קיה נירו: חוות דעת

רכבי ICE, פלאגינים, היברידים וחשמליים כמו ג'ילי, טסלה, איוניק, MG
winer-r (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1610
הצטרף: אפריל 2006
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 137 פעמים
קיבל תודות: 31 פעמים

קיה נירו: חוות דעת

נושא שלא נקרא #1 

שלום רב,
האם מישהו יכול לשתף מתוך נסיון חוויות לגבי הקיה נירו ?
אני מתלבט לגבי הרכב ( למרות שאני די סגור אליו ) אך אני לא מצליח למצוא חוות דעת פרטית, של בעל רכב ולא של איזה כתב באיזה מגזין......


תודה

oris74
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 9150
הצטרף: נובמבר 2010
שם מלא: אורי
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 1102 פעמים
קיבל תודות: 917 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

הזמנתי אותה בליסינג.. כשתגיע אעדכן.
אני דווקא כן ממליץ לראות חוות דעת בוידאו של הרכב, כולל כאלו מחו״ל שהן הרבה יותר מקיפות

איינשטיין
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8552
הצטרף: אוקטובר 2007
מיקום: קרית יאבוייה
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 401 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

השאלה מול מה אתה משווה.

בהשוואה לקיה סיד סטיישן - רכב שקט יותר, מרווח יותר (משמעותית) בתא הנוסעים, בגאז' קטן יותר (לא נורא), חסכונית בדלק בטירוף (עשיתי 960 ק"מ עם טנק דלק אחד). אני משחק כל הזמן עם הקרוז והבלימה האוטונומית - ממש נחמד (בסיד השתמשתי בקרוז לעיתים פחות תכופות, בנירו כמעט כל הזמן), מערכת העזרה לשמירה על הנתיב הצילה את אשתי מלסטות לשוליים פעם אחת (ככה היא מדווחת)...

בהשוואה מול האוקטביה 1.8 טורבו - אמנם מרווחת יותר בתא הנוסעים (בעיקר מאחור) אבל בבגאז' הסקודה מנצחת בנוק-אאוט, עגלה (מנוע חלש כצפוי)... וכו' וכו'

אז מה נקודת הייחוס שלך?
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!

yoramw
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 225
הצטרף: ינואר 2011
נתן תודות: 52 פעמים
קיבל תודות: 31 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

מסכים אם מה שנאמר. רק לגבי המנוע החלש, אין ספק שיחסית לאוקטביה 1.8טורבו הנירו חלשה מאוד, אבל בהשוואה לכל מכונית 1.6 ללא טורבו, היא חזקה משמעותית בזכות התוספת של המנוע החשמלי.

דרך אגב, בנירו המעבר למצב ספורט בתיבת ההילוכים, משנה את תגובת המנוע והגיר בצורה מאוד משמעותית.

roi83
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 26
הצטרף: ינואר 2013
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

גם אני שקלתי לרכוש את הרכב,
ביצעתי נסיעת התרשמות (פעמיים) והדבר שהכי הפריע לי עם הרכב היה נוכחות גבוהה מדי של רעש הכלל ורעי רוח בפרט המתגברים במהירות של החל מ70 קמ"ש ונכחו מעל ומעבר ממצופה ברכב חדש הנמכר בשנת 2017.

המצב במושב האחורי גרוע בהרבה. בחלק מהמבחן אשתי נהגה ואני ישבתי מאחוריה, בידוד הרעשים פשוט לא טוב ומעבר לרעשי הרוח שנוכחים כאמור החל ממהירות של כ-70 קמ"ש, הבידוד מ"החלל החיצון" אינו טוב- רעשי מכוניות, צפירות ואופנועים נשמעים היטב בתוך המרכב הרבה יותר מכל מה שאנו מכירים.
לדוג'- בהמלך נסיעת המבחן עצרנו בפקק בדרך, וממש הצלחתי לשמוע את שיחתם של כמה נערים על אופניים חשמליים באי תנועה,

כיום אני נוסע בטויוטה אוריס היברידית (14') ושקלנו להחליף את הרכב לטובת שיפור מרווח הפנים, שמעט צפוף לנו כבר, שיפור אבזור הבטיחות והקניית תנוחת ישיבה מעט גבוהה יותר.

לאחר נסיעות המבחן אני ואשתי חשנו שאמנם הרכב מציעה הרבה על הנייר, אך מבחינתו לפחות מדובר בירידה ברמה. הן מבחינת השקט בתא הנוסעים והן מבחינת עיצובו.

אך שוב, זוהי הרגשתנו בלבד ויכול להיות שאם אתה מתכנן להשתדרג מרכב אחר, המצב יהיה אחר מבחינתך.

pixies
אחראי תחום HTPC
אחראי תחום HTPC
הודעות: 32926
הצטרף: מרץ 2007
מיקום: פאתי מלאבס
נתן תודות: 779 פעמים
קיבל תודות: 2302 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

על הנייר, יש לו בקרת שיוט אדפטיבית, שזה יתרון גדול מבחינתי.
"החלפתי כבל דיגיטלי ונפתח לי הסאונד"

winer-r (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1610
הצטרף: אפריל 2006
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 137 פעמים
קיבל תודות: 31 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

אכן יש לו. אבל מה עם יתר הפרמטרים.....?
יש לו גם מספר חסרונות, לא בדיוק חסרונות אבל old fashion, כמו:
מסך מולטימדיה קטן וללא מע. ניווט ( 5 אינצ׳)
בלם יד ברגל
מפתח התנעה סונדרטי, לא כפתור, ללא מנגנון זיהוי קירבה...

roi83
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 26
הצטרף: ינואר 2013
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

לגבי בקרת השיוט האדפטיבית- אכן יתרון גדול אך היא מתנתקת המהירויות בזחילה (8 קמ"ש)
כך שהיא מאבדת את היתרון היחסי של זחילה "אוטומטית" בפקקי הבוקר וצריך להפעיל אותה כל פעם מחדש כשמהירות הרכב מעטה אל מתחת לרף זה.
בקרות שיוט אדפטיביות ברכבים אחרים מציעות לרוב טווח פעילות החל מ1 קמ"ש
וזה יתרון משמעותי.
האבזור הכללי גם מעט מיושן, למי שהתרגל להנעת הרכב בכפתור ולמסך מגע מפורט ונוח יהיה קשה לחזור אחורה מבחינת המפרט..
לדעתי- היתרון הכי גדול של הרכב הוא מבחינת מרווח הפנים, בייחוד לנוסעים מאחור
[/b]

winer-r (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1610
הצטרף: אפריל 2006
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 137 פעמים
קיבל תודות: 31 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

@oris74
ראיתי בוידאו מספר לא קטן של ביקורות. אבל הייתי רוצה חות דעת של מישהו שבבעלותו הרכב או שנוסע אליו ולא איזה "מפרסם" או איזה מגזין כלשהו.
הזמנת בליסינג מקיה או מהעבודה שלך ?

·

oris74
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 9150
הצטרף: נובמבר 2010
שם מלא: אורי
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 1102 פעמים
קיבל תודות: 917 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

עבודה.
חרשתי הרבה על כל הביקורות שנכתבו וצולמו וגם יצא לי לשבת ברכב (לא לנהוג)

היתרונות של הרכב מבחינתי:

אבזור בטיחות מתקדם שלא נמצא בשום רכב משפחתי אחר

מרווח פנימי (בסיס הגלגלים יוצר ארוך מהספורטג אפילו)

עיצוב קצת שונה ממשפחתית רגילה

איכות תא נוסעים (מושבים, איכות הרכבה וחומרים)


מבחינת חסרונות:

גם אני הבנתי שבידוד הרעשים לא מוצלח

מסך מולטימדיה קטנטן

בלם חנייה רגלי

pixies
אחראי תחום HTPC
אחראי תחום HTPC
הודעות: 32926
הצטרף: מרץ 2007
מיקום: פאתי מלאבס
נתן תודות: 779 פעמים
קיבל תודות: 2302 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

roi83 כתב:לגבי בקרת השיוט האדפטיבית- אכן יתרון גדול אך היא מתנתקת המהירויות בזחילה (8 קמ"ש)
כך שהיא מאבדת את היתרון היחסי של זחילה "אוטומטית" בפקקי הבוקר וצריך להפעיל אותה כל פעם מחדש כשמהירות הרכב מעטה אל מתחת לרף זה.
בקרות שיוט אדפטיביות ברכבים אחרים מציעות לרוב טווח פעילות החל מ1 קמ"ש
וזה יתרון משמעותי.
האבזור הכללי גם מעט מיושן, למי שהתרגל להנעת הרכב בכפתור ולמסך מגע מפורט ונוח יהיה קשה לחזור אחורה מבחינת המפרט..
לדעתי- היתרון הכי גדול של הרכב הוא מבחינת מרווח הפנים, בייחוד לנוסעים מאחור
[/b]
...
תודה, זה בהחלט חסרון משמעותי.
"החלפתי כבל דיגיטלי ונפתח לי הסאונד"

winer-r (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1610
הצטרף: אפריל 2006
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 137 פעמים
קיבל תודות: 31 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

אני לא מבין גדול בבקרת שיוט אדפטיבית, אבל אי אפשר לכוון אותה?
בנוסף אני רואה שבחו"ל ישנם ארבע דגמים שונים של הנירו.....חבל שמנסים את השוק המקומי עם רק אחת !

snad
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 475
הצטרף: ספטמבר 2005
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 40 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

עשיתי עליה סיבוב, שני חסרונות שלא ציינו עד כה - אין לה את היתרון העיקרי של הקרוסאוברים האחרים וזה הישיבה הגבוהה (אם זה חשוב לך), ודבר שני שמבחינתי היה deal-breaker זה ההגה, חשמלי וחסר תחושה לחלוטין.

oris74
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 9150
הצטרף: נובמבר 2010
שם מלא: אורי
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 1102 פעמים
קיבל תודות: 917 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

אני הגעתי למסקנה שקשה (לפחות בהיצע הליסינג) למצוא מכונית מושלמת (מבלי להוסיף הרבה כסף על שידרוג).

אני היום עם קורולה סאן משעממת ועירומה שמי שיש לו ליסינג יודע שמפה אפשר רק לעלות... :)

IamEzio
סמל אישי של משתמש
גורו מחשוב/לינוקס
גורו מחשוב/לינוקס
הודעות: 6835
הצטרף: יולי 2010
מיקום: באר שבע
נתן תודות: 114 פעמים
קיבל תודות: 517 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

@oris74
·

יכלו לפנק אותך באיזה Atrage לחג..

שלח תגובה

חזור אל “רכבי ICE וחשמליים”