סיקור של הסמארטפון ZTE Nubia Z7 Max

אפליקציות, מערכות הפעלה של גוגל אנדרויד - ginger bread, ice cream sandwich, froyo, jelly bean
SamuelTRX (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 100
הצטרף: יולי 2014
שם מלא: Samuel Klein
מיקום: הרצליה
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 80 פעמים

סיקור של הסמארטפון ZTE Nubia Z7 Max

נושא שלא נקרא #1 

סיקור של הסמארטפון ZTE Nubia Z7 Max

אחרי 3 שבועות עם המכשיר החלטתי לכתוב על מכשיר הנוביה מקס. קיבלתי את המכשיר עם הרום הבינלאומי 9.29 העדכני להיום ואחרי שבועיים התקנתי את הרום הרשמי העדכני באנגלית-סינית 1.41 ואתמול את העדכון האחרון לרום הרשמי 1.48. התנסיתי בשלושתם, לצערי לא ראיתי שתיקנו את הבאגים שהפריעו לאנשים בשדרוג מהרום הרשמי 1.41 ל-1.48. אכתוב על החוויה שלי מהמכשיר ועל היתרונות הקיימים ברומים.

[img2=1196x552]http://i.imgur.com/NySeaSF.jpg[/img2]

עיקרי המפרט במכשיר ה-ZTE Nubia Z7 Max:
• תצוגה: תצוגת Sharp Full HD CGS 1920x1080 פיקסלים 16:9, 401 PPI, 16 מיליון צבעים.
• מסך: 5.5 אינץ' Corning Gorilla Glass 3 ו-OGS.
• מעבד: Qualcomm Snapdragon 801 MSM8974AC 4 ליבות, 2.5 GHz וכרטיס גרפי: Adreno 330.
• זיכרון RAM: 2GB.
• נפח אחסון: זיכרון ROM: 32GB וחריץ זיכרון MicroSD: תומך עד 64GB נוספים.
• מערכת הפעלה: Android 4.4.2 KitKat.
• תדרים: דור 2 GSM: 850/900/1800/1900 MHz.
דור 3 WCDMA: 850/900/1900/2100 MHz.
דור 4 LTE: 1800 / 2100 / 2600 MHz.
• מצלמות: מצלמה אחורית 13 מגה פיקסל עם עדשת סוני ומצלמה קדמית 5 מגה פיקסל.
• כרטיסי SIM: תומך ב-2 כרטיסי MicroSIM, המכשיר פתוח לכל החברות.
• תמיכה ב: WIFI, GPS, Play Store, Touch Gestures, NFC, Radio, פיצול מסך ועוד.
• שפות: תמיכה מלאה באנגלית, בעברית ובעוד שפות (ברום הבינלאומי).
• סוללה: 3100mah מובנת.
• מידות: 153 x 76 x 0.87 מ"מ (עובי x רוחב x אורך).
• משקל: 160 גרם.

מה מגיע בערכה
בערכה מגיע הסמארטפון, מטען, שנאי, חוברת הוראות ומדבקה. לא מגיעות אוזניות.

[img2=389x348]http://i.imgur.com/4Sq5SCn.png[/img2]

תכונות מכשיר ה-ZTE Nubia Z7 Max
מסך ותצוגה: המכשיר ממש יפה ומעוצב בצורה אלגנטית. תצוגת במסך מדהימה! חדה מאוד ואיכותית, בדיוק כמו שמצפים ממסך FHD CGS להיות. תענוג להסתכל על המסך, מכל זווית שמסתכלים רואים את המסך מצוין באותם הצבעים. הבהירות אצלי על בערך 15% ורואים מעולה. ברום הבינלאומית המסך היה מאוד לא רגיש למגע וממש הייתי צריך להתאמץ שיקלוט את הנגיעות שלי, במיוחד אם לא החזקתי אותו עם היד השנייה. ברום הרשמי המסך עובד מצוין וקולט כל נגיעה מיד.

מעבד וזיכרון RAM: המכשיר עובד מהר מאוד ואני לא נתקל בשום איטיות לפתוח אפליקציות, דפדפנים או משחקים. אפילו פעם אחת המכשיר לא נתקע לי וגם לא היה שום השעיות (לאגים). בגרסת הרום הרשמי 1.48, המכשיר קיבל ציון של 41,873 במבחן אנטוטו לאחר התקנת תוכנות.

