חוות דעת נוספות למודעות מכירת פטפונים יד 2

פורום המיועד לציוד אודיו וינטאג' על כל סוגיו וכן אודיו אנלוגי - פטיפונים, ויניל וטייפים
tnsilver (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4166
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 619 פעמים
קיבל תודות: 1299 פעמים

JVC JL-A40 מודעת יד 2 מיום 4/11/2014

נושא שלא נקרא #136 

פטפון JVC JL-A40 מודעה מיום 04/11/2014
  • תוכן: פטיפון מנגן תקליטים JVC במצב טוב מאד, מוכר אותו לרגל נסיעה לחו"ל, כל הקודם זוכה
  • אזור מכירה: ירושלים והסביבה
  • איש קשר: mcs.napoliebraica
  • חוות דעת: משעמם... איך אומרים 'decent' בעברית בלי שישמע כמו מחמאה... סביר? ככה זה הפטפון הזה. 'בסדר' לא יותר מזה. זו לא מחרשת פלסטיק מצד אחד, למרות שמדובר בפטפון שחומר הגלם העיקרי בו הוא פלסטיק, אך גם לא איזה 'הי-אנד' מצד שני. ל-JVC היו פה ושם, כמה דגמים נחמדים (JVC QL-5 או דגמי ה-QL-F הישנים יותר, לדוגמה), זהו לא אחד מהם, אך למרות זאת לא מדובר בפטפון גרוע. בסך הכל פטפון חצי אוטו' סביר מ-1977, בעל שתי מהירויות, סטרוב חביב והנעה ישירה - וכל זאת במסה מניחה את הדעת.

    הפטפון הנמכר: JVC JL-A40

    תמונה

    המכניזם החצי-אוטו' כולל מקשרים פלסטיים שנוטים להישבר בקלות יחסית והיה רצוי לבדוק את הפטפון היטב בטרם הרכישה משום שפשוט לא שווה לתקן אותו. אף טכנאי לא מחבב את סוג ההתעסקות הזו עם מנגנון פלסטי זול. לפטפונים האלה יש 'אפיל' מסוים והם משיגים לפעמים מחירים נאים מאוד ב-eBay, כמו לדוגמה זה שנמכר לאחרונה ב-$155, לעומת אחיו שנמכרים במכירות חצר באופן תדיר בכמה עשרות דולרים בודדים.

    סרטון תדמית לקראת מכירה מוצלחת ב-eBay



    מחיר סביר יותר הוא $100, כמו שמודגם במקרה הזה. כאן, אגב, יש מכרז מעניין של JL-A40 במצב מצוין בקופסה שלו. עומד על כ-$100. כרגע. יהיה מעניין.
  • הערות נוספות: לבדוק היטב. פשוט לשים תקליט, לשמוע את כל הצד ולבדוק חזרה תקינה של הזרוע למקום. למכניזם לא תקין, או תקין חלקית, יש לפעמים נטייה (שלאו דווקא מייחדת את הדגם הספציפי הזה) לגרור את הזרוע עם המחט בשריטה אחת רציפה ומצערת מאוד - לרוחב כל התקליט.
  • מחיר נקוב: 700 ש"ח
  • מחיר הולם :500 ש"ח
  • מדד הלימות: 6

grafitis
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1379
הצטרף: ספטמבר 2005
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 60 פעמים
קיבל תודות: 235 פעמים

נושא שלא נקרא #137 

סילבר,
אני חושב שזו הפעם הראשונה שאני מבקר באנלוגי ולראשונה נתקלתי בשרשור הזה.
קבל סחטיין גדול על הרעיון(Y), הידע(Y), המקצועיות(Y) והכתיבה(Y) .

בקשר ל JVC,
אני לא בדיוק זוכר מה הצורה של פטיפון, אבל בקשר לתמחור של ה- JVC הספציפי הזה,
בזמנו שעוד היה לי פטיפון, הייתה לי זרוע של JVC או VICTOR שעלתה הון בתחילת ה-80,
ולכן בטוח שגם היום יש לה עדיין ערך גבוה.
אני לא זוכר את הדגם חוץ מזה שהוא היה בעל 3-4 ספרות ונגמר ב-5.
אבל הזרוע נראת מאוד דומה או זהה לזרוע על בפטיפון המצולם.
כך שיכול להיות השמחיר הוא ריאלי או אפילו מאוד...

tnsilver (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4166
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 619 פעמים
קיבל תודות: 1299 פעמים

נושא שלא נקרא #138 

הפטפון הנ"ל של JVC מגיע עם זרוע אינטגרלית (ARM-516) שמחוברת לו ל'קרטוחיה' החצי-אוטומטית. הזרוע הזו לא הולכת לשום מקום, לא מתאימה לשום פטפון אחר שאינו מהסדרה הזו, ולא שווה הרבה. היא רק נראית בעלת פאסון. ככל הנראה אתה מתכוון לפטפון אחר של JVC, אולי מסדרת QL, כמו לדוגמה ה-QL-A95 שהוא חיה אחרת לגמרי ונמצא עדיין בתחום ה'מיד-פי' לעומת ה-BOTL מהחוו"ד הקודם. אם לשפוט לפי התמחור הישראלי העכשווי, גם זה של שנות ה-80' לא מעיד, ככל הנראה, על טיב המוצר:

JVC QL-A95

[imgbig]https://lh3.googleusercontent.com/-J83A ... ql-a95.JPG[/imgbig]

grafitis
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1379
הצטרף: ספטמבר 2005
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 60 פעמים
קיבל תודות: 235 פעמים

נושא שלא נקרא #139 

הפטיפון לא היה JVC.
את זה אני עדיין זוכר... הוא היה של LINN,
והזרוע לא הייתה ישרה כמו בתמונה האחרונה.
זה מכניס אותי לאמביציה, אחפש את הדגם של הזרוע ברשת מאוחר יותר.

tnsilver (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4166
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 619 פעמים
קיבל תודות: 1299 פעמים

האם לזה התכוון המשורר?

נושא שלא נקרא #140 

גם אני חיפשתי קצת על סמך התיאור שסיפקת. הדבר הכמעט יחיד שעונה על כל הקריטריונים הוא ה-JVC UA-5045 כמו בתמונה:

JVC UA-5045

[imgbig]https://lh4.googleusercontent.com/-AJ5o ... UA5045.jpg[/imgbig]

tnsilver (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4166
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 619 פעמים
קיבל תודות: 1299 פעמים

ADC 1600 DD מודעת יד 2 מיום 01/11/2014

נושא שלא נקרא #141 

פטפון ADC 1600 DD מודעה מיום 01/11/2014
  • תוכן: Turntable ADC Audio Dynamics Corporation 1600 DD
  • אזור מכירה:נתניה והסביבה
  • איש קשר: ולדימיר
  • חוות דעת: נורא משעמם ביד 2 לאחרונה ולכן הקפצתי לכאן מודעה שמתפרסמת כבר המון זמן. באופן רגיל לא הייתי טורח לבזבז יותר משני משפטים על פטפון ברמה הזו אבל מכיוון שיש לי כאן הזדמנות לשעור היסטוריה קטן - לא עמדתי בפיתוי. בשורה התחתונה יש כאן פטפון עלוב, לא מדובר ב-ADC אלא ב-BSR והדרעק הזה לא שווה אפילו 200 שקל. מי שעדיין מעוניין יכול להמשיך לקרוא:

    כש-BSR הבריטית ייסדה את BSR יפן ב-1972 זו היתה חברת האודיו הראשונה ביפן בבעלות זרה בריטית. בערך ב-1975, BSR היפנית הפכה לספקית ראשית של החברה האמריקאית Audio Dynamics Corporation שהיתה, עד אז, שם דבר בארה"ב ורשמה על שמה מספר מוצרים ופטנטים מובילים (בעיקר בתחום הראשים). BSR החלה לספק ל-ADC זרועות, ראשים ומחטים והפכה לבעלת קשר הדוק עם החברה מארה"ב. בשלב מסוים, למרות שלא ברור לגמרי אם BSR רכשה את החברה האמריקאית, הלוגו של ADC כלל את הכיתוב 'A BSR Company' כך שניתן להסיק שהקשר בין שתי החברות הדוק.

    איך זה קשור לעניינינו? פשוט מאוד. על גבי הפטפון הנמכר חל 'בלבול' מסוים. מודפסות עליו שלוש אותיות שגויות. במקום ADC היה צריך להופיע שם BSR ואז מצב העניינים היה יותר ברור וגם יותר הגיוני. זאת משום שלחברה האמריקאית הוותיקה ובעלת המוניטין פשוט לא מתאים להוציא תחת ידיה פטפון עלוב שכזה. זו דווקא היתה המומחיות של BSR והם שמרו עליה גם במקרה הזה. כל זאת על אף החזות ה'הי-טקית' של הפטפון - שאינה מקרית. BSR ייצרו המון דברים שנראו כמו משהו שהם ממש לא:

    הפטפון הנמכר מדגם ADC 1600

    תמונה

    נראה מרשים... לא כך?

    תמונה

    ADC עשו שימוש בזרועות יפניות די סבירות. היה להם ליין של זרועות טובות למדי שנקרא LMF שהיה מבוסס על ה-Black Widow (האלמנה השחורה) המפורסמת של Infinity. מקור הזרוע ככל הנראה יפני ולזרועות ה-Linn Basic, ל'אלמנה' ולזרועות של ADC יש חלקים משותפים. עם זאת ADC ייצרו (או הזמינו) גם גרסאות זולות והמוניות יותר של הזרוע המפורסמת ושיווקו אותן תחת סדרת ה-ALT. זרוע מדגם ALT-1 מחוברת ל-1600 של ADC.

    Black Widow MK-II משופרת בעלת זרוע סיבי פחמן עשויה מקשה אחת (במקום שני חלקים כמו קודם)

    [imgbig]https://lh3.googleusercontent.com/--gXd ... dow_II.jpg[/imgbig]

    בעוד שהאלמנה השחורה זכתה לשבחים רבים במגזיני האודיו הבריטים הנחשבים של תחילת שנות ה-80' (Hifi Choice 1984) ונאמר עליה שהיא זרוע שמשתדכת בכשרון רב לראשים האולטרה קפיציים שהיו מקובלים בזמנו, הביקורות על ה-ALT-1 היו פחות מאוהדות. HiFi Choice מאותה השנה, עשה הכל במסגרת הנימוס הבריטי המקובל כדי להצביע על זרוע מחורבנת למדי שכושלת בשחזור של תדרי ביניים ומציגה בעיה רצינית בהצגת במה סטראופונית. המגזין גם טען שאיכות ציר הזרוע הירודה אינה מסייעת לתוצר הסופי. במונחים בריטיים של תחילת שנות ה-80' זה פחות או יותר המקבילה הניסוחית ל'דרעק'.

    ADC ALT-1

    [imgbig]https://lh5.googleusercontent.com/-45jR ... onearm.jpg[/imgbig]

    [imgbig]https://lh5.googleusercontent.com/-NiHc ... T%2B1.jpeg[/imgbig]

    ADC או BSR (או השד יודע מי חתום על תכנון הפטפון המסכן הזה) לא רק שבחרו בזרוע בינונית למדי, אלא גם הציגו בה שינוי של האום המהדק בבסיס בזרוע והחליפו אותו בתושבת עלובה יחסית שאינה תורמת לאיכות הפלט הכללית בכלום.

    מפאת הדמיון ל'אלמנה' של Infinity הזרוע הזו מצליחה מדי פעם להניב תשואות מרשימות במכרזים ב-eBay אבל לדעתי מדובר בהצעות של חובבנים שפשוט מתבלבלים בין שתי הזרועות הדומות או מקווים להפיק מהזרוע של ADC תוצאות דומות לאלה של ה'אלמנה' ובזול. תקוות שווא.

    בשורה התחתונה מדובר בפטפון בינוני (במקרה הטוב) עד גרוע, כיאה ל-BSR. מסתבר שמהרגלים גