ד"ר פון תפצה לקוח שרכש סמארטפון חדש וגילה שהוא מחודש

מכשירים סלולריים, חברות סלולריות.

מנהלים: מנהלי ניידים, מנהלי טכנולוגיה לבישה

sf56
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 77
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

ד"ר פון תפצה לקוח שרכש סמארטפון חדש וגילה שהוא מחודש

לינק להודעה #1 

הלקוח, שגילה כי הסמארטפון שרכש הורכב ממספר חלקים של מכשירים אחרים, הגיש תביעה קטנה - ויפוצה ע"י ד"ר פון ב-4,200 שקל

http://www.globes.co.il/news/article.as ... 1001043108

תופעה מאוד נפוצה הזהרו!!!!

noam3039
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3421
הצטרף: ינואר 2013
נתן תודות: 82 פעמים
קיבל תודות: 494 פעמים

לינק להודעה #2 

תודה על המידע ובאמת צריך להזהר אבל לא תמיד מגלים בזמן
אשכול לכול חובבי עישון הבשר
http://www.hometheater.co.il/vt215693.html

mrunderhill
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2261
הצטרף: מרץ 2009
נתן תודות: 76 פעמים
קיבל תודות: 124 פעמים

לינק להודעה #3 

מעניין, כשמסתכלים בכתבה בגלובס יש הרבה טוקבקים של לקוחות מרוצים. איך זה יכול להיות? :roll:

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 70231
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 502 פעמים
קיבל תודות: 3876 פעמים

לינק להודעה #4 

השאלה איך יודעים אם זה לקוח או חברה בתשלום. עשינו כאן עבודה מאוד יסודית לסלק לקוחות פיקטיביים מהפורום שלנו.

dima_vy
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5805
הצטרף: מרץ 2008
מיקום: מרכז
נתן תודות: 133 פעמים
קיבל תודות: 286 פעמים

לינק להודעה #5 

בגלל זה אני כבר 15 שנה לא קונה טלפונים בארץ. כל הזמן יש חשש שינסו למרות :(

זורו44
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5443
הצטרף: ינואר 2008
מיקום: קריות
נתן תודות: 421 פעמים
קיבל תודות: 190 פעמים

למה לא לקנות בארץ.?

לינק להודעה #6 

מי מבטיח שקניה באיבי המוצר מוחדש או תוקן ונמכר כחדש.?
האמת מנצחת בסופו של דבר תמיד

dima_vy
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5805
הצטרף: מרץ 2008
מיקום: מרכז
נתן תודות: 133 פעמים
קיבל תודות: 286 פעמים

לינק להודעה #7 

באיביי עוד לא ניסיתי, אבל באמזון קניתי יותר מפעם אחת. לא נתקלתי בבעיה כלשהי וגם לא שמעתי שמישהו נתקל. לעומת זאת על חנויות בארץ, זאת לא השמוע הראשונה.

vitality
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 409
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 298 פעמים
קיבל תודות: 65 פעמים

Re: ד"ר פון תפצה לקוח שרכש סמארטפון חדש וגילה שהוא מחודש

לינק להודעה #8 

@sf56
·תודה על השיתוף, לדעתי היה צריך לתבוע הרבה יותר. בתביעות קטנות אפשר עד 33 אלץ ש"ח.

אני עומד עכשיו לפני רכישה של המכשיר Oneplus One ועם כל התלונות על כל החנויות בארץ באמת כנראה עדיף כבר לצערי להזמין מחו"ל. ינסו לדחוף לי משהו מוחדש וכשמתקלקל המכשיר בגדר האחריות החנויות מאשימות את הצרכן בזה שהמכשיר נפל וזה מבטל אחריות .
מבאס. :(

sf56
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 77
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

Re: ד"ר פון תפצה לקוח שרכש סמארטפון חדש וגילה שהוא מחודש

לינק להודעה #9 

@vitality
·
לגבי סכום התביעה, זה לא פשוט צריך להראות נזק, עגמת נפש לא שווה הרבה כסף.
לגבי קניה בחנויות בארץ אני התייאשתי, ראה את חוות הדעת השליליות (לא שתולות) בזאפ על דר פון. מנסיון בחנות טובה בחו"ל (אמזון) המוצר חדש, מקורי, יותר זול, והכי חשוב האחריות יותר טובה. יצא לי להחזיר לאמזון דברים שהתקלקלו ותמיד זה טופל בצורה מעולה, משלוח חזרה על חשבונם, החזרה של כסף וכו'.

vitality
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 409
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 298 פעמים
קיבל תודות: 65 פעמים

לינק להודעה #10 

אם אתם קונים טלפונים באמזון, יש לכם קישור לתת לי ל ONEPLUS ONE 64GB מאמזון כולל משלוח ומיסים וכו...
תודה ...

dima_vy
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5805
הצטרף: מרץ 2008
מיקום: מרכז
נתן תודות: 133 פעמים
קיבל תודות: 286 פעמים

לינק להודעה #11 

לדעתי אמזון עצמה לא מוכרת את המכשיר הזה... ובאמזון, אני אישית, מעדיף לקנות רק מה שאמזון עצמה מוכרת.

זורו44
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5443
הצטרף: ינואר 2008
מיקום: קריות
נתן תודות: 421 פעמים
קיבל תודות: 190 פעמים

Re: ד"ר פון תפצה לקוח שרכש סמארטפון חדש וגילה שהוא מחודש

לינק להודעה #12 

vitality כתב:@sf56
·תודה על השיתוף, לדעתי היה צריך לתבוע הרבה יותר. בתביעות קטנות אפשר עד 33 אלץ ש"ח.

אני עומד עכשיו לפני רכישה של המכשיר Oneplus One ועם כל התלונות על כל החנויות בארץ באמת כנראה עדיף כבר לצערי להזמין מחו"ל. ינסו לדחוף לי משהו מוחדש וכשמתקלקל המכשיר בגדר האחריות החנויות מאשימות את הצרכן בזה שהמכשיר נפל וזה מבטל אחריות .
מבאס. :(
...
·הפוך גוטה.
הבן אדם התקין רוט ורום של מפתחים לא רשמי,ברגע זה האחריות בטלה.
במעבדות חברות הסלולאר הגדולות זה לא אמור היה לקרות,הן מיד לפי הIMEI היו מזהות את היסטורית המכשיר.
האמת מנצחת בסופו של דבר תמיד

matan417
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 289
הצטרף: יוני 2012
נתן תודות: 73 פעמים
קיבל תודות: 16 פעמים

לינק להודעה #13 

רק לידע כללי, לא ניתן להחליף במכשיר "מחודש" / לא מקורי רום, קרנל וכו' עקב החלקים המצויים בו. גרסת המכשיר של המפתחים היא מיועדת רק למכשירים חדשים עם חלקים מקוריים. להבדיל מרומים מקוריים שלוקחים זאת בחשבון (למרות שזה מאוד מאוד תלוי).

זורו44
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5443
הצטרף: ינואר 2008
מיקום: קריות
נתן תודות: 421 פעמים
קיבל תודות: 190 פעמים

לינק להודעה #14 

מה השטויות האלה
האמת מנצחת בסופו של דבר תמיד

sf56
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 77
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

לינק להודעה #15 

פרטי הארוע:
על המכשיר מתחת לסוללה ועל החשבונית היה רשום שהוא AT&T, לאחר התקנת רום של AT&T הוא נתקע
לאחר מכן נבדק מספר ה IMEI והתברר שהוא היה שייך ל T-MOBILE.
מספר מומחים כולל שרות הלקוחות של סמסונג בארה"ב אישרו שהתקנה של רום AT&T על מכשיר T-MOBILE תוקעת את המכשיר
בשיחה עם שרות הלקוחות של T-MOBILE הם אשרו שהטלפון בעל מספר ה IMEI הנ"ל היה שייך להם ונמכר כישן/משופץ
לסיכום- הבעיה כאן לא הייתה אחריות לא התבקש מימוש האחריות אלא התרמית שמכשיר משופץ נמכר כחדש.
מומחה מקומי אישר שטלפונים רבים מאוד נמכרים כחדשים למרות שהם משופצים.
קריאת חוות דעת על דר פון בזאפ מראה שיש כמה אנשים שנאמר להם ע"י מעבדה בלתי תלויה שהמכשיר משופץ
אני מניח שהרבה אנשים שקנו טלפון משופץ לא מודעים לכך כי למזלם המכשיר עובד בלי בעיות למרות היותו משופץ, אחרים לא מודעים אם המכשיר התקלקל אחרי זמן ארוך יחסית ולא מייחסים זאת להיות המכשיר משופץ .

לסיכום - כדי להיות בטוח שהמכשיר חדש קנה יבואן רשמי או בחו" ל בחנות אמינה (למשל אמזון).
לגבי אחריות, בכל מקרה האחריות של חנויות כדוגמת דר פון לא שווה כלום רוב חוות הדעת השליליות מדברות על דחיית האחריות בתרוצים עלובים. נקווה שאם יתפרסמו מספיק מקרים כגון זה החנויות בארץ יבינו וישפרו את דרכיהן.

שלח תגובה

חזור אל “סלולר”