נפח אחסון: הנפח הפנוי במכשיר הוא קצת יותר מ-31GB. הנפח גדול מאוד ועוד ניתן לשים כרטיס זיכרון נוסף של עד 64GB. השתמשתי בכרטיס זיכרון ישן שיש לי של סאנדיסק והמכשיר קולט אותו ללא שום בעיה.

תדרים: הקליטה במכשיר מצוינת. אני ב-012, נכנסתי למקלט ועדיין היה שבריר של קליטה. הקליטה במכשיר חזקה מכל מכשיר אחר שיצא לי לבדוק. שני הרומים הקליטה נעלמת לעיתים ללא סיבה הנראית לעין ואז חוזרת אחרי מספר שניות. לא הייתי עם המכשיר בסביבה שהוא קלט דור 4 ולכן אין לי פרטים על מהירות ההורדה.

מצלמות: המצלמה האחורית עם עדשת סוני ומצלמת ברגע בלי שום עיקוב. ברום הבינלאומי יש בעיה בפוקוס והתמונות לא יוצאות חדות. היות ומדובר בבעיית תוכנה ולא חומרה, בעדכון שהגיע ברום הרשמי תוקנה בעיית הפוקוס וכוונה הבהירות כך שניתן לצלם תמונות טובות בקלות וללא מאמץ. בתאורת יום או בתוך הבית, התמונות יוצאות ממש טוב, הפוקוס עובד נהדר. בלילה עם תאורה מאוד נמוכה ניתן להוציא תמונות דיי טובות. יש אפשרות להאריך את זמן חשיפת האור (לא השתמשתי בפונקציה הזו בתמונות שהעלאתי).
תמונה בלילה עם פלאש ובלי פלאש:

[img2=1252x839]http://i.imgur.com/EUdFhPM.jpg[/img2]

מערכת ההפעלה: מדובר על מערכת הפעלה של נוביה גרסה 2.5 המבוססת על אנדרואיד קיטקט. מערכת ההפעלה עובדת מצוין, מאוד מהירה ופותחת כל אפליקציה ללא השעיות (לאגים). התפריטים נראים מעט שונה מהקיטקט הרשמי ולדעתי זה מוצג בצורה נוחה יותר ויפה יותר. בנוביה אין מגירת אפליקציות, כל התוכנות מותקנות על שולחן העבודה ולכן כדאי להשתמש בתיקיות לסידור האפליקציות. ניתן לשים מעל 20 אפליקציות בתוך תיקייה. אין אפשרות ביטול של מסך הנעילה שמופיע כל פעם שהמסך כבה, אך יש אפליקציה בשם No Lock שמבטלת את מסך הנעילה בלחיצת כפתור אחת. הרום הבינלאומי מגיע עם מלא תוכנות מיותרות, את חלקן אפשר למחוק ואת חלקן ניתן רק לעשות Disable או למנוע את הפעלתם ברקע באמצעות Force Stop. ברום הרשמי לעומת זאת היו מעט מאוד תוכנות מיותרות וגם אלו שהיו, ניתנות להסרה בגרירה לפח.

תמיכה ב: ברום הבינלאומי המכשיר מגיע עם Google Play Store, צילום מסך והתראות של תאורת LED אדומה בלבד המהבהבת בכפתור הבית. ה-GPS קולט את המיקום שלי מידית באפליקציית Waze, Google Maps ו-Moovit. ה-Wifi עובד נהדר, מתחבר בקלות, גם במקלט כשאין קליטה בכלל. החיבור למחשב פשוט מאוד, לא צריך להתקין כלום, נפתחת תיקייה ואפשר להעביר בקלות דברים לטלפון הנייד וממנו למחשב. אופציות נוספות נחמדות הן האפשרות לבצע פעולות במכשיר באמצעות תנועות מגע מיוחדות במסך כמו לחיצה כפולה להדלקת המסך ממצב כבוי או אפשרות לחיוג אוטומטי עם הצמדת הטלפון לאוזן. ברום הרשמי אין Google Play אך ניתן להוריד ולהתקין אותו יחסית בקלות. בשני הרומים ההתראות לא מדליקות את המסך אך ניתן לפתור את זה באמצעות התקנת תוכנה בשם Screen Notification. למי שההתראות לא מגיעות בזמן למכשיר יש אפשרות להתקין את Push Notification Fix.

