מדריך רכישה באמזון לשירותכם (שאלות נפוצות) - הערות ומשובים יתקבלו בברכה

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
movieman
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4519
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 28 פעמים
קיבל תודות: 346 פעמים

הודעה שלא נקראה #676 

oris74 כתב:איתי צודק.
הפילטר הזה מופיע רק באמזון ארה"ב.

באמזונים אירופאים זה נקרא AmazonGlobal eligble אבל חשוב לציין שהפילטרים באופן כללי יופיעו רק לאחר שתבצעו חיפוש באתר או לאחר שתבחרו קטגוריה מסויימת כמו למשל אודיו.

וכמו שאיתי ציין - לפעמים גם מוצרים שאינם מוגדרים כנשלחים לארץ כן זמינים למשלוח וניתן לגלות זאת רק כשמתקדמים בתהליך הרכישה.
...
·
1. המשפט המודגש הזה מסביר את הכל !

תודה .

oris74 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 8428
הצטרף: נובמבר 2010
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 892 פעמים
קיבל תודות: 797 פעמים

הודעה שלא נקראה #677 

הוספתי את ההערה הזו במדריך - תודה על ההארה.. :)

Itay_Pollak
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-15K
חבר במועדון ה-15K
הודעות: 19136
הצטרף: אוקטובר 2005
שם מלא: איתי פולק
מיקום: הולנד
נתן תודות: 829 פעמים
קיבל תודות: 882 פעמים

הודעה שלא נקראה #678 

אמזון חזקים במכירות, אבל כל המגבלות האלה יכולות לשגע.
והבאגים של האי משלוח לישראל אפילו יותר.
לא ממש ברור לי למה הם לא מתקנים ו/או מאפשרים לסנן בקלות על מה שנשלח.
לדעתי זה גם יחסוך זמן וגם יגרום לאנשים לקנות יותר.

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 51696
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 140 פעמים
קיבל תודות: 3095 פעמים

הודעה שלא נקראה #679 

Here's where Amazon’s profits are coming from (Hint: it's not from online shopping)

http://www.businessinsider.com/amazon-w ... art-2017-5
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."

tvfan1
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 652
הצטרף: יולי 2007
נתן תודות: 135 פעמים
קיבל תודות: 53 פעמים

הודעה שלא נקראה #680 

אני מחפש ליבר מקרן זול (סביב 120 יורו) אשר נמכר באמזון גרמניה ,אנגליה וכד'
בכל המקרים המוכר אינו Amazon אלא המוצרים נמכרים ע"י אמזון Fulfilled by Amazon
המחיר שמופיע בדף האחרון אינו מציג כל חיוב במיסים , האם זהו המחיר הסופי גם אם אמזון רק שולח את ההזמנה (ולא המוכר הישיר)
רוצה להימנע מהפתעות :-)

תודה!

zivw
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 677
הצטרף: אפריל 2007
מיקום: גני תקווה
נתן תודות: 109 פעמים
קיבל תודות: 22 פעמים

הודעה שלא נקראה #681 

במידה והשתמשתי בשירותי לוקר ב DE, מה הסיכוי שאפשר לקבל החזר מיסים בשדה התעופה, ממש כמו שניתן ברכישה מחנות מקומית?

zivw
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 677
הצטרף: אפריל 2007
מיקום: גני תקווה
נתן תודות: 109 פעמים
קיבל תודות: 22 פעמים

הודעה שלא נקראה #682 

אשמח לדעת אם אפשרי להזמין מהארץ ללוקר בגרמניה ובחזור, למלא טפסי החזר מס?

mayeast
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1642
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 84 פעמים

הודעה שלא נקראה #683 

zivw כתב:אשמח לדעת אם אפשרי להזמין מהארץ ללוקר בגרמניה ובחזור, למלא טפסי החזר מס?
...
·

לא חושב.

את הטפסים מקבלים בחנויות שיש להם הסדר עם GLOBAL REFUND או איך שקוראים לזה.
לא נראה לי שלאמזון יש סידור שכזה

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 51696
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 140 פעמים
קיבל תודות: 3095 פעמים

הודעה שלא נקראה #684 

היום קרה לי משהו שלא האמנתי שיכול לקרות באמזון - אני ממש מופתע 8O

ב 23 למאי הזמנתי מאמזון ארה"ב מכונת גילוח מדגם Panasonic Arc5. ההזמנה התעכבה המון, הציעו לי לבטל אותה, אך בגלל שיש לי כבר מכונה ולא הייתי לחוץ, המתנתי. במוצ"ש קיבלתי מהם הודעה שהם מבטלים את ההזמנה חד צדדית. הזוי. איך קורה דבר שכזה? איך ספק מבטל הזמנה שבוצעה רק כי לא נוח לו?

הטענה היא שהם לא מצליחים להשיג מלאי, אבל המוצר נמכר גם באמזון אצל מוכרים אחרים וגם בחנויות אחרות בארה"ב.

אני מניח שאין מה לעשות, אבל אני ממש מופתע לרעה.

זה המייל שקיבלתי:


[left]Hello, Due to a lack of availability, we will not be able to obtain the following item(s) from your order: "Panasonic Arc5 Electric Razor, Men's 5-Blade Cordless with Shave Sensor Technology and Wet/Dry Convenience, ES-LV65-S" We've canceled the item(s) and apologize for the inconvenience. We must also apologize for the length of time it has taken us to reach this conclusion.[/left]
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."

miki775
טרול
טרול
הודעות: 1844
הצטרף: אוקטובר 2015
נתן תודות: 241 פעמים
קיבל תודות: 119 פעמים

הודעה שלא נקראה #685 

Huber כתב:היום קרה לי משהו שלא האמנתי שיכול לקרות באמזון - אני ממש מופתע 8O

ב 23 למאי הזמנתי מאמזון ארה"ב מכונת גילוח מדגם Panasonic Arc5. ההזמנה התעכבה המון, הציעו לי לבטל אותה, אך בגלל שיש לי כבר מכונה ולא הייתי לחוץ, המתנתי. במוצ"ש קיבלתי מהם הודעה שהם מבטלים את ההזמנה חד צדדית. הזוי. איך קורה דבר שכזה? איך ספק מבטל הזמנה שבוצעה רק כי לא נוח לו?

הטענה היא שהם לא מצליחים להשיג מלאי, אבל המוצר נמכר גם באמזון אצל מוכרים אחרים וגם בחנויות אחרות בארה"ב.

אני מניח שאין מה לעשות, אבל אני ממש מופתע לרעה.

זה המייל שקיבלתי:


[left]Hello, Due to a lack of availability, we will not be able to obtain the following item(s) from your order: "Panasonic Arc5 Electric Razor, Men's 5-Blade Cordless with Shave Sensor Technology and Wet/Dry Convenience, ES-LV65-S" We've canceled the item(s) and apologize for the inconvenience. We must also apologize for the length of time it has taken us to reach this conclusion.[/left]
...
·קרה
קורה
ויקרה

מוזר שרק עכשיו נתקלת בסוגייה זו

miki775
טרול
טרול
הודעות: 1844
הצטרף: אוקטובר 2015
נתן תודות: 241 פעמים
קיבל תודות: 119 פעמים

הודעה שלא נקראה #686 

Huber כתב:היום קרה לי משהו שלא האמנתי שיכול לקרות באמזון - אני ממש מופתע 8O

ב 23 למאי הזמנתי מאמזון ארה"ב מכונת גילוח מדגם Panasonic Arc5. ההזמנה התעכבה המון, הציעו לי לבטל אותה, אך בגלל שיש לי כבר מכונה ולא הייתי לחוץ, המתנתי. במוצ"ש קיבלתי מהם הודעה שהם מבטלים את ההזמנה חד צדדית. הזוי. איך קורה דבר שכזה? איך ספק מבטל הזמנה שבוצעה רק כי לא נוח לו?

