שלום לכולם,
אני מבקש לשתף אתכם בתרבות השירות הנוראית שאני חווה בימים אלה עם חברת אלקטרוניקס פרו.
רכשתי טלביזיית סמסונג 50F חכמה לפני מעט יותר מ3 שנים אצל גרנד סינמה בע״מ. בשבוע שעבר, 3 חודשים לאחר תום האחריות, צץ לו פס על הטלוויזיה.
2 טכנאים מטעם אלקטרוניקס פרו הגיעו לבית, ואבחנו תקלה בכרטיס מסך. הם גבו במקום תשלום של 1200 ש״ח )אחרת לא היו מוכנים לקחת את הטלוויזיה למעבדה) ואמרו שתשלום זה הוא סופי גם אם במעבדה יתגלה ממצא אחר. לשם כך נגבה התשלום מראש.
מספר ימים לאחר מכן, אנחנו מקבלים טלפון ממוקד השירות שמודיע לאשתי שהאבחון היה שגוי. כעת האבחון הוא שיש צורך להחליף פאנל והעלות האמירה לסכום חדש- 4,000 ש״ח! לא פחות!
מה גרם לשינוי באבחנה, מדוע המחיר קפץ ( לאחר שכבר שילמנו והטלויזיה ברשותם), איך קורה שהחברה לא לוקחת אחריות על האבחון של הטכנאי שלה ושכבר גבתה כסף על התיקון- הגברת רעות מאלקטרוניקס פרו אינה מוכנה לענות. היא גם לא מסכימה להעביר לי את מנהלת קשרי הלקוחות -קרן - שאת שם משפחה והמספר שלה היא סירבה לתת לי.
רעות השאירה לי 2 אופציות - לקבל החזר של הטלוויזיה ועלות התיקון (אבל לא את עלות הביקור בו ״אבחנו״ את התקלה), או לקבל זיכוי של ה1200 שקל ששילמתי לצורך רכישת טלוויזיה חדשה. בין לבין גם זכיתי שרעות תצעק עלי שאין עם מי לדבר חוץ ממנה והטיפול מסתיים אצלה.
לסיכום, ממליץ מאד לא לרכוש מוצר שהאחריות עליו מכוסה ע״י החברה הנ״ל.
חווית שירות נוראית עם אלקטרוניקס פרו וטלוויזיית סמסונג
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
זה נראה כאילו הם קבעו שיא חדש של נוכלות אפילו ביחס לעצמם. בחיים לא שמעתי שגובים סכום של 1200₪ על ביקור טכנאי. אם גבו את הסכום עבור תיקון המסך (לאחר שהם אבחנו בעצמם את התקלה!) אז הם חייבים לתקן. אם הם חוזרים בהם (שזה כשלעצמו מסריח) אז לדעתי הם חייבים להחזיר לך את הכסף. הם הרי הפרו את מה שסיכמתם והמסך לא תוקן. הם לא יכולים פתאום להחליט שזה פאנל ושזה עולה פי כמה ממה שסוכם ואז לתפוס אותך שבוי שלהם..
ואם הם לא מבינים את זה אז תשקול לגשת למועצה לצרכנות ואם זה לא יעזור אז תמיד יש בית משפט.
ואם הם לא מבינים את זה אז תשקול לגשת למועצה לצרכנות ואם זה לא יעזור אז תמיד יש בית משפט.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
Re: חווית שירות נוראית עם אלקטרוניקס פרו וטלוויזיית סמסונג
@Ekamhin
·
הם לא מזמן יצאו בסדר עם משתמש כאן לאחר הרבה רעש ("בסדר" = הבחור קיבל שירות שגם כך מגיע לו, משמע לא דפקו אותו לשם שינוי), אז מן הסתם הם כרגע חייבים לדפוק כמה שיותר לקוחות כדי לפצות על עוגמת הנפש שהייתה להם עם זה שנאלצו לתת שירות ולהחליף טלויזיה חדשה פגומה...
בלי קשר - פסים, כתמים ומליון בעיות, זה דבר מאד נפוץ ושכיח בחברה סוג ז' כמו סמסונג. הנה המסך H6400 שלי אחרי שנה וחצי של שימוש נטו, אפילו לא טרחתי לפנות לשירות, פשוט שדרגתי לסוני (ואז גיליתי שגם אישפאר מכרו את נשמתם לאלקטרוניקס פרו.. אבל לפחות בסוני יש הרבה פחות ליקויים מאשר סמסונג)
·
הם לא מזמן יצאו בסדר עם משתמש כאן לאחר הרבה רעש ("בסדר" = הבחור קיבל שירות שגם כך מגיע לו, משמע לא דפקו אותו לשם שינוי), אז מן הסתם הם כרגע חייבים לדפוק כמה שיותר לקוחות כדי לפצות על עוגמת הנפש שהייתה להם עם זה שנאלצו לתת שירות ולהחליף טלויזיה חדשה פגומה...
בלי קשר - פסים, כתמים ומליון בעיות, זה דבר מאד נפוץ ושכיח בחברה סוג ז' כמו סמסונג. הנה המסך H6400 שלי אחרי שנה וחצי של שימוש נטו, אפילו לא טרחתי לפנות לשירות, פשוט שדרגתי לסוני (ואז גיליתי שגם אישפאר מכרו את נשמתם לאלקטרוניקס פרו.. אבל לפחות בסוני יש הרבה פחות ליקויים מאשר סמסונג)
- PayneBack3
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 419
- הצטרף: פברואר 2011
- נתן תודות: 90 פעמים
- קיבל תודות: 47 פעמים