שפות: ברום הבינלאומי יש תמיכה מלאה בשפה העברית שזה אומר, מקלדת בעברית, תפריטים בעברית (עם מעט באגים) ויישור לימין של תפריטים. מי שרוצה את התפריטים באנגלית אז המקלדת בעברית והיישור לימין יעבדו חלק ללא באגים. ברום הרשמי אין תמיכה כלל בעברית (יש רק שפה אנגלית וסינית). יש צורך להוריד מקלדת בעברית כמו Jelly Bean Keyboard, להתקין תוכנה בשם More Locale 2 באמצעות רוט או ללא רוט על מנת לאפשר תפריטים בעברים (וגם הם עם מעט באגים) וזה אמור גם לסדר את היישור לימין. מי שרוצה תפריטים באנגלית צריך רק להוריד מקלדת בעברית וכרגע אין יישור לימין באנשי הקשר לכן הם מופיעים בשם המשפחה קודם ואז בשם הפרטי ולא ניתן לשנות את זה באפשרויות.

סוללה: אני משתמש במכשיר לשיחות, להתכתבויות, לגלישה באינטרנט ולשימוש באפליקציות. הסוללה מחזיקה כ-5 שעות מסך. שימוש של 45 דקות ב-Waze הוריד רק 13% סוללה. הקלטה של הרצאה במשך 4 שעות הורידה רק 9% סוללה. בימים שאני לא משתמש הרבה במכשיר הסוללה מחזיקה גם קרוב ליומיים עם 3-4 שעות מסך. הסוללה מובנת (לא נשלפת). היתרון בכך שלא ניתן להוציא את הסוללה הוא שכאשר המכשיר נתקע, לא צריך להוריד את המגן האחורי/ את הקייס על מנת להוציא את הסוללה. פשוט מבצעים לחיצה בכפתורים שבצד המכשיר ואפשר להפעיל מחדש את המכשיר. המטען בערכה הוא של 1.5Mah ולכן הטעינה מהירה יותר.1Mah. לסוללת ה-3,100Mah לוקח כ-3.5 שעות להיטען מ-0% ל-100%.

מידות ומשקל: המסך 5.5 אינצ'. הוא בולט לי בכיס הקדמי במכנס שהוא יחסית צמוד, אך בגלל שהוא דק והפינות העגולות אני לא כל כך מרגיש אותו. המכשיר קל ונוח להחזיק אותו אחרי שמתרגלים לגודל. יש צורך להשתמש בשתי הידיים על מנת לעבוד איתו אך מי שרוצה בכל זאת לעבוד איתו ביד אחת יכול לבחור בפרופיל שימוש ביד אחת ולשנות את הרזולוציה של המסך.

רמקול ואיכות שיחה: הרמקול חזק! הכי חזק ששמעתי. אם אין רעשים סביבי אני יכול לשמוע את הצד השני גם כשאני מרחיק את הסמארטפון מבלי לשים על רמקול. המיקרופון מצוין ולכן שני הצדדים שומעים מעולה.

אביזרים נלווים: ניתן למצוא באינטרנט מבחר גדול של אביזרים למכשיר כמו כיסוי אחורי, כיסי עור, מגן מסך מדבקה ומגן מסך זכוכית. אני קניתי מגן זכוכית למכשיר, מגן אחורי וקייס והם מתאימים בדיוק. למרות שקניתי מגן זכוכית של Bepak ואחרי שבוע שהוא היה דבוק טוב, אחת הפינות החליטה להפסיק להיות דבוקה למסך, אני מקווה שזה לא יתפשט.

לסיכום: המכשיר מעולה וכיף להשתמש בו, זה שדרוג מהמכשיר ה-5.5 אינצ' הקודם שלי. אני מרוצה מהמכשיר וממליץ עליו. יש כמה באגים קטנים אך לכל מכשיר יש את הבאגים שלו, אני מקווה שחברת ZTE תוציא בקרוב עדכון נוסף לרום שיפתור את הבעיות הקטנות הקיימות. בעיות שרובן כרגע פתירות בדרך זו או אחרת :LIKE:

[img2=180x168]http://i.imgur.com/Jgy3zhN.jpg[/img2]

מחיר: המחיר הרשמי של המכשיר בחו"ל להיום, ה-26.11.2014 הוא 378$ שזה כ-1,470 שקל. התמורה עבור הכסף מצוינת. סדרת הנוביה לא נמכרת בארץ, אך מכשירים פשוטים הרבה יותר של חברת ZTE כן נמכרים בארץ והמחירים שלהם אף מגיעים למחיר הנוביה מקס וחבל.

היכן לקנות: אז אחרי שאני הזמנות לי ולמשפחה, וגם חברים הזמינו לעצמם מכשירים, התשובה היא חד משמעית. להזמין מאתר Coolicool.
הנה הסיבות:
1. המחיר - הם מתחייבים להשוות את המחיר של רוב המכשירים לכל אתר אחר שמציע את אותו המכשיר פרט לאליי אקספרס ואיביי. המשלוח חינם לישראל. מקבלים מספר מעקב לחבילה. החבילות תמיד היו ארוזות בקפידה תוך שמירה על המוצר, קיבלתי את המכשיר באריזה המקורית עם כל הפריטים כפי שהתחייבו באתר.

2. ביטוח מיסים - מה ששם את האתר הזה ביתרון משמעותי מול אתרים אחר זה שירות ביטוח מיסים. זה לא ביטוח על נזק שייגרם לחבילה, זה ביטוח מפני מיסים על החבילה! זאת אומרת שבתשלום של כ-10% משווי סל הקניות, החברה מתחייבת להחזיר לכם כל מס שתתבקשו לשלם במידה והמכס ידרוש שתשלמו מיסים. השירות הוכיח את עצמו וכשהיה צריך, הם החזירו את מלוא סכום המיסים.

3. שירות - השירות מעל ומעבר. יש את מי לשאול שאלות, יש מי שמטפל בפניות שלי. הם שולחים מהר את ההזמנה ומעדכנים במייל עם מספר מעקב אמיתי. הם בדקו איתי יותר מפעם אחת אחרי שהמכשיר היה אצלי, האם אני מרוצה מהמכשיר. המשלוחים מגיעים מהר, לרוב בין שבועיים לשלוש שבועות. וכשיש בעיה, הם מטפלים בה בצורה נהדרת! כשהזמנתי מטען USB ושלחו לי מטען אחר מאותה החברה שהזמנתי, אחרי שפניתי אליהם הם שלחו לי מטען נוסף מהדגם שביקשתי ללא שום עלות נוספת. דוגמא אחרת, פניתי אליהם יותר מפעם אחת עם הצעות להוספת מוצרים לאתר שלהם ואחרי שהם בדקו את זה הם הוסיפו את המוצרים לחנות. דוגמא נוספת, אחרי שדיברתי איתם לגביי זה שישראלים מתעניינים בסדרת הנוביה אך נרתעים מלקנות את המכשירים כי הם לא מגיע עם רום בינלאומי ולא כולם רוצים להתעסק בהחלפת רומים, הם הציעו עבור השוק הישראלי, התקנת רום בינלאומי וגוגל פליי ללא עלות. עכשיו הם נותנים את השירות גם למכשירים נוספים שאמורים להישלם עם רום אנגלית-סינית כמו Coolpad F1.

4. ביטוח ואחריות - האתר מאפשר להחזיר את המוצר תוך 15 יום ולקבל את הכסף בחזרה ונותן אחריות של שנה למכשיר.

אני יודע שיש עוד אתרים, ויש את אליי אקספרס ואת איביי אך כאן קיבלתי את התמורה הכי טובה לכסף שלי עם הסיכון הנמוך ביותר לתקלות ולכן אני ממליץ עליהם.

קישור לאתר: Coolicool

קישור ישיר למכשיר: ZTE Nubia Z7 Max

קישור לקבוצת: ZTE ישראל בפייסבוק

קישור להורדת עדכון הרום הרשמי ותוכנות לביצוע הרוט מאתר ניידרום: NX505J-update 1.48

הסבר איך לבצע Root, Recovery & Installing Rom.

