שירות בזיוני של יורוקום/אלקטרוניקס-פרו במהלך הטיפול בתקלה שבטלויזיה

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').

מנהל: מנהל אודיו

שלח תגובה
evgenetic
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 114 פעמים
קיבל תודות: 313 פעמים

שירות בזיוני של יורוקום/אלקטרוניקס-פרו במהלך הטיפול בתקלה שבטלויזיה

לינק להודעה #1 

היי,
זה יהיה ארוך אז הנה הגרסה המקוצרת של הדברים קודם:

ב9.7.17 החלטתי לפנות ליורוקום (שלמיטב הבנתי לא מזמן העבירו את כל תחום השירות שלהם לאלקטרוניקס-פרו) כדי שיטפלו, במסגרת הסכם האחריות של 5 שנים, בתקלה שגיליתי בטלויזיה שלי (ראו סרטון מטה), Panasonic ST60 המעולה. נכון להיום, 1.9, כמעט חודשיים לאחר הקריאה הראשונית, בזבוז של שעות רבות במצטבר על הבירורים, הקשבה להבטחות שווא ולהטעיות טלפוניות של נציגי אלקטרוניקס פרו, ביקורי טכנאים בלתי מקצועיים בעליל, שהייה ממושכת של הטלוויזיה במעבדה, כתיבת מכתבים נרגזים ועוד מריטות עצבים מסוגים שונים - הטלויזיה שלי הוחזרה אלי אתמול עם אותה התקלה בדיוק עליה התלוננתי, לאחר שנאמר לי בפירוש שהיא (סוף סוף) תוקנה, וזאת עם תוספת של כמה שריטות המקשטות עכשיו את המסגרת שלה.


והנה הפרטים:

ב9.7.17 החלטתי לפנות ליורוקום כדי שיטפלו בתקלה שזיהיתי בטלויזיה שלי. הטלויזיה שברשותי היא פלזמה Panasonic THP50ST60 שזכתה לשבחים רבים (גם פה באתר בגרסתה ה60 אינצ') . היא נרכשה ביולי 2014 מארמגדון סאונד ב6400 ש"ח עם אחריות למשך 5 שנים של יורוקום היבואנית. מהות התקלה היא שבהפעלה של הטלוויזיה, אם הייתה כבוייה מספר שעות קודם, מופיעים בה הבזקים של נקודות (פיקסלים?) בצורה רנדומלית על רקע קהה/שחור כשיש איזשהו אלמנט בהיר נוסף בתצוגה. התופעה הזאת נמשכת כמה דקות ונעלמת בהדרגה, אך מופיעה שוב לאחר שהטלויזיה עובדת ומתאמצת (=תצוגה בהירה) זמן מה, אם כי באינטנסיביות פחותה. כמובן שהדבר לא קשור למקור וניתן להבחין בתופעה כששום דבר לא מחובר לטלויזה כלל. האינטואיציה שלי אומרת שזה משהו שקשור לחום ו/או לטעינת הקבלים, אבל אני כמובן לא ממוחה. הנה צילום וידאו של התופעה שעשיתי לאחר שהטלויזיה רצה על Scrolling Bar (פונקציה מובנה שנועדה להתמודד עם צריבות) בסביבות שעה:



באותו היום גיליתי שהטיפול בתקלות שבטלויזיות שבאחריות של יורוקום עבר לחברת אלקטרוניקס-פרו. התקשרתי אליהם למספר שמופיע באתר של יורוקום, הסברתי על מהות התקלה וקבענו מודע להגעה של טכנאי.

ב12.7 הגיע לביתי טכנאי, זיהה את התקלה, צילם אותה ואמר שהוא מעדיף לא לקחת את הטלויזיה למעבדה כוון שהתקלה לא משביתה. כמו כן אמר שייצרו איתי קשר מיורוקום. זה נשמע מקובל בעיני כי בשתי הפעמים הקודמות בהן נזקקתי לשירות של יורוקום הטיפול שלהם היה די מהיר ומקצועי*.


(*אם זאת, בפנייה הקודמת שלי ליורוקום, כשהתקלקלו לי כל כניסות ה-HDMI בטלוויזיה, יורוקום תיקנו לי את התקלה במהרה אך התעקשו על כך שהתקלה נגרמה על ידי ממיר HOT וש אם זה יקרה שוב הם לא יתקנו לי את ההטלויזיה אם לא יותקן בביתי רכיב כלשהו שלכאורה HOT היו מספקים ושאמור למנוע תקלות מהסוג. כשביקשתי מהם להפיק לי מסמך רשמי בו הם מצהירים שהתקלה היא באשמת HOT הם סירבו בתוקף, אך עזבתי את העניין כי במילא כבר הייתי בדרך החוצה מHOT.)



לאחר ביקור הטכנאי ב12.7 לא קיבלתי אף שיחה מאלקטרוניקס-פרו או מיורוקום למרות ההבטחה. יזמתי שיחה ב18.7 והתקשרתי לאלקטרוניקס פרו כדי לברר מה קורה. נאמר לי שאין להם תשובה בינתיים ושטווח השירות הוא בין 7 ל-10 ימי עסקים. קיבלתי את התשובה הזו.

מכאן התחיל השירות הבזיוני...

חיכיתי עוד שבוע לשיחה מיורוקום/אלקטרוניקס פרו אך אף אחד לא חזר אלי, וכבר עברנו את 10 ימי העסקים מאז הקריאה הראשונה וגם מאז ההגעה של הטכנאי. לכן ב25.7 יזמתי שיחה נוספת. הנציגה אמרה לי שהיא מעבירה את הפנייה לראש צוות שייצור איתי קשר. שאלתי מתי זה יקרה? אמרה לי שברגע שתהיה תשובה. אמרתי שהם כבר עברו את עשרת ימי העסקים בתוכם הם אמורים לטפל בתקלה לפי תעודת האחריות שלי, אך לאחר המתנה נוספת הנציגה אמרה לי שאנחנו נמצאים ביום ה8. כנראה באלקטרוניקס פרו פועלים לפי איזשהו לוח שנה אלטרנטיבי כי לפי הספירה שלי, גם אם לא סופרים את ימי השישי כלל, בין 12.7 ל 25.7 יש 10 ימי עסקים בדיוק, וכמובן יותר מאז פתיחת הקריאה מ9.7. הנציגה שוב חזרה על כך שאין לה תשובה ושראש צוות יצור איתי קשר ובכך סיימנו את השיחה.

בתחילת אוגוסט, לאחר ששוב אף אחד לא חזר אליי עשיתי כמה ניסיונות להגיע לאלקטרוניקס פרו, ניסיתי להשתמש בשירות שיחה חוזרת שלהם כי ההמתנה הייתה ארוכה מאד. אך גיליתי שהשירות הזה פשוט מקולקל, כי כשקיבלתי את השיחה החוזרת פשוט הוקרא לי הטקסט על השארת מספר טלפון לשיחה חוזרת וזהו, אותו המלל בדיוק שהוקרא לי כשהחלטתי להשתמש באופציה הזאת לאחר השיחה הממתינה קודם! למחרת ניסיתי את זה שוב, כי שוב ההמתנה הייתה ארוכה מאד, ושוב אותו סיפור בדיוק. קיבלתי את השיחה החוזרת שמקריאה לי הודעה מוקלטת על השארת מספר טלפון לשיחה חוזרת. הזוי.

כמה ימים לאחר מכן עשיתי עוד ניסון להגיע אלקטרוניקס-פרו אך גיליתי שהמספר דרכו התקשרתי עם אלקטרוניקס-פרו קודם (08-9567914) פשוט הפסיק לעבוד כליל, ההודעה המוקלטת שהושמעה הייתה שהמספר אינו פעיל. יום למחרת - אותו סיפור. החלטתי להניח לניסיונות ההתקשרות שלי ולתת להם עוד קצת זמן להתקשר אלי מיוזמתם, ואמרתי לעצמי שאם לא יעשו זאת אז כבר אתחיל בתהליך המשפטי.

