היום קרה לי משהו שלא האמנתי שיכול לקרות באמזון - אני ממש מופתע
ב 23 למאי הזמנתי מאמזון ארה"ב מכונת גילוח מדגם Panasonic Arc5. ההזמנה התעכבה המון, הציעו לי לבטל אותה, אך בגלל שיש לי כבר מכונה ולא הייתי לחוץ, המתנתי. במוצ"ש קיבלתי מהם הודעה שהם מבטלים את ההזמנה חד צדדית. הזוי. איך קורה דבר שכזה? איך ספק מבטל הזמנה שבוצעה רק כי לא נוח לו?
הטענה היא שהם לא מצליחים להשיג מלאי, אבל המוצר נמכר גם באמזון אצל מוכרים אחרים וגם בחנויות אחרות בארה"ב.
אני מניח שאין מה לעשות, אבל אני ממש מופתע לרעה.
זה המייל שקיבלתי:
[left]Hello, Due to a lack of availability, we will not be able to obtain the following item(s) from your order: "Panasonic Arc5 Electric Razor, Men's 5-Blade Cordless with Shave Sensor Technology and Wet/Dry Convenience, ES-LV65-S" We've canceled the item(s) and apologize for the inconvenience. We must also apologize for the length of time it has taken us to reach this conclusion.[/left]