לאחר ההעמדה על הקיר, לא הצליחו לחבר את הטלוויזיה ל - ONE CONNECT, ניסו להחליף את התיבה, וכן את הכבל, ולא הצליחו. המתקין אמר לי במפורש במקום: הטלוויזיה תקולה, את תקבלי חדשה, אולי אפילו עוד מחר. פתח קריאה לחברה והלך, משאיר לי את הטלוויזיה התקולה על הקיר.
מאז כשבוע, אני עוברת מולם מסכת ייסורים. הם אינם מוכנים להחליף, והתעקשו על כך שיגיע טכנאי הביתה לנסות לחבר שוב את הטלוויזיה או לתקן אותה. אמרתי מפורשות - אני לא מוכנה לתיקון. שילמתי על טלוויזיה חדשה וברצוני טלוויזיה תקינה לחלוטין. לאחר שהבנתי שהפרוצדורה הינה שטכנאי נוסף יגיע הביתה, הגיע היום טכנאי שכמובן גם הוא לא הצליח לחבר את הטלוויזיה ואמר שיש אפשרות לתיקון, שאמרתי שכמובן אינני מעוניינת בו.
כעת אני שוב ניצבת מול אלקטרוניקס פרו. אני כבר שבוע בעשרות שיחות מולם, מקבלת כל פעם גרסה אחרת.
אולסייל מאוד נחמדים אבל בפועל - לא עוזרים כלל מול אלקטרוניקס פרו. רושמים את פניותיי ומבטיחים לטפל אבל בינתיים לא עשו כלום. אני כבר שבוע ללא טלוויזיה. כלומר היא שם על הקיר, מרשימה וכבויה.
מהן האפשרויות שלי כרגע?
האם זה כל כך מוגזם לצפות שיחליפו לי את הטלוויזיה בחדשה? מדוע שאסכים לתיקון טלוויזיה חדשה שלא נעשה בה שימוש אף דקה?
תודה מראש

גיל37
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2888
הצטרף: יולי 2011
נתן תודות: 106 פעמים
קיבל תודות: 292 פעמים

לינק להודעה #2 

פני אל החנות ממנה רכשת את הטלוויזיה,
חנות טובה שרוצה לשמור על קהל הלקוחות תתערב לטובתך ותעזור מול היבואן.

se1
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1291
הצטרף: יולי 2009
נתן תודות: 72 פעמים
קיבל תודות: 185 פעמים

לינק להודעה #3 

התשובה ברורה לחלוטין.
לא לוותר ולבטל העיסקה.
לאולסייל יש אחריות לכל הסיפור הגרוטסקי הזה שאני מתקשה להאמין לו.
זכותך לבטל את העיסקה ולדרוש חזרה את כספך (להודיע לאולסייל בטלפון ובפקס/מייל על ביטול עיסקה).
הם (אולסייל) ינסו לגלגל את האחריות לאלקטרוניקס פרו אבל בסופו של דבר הם יכלו ויכולים
להתערב בעיקר לאור העובדות שהבאת כאן.
את תפסידי 100 ש"ח לכל היותר ותקבלי מסך חדש ולא מהחברה שהעניקה לך הטיפול הנורא הזה.

ניבה
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 16
הצטרף: ספטמבר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

לינק להודעה #4 

תודה, אפנה מחר ואבקש לבטל את העסקה.
מה האפשרויות שלי לגבי טלוויזיה חדשה? להזמין חדשה מחנות אחרת ולקוות הפעם לטוב? לרדת בכלל מרכישה של סמסונג?

superbizho
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 481
הצטרף: יוני 2014
נתן תודות: 40 פעמים
קיבל תודות: 35 פעמים

לינק להודעה #5 

לא בטוח שיהיה לך עוד מקום אחר לקנות מיבוא רשמי, יש מצב שנגר כל המלאי כבר
NAS: Custom made 15TB WD RED
TV: Samsung mu9000 65
Sound 5.1.2: Denon AVR x1400H + SVS Prime

mpc9
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 136
הצטרף: מאי 2013
נתן תודות: 13 פעמים
קיבל תודות: 18 פעמים

לינק להודעה #6 

se1 כתב:התשובה ברורה לחלוטין.
לא לוותר ולבטל העיסקה.
לאולסייל יש אחריות לכל הסיפור הגרוטסקי הזה שאני מתקשה להאמין לו.
זכותך לבטל את העיסקה ולדרוש חזרה את כספך (להודיע לאולסייל בטלפון ובפקס/מייל על ביטול עיסקה).
הם (אולסייל) ינסו לגלגל את האחריות לאלקטרוניקס פרו אבל בסופו של דבר הם יכלו ויכולים
להתערב בעיקר לאור העובדות שהבאת כאן.
את תפסידי 100 ש"ח לכל היותר ותקבלי מסך חדש ולא מהחברה שהעניקה לך הטיפול הנורא הזה.
...
·רק אתקן אותך במשהו אחד היא גם לא תשלם 100 ש״ח כי היא מחזירה מוצר עקב תקלה ולא בגלל שהיא רוצה לבטל עסקה כי המוצר לא לשביעות רצונה

ועכשיו לעניין: בתקווה שיש לך אישור בדף על ביקור טכנאי או הקלטה עם השירות שאומרים במפורש שיש תקלה (במידה ולא זה הזמן להקליט) הייתי פונה לאולסייל ודורש ביטול עסקה במידה והם ידרשו 100 ש״ח לביטול העסקה החוק עומד לטובתך ופשוט תציגי להם את המסמך או את ההקלטה שהמוצר תקול ורוצים לתקן לך אותו הם מחוייבים לבטל את העסקה מבלי לגבות סכום כסף על ביטול העסקה או להתערב ולדבר עם היבואן שיחליף לך את המסך
בהצלחה

Evil-u
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1352
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשל"צ
נתן תודות: 44 פעמים
קיבל תודות: 105 פעמים

לינק להודעה #7 

לא יאומן

ניבה
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 16
הצטרף: ספטמבר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

לינק להודעה #8 

עדכון מהבוקר: לאחר שבוע של טרטורים, 2 טכנאים שהגיעו וכשלו בהתקנת הטלוויזיה, סמליין הסכימו הבוקר להחלפה אבל טוענים בתוקף שכבר אין את הדגם הזה במלאי. מוכנים לספק רק את ה nu9000. בשום פנים ואופן לא הסכמתי. איך לא אמרו זאת כל הזמן הזה...
העסקה בוטלה מול אולסייל. מי יפצה אותי על הקדיחה בקיר, החורים שאצטרך למלא והחזרת הטלווויזיה הקודמת, לא ברור.
האם אתם חושבים שניתן יהיה לאתר דגם כזה ביבוא רשמי היכן שהוא?

ניבה
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 16
הצטרף: ספטמבר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

לינק להודעה #9 

@ניבה
·התכוונתי שסמליין הסכימו להחליף ל nu8000 ולכך לא מוכנה.

TheGuru
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 61
הצטרף: ינואר 2011
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

לינק להודעה #10 

ביזיון.
בלי קשר לאולסייל, סמסונג סמליין\אלקטרוניקס פרו...
פשוט ביזיון של שירות בארץ.

הייתי מנסה לקחת את הNU8000 בתוספת החזר תשלום חלקי (או שהיא יותר יקרה איכשהו?)
בעיקרון היא דגם חדש של 2018 ואמורה להיות טובה בעלת כמה יתרונות על הMU9000 (היו פה כבר כמה דיונים בנושא)

טלHD
סמל אישי של משתמש
חבר כבוד
חבר כבוד
הודעות: 13307
הצטרף: נובמבר 2008
נתן תודות: 919 פעמים
קיבל תודות: 982 פעמים

לינק להודעה #11 

ניבה כתב:@ניבה
·התכוונתי שסמליין הסכימו להחליף ל nu8000 ולכך לא מוכנה.
...
·

אל תשללי את האופציה הזו...היא נשמעת לא רעה כמו שאת חושבת.
יש אפילו מס' דברים שה NU8000 טובה יותר.
אם אלו דברים שחשובים לך...אז האופציה הזו עדיפה.
https://www.rtings.com/tv/tools/compare ... eshold*0.1

ניבה
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 16
הצטרף: ספטמבר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

לינק להודעה #12 

אולסייל הציעו לי את ה nu8000 באותו המחיר שעלתה ה mu9000. קראתי את הסקירה וראיתי שבצפייה בסדרות, הדגם החדש קיבל ציון נמוך יותר. שם עיקר השימוש שלנו. הציון הכללי נראה דומה
השאלה האם לקבל החלטה מהירה על דגם חדש שאין עליו ביקורות משמעותיות או שאני יכלה להיות שקטה לגבי זה שמדובר באיכות דומה
עבור ה mu9000 ביצעתי סקר שוק מאוד מקיף עד שנחה דעתי שמדובר בקנייה טובה

טלHD
סמל אישי של משתמש
חבר כבוד
חבר כבוד
הודעות: 13307
הצטרף: נובמבר 2008
נתן תודות: 919 פעמים
קיבל תודות: 982 פעמים

לינק להודעה #13 

צודקת לגבי החוסר ניסיון עם NU . חדש מידי בשביל לדעת.
באופן כללי יש שידרוג משמעותי לטובה בסדרות 2018 למול 2017 בסמסונג....
בייחוד בדגמים הגבוהים ( Q ) שכבר נבחנו לעומק בכמה וכמה אתרים מקצועיים.
אבל לא בטוח שניתן להסיק מזה משהו לגבי דגמי הבייניים.

TheCoolest
סמל אישי של משתמש
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 15015
הצטרף: מאי 2007
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 154 פעמים
קיבל תודות: 1789 פעמים
יצירת קשר:

לינק להודעה #14 

ה-NU8000 דומה ל-MU9000 ביכולתיה, בחלק מהדברים היא טובה יותר.
אבל היא מתמודדת משמעותית פחות טוב עם השתקפויות, ובגלל זה הציון שלה בסדרות נמוך יותר.

ניבה
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 16
הצטרף: ספטמבר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

לינק להודעה #15 

@TheCoolest
·תוכל בבקשה להסביר לי קצת יותר למה הכוונה בהשתקפויות? יש לנו סלון מאוד מואר

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”