איזה שירות!!! במילה אחת - מ ד ה י ם !!!!
- miCkEy6772
- חבר ותיק
- הודעות: 1015
- הצטרף: אוקטובר 2014
- נתן תודות: 72 פעמים
- קיבל תודות: 60 פעמים
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 817 פעמים
- קיבל תודות: 880 פעמים
- Lior_M
- חבר מכור קשה
- הודעות: 7381
- הצטרף: מרץ 2006
- מיקום: נס-ציונה
- נתן תודות: 355 פעמים
- קיבל תודות: 315 פעמים
כן זה הוא למרות שאני לא יודע אם הוא עוד עובד שם או פתח עסק פרטי....
בעבר טכנאי סאונד באולפני טריטון כיום עוסק בתחום ההי-טק.
הקולנוע שלי
הקולנוע שלי
- Lior_M
- חבר מכור קשה
- הודעות: 7381
- הצטרף: מרץ 2006
- מיקום: נס-ציונה
- נתן תודות: 355 פעמים
- קיבל תודות: 315 פעמים
אתה לא,...
רק הוא יכול לפנות אליך ..

וברצינות, תשאיר לו הודעה פרטית דרך האתר.
http://www.hometheater.co.il/modules.ph ... ile&u=5097
בעבר טכנאי סאונד באולפני טריטון כיום עוסק בתחום ההי-טק.
הקולנוע שלי
הקולנוע שלי
- boazj
- חבר ותיק
- הודעות: 2356
- הצטרף: דצמבר 2004
- מיקום: הוד השרון
- נתן תודות: 156 פעמים
- קיבל תודות: 91 פעמים
סחטין על הפרגון.
אם עומרי הפדנט ממליץ......זו המילה האחרונה
שבת שלום
אם עומרי הפדנט ממליץ......זו המילה האחרונה

שבת שלום
אימון אישי/קואצינג, טיפול, הנחיית קבוצות וסדנאות.
פריצות דרך בתחום האישי והכלכלי,חיבור ליעוד.
וגם מוזיקה, אופני הרים, קפה, מערכות סטראו, יוגה, ריצה ועוד כאן: https://asimonim.ravpage.co.il/BOAZJ
פריצות דרך בתחום האישי והכלכלי,חיבור ליעוד.
וגם מוזיקה, אופני הרים, קפה, מערכות סטראו, יוגה, ריצה ועוד כאן: https://asimonim.ravpage.co.il/BOAZJ
- bilbog
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 359
- הצטרף: אפריל 2006
- מיקום: ראשון לציון
- נתן תודות: 31 פעמים
- קיבל תודות: 50 פעמים
...אז כולם צדקו ואכן ברובי מטופאודיו עסקינן. אכן איש נדיר.
לפני כחודש, בעקבות השרשור הזה פניתי אליו טלפונית עם בעיה שמציקה לי כבר 6 שנים.
עכשיו תקפצו ותשאלו למה חיכיתי 6 שנים ואיזו בעיה כבר יכולה להציק ללא פתרון כ''כ הרבה זמן (בהנחה שאין לי טחורים. ואין לי.) ?!
ברוב עוונותי יש ברשותי ספריית DVD מכובדת שלא הסכמתי לוותר עליה, למרות ואף על פי שלרובכם היא תחשב כפלסטיק שתרם רק למאזן הרבעוני של איקאה (מדפי billy אלא מה ?!). לא איש של הורדות/טורנטים/סטרימרים/VPN/שאר מרעין בישין עבדכם הנאמן. אוהב את זה בhard copy, רצוי עם גרסת הבמאי ושלל תוספות (שאיכשהו תמיד קשורות להוביטים...)
בבקשה, בלי נחירות של בוז ברקע.
ב-2010 רכשתי DENON DVD 1740 שהיה מומלץ בזמנו ונהניתי ממנו מאוד. ממש שבועות מספר מתום שנת האחריות (ניופאן) החלו בעיות. לא אלאה אתכם בהסטוריה הרפואית של המכשיר רק אוסיף שברוב חוצפתם ובלי טיפת בושה התבקשתי להפרד מ-1000 ש''ח טבין וטקילין ע''מ להחזיר את המצב לקדמותו. שזה 2/3 מעלות המכשיר.
כמובן שעשיתי בדיוק את מה שבקשתי מכם לא לעשות לפני מס' שורות, ונחרתי בבוז למשמע הדרישה. נחרתי , ונדרתי לא לשוב לניופאן.
מאז, המכשיר שכב ארוז, ממתין לרגע שבו תמצא התרופה שתשיב אותו לחיים בלי להרוג את האשראי שלי או לגרום לי שוב לנחור בבוז.
והיא נמצאה ! וכבר ניחשתם ששמה רובי. מסרתי לו את המכשיר ולאחר יומיים קיבלתי טלפון: ''שמע, אין לי מושג מה הבעיה. הכל פיקס. פתחתי, בדקתי , המכשיר עובד מצויין''.
נדהמתי.
''אבל יש לי עוד את הנייר מהמעבדה של ניופאן (איזה מסודר אני, אה ?!) שכתבו שזה... וצריך... וכדאי...'''. הבנתם.
קפצתי אליו. הצעתי כמובן תשלום עבור הבדיקה והזמן שהושקע.
רובי סירב בכל תוקף. ''הרי קבענו שעל הבדיקה לא תחוייב, נכון? ''.
נפרדנו. הבטחתי שעוד נפגש. את הדמעה שמחיתי הוא לא ראה. סתאאאאם, תרגיעו.
חזרה עטרה ליושנה וסוף סוף אני יכול לסיים כבר את העונה ה-7 של Star Trek Voyager !! . וכן, התאפקתי כל השנים ונמנעתי מספויילרים.
אין כמוך, רובי. באמת נדיר.
לפני כחודש, בעקבות השרשור הזה פניתי אליו טלפונית עם בעיה שמציקה לי כבר 6 שנים.
עכשיו תקפצו ותשאלו למה חיכיתי 6 שנים ואיזו בעיה כבר יכולה להציק ללא פתרון כ''כ הרבה זמן (בהנחה שאין לי טחורים. ואין לי.) ?!
ברוב עוונותי יש ברשותי ספריית DVD מכובדת שלא הסכמתי לוותר עליה, למרות ואף על פי שלרובכם היא תחשב כפלסטיק שתרם רק למאזן הרבעוני של איקאה (מדפי billy אלא מה ?!). לא איש של הורדות/טורנטים/סטרימרים/VPN/שאר מרעין בישין עבדכם הנאמן. אוהב את זה בhard copy, רצוי עם גרסת הבמאי ושלל תוספות (שאיכשהו תמיד קשורות להוביטים...)
בבקשה, בלי נחירות של בוז ברקע.
ב-2010 רכשתי DENON DVD 1740 שהיה מומלץ בזמנו ונהניתי ממנו מאוד. ממש שבועות מספר מתום שנת האחריות (ניופאן) החלו בעיות. לא אלאה אתכם בהסטוריה הרפואית של המכשיר רק אוסיף שברוב חוצפתם ובלי טיפת בושה התבקשתי להפרד מ-1000 ש''ח טבין וטקילין ע''מ להחזיר את המצב לקדמותו. שזה 2/3 מעלות המכשיר.
כמובן שעשיתי בדיוק את מה שבקשתי מכם לא לעשות לפני מס' שורות, ונחרתי בבוז למשמע הדרישה. נחרתי , ונדרתי לא לשוב לניופאן.
מאז, המכשיר שכב ארוז, ממתין לרגע שבו תמצא התרופה שתשיב אותו לחיים בלי להרוג את האשראי שלי או לגרום לי שוב לנחור בבוז.
והיא נמצאה ! וכבר ניחשתם ששמה רובי. מסרתי לו את המכשיר ולאחר יומיים קיבלתי טלפון: ''שמע, אין לי מושג מה הבעיה. הכל פיקס. פתחתי, בדקתי , המכשיר עובד מצויין''.
נדהמתי.
''אבל יש לי עוד את הנייר מהמעבדה של ניופאן (איזה מסודר אני, אה ?!) שכתבו שזה... וצריך... וכדאי...'''. הבנתם.
קפצתי אליו. הצעתי כמובן תשלום עבור הבדיקה והזמן שהושקע.
רובי סירב בכל תוקף. ''הרי קבענו שעל הבדיקה לא תחוייב, נכון? ''.
נפרדנו. הבטחתי שעוד נפגש. את הדמעה שמחיתי הוא לא ראה. סתאאאאם, תרגיעו.
חזרה עטרה ליושנה וסוף סוף אני יכול לסיים כבר את העונה ה-7 של Star Trek Voyager !! . וכן, התאפקתי כל השנים ונמנעתי מספויילרים.
אין כמוך, רובי. באמת נדיר.
Gravity cannot be held responsible for people falling in love