האם מישהו שם לב לשינויים בנתוני הקו לאחר מעבר לשוק הסיטונאי?

אינטרנט, מהירות, סיבים, fiber, ספקים, בעיות בשירות

מנהל: מנהלי רשתות

האם יש שינוי בנתוני הקו לאחר מעבר לשוק סיטונאי?

עליה
2
5%
ירידה
27
63%
ללא שינוי
14
33%
 
סך הכול הצבעות: 43

NetCHEIF
סמל אישי של משתמש
גורו רשתות
גורו רשתות
הודעות: 2671
הצטרף: ספטמבר 2012
מיקום: מרכז
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 590 פעמים
יצירת קשר:

לינק להודעה #46 

המהירות שבפועל שחליל מקבל יכולה להיות הגיונית - גם אם הסנכרון הוא ב-38M אם יש הרבה שגירות על הקו, המהירות בפועל יכולה בהחלט להיות חצי מכך. אני חוזר ואומר - זו בעיה של בזק והם צריכים להתמודד איתה.
באתר http://www.netcheif.com תוכלו למצוא מדריכים וסקירות על רשתות ביתיות, חיבורי אינטרנט ונתבים.

Khaleal
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 211
הצטרף: אפריל 2015
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 15 פעמים

לינק להודעה #47 

עדכון: היום 018 חזרו בתשובה שהיא כמובן שבזק דחו את הבקשה לשלוח טכנאי.
בזק טוענים שהחבילה המקסימלית שאני יכול לקבל היא TOP40 (הייתי בחבילת TOP100 והייתי מקבל 60 מגה לפני המעבר). הם גם טוענים שהמהירות שאני מקבל תקינה ואין צורך לשלוח טכנאי.
אני רק רוצה להזכיר שכהתקשרתי לבזק נציג השירות הציע לי לחזור והוא ישלח טכנאי מחר. כנראה אני עכשיו לקוח סוג ב' באופן רשמי :)

dima_vy
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5804
הצטרף: מרץ 2008
מיקום: מרכז
נתן תודות: 133 פעמים
קיבל תודות: 286 פעמים

לינק להודעה #48 

@Khaleal
·אם הייתי במקומך, הייתי מתלונן על נפילות מסינכרון באופן אקראי. במצב כזה אמורים לשלוח טכנאי, וטכנאי חייב לעשות משהו, גם אם לא כל כך רואים את הבעיה. לרוב זה החלפת זוג או פורט.

Khaleal
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 211
הצטרף: אפריל 2015
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 15 פעמים

לינק להודעה #49 

עדכון: חיברתי את נתב ZYXEL Q1000Z (שאינו עובד בארץ בגלל שאינו תומך ב-PTM-UNTAGGED. יש שרשור ארוך על הנושא הזה) ובצורה מפתיעה הקו הסתנכרן על 56 מגה. כמובן לא יכולתי לגלוש באינטרנט כי הנתב מצליח להסנתכרן אבל לא מצליח להתחבר לספק בגלל שימוש ב-VLAN.
כשחיברתי את ACTIONTEC Q1000 חזרה, הפעם הקו הסתנכרן על 44 מגה (קודם לא הצליח לגרד 39-40 כאשר בפועל קיבלתי 32 מגה מקסימום) ואני מקבל עכשיו 40-41 בבדיקת מהירות באלחוטי (בצירוף נתב LINKSYS EA4500, ה-Q1000 במצב BRIDGE, לא בדקטי בחיבור חוטי)..
לצערי כבר החזרתי את הציוד של בזק לפני יותר מחודש ולכן אני לא יכול לבדוק מול ציוד בזק. נשאר לי רק להמתין עד שה-ACTIONTEC C1000A יגיע (הזמנתי לפני חודש וחצי ועדיין לא הגיע) ולצפות לטוב :)
תודה לכולכם על העזרה

haipbm
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 180
הצטרף: יוני 2013
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 7 פעמים

לינק להודעה #50 

כמו שרשמתי באשכול השני:

התקשרתי לבזק ושאלתי אותם אם אני יכול להגיע ל 100 מגה באיזור שלי.

הנציג בדק לפי כתובת ודירה ואמר שבוודאי שכן.
אז שאלתי אותו למה כשאני מתחבר לשוק הסיטונאי הם טוענים שאני לא יכול לעבור את ה 20 מגה?
והוא אמר לי "השוק הסיטונאי זה משהו אחר.. רק אם תתחבר אלינו אתה תגיע ל 100 מגה."

מה אני עושה עם ההוכחה הזו עכשיו?

ytulpan
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 165
הצטרף: מאי 2009
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 7 פעמים

לינק להודעה #51 

יש עוד משהו שלמדתי במעבר: הפילטר ובכלל הסביבה הפיזית משפיע המון. אצלי החלפת פילטר העלתה את המהירות ב 15 מגה. יש גם כמובן לשים לב ששקעים במקביל (בוודאי לפני הפילטר) משפיעים מאד. הכי טוב זה לשים פילטר אחד טוב בכניסה של בזק, ומיציאת הטלפון של הפילטר להשתרשר לשאר הטלפונים.

pargit
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 936
הצטרף: דצמבר 2007
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 13 פעמים

לינק להודעה #52 

היי
אני עברתי לאחרונה ל 40 מגה בבזק עם ה C1000A. המהירות שלי היא בד"כ טובה בבדקות מהירות (מול speedtest ו @1) כמעט 40 מגה, אבל מאז המעבר יש לי בעיות קשות של הורדת טורנטים מאתרים מסויימים. לא ברור לי למה חלק עובדים וחלק לא (מעורב מהארץ ומחו"ל).
מישהו נתקל בבעיות כאלו?

d_gil
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 21
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

לינק להודעה #53 

עברתי מקו בזק+ספק בזק בינלאומי , לשוק סיטונאי של בזק בינלאומי (ויתרתי בדרך על הקו בזק הרגיל לטובת קו ביתי של בב"ל).
גלשתי ב 40 מגה לפני ואחרי המעבר מגיע ל 38.9. זניח.