ב14.8.17 קיבלתי שיחה מאלקטרוניקס פרו, הדבר הראשון שהנציג שאל הוא איפה נמצאת הטלוויזיה שלי - אצלי בבית או במעבדה. הזוי, אבל לא עשיתי מזה סיפור. אחר כך הוא הקריא לי את תיאר התקלה שהגיע אליו, התיאור לא היה מדויק אז תקינתי אותו. הנציג טען שכדי לטפל בתקלה הוא מעדיף לאסוף את הטלויזיה למעבדה. הזכרתי שהטיפול בתקלה נמשך כבר יותר מחודש מבלי שהעניין התקדם כלל, הנציג שם אותי על ממתינה, וכשחזר תיאמנו את הגעת הטכנאי ל17.8 לאיסוף הטלויזיה ותוך שהוא מבטיח לי שיביאו לי טלויזיה חלופית, ושמעכשיו שאני בידיים שלו. שאלתי מה קורה עם הטלפונים שלהם בזמן האחרון והנציג נתן לי עוד שני מספרים שבאמצעותם ניתן להגיע אליהם.

ב17.8 הגיעו לביתי שני הטכנאים כדי לאסוף את הטלויזיה שלי למעבדה. הם הביאו איתם את הטלויזיה החלופית, אך במהרה גילו שהיא ללא הסטנד (הסטנד של החלופית לא תואם לסטנד של הפנסוניק שלי), בזמן שאחד הטכנאים בירר משהו לגבי הבאת הסטנד, הטכנאי השני ניסה לפרק את הסטנד מהטלויזיה שלי, אך נכשל במשימתו הלא פשוטה והרס את הראש של אחד מארבעת הברגים שמחברים את הסטנד לגוף הטלויזיה והוציא אותו מכלל שימוש. הנה תמונתו ליד הבורג התקין:
[imgbig]https://i.imgur.com/RHpOfjS.jpg[/imgbig]
למזלנו ניתן היה להגיע לאותו בורג ההרוס עם פלייר לאחר הסרת סוג של מכסה. הטכנאי המבוגר יותר (והבכיר יותר, אני מניח) אמר לטכנאי הצעיר יותר שהרס את הבורג שזה ירשום שיש לספק לי בורג חלופי.
למרות שלא נתנו לי מועד מדויק בו יביאו לי את הסטנד לטלויזיה החלופית, החלטתי להתקדם במטרה לסיים את הטיפול תוך תקווה/מחשבה שכוון שהתהליך נמשך כבר יותר מחודש, ואלקטרוניקס-פרו מודעים לכך, הדברים יזוזו מהר. הטלוויזיה שלי נלקחה, אך כשראיתי שהטכנאים לא מתכוונים לעטוף אותה בשום דבר שיגן עליה מחבטות ושריטות, וכשרק אחד מהם מחזיק אותה בידיים תוך שהוא נדחף למעלית הצפופה שבבנייני, הערתי להם ושאלתי אם היא תגיע ליעד בשלום. אמרו לי לא לדאוג ושאחד הטכנאים יחזיק אותה בידיו כל הדרך לרכב שלהם. הטלוויזיה ללא הסטנד שוקלת כ23 קילו.

ב21.8 התקשרתי לאלקטרוניקס פרו כדי לברר מה קורה עם הטלויזיה שלי ולשאול מתי יביאו לי את הסטנד לחלופית, הנציגה אמרה שהטלויזיה שלי נלקחה רק לא מזמן, אך כשאמרתי שהטיפול מתחילתו נמשך כבר יותר מחודש נראה שלא ידעה בכלל על מה מדובר וממה שהבנתי ממנה מבחינתה הטיפול התחיל רק לפני כמה ימים ושראש צוות יחזור אלי עם תשובה לגבי הטלויזיה שלי והסטנד לחלופית. בשלב הזה כבר התחלתי להתעצבן. דרשתי שייתנו לי מועד מדויק בו אותו ראש צוות יחזור אלי ושאני על סף הגשת תביעה, אבל הנציגה אמרה שהיא לא יכולה לתת לי שום תשובה אחרת ובזה סיימנו את השיחה.