סיקורים קודמים שלי: Samuel

אם מישהו נפגע או מפריע לו משהו שכתבתי, הוא מוזמן לפנות אליי בפרטי.
אשמח לשמוע מה אתם חושבים ותרגישו חופשי לשאול כאן שאלות, אני אענה על מה שאוכל.
נערך לאחרונה על ידי SamuelTRX ב 02/01/2015 11:33, נערך 4 פעמים בסך הכל.
אם תרמתי לכם, תרגישו חופשי ללחוץ תודה בפינה השמאלית :)

ziv_r
סמל אישי של משתמש
עורך ראשי HTmag
עורך ראשי HTmag
הודעות: 44362
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 2084 פעמים
קיבל תודות: 4724 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

תודה רבה על ההשקעה!
הרבה ממעלי הסקירות לטלפונים מתעלמים מאזכור רשת 802.11ac, רצוי לציין אם יש רשת כזאת בטלפון הנסקר, כיום רוב דגמי הטלפון הבכירים מגיעים עם תמיכה כזו.

olorin
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2002
הצטרף: מאי 2006
נתן תודות: 263 פעמים
קיבל תודות: 109 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

תודה (Y)

האם ניסית להפעיל את הדור הרביעי?

eyali
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 149
הצטרף: ינואר 2007
מיקום: קרית אונו
נתן תודות: 35 פעמים
קיבל תודות: 8 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

תודה רבה .אחלה סיקור .אני בדיוק חשבתי לקנות היום את הg3 . ונראה לי שאני אלך על הטל הזה .

VitacostCoupon
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 18
הצטרף: ספטמבר 2014
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #5 

תודה רבה על הסיקור. מושקע מאוד כמו הקודמים.
המכשיר נראה פצצה. נראה מתחרה מעולה ל-Oneplus One בלי הסיבוכים של להשיג הזמנה ולשלוח לארה"ב ומשם לארץ.

לגביי הערכה, ראיתי שעוד חברות החליטו להפסיק לספק אוזניות בערכה. מתי החליטו שאנשים כבר לא משתמשים באוזניות?
והחלפת רום כבר הופך להיות דבר שבשיגרה. גם ל 1+1 מחליפים, גם לקולפאד שציינת ולהרבה אחרים. לא צריך להתרגש מזה, רק למצוא מדריך טוב ועדכני ואת מי לשאול שאלות במידה ומשהו לא מסתדר כמו במדריך.
קופון הנחה לאתר ויטה קוסט ניתן למצוא בעמוד הפייסבוק שלי.

שח_מט
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3902
הצטרף: נובמבר 2004
נתן תודות: 601 פעמים
קיבל תודות: 114 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

תודה.
חברים מאוד התלהבו מה MX4 של מיזו וכמובן יש את ONEPLUSONE
כך שהיום באזור ה 1500 שח יש כמה אופציות מעניינות!

VitacostCoupon
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 18
הצטרף: ספטמבר 2014
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #7 

ziv_r כתב:תודה רבה על ההשקעה!
הרבה ממעלי הסקירות לטלפונים מתעלמים מאזכור רשת 802.11ac, רצוי לציין אם יש רשת כזאת בטלפון הנסקר, כיום רוב דגמי הטלפון הבכירים מגיעים עם תמיכה כזו.
...
זיו, מה זה רשת 802.11ac? ומה ההבדל לעומת רשת n? ואיך אני בודק במכשיר שלי שיש לי אותה?

ziv_r
סמל אישי של משתמש
עורך ראשי HTmag
עורך ראשי HTmag
הודעות: 44362
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 2084 פעמים
קיבל תודות: 4724 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

VitacostCoupon,
802.11ac זוהי רשת Wi-Fi אלחוטית מהירה ויעילה יותר מ- 802.11n
עיון בעמוד המוצר של הטלפון יענה על השאלה אם הטלפון שלך תומך ברשת זו.

IgorShindel
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 2
הצטרף: ספטמבר 2014
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #9 

תודה רבה. אף פעם לא שמעתי וטוב לדעת שיש דבר כזה כמו ביטוח מפני מיסים על החבילה. (Y)

SamuelTRX (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 100
הצטרף: יולי 2014
שם מלא: Samuel Klein
מיקום: הרצליה
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 80 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

היי זיו, בדקתי והמכשיר תומך ברשת 802.11ac.
על פי מה שקראתי באינטרנט לא בטוח שבישראל זה ממש משנה בגלל המגבלות הקיימות:
http://www.netcheif.com/Articles/80211ac/80211ac.htm
אך נחמד שהוא מצוייד בטכנולוגיה הכי מתקדמת (Y)


אולורין, המכשיר מכוון לקלוט דור 4/3/2. לא ראיתי שהוא קלט דור 4 ואין לי מידע על מהירות ההורדה כשהוא מחובר לדור 4.
נערך לאחרונה על ידי SamuelTRX ב 27/11/2014 1:17, נערך פעם 1 בסך הכל.
אם תרמתי לכם, תרגישו חופשי ללחוץ תודה בפינה השמאלית :)

ElchananShukrun
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 1
הצטרף: נובמבר 2014
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #11 

היי סמואל, תוכל בבקשה לפרט בעניין ביטוח המכס? כלומר, האם יצא לך באופן אישי לממש אותו? ואם כן, מה הפרוצדורה?
תודה רבה ותתחדש
😃

SamuelTRX (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 100
הצטרף: יולי 2014
שם מלא: Samuel Klein
מיקום: הרצליה
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 80 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

היי אלחנן.
לא יצא לי להשתמש בביטוח המיסים באופן אישי אך דיברתי עם 2 שכן התבקשו לשלם מיסים והשתמשו בביטוח. הם קיבלו את מלאו הכסף בחזרה. גם אחרי הפרשייה עם פנדהוויל שסירבו לשלם את המיסים, דיברתי עם קולאיקול בנושא והם כתבו לי וגם בפורום אחר בו הם פעילים, שהם מתחייבים לשלם כל סכום שיידרש הקונה לשלם על מיסים במידה ועשה ביטוח מיסים. אז אני רגוע שהם יטפלו גם בנושא הזה על הצד הטוב ביותר (Y)

קישור ל: פירוט על הביטוח מפורום קולאיקול
בקצרה:
1. מקבל מכתב מהמכס שיש לשם מיסים.
2. יוצר קשר עם קולאיקול, מיידע אותם על כך, שולח להם את הטפסים ומקבל אישור מהם שתקבל את הכסף בחזרה.
3. אתה משלם את המיסים ושולח להם את הקבלות.
4. הם מעבירים לך את הכסף בחזרה. אתה יכול לבחור לקבל את הכסף במזומן לפאיפל/כרטיס אשראי, חלק בקוד קופון או את כולו בקוד קופון לשימוש באתר.
5. אתה מתחדש במכשיר חדש ולא שילמת בפועל את המיסים.
אם תרמתי לכם, תרגישו חופשי ללחוץ תודה בפינה השמאלית :)

PabloKal
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 4
הצטרף: ספטמבר 2014
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #13 

אחלה סיקור בן, תמשיך ככה!

ziv_r
סמל אישי של משתמש
עורך ראשי HTmag
עורך ראשי HTmag
הודעות: 44362
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 2084 פעמים
קיבל תודות: 4724 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

SamuelTRX,
הנושא עדיין רלוונטי, מכיוון שרוב מכשירי הדגל שנמכרים בארץ מכילים תמיכה ב- 802.11ac וטוב לדעת שיש מתחרים נוספים עם יכולת זו. בנוסף, כפי שיש ייבוא אישי של טלפונים, יש גם ייבוא אישי של נתבים תומכי 802.11ac, אומנם בהיקף קטן יותר, אך הולך וגודל.

NetCHEIF
סמל אישי של משתמש
גורו רשתות
גורו רשתות
הודעות: 2678
הצטרף: ספטמבר 2012
מיקום: מרכז
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 597 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #15 

ביבוא אישי אתה מתכוון ל-"יבוא מזוודה"?
באתר http://www.netcheif.com תוכלו למצוא מדריכים וסקירות על רשתות ביתיות, חיבורי אינטרנט ונתבים.

שלח תגובה

חזור אל “Android - אנדרויד”