חווית שירות נוראית עם אלקטרוניקס פרו וטלוויזיית סמסונג

פורום המתעסק בכל מוצר אלקטרוני אחר שלא בהכרח קשור לאודיו וקולנוע ביתי.
מקררים, שואבי אבק, תנורים וכו'
Ekamhin (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 1
הצטרף: נובמבר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

חווית שירות נוראית עם אלקטרוניקס פרו וטלוויזיית סמסונג

נושא שלא נקרא #1 

שלום לכולם,

אני מבקש לשתף אתכם בתרבות השירות הנוראית שאני חווה בימים אלה עם חברת אלקטרוניקס פרו.
רכשתי טלביזיית סמסונג 50F חכמה לפני מעט יותר מ3 שנים אצל גרנד סינמה בע״מ. בשבוע שעבר, 3 חודשים לאחר תום האחריות, צץ לו פס על הטלוויזיה.
2 טכנאים מטעם אלקטרוניקס פרו הגיעו לבית, ואבחנו תקלה בכרטיס מסך. הם גבו במקום תשלום של 1200 ש״ח )אחרת לא היו מוכנים לקחת את הטלוויזיה למעבדה) ואמרו שתשלום זה הוא סופי גם אם במעבדה יתגלה ממצא אחר. לשם כך נגבה התשלום מראש.
מספר ימים לאחר מכן, אנחנו מקבלים טלפון ממוקד השירות שמודיע לאשתי שהאבחון היה שגוי. כעת האבחון הוא שיש צורך להחליף פאנל והעלות האמירה לסכום חדש- 4,000 ש״ח! לא פחות!
מה גרם לשינוי באבחנה, מדוע המחיר קפץ ( לאחר שכבר שילמנו והטלויזיה ברשותם), איך קורה שהחברה לא לוקחת אחריות על האבחון של הטכנאי שלה ושכבר גבתה כסף על התיקון- הגברת רעות מאלקטרוניקס פרו אינה מוכנה לענות. היא גם לא מסכימה להעביר לי את מנהלת קשרי הלקוחות -קרן - שאת שם משפחה והמספר שלה היא סירבה לתת לי.
רעות השאירה לי 2 אופציות - לקבל החזר של הטלוויזיה ועלות התיקון (אבל לא את עלות הביקור בו ״אבחנו״ את התקלה), או לקבל זיכוי של ה1200 שקל ששילמתי לצורך רכישת טלוויזיה חדשה. בין לבין גם זכיתי שרעות תצעק עלי שאין עם מי לדבר חוץ ממנה והטיפול מסתיים אצלה.


לסיכום, ממליץ מאד לא לרכוש מוצר שהאחריות עליו מכוסה ע״י החברה הנ״ל.

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

זה נראה כאילו הם קבעו שיא חדש של נוכלות אפילו ביחס לעצמם. בחיים לא שמעתי שגובים סכום של 1200₪ על ביקור טכנאי. אם גבו את הסכום עבור תיקון המסך (לאחר שהם אבחנו בעצמם את התקלה!) אז הם חייבים לתקן. אם הם חוזרים בהם (שזה כשלעצמו מסריח) אז לדעתי הם חייבים להחזיר לך את הכסף. הם הרי הפרו את מה שסיכמתם והמסך לא תוקן. הם לא יכולים פתאום להחליט שזה פאנל ושזה עולה פי כמה ממה שסוכם ואז לתפוס אותך שבוי שלהם..

ואם הם לא מבינים את זה אז תשקול לגשת למועצה לצרכנות ואם זה לא יעזור אז תמיד יש בית משפט.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

zaxxon82
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 302
הצטרף: דצמבר 2015
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 82 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

כלום כבר לא יפתיע בהתנהלות שלהם. מבחינתי הם (סמסונג, אלקטרוניקס) מחוקים

Shtirlitz
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4902
הצטרף: נובמבר 2005
נתן תודות: 351 פעמים
קיבל תודות: 116 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

תביעות קטנות. תשאל את evgenetic, הוא אכל איזה צפרדע או ארגז איתם.
התחלתי את חיי מאפס ולקח לי שנים להגיע לשום דבר

Rekcuf
טרול
טרול
הודעות: 1100
הצטרף: ספטמבר 2017
נתן תודות: 40 פעמים
קיבל תודות: 105 פעמים

Re: חווית שירות נוראית עם אלקטרוניקס פרו וטלוויזיית סמסונג

נושא שלא נקרא #5 

@Ekamhin
·
הם לא מזמן יצאו בסדר עם משתמש כאן לאחר הרבה רעש ("בסדר" = הבחור קיבל שירות שגם כך מגיע לו, משמע לא דפקו אותו לשם שינוי), אז מן הסתם הם כרגע חייבים לדפוק כמה שיותר לקוחות כדי לפצות על עוגמת הנפש שהייתה להם עם זה שנאלצו לתת שירות ולהחליף טלויזיה חדשה פגומה...

בלי קשר - פסים, כתמים ומליון בעיות, זה דבר מאד נפוץ ושכיח בחברה סוג ז' כמו סמסונג. הנה המסך H6400 שלי אחרי שנה וחצי של שימוש נטו, אפילו לא טרחתי לפנות לשירות, פשוט שדרגתי לסוני (ואז גיליתי שגם אישפאר מכרו את נשמתם לאלקטרוניקס פרו.. אבל לפחות בסוני יש הרבה פחות ליקויים מאשר סמסונג)

amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4100
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 117 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

לא מבין מדוע אנשים ממשיכים לקנות סמסונג?
ומדוע ההנהלה כאן ובאתרים דומים לא מטפלת בהם
בפרסום שלילי?

PayneBack3
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 419
הצטרף: פברואר 2011
נתן תודות: 90 פעמים
קיבל תודות: 47 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

זהו שפל חדש שאליו אם ירדו, באמת שחייב לעשות משהו עם זה, אין איזו נציגות של סאמסונג שאפשר לפנות אליה ? זה כבר לא הגיוני!

שלח תגובה

חזור אל “מוצרי חשמל לבית”