במשך שבוע נוסף אף אחד לא חזר אלי. ב29.8 שוב ניסיתי להתקשר לאלקטרוניקס-פרו, שוב נתקלתי בהמתנה ארוכה, ושוב השירות של שיחה חוזרת שלהם לא עבד, אך הפעם הוא פשוט לא הגיב להקשת הספרה בטלפון, מה שאמור היה לאשר את השירות. בשלב הזה פשוט נמאס לי והחלטתי לכתוב מכתב ישירות ליורוקום באתר שלהם לאחר שלא מצאתי שום דרך להתקשר איתם במוקד הרלוונטי בטלפון. לאחר שעה ארוכה של כתיבת מכתב המפרט את כל השתלשלות הדברים לחצתי על "שלח" מיד הועברתי לעמוד הזה: http://www.eurocomdc.co.il/ErrorPage.asp
ניסיתי כל מיני דרכים לברר למה אני מועבר לעמוד שגיאה, מיליתי חלק מהשדות באנגלית, קיצרתי את גוף ההודעה את השדות האחרים, העברתי את הכל לדפדפן אחר - שום דבר לא עזר, תמיד הועברתי לאותו עמוד שגיאה לאחר לחיצה על כפתור ה"שלח". לעת כתיבת הודעה זו עמוד "צור קשר" שלהם מתנהג באותה צורה.

עשיתי קצת חיפושים וראיתי שיש להם עמוד פייסבוק פעיל שבו מופיעות גם תלונות של אנשים בפומבי שגם נענות. יצרתי חשבון פייסבוק משלי (כן, אני אחד מאלה...) וכתבתי להם מכתב מקוצר בהודעה פרטית בו אני מסכם את השתלשלות הדברים, מבקש מהם להתערב (כי עד כה כל ההתנהלות שלי הייתה מול אלקטרוניקס-פרו) ומאיים בתביעה אם לא ייתנו לי פתרון בהקדם. ראיתי שההודעה שלי נקראה כעבור שעה וקצת.

יום למחרת, 30.8, קיבלתי שיחה מאלקטרוניקס-פרו על כך שהטלוויזיה שלי תוקנה, ושמה שבוצע בה הוא "ניקוי כבל LVDS". כשניסיתי לברר מה זה בדיוק הנציגה אמרה שהיא לא יודעת, שייצרו איתי קשר במהלך היום ויסבירו לי בדיוק מה הייתה מהות התיקון ויתאמו את החזרתה של הטלויזיה. בהמשך היום אכן התקשרו ורצו לתאם את החזרת הטלוויזיה שלי למחרת, אני שוב ביקשתי לברר מה בדיוק תוקן שם, אך הנציגה אמרה שהיא לא יודעת ורק חזרה על מה שנציגה אחרת אמרה לי מוקדם יותר. בנוסף אמרה שהטכנאי שיגיע אלי ייתן לי יותר מידע. אני התעקשתי לברר איך הטכנאי שיגיע אלי להחזיר את הטלוויזיה יידע משהו על התקלה שהוא בכלל לא טיפל בה, הרי זה לא אותו טכנאי של המעבדה. אך לא הפקתי מזה שום דבר ולנציגה לא היה משהו אחר להגיד לי. לפני סיום התיאום נזכרתי לגבי הבורג שמחבר את הסטנד שאחד הטכנאים הרס לי ושאלתי אם מופיע אצלה שצריך לספק לי בורג חלופי. הנציגה אמרה שלא מופיע לה דבר כזה אך היא תציין את זה.

יום למחרת, 31.8, באיחור של כחצי שעה, הגיע אלי הטכנאי עם הטלוויזיה שלי. הפעם טלוויזיה הייתה שכובה על העגלה ועטופה בניילון פצפצים. שאלתי מיד אם הוא הביא איתו בורג חלופי לסטנד, אך הטכנאי ענה שהוא לא יודע על מה מדובר...בשלב הזה כבר לא היה לי כוח להתווכח להתרגז, ופשוט רציתי לסיים עם זה. בפועל הבורג הזה לא ממש קריטי ולא יהיה קשה למצוא לו חליפי. יותר מאוחר נזכרתי שזה הוא אותו טכנאי שהיה אצלי בביקור הקודם והוא זה שהורה לטכנאי הצעיר יותר לרשום שצריך לספק לי בורג חלופי.