הטענה היא שהם לא מצליחים להשיג מלאי, אבל המוצר נמכר גם באמזון אצל מוכרים אחרים וגם בחנויות אחרות בארה"ב.

אני מניח שאין מה לעשות, אבל אני ממש מופתע לרעה.

זה המייל שקיבלתי:


[left]Hello, Due to a lack of availability, we will not be able to obtain the following item(s) from your order: "Panasonic Arc5 Electric Razor, Men's 5-Blade Cordless with Shave Sensor Technology and Wet/Dry Convenience, ES-LV65-S" We've canceled the item(s) and apologize for the inconvenience. We must also apologize for the length of time it has taken us to reach this conclusion.[/left]
...
·קרה
קורה
ויקרה

מוזר שרק עכשיו נתקלת בסוגייה זו

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 51696
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 140 פעמים
קיבל תודות: 3095 פעמים

הודעה שלא נקראה #687 

למה שיקרה? זה לא שהמחיר היה חריג (כבר היה במחיר הזה בעבר), ז"א שהם לא טענו שהיה טעות בתמחור. הם טוענים שאין מלאי, למרות שאני רואה בבירור שיש. יצרתי קשר עם נציג שלהם, הם מציעים לי להזמין דגם יותר נחות במחיר יותר גבוה. זו התנהלות של חנות ישראלית טיפוסית (bait-and-switch). אז לא, בהחלט לא צפוי ובהחלט מרגיז.

מה שזה אומר שמעכשיו כל הזמנה שאני מבצע שם, אינני יכול להיות בטוח שהיא תסופק. אם הם מרשים לעצמם לבטל הזמנות בטענות שקריות, הכל יכול לקרות.
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."

Itay_Pollak
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-15K
חבר במועדון ה-15K
הודעות: 19136
הצטרף: אוקטובר 2005
שם מלא: איתי פולק
מיקום: הולנד
נתן תודות: 829 פעמים
קיבל תודות: 882 פעמים

הודעה שלא נקראה #688 

zivw כתב:אשמח לדעת אם אפשרי להזמין מהארץ ללוקר בגרמניה ובחזור, למלא טפסי החזר מס?
...
·


אני זוכר שמישהו כבר ביצע זאת בפורום.
כרגיל - תעלה מולם בצ'אט/מייל ותשאל.
אל תשכח לעדכן אותנו.

Itay_Pollak
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-15K
חבר במועדון ה-15K
הודעות: 19136
הצטרף: אוקטובר 2005
שם מלא: איתי פולק
מיקום: הולנד
נתן תודות: 829 פעמים
קיבל תודות: 882 פעמים

הודעה שלא נקראה #689 

@Huber
·
הלכת רחוק - רחוק מאוד.
bait and switch זה כשאין במלאי מראש.
אמזון - בכלל לא הציעו לך לקנות משהו אחר - אלא רק ביטלו את ההזמנה - עוד לא שילמת שקל או דולר.
מה לעשות כשיש מחיר טוב המוני אנשים מזמינים.
זה שלמוכרים אחרים יש ולאמזון אין - הכל אפשרי. משער שהכל אצלם כמעט באוטומט.

הרבה יותר מעצבן - מנסיוני המר, זה לקנות מוצר במחיר, לקבל אותו, הוא מתקלקל, ואז אין להם כבר במלאי אותו. וכמדיניות, הם לא מביאים לך את המוצר שהחליף אותו.

אז אתה תקוע - בלי המוצר מצד אחד, ולעתים בלי היכולת לקנות את המחליף שלו. (כי קנית את המוצר במחיר מבצע נמוך, הכסף שאתה מקבל חזרה הוא בהתאם, המחליף יותר יקר).

zivw
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 677
הצטרף: אפריל 2007
מיקום: גני תקווה
נתן תודות: 109 פעמים
קיבל תודות: 22 פעמים

הודעה שלא נקראה #690 

תוכל לכוון היכן אני עולה מולם בצ'ט?

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”