חוות דעת נוספות למודעות מכירת פטפונים יד 2

פורום המיועד לציוד אודיו וינטאג' על כל סוגיו וכן אודיו אנלוגי - פטיפונים, ויניל וטייפים
nkorah
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1093
הצטרף: ינואר 2014
נתן תודות: 452 פעמים
קיבל תודות: 600 פעמים

נושא שלא נקרא #256 

@MartinHSabag

השרשור הזה "נקי" - אנחנו די שומרים עליו ומחבבים אותו :)
·

vek44acm
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 127
הצטרף: דצמבר 2007
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #257 

MartinHSabag כתב:חברים, מודעות מכירה יש לשים בלוחות.
אנא העתיקו את המודעות שלכם לשם לפני שאני מנקה את השרשור הזה.
...
אם פרסום של מודעה בשרשור בפורום זה נגד התקנון,
אז מודעה של מנהל האתר בלוחות עם סטאטוס של "דביק" זה תקין?

new-guy
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1800
הצטרף: אוקטובר 2012
נתן תודות: 269 פעמים
קיבל תודות: 107 פעמים

נושא שלא נקרא #258 

רק בגלל השרשור הזה
התחדשתי בפטיפון יד שניה נהדר ללא חשש וחזרתי לאהבה ישנה...

לא לטרפד את השרשור הנהדר הזה :(
40 שנה לך תיזכור..

noam3039
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3432
הצטרף: ינואר 2013
נתן תודות: 85 פעמים
קיבל תודות: 487 פעמים

נושא שלא נקרא #259 

new-guy כתב:רק בגלל השרשור הזה
התחדשתי בפטיפון יד שניה נהדר ללא חשש וחזרתי לאהבה ישנה...

לא לטרפד את השרשור הנהדר הזה :(
...
·תתחדש (Y)
איזה פטפון קניתה

new-guy
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1800
הצטרף: אוקטובר 2012
נתן תודות: 269 פעמים
קיבל תודות: 107 פעמים

נושא שלא נקרא #260 

noam3039 כתב:
...
...
·תתחדש (Y)
איזה פטפון קניתה
...
·כבר חושב על הבא בתור.. :wink:

http://www.hometheater.co.il/vt219719.html
40 שנה לך תיזכור..

tnsilver (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4166
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 619 פעמים
קיבל תודות: 1299 פעמים

פטפון Sany TP-226 מודעת יד2 מיום 30/10/2015

נושא שלא נקרא #261 

רבותי - נחזור לעניינו?

פטפון Sany TP-226 מודעת יד2 מיום 30/10/2015
  • תוכן: פטיפון סניו TP-226
  • אזור מכירה: חיפה
  • איש קשר: limor
  • חוות דעת: לשם שינוי אני לא הולך לדבר כאן על הפטפון הנמכר. הוא דוגמה מייצגת לפטפון יפני משנות ה-80 עם מאפיינים סטנדרטיים של התקופה. אפשר לקרוא לזה 'מחרשה' ואפשר להוסיף 'משודרגת'. במילים אחרות לא מדובר במשהו קטסטרופלי שהורס תקליטים ונשמע ת*ת אבל גם לא באיזו יצירה אודיופילית יוצאת דופן.

    היוצא דופן, ומה שמאוד מצא חן בעיני במודעה הנ"ל, הוא התמציתיות והתמחור. הכי מצא חן בעיני שהמודעה הצנועה הזו שמה ללעג ולקלס 98% מהמחרשות המחורבנות שמופיעות כרגע ביד-2 בתמחורים הזויים של כל מיני מעכרים, ואלטע-זאכנים, וסתם הדיוטות שאין להם מושג ירוק בכמה לתמחר את ה'מציאה' מהבוידעם...

    עם יד על הלב אני יכול בשקט להכריז כאן שלאחר שעברתי על כל המודעת כרגע - מצאתי ארבעה פטפונים שהייתי מוכן בכלל להכניס הביתה בחינם, ורק שניים שהייתי מוכן איכשהו לרכוש כאשר רק אחד מתוכם במחיר הנקוב. (לא! לא ה-LP-12 ההזוי עם ההפניות המרגיזות ל-ePay ולא ה'אנלוג' שדומה שנמכר כטריביוט לתמחורים של המנוח).

    לא מזמן נפתח בפורום וינטאז' שרשור התייעצות לגבי שוויו של הפטפון הנמכר. פתח מי שפתח, התייעץ לגבי מה שהתייעץ, קיבל תגובות שקיבל והנה, כמה שבועות אח"כ, נמכר פטפון זהה ביד2. מקרה, או לא מקרה, אין לי מושג - אבל המודעה והמחיר ייחודיים. הם בולטים לטובה בים התיאורים הרדודים ( 'כמו חדש', 'למבינים בלבד', ל'אספנים', 'פטפון לתקליטים', 'פצצה', 'פגז' ועוד מגוון רחב של כאלה שנועדו לזלזל בכל מי שיש לו מנת משכל מעבר לזו של ארנבת) שלא לדבר על המחירים ההזויים - שסובב אותם. אגב, ברוח אמרות הכנף הרווחות במדור ההוא ביד... מי ש'גמיש' ראוי לו לעבוד בקרקס בתור נערת גומי ולהתרחק ממכירות והניסיון העגום כאן מלמד שכל פטפון שביקר אצל 'אמן' ידרוש לאחר המכירה ביקור רשמי אצל 'טכנאי'.

    הפטפון הנמכר:

    תמונה

    חשבתי לערוך כאן רשימה של כמה מודעות מכירה שצריכות לקחת דוגמה מהמודעה הזו ובראשם זו עם השרווד הנצחי, אבל התחרטתי. זה פשוט יותר מידי עבודה. אפשר להכניס לרשימה כזו את כל הפטפונים שמופיעים, נכון לרגע זה, ביד2, ולהוציא מתוכה רק טכניקס SL-2000 אחד ו-EMT של מוסיקאי מירושלים שלא מצליח להימכר למרות שתג המחיר שלו הגיוני מאוד. פשוט תטילו מטבע באקראי ותכניסו לרשימה מה שבא לכם מהמבחר. 98 פעמים מתוך 100 - לא תטעו.

    וזו תמונה יותר טובה ששאלתי מהשרשור הקודם:

    תמונה

    אין לי תובנות לגבי הפטפון הנמכר. ייתכן שהוא יכול להוות פתרון תקציבי הולם ברמת כניסה - וייתכן שלא. אבל כך זה צריך להיות. תמציתי והוגן ובלי סופרלטיבים דוחים. כל הכבוד! אז להבא, מי ששקול לרכוש Sony, Akai, JVC, Taya, BIC, ADC, BSR, Sherwood, AIWA, Onkyo, CEC, Haitai , Philps, Sansui ,National, Telefunken, Sanyo, יונדאי, או קיא - עטופים בפלסטיק משנות ה-80', שלא יעז לשלם שקל יותר ממה שנדרש במודעה הזו! זהו המודל לחיקוי האולטימטיבי, וזה המחיר האידאלי בעבור פטפון רגיל משנות ה-80' שהיה מצוי בכל בית, וכל השאר בחזקת שוד לאור היום של חסרי בושה, זבלנים ותאבי בצע.

    + אחד גדול למוכר\מוכרת. (Y) 8)
  • מחיר נקוב: 300 ש"ח
  • מחיר הולם :300 ש"ח
  • מדד הלימות: 10 (f)

tnsilver (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4166
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 619 פעמים
קיבל תודות: 1299 פעמים

כפכפים משומשים ב-1200 ש"ח ושאר ירקות

נושא שלא נקרא #262 

פטפון Dual CS-521 מודעת יד 2 מיום 4/11/2015
  • תוכן: למבינים פטיפון מיקצועי DUAL דגם CS521 תוצרת גרמניה , חדש באריזה
    הפטיפון נחשב מדוייק ושקט
  • אזור מכירה: הרצליה
  • איש קשר: חיים
  • חוות דעת: לא מקצועי ולא נעליים. כפכפים! כפכפים משומשים ב-1200 ש"ח. זה מה שאני מבין מהתמונות שמלוות את המודעה ה"מיקצועית" הזאת. מה אתה מוכר חיים - קרטונים? קלקר? כפכפים?

    תמונה

    Dual CS-521 הוא פטפון נחמד לכל הדעות. יופי של פטפון! אח'לה בפלה פיצוץ פגז - למי שרוצה להיכנס לעולם האנלוגי עם פטפון ראשון ברמת כניסה בלי לשבור את חשבון הבנק על כל מיני הזיות של כל מיני ליצנים שחושבים שקופסת קרטון וזוג כפות רגליים בכפכפים הם מקדמי מכירות שלא ניתן לעמוד בפיתויים.

    כן. CS-521 הוא עוד אחד של Dual מהתקופה הטובה. פטפון אוטומטי, אמין, חביב עם נתונים מצוינים (על הנייר כשהיה חדש) שתוכנן עוד ב-1976 כפטפון ברמת כניסה עבור אנשים שרצו פטפון כדי לשמוע תקליטים, שהיו עד 1982 המדיה השלטת להשמעת מוזיקה ביתית. בקיצור זה משהו כמו מקרר של פרידג'דר. עושה את העבודה בלי דאווין, רעש וצלצולים. ה-521 גם נראה טוב לדעתי, ויש לו זרוע מצוינת (חבל רק שלא רואים זאת בתמונות, או משהו שמעיד על מצבו של הפטפון ועל הראש שלא ידוע אם קיים בכלל):

    Dual CS-521

    תמונה

    כרגיל בדואלים המכניזם האוטומטי הוא חרב פיפיות. אני לא מקנא במי שיאלץ להתעסק עם העונש הזה במידה והוא יעשה בעיות. מצד שני, אין הרבה סיבות שהוא יעשה בעיות והפטפון מתפקד היטב גם ללא המכניזם האוטומטי. בדוק, מוכר, ידוע. סוס עבודה אמתי בתנאי ש... הרצועה תקינה, הגריז המקורי של Dual לא התאבן בצירים, הזרוע לא חטפה מכות, לא התעסקו עם ברגי הכיוון העדין ולא עברו יותר מ-30 שנים מאז הטיפול האחרון. ל-CS-521 יש זרוע נהדרת, למרות המראה המגושם שלה והיא תפורה על הראשים של התקופה וגם על אלה ה'לוהטים' היום, על הקפיציות הבינונית שלהם. אני דווקא מאוד אוהב את הדואלים האלה.

    ה-505 למשל, הוא אגדה אמתית והוא השאיר את הפטפונים הבריטיים המתחרים של התקופה בענן עשן סמיך של מכירות לוהטות. זה היה כמובן בתקופה שבה פטפון היה מוצר סטנדרטי, ולא סמל סטטוס שכל בעל כפכפים שולף עבורו מחירים מהשרוול, כאילו האנושות כולה רק מחכה שהג'וקר יצא מהקופסה בכדי שאלפי שקלים יוכלו לזרום בנדיבות לחשבונו של בעל הנכס "המיקצועי". סלחו לי על הסרקזם. יש כרגע שיא חוצפה חדש של מודעות הזויות ומטומטמות במיוחד ביד 2 שהן קצת מעבר לסף הסבלנות והסובלנות שלי.

    נדבר מחירים? הרבה זמן לא הופיע עיוות כזה ביד 2 (טוב נו... לא מדויק, תכף תקראו כאן על איזה BSR הזוי, אבל עדיין ראוי לציון). עברו אצלי המון דואלים במהלך השנים ואהבתי את כולם. ל-Dual יש פטפונים מצוינים. תמיד היו. אף אחד מהם לא עלה לי יותר מ-$30 ואת חלקם הגדול פשוט קיבלתי. השארתי אצלי רק את ה-1229Q, המלך של הדואלים שנמכר היום ב-eBay במחירים סבירים שנעים בין $150 - $300 ומידי פעם במכירות פומביות בגרמניה במחירים מצחיקים.

    לא השתכנעתם? נדבר תכ'לס 521? הנה כאן. מכירה מסוף מאי השנה. $139. מה רע? רוצים אחד גרמני, יקה נקי? הנה בבקשה. בערך 700 ש"ח והוא שלכם לפני מיקוח עם המוכר. עוד? הנה, קבלו מכירה פומבית חיה. המחיר עומד על פחות מ-400 ש"ח ולא שאין מתעניינים. עזבו! המחיר במודעה מופלץ. קבלו היסטוריה שלמה של מכירות eBay ותמצאו שם משהו שמגיע לחצי מהמחיר במודעה.

    לסיכום - אם אתם שואלים אותי? Just say no! לא למחיר, לא לכפכפים, לא לתמונות שהקשר שלהן למודעה לא ברור, ולא לתיאור. פטפון מקצועי? למי מכם יש לב להפריד כלי עבודה מקצועי מבעל המקצוע המתקשה להיפרד ממנו? עזבו. תנו לשניים לחיות יחדיו באושר עוד קצת. מי שבכל זאת רוצה CS-521 - ובצדק, משום שמדובר בפטפון נפלא, יכול לרכוש אחד מהקישורים הקודמים וזה יעלה לו בערך חצי - כולל משלוח.
  • מחיר נקוב: 1200 ש"ח :?
  • מחיר הולם:550 ש"ח
  • מדד הלימות:0 (n)

    עוד אחד?

    ברוח התמחורים היצירתיים הנה עוד אנקדוטה. BSR 710 בלא פחות ולא יותר מ-950 ש"ח. כולכם מכירים את סיפור 'חכמי חלם' המשעשע שלו. לא מכירים? הנה ה'בראשית' והנה 'במדבר'. ידה ידה ידה, פטפון שלא קונים ב-50 ש"ח נמכר כעת ב-950 ש"ח. עוד שיא שנשבר. אני חותם לכם שזה ה-BSR היקר ביותר בהיסטוריה.

    אז מה אם הוא מגיע עם 2M Red? זהו סתם עוד ראש רמת כניסה שמגיע עם כל פטפון פלסטיק חדיש. נזם זהב באף חזיר במקרה הזה, ולא שמדובר כאן בזהב. מעבר לכך, פחת של ראש משומש גרוע מזה של מכונית משומשת. קנית והשתמשת - אתה עכשיו 'יד שנייה' והסחורה שווה חצי מהמחיר המקורי, במקרה הטוב.

    בכלל, באופן עקרוני, למה צריך לעניין מישהו 'כמה זה עלה לך'?. בין אם יצאת פראייר מוחלט או בין אם יצאת מלך לגמרי - מה זה עניינו של מישהו? הרי ברור לך שהכתובת הבאה בתור בדפדפן של כל רוכש פוטנציאלי, מיד לאחר קריאת המודעה שלך היא בדיקת google למחירי 2M Red. בדיקה כזו מוציאה אותך או שקרן או פראייר וזה לא טוב ולא מחמיא בכל מקרה - אז בשביל מה?

    ה-BSR-710 היקר ביותר בהיסטוריה

    תמונה

    אני לא מבין איך בכלל מצליח מישהו לרכוש ראש 2M Red במחיר כזה של 600 ש"ח. לי לדוגמה, ראש כזה עולה 320 ש"ח ולא שהייתי רוכש או, אם כבר רכשתי, תוקע דבר כזה על BSR. בכל מקרה אם כבר הייתי צריך 2M Red הייתי קונה מ-eBay ולא מהמעבדה של... או היבואן של... לא יודע מה אתכם - ככה אני. השמש אולי זורחת לי אבל אני עובד קשה בשביל הכסף שלי ולא אוהב לפזר אותו אצל מתווכים.

    בקיצור, עוד חתונה קתולית של פטפון שלא יעזוב לעולם את מוכרו במחיר הנקוב. מי שרוצה 2M אדום משומש שימצא כזה ב-200 ש"ח ומי שרוצה BSR 810, (שהוא אגב, דגם יותר בכיר מזה שבמודעה) יכול לנסות לשפץ את המנורה של החברה של BennyO או לקרוא עוד קצת על הקרקס האנלוגי הזה כאן.

    מאיר אריאל אמר שמי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להיגמל מזה. למרות שזה נאמר במקור על זוג מקסיקנים, כנראה שיש במוסר ההשכל משהו גלובלי. על שני הישראלים שנדפקו מאותו פטפון, על המוכר המקורי והקונה המאושר, שמנסה עכשיו להכניס גם אתכם למועדון המפוקפק הזה, כבר שמענו. הכי טוב שתתנו לו להיות המנוי האחרון במועדון. שום דבר כבר לא יציל אותו. אתכם הפוסט הזה אולי דווקא כן.

BennyO
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 972
הצטרף: דצמבר 2011
נתן תודות: 487 פעמים
קיבל תודות: 213 פעמים

נושא שלא נקרא #263 

אני חייב להעלות בהזדמנות סרטון של המנורה המסתובבת

BennyO
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 972
הצטרף: דצמבר 2011
נתן תודות: 487 פעמים
קיבל תודות: 213 פעמים

Reverse engineering of BSR 810

נושא שלא נקרא #264 


tnsilver (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4166
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 619 פעמים
קיבל תודות: 1299 פעמים

נושא שלא נקרא #265 

8) איך חיברת את החיווט של המנורה לפלטה בצורה שמאפשרת סיבוב?
בכל זאת BSR, כך שחייב לשאול. המנורה מסתובבת במהירות הנכונה? :wink:

BennyO
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 972
הצטרף: דצמבר 2011
נתן תודות: 487 פעמים
קיבל תודות: 213 פעמים

נושא שלא נקרא #266 

לא אני חיברתי :-) החברה הכניסה ליצירת הקרמיקה שלה איזושהי שרשרת נורות של חג המולד על סוללות או משהו בסגנון.
בזמנו, נאבקתי בפטיפון עד שהבאתי אותו למצב תקין לחלוטין! מהירות הסיבוב וגם המנגנון האוטומאטי.
מה ששבר אותי היה ציר לא שקט
Rust never sleeps

tnsilver (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4166
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 619 פעמים
קיבל תודות: 1299 פעמים

נושא שלא נקרא #267 

תמסור לה (Y). שיחקה אותה! ציר לא שקט? מממ... לדעתי זה הקאם-שאפט בפנים. ככה זה שדוחפים בפטפון חלקים מעולם הרכב. קח אותו ל'כירורג'. אולי הוא 'ידלק' עליו ויתן לך הצעה. אולי בכלל ירצה לחתן אותך עם הבת שלו. בכל זאת זה ה'טופ'. אם תהיה נחמד אולי ישתיל לך ראש. לאחרון עם BSR מהסדרה הזו הוא השתיל אחד בהצלחה. :אתה חמוד אתה:

נ.ב. אם יש לך רנו פלואנס דיזל - אל תשכח למלא רק סולר :wink:

tnsilver (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4166
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 619 פעמים
קיבל תודות: 1299 פעמים

נושא שלא נקרא #268 

מה נהיה עם יד 2? לא שזה היה 'שוס' גדול אבל כבר שבועות רבים זה נראה כמו אסופה עלובה במיוחד של יחידות שאף אחד לא יקנה בחיים גם אם המחירים ירדו פי עשר. יכול להיות שמכרו כבר את כל הפטפונים הראויים? ייתכן שהשחקנים הקבועים שבו לפייס - שם הם יכולים להמשיך לקמבן את הקרבנות הרחק מטווח העניין של השרשור הזה? :?

בינתיים, בדקו את זה. ליצנים יש בכל מקום. :wink:

yosiaz
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 847
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 189 פעמים
קיבל תודות: 208 פעמים

נושא שלא נקרא #269 

כנראה יד 2 נדבקו בפשפשים...
מה שכן, באתר הצהוב השכן יש מציאה קלאסית רצינית (אם לא היו לי כבר שניים מהסדרה הייתי קונה גם אותו):
http://www.dtown.co.il/forum/threads/%D ... %92.40993/

RAMIRAMI68
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2548
הצטרף: יולי 2008
מיקום: פה ושם
נתן תודות: 166 פעמים
קיבל תודות: 263 פעמים

נושא שלא נקרא #270 

yosiaz כתב:כנראה יד 2 נדבקו בפשפשים...
מה שכן, באתר הצהוב השכן יש מציאה קלאסית רצינית (אם לא היו לי כבר שניים מהסדרה הייתי קונה גם אותו):
http://www.dtown.co.il/forum/threads/%D ... %92.40993/
...
·
מהיכן לך לדעת כי זו מציאה? מה המחיר המבוקש?
הנה מציאה לשיפוטכם...במידה והוא תקין למעט מחט.
http://www.yad2.co.il/Yad2/hotPicYad2.p ... bd044ffe04

שלח תגובה

חזור אל “וינטאג' ואנלוגי”