ואז הגיע הפאנצ'ליין של הבדיחה שנמשכה כמעט חודשיים - כשהפעלנו את הטלוויזיה הבחנתי מיד שהתקלה פשוט לא טופלה ושום דבר לא תוקן. כשהתחלתי לצלם את התקלה בנוכחות הטכנאי הבחנתי גם בשריטות שנוספו למסגרת הטלויזיה שלא היו בה לפני מסירתה למעבדה. הנה קבוצה אחת מהן:
[imgbig]https://i.imgur.com/ktYhdXN.jpg[/imgbig]
הטכנאי התחיל לעשות כל מיני טלפונים ולברר מה קרה ומה לעשות, לאחר הבירורים הציע לי להחזיר שוב את הטלויזיה למעבדה עם הבטחה שביום ראשון יביא לי את הסטנד לטלוויזיה החלופית שעד כה שכבה בסלון מבלי שהיה ניתן להשתמש בה. בהתחלה חשבתי ללכת על זה אבל בסוף שיניתי את דעתי כי הערכתי שלא ייצא מזה משהו טוב, ההבטחות של אלקטרוניקס-פרו לא שוות כלום ולטלוויזיה שלי רק ייגרם נזק נוסף בזמן הטיפול, נזק שיהיה לי קשה להוכיח שלא נגרם על ידי. הטכנאי לקח את החלופית ועזב, הטלוויזיה התקולה שלי נשארה בביתי. מאוחר יותר כתבתי עוד מכתב ליורוקום דרך הפייסבוק, בו אני מסכם את האירועים האחרונים ודורש מהם לתת לי מענה הולם תוך שבוע בהתאם להתחייבויות שלהם בתעודת האחריות או פתרון מוסכם אחר כלשהו. שוב חזרתי על איום לגשת תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות, אך הפעם גם נקטתי בתאריך בו אעשה זאת - מיד לאחר הדדליין שנתתי להם. קצת ילדותי ופומפוזי, אבל זה יהיה גם דדליין בשבילי לקחת את זה כבר ברצינות הנדרשת ולפתור את זה סופית בבית המשפט. ההודעה הזאת עוד לא נקרה לפי מה שאני רואה בפייסבוק.
בינתיים התחלתי לקרוא על ההתנהלות הנכונה בבית משפט לתביעות קטנות ועל הזכויות שלי, להערכתי יהיה לי סיכוי טוב מאד לזכות בו בתביעה זו נוכח הדברים שקרו עליהם פירטתי. כמו כן פניתי לארמגדון סאונד מהם קניתי את הטלויזיה וסיפרתי לנציגה בקצרה על החוויה שלי, הם הבטיחו לחזור אלי ביום ראשון לאחר הבירור.

זהו, זה הסיפור עד כה. אני מבטיח לא לברוח ולעדכן את השרשור הזה עד להגעה לתום העניין. אשמח מאד לשמוע את תגובותיכם ואת המלצותיכם.

יבגני

(אני בזבזתי המון זמן על הכתיבה של המגילה הזאת, אז תסלחו לי על בעיות ההגייה, הניסוחים העקומים וכו' אם יש כאלה, אני אעבור על הדברים ואתקן אותם מאוחר יותר אם יהיה צורך)
נערך לאחרונה על ידי evgenetic ב 03/09/2017 20:41, נערך פעם 1 בסך הכל.

asaf23
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7908
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 67 פעמים
קיבל תודות: 270 פעמים

לינק להודעה #2 

אנחנו ממתינים כמעט חודש שפרוניקס יחזירו לנו מסך מתיקון (סוני). לא מתקשרים לעדכן בכלל.

מדאיג שהמסך שלך חזר עם שריטות :cry:

Nunatak
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 3715
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 194 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

לינק להודעה #3 

https://www.court.gov.il

תתבע, מהניסיון האישי שלי עם אלקטרוניקס רק זה מנער אותם מספיק חזק. לא היבואן וגם לא שום דבר אחר. כמה ימים אחרי שיקבלו את כתב התביעה יצרו איתך קשר כדי להגיע לפשרה.

שים לב שבתי המשפט נמצאים כרגע בפגרה ולא ניתן להגיש תביעות חדשות עד ה05 לחודש, אבל אחרי זה אפשר ואף מומלץ לעשות את זה דרך האינטרנט.
אגרת תביעה קטנה היא 1% מסכום התביעה, אתה צריך את פרטי הנתבע (כולל מס' ח.פ, כתובת וטלפון) וסה"כ להכניס את כל השתלשלות העניינים באופן ידידותי לאתר. אם תבחר אתה יכול גם להכין מראש קובץ WORD או PDF ולהעלות אותו יחד עם נספחים נוספים, אני ממליץ על PDF כדי להוסיף מראש תמונות לאותו הקובץ ואז זה הרבה יותר פשוט. זהו, אחרי שהגשת את התביעה מזכירות בית המשפט עושה בשבילך הכל, הם שולחים את כתב התביעה בעצמם אל הנתבע ונותנים לכם תאריך לדיון.
אם תגיעו לפשרה - טוב. אם לא תגיעו לפשרה - הצד השני מחויב להגיש כתב הגנה (לדעתי תוך 14 יום) שתקבל אותו בדואר, אחרי זה רק להגיע למשפט עצמו במועד שנקבע.


עכשיו בלי קשר לזה, ואני לא טכנאי, אבל למיטב ידיעתי לתקלה כזאת לא יכול להיות שום קשר לכבל LVDS. הפרעות שנגרמות כתוצאה מלכלוך בחיבור LVDS יופיעו תמיד ולא לסירוגין.

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8335
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1180 פעמים

לינק להודעה #4 

גועל נפש של שירות.
אבל, תכל'ס - ממש לא מפתיע אותי לאור הנסיון של חברים בפורום וחברים ומשפחה שלי.
אמרת אלק' פרו אמרת שירות קיקיוני. זו לפחות דעתי בנושא.

יבגני, שאפו. שאפו על הסבלנות והתיעוד הרציני.
אולי נסה להפעיל את ארמגדון לטובתך? בתור חנות (ועוד חנות מתמחה ולא איזו רשת צ'יקמוק) יש להם את כל הקשרים מול אנשי המפתח ביורוקום. כל מה שצריך זה שהסיפור שלך יגיע במלוא הדרו לגורם הרלוונטי ביורוקום. אני רוצה להאמין שעדיין יושבים שם אנשים שאיכפת להם קצת יותר מהמותג ומהלקוחות שלהם.
אם זה לא יעזור - אז כנראה תביעה אם אין ברירות.
בהצלחה בכל אופן.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

איינשטיין
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7674
הצטרף: אוקטובר 2007
מיקום: קרית יאבוייה
נתן תודות: 148 פעמים
קיבל תודות: 272 פעמים

לינק להודעה #5 

עצוב ומזעזע לשמוע...
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!

Eliran15
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1354
הצטרף: פברואר 2014
נתן תודות: 192 פעמים
קיבל תודות: 94 פעמים

לינק להודעה #6 

ככה זה וזה חוזר על עצמו בלי סוף בפורום לכן קנו יבוא מקביל פשוט חבל על הכסף אקסטרה ל"יבואן רשמי"

oris74
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 8351
הצטרף: נובמבר 2010
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 875 פעמים
קיבל תודות: 784 פעמים

לינק להודעה #7 

אני זוכר שתמיד היללו פה בפורום את השירות של יורוקום - אם בארזים...

מאד עצוב מה שקורה עם השירות פה בארץ :(

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8335
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1180 פעמים

לינק להודעה #8 

@oris74
·
אמת. אבל זה היה לפני שהם זרקו מעליהם את מערך השירות לקבלן חוץ וניתקו את קווי הטלפון ומגון ערוצי התקשורת מול הלקוחות שלהם.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

evgenetic
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 114 פעמים
קיבל תודות: 313 פעמים

לינק להודעה #9 

עדכון קטן,
התקשרו אלי מאלקטרוניקס-פרו לפני כשעה למרות שציפיתי לשיחה מיורוקום ישירות, אך הנציגה הציגה את עצמה כמנהלת קשרי לקוחות וכמדברת בשם היבואן. היא ביקשה לקחת את הטלויזיה למעבדה המרכזית שלהם במודיעין כדי שמהנדס החברה שלהם ונציג של יורוקום יבדקו אותה. כמו כן אמרה שיכולים לאסוף אותה ביום שלישי. אני אמרתי שכבר נתתי להם מספיק זמן כדי לגמור הסיפור ושאני מבקש פתרונות יותר מוצקים עם ההתחייבות שלהם לגמור את הכל עד לסוף השבוע הנוכחי. היא אמרה שהיא לא תוכל להתחייב ושהיא צריכה לעשות עוד כמה טלפונים ושתחזור אלי היום.

הייתה לי הרגשה שזה היה ניסיון להוציא אותי כסרבן, כאילו הנה, הם מציעים לטפל בטלוויזיה שלי בעזרת האנשים המקצועיים ביותר ואני מציב להם עוד תנאים. אבל לא נראה לי הגיוני לוותר בשלב הזה. אני מאמין שהם יכולים לעשות את המאמצים, לאסוף את הטלוויזיה יותר מוקדם, וגם לקדם את העניין לעדיפות עליונה כדי שהזיהוי של התקלה וטיפולה ייקח לא יותר מכמה ימים, וגם להחזיר לי אותה עד יום שישי (כולל). מה גם שאני זוכר מהטיפול האחרון, בו החליפו לי את הלוח עליו יושבות כניסות הHDMI , שהטלוויזיה הזאת מאד מודולרית, היא מורכבת ממספר לוחות שאפשר להחליף בקלות ומהירות, מה שהטכנאי עשה ממש מולי עם הלוח עליו ישבו כניסות ה- HDMI.

***
ותודה על העזרה והתמיכה שלכם כמובן, חברים!

evgenetic
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 114 פעמים
קיבל תודות: 313 פעמים

לינק להודעה #10 

ועוד עדכון,
קיבלתי עוד טלפון מאלקטרוניקס-פרו מנציגה אחרת שרק רצתה לתאם איתי איסוף של הטלוויזיה מחדש, כששאלתי אותה מה בנוגע להתחייבות שלהם עליה דיברתי עם אשת קשרי לקוחות - לא ידעה על זה שום דבר. כאילו העניין שהסבתי אליו את מלוא הדגש בשיחה הקודמת פשוט התפוגג תוך שעה ונעלם מהתודעה של אלקטרוניקס-פרו. הזוי...הנציגה אמרה שאותה מנהלת קשרי לקוחות תחזור אלי.

sigamore
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4485
הצטרף: אוגוסט 2006
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 290 פעמים
קיבל תודות: 586 פעמים

לינק להודעה #11 

מקומם ומייאש :cry:
באופן אישי אמנע מכל רכישה של מותג שמתהדר בשירות של החברה הקקיונית הנ"ל.
זו אולי טיפה בים אבל כולי תקווה שעם יותר ויותר חברים שיהדהדו את המסר, אותם יבואנים (חזיריים ברובם -- יעיד כל מי שהתנסה בייבוא אישי של פריט אלקטרוניקה בידורית לאחרונה) יבינו שיש גבול לכל תעלול.
די טעלעוויזיע קאָסטן מיר וועגן פופצן טויזנט פונט !

idabari
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1620
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 39 פעמים
קיבל תודות: 89 פעמים

לינק להודעה #12 

אז:
סוני של שישפאר - כבר לא.
סמסונג של סמליין - כבר לא.
פנסוניק של יורוקום - כבר לא.

מה נשאר?

evgenetic
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 114 פעמים
קיבל תודות: 313 פעמים

לינק להודעה #13 

idabari כתב:אז:
סוני של שישפאר - כבר לא.
סמסונג של סמליין - כבר לא.
פנסוניק של יורוקום - כבר לא.

מה נשאר?
...
·

LG עדיין מטופל ישירות על ידי ח.י., נכון?

sigamore
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4485
הצטרף: אוגוסט 2006
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 290 פעמים
קיבל תודות: 586 פעמים

לינק להודעה #14 

@evgenetic
כן LG עדיין in-house.
אכן ההיצע הולך וקטן. שווה לשים לב להערה של Eliran15 --- אם זה המצב העגום אז בהחלט לשקול רכישה מייבוא מקביל.
(ובוודאי לסרב לכל הצעה של הרחבת אחריות)
די טעלעוויזיע קאָסטן מיר וועגן פופצן טויזנט פונט !

nordi
סמל אישי של משתמש
טרול
טרול
הודעות: 6
הצטרף: ספטמבר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

לינק להודעה #15 

evgenetic כתב:
...
...
·

LG עדיין מטופל ישירות על ידי ח.י., נכון?
...
·
אכן כן.
את שאר המותגים יש לרכוש אך ורק מיבוא מקביל.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”