הי חברים. היום יש לי טיסה חזרה מבנגקוק לישראל עם קונקשיין בעמאן. בטיסה המקורית היה המתנה של שעה וארבעים בשדה בעמאן. אתמול בלילה שלחו לי מייל שהם משנים את הטיסה ושעכשיו אני אמור להמתין 16 שעות בשדה. התקשרתי לחברה ממנה רכשתי את הכרטיס, tripsta, והם טוענים שאין להם מה לעשות ושזה רק בשליטת חברת התעופה, לא מוכנים לשנות או לתת החזר.
מה עושים? 16 שעות בשדה זה טירוף...
מה עושים במקרה של שינוי חד צדדי בטיסה?
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
·לשנות הם יכולים.Huber כתב:התכוונתי מה עושים מול החברה שהנפיקה את הכרטיס וחברת התעופה. איך זה שהם יכולים לשנות מה שבא להם יום לפני הטיסה?
דא, יש לי ביטוח נסיעות לחו"ל, יש שם כיסוי במקרה של ביטול נסיעה, עיכוב נסיעה וקיצור נסיעה, השאלה אם זה תקף למקרה שלי. ניסיתי להתקשר לברר ואומרים לי שרק בראשון יהיה נציג שיכול לענות על זה....
ביטוח נסיעות - לא רלוונטי.
בגלל שלא רכשת בארץ (ככה אני מבין) לא בטוח שחוק טיבי חל עליך.
ובכל מקרה חוק טיבי הוא די מבולגן מבחינתי. הוא מדבר על איחורים ביציאה. בשונה מהחוק האירופאי שמדבר על איחור בהגעה.
אבל אולי יגיע לך פיצוי.