מה שכן, ה PING השתפר מ 20 ל 13.

מהירות העלאה נותרה 3.26.

טורנט טוב יורד באזור 2.5-3 מגה לשנייה.

l33cher
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1727
הצטרף: יולי 2009
מיקום: לה לה לנד
נתן תודות: 7 פעמים
קיבל תודות: 55 פעמים

לינק להודעה #54 

רק 3מגהבייט לשניה? לא ממש תקין,נשמע כמו 65% ביצועים לקו

תבדוק עוד טורנטים בריאים יותר\או 3-4 טורנטים ביחד.

או שתתחיל לטרטר את התמיכה - לי יש 40 (מסונכרן על 43),ואני מוריד יציב על 4.8מגה לשניה (אמור לקבל סביב 5,אבל זה באמת זניח)
th1s 1s my d1st0rt3d r34l1ty

Khaleal
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 211
הצטרף: אפריל 2015
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 15 פעמים

לינק להודעה #55 

עדכון: כנראה שום דבר לא שכנע אותם לשלוח טכנאי חוץ מנפילות סנכרון.
לאחרונה התחילו בעיות של נפילות סינכרון כל כמה שעות. התקשרתי לתמיכה טכנית ושום דבר לא עזק חוץ מלהוריד את מהירות הסנכרון ל 24 מגה. הנציג הבטיח שיתקשר לבזק ויחזור אלי מיד.. אף אחד לא חזר.
ביום רביעי התקשרתי ונציג תמיכה אחר הבטיח לחזור אלי אחרי שעה וגם לא חזר.. התקשרתי עוד פעם ועכשיו נציג אחר טוען שלא כדאי להשתמש בשני נתבים (מודם ראוטר במצב BRIDGE ונתב נוסף CISCO LINKSYS E4500) אלה רק בנתב משולב מודם.. לקח לי שעה להסביר לו את התפקיד של כל אחד מהנתבים Q1000 וה-LINKSYS E4500 ובסוף נאלצתי לנתק את ה-LINKSYS ולהחזיר את ה-Q1000 למצב ראוטר ולהראות לו שזה גם לא עובד..
אחרי כמה נסיונות עם כמה נציגי תמיכה טכנית הצלחתי לשכנע מישהו שיש בעיה בתשתית וטכנאי צריך להגיע.. לפני מה שהוא אמר שדבר עם בזק והם ישלחו טכנאי ביום ראשון..
פשוט התמיכה הטכנית של 018 היא בדיחה בכל מובן המילה.. לוקח שעות לתפוס נציג.. וכשמבטיחים לחזור אחרי כמה דקות\שעות אף אחד לא חוזר.. כשהורידו את מהירות הסינכרון ל24 מגה והאינטרנט עבד בינתיים ניסו להגיד לי עכשיו יש לך איטרנט עובד מה אתה רוצה מהחיים שלנו! עשו כל מאמץ כדי להמנע מלשלוח טכנאי. אני לא אומר שכולם כך.. יש נציג - אני חושב שקוראים לו אלקס - שיודע מה הוא עושה. אבל יש כאלה שאני מאמים שקורס הכשרה בן שעתיים הם גם לא עברו!
נחיה ונראה.

jtk
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4495
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 349 פעמים
קיבל תודות: 468 פעמים

לינק להודעה #56 

נשמע כמו חברת תקשורת טיפוסית בארץ. נראה לי שהם גייסו עוד עובדים, אבל אולי לא מספיק. או אולי עדיין לא נרגע העומס הראשוני בגלל השינוי בשוק.

marvje
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 297
הצטרף: ספטמבר 2009
נתן תודות: 12 פעמים
קיבל תודות: 26 פעמים

לינק להודעה #57 

עומס ראשוני או לא, התמיכה שלהם באמת בדיחה עצובה, לקח לי שעות לתפוס אותם בשביל לבטל את ה NAT הידוע לשמצה.
בסופו של דבר התנתקתי מהם, בתור ספקית אין להם שום יתרון על הוטנט.

Khaleal
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 211
הצטרף: אפריל 2015
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 15 פעמים

לינק להודעה #58 

עדכון: התקלה טופלה ע"י טכנאי בזק היום ואין עוד נפילות סינכרון.. כנראה שהנתב Q1000 היה אחראי על חלק לא קטן מנפילות הסינכון.. נראה לי שהוא מת ולא מחזיק סנכרון עוד יותר.
החלפתי את הנתב ל-C1000A ואני עכשיו מקבל סינכרון של 70 מגה.
שורה תחתונה: C1000A עדיף על Q1000 כי הוא יותר חדשני ומתאים יותר לתשתית של בזק.
נא להרשם/להכנס לחשבון בפורום על מנת לצפות בקבצים או בתמונות המצורפים לשרשור

שלח תגובה

חזור אל “אינטרנט - ספקים, תשתית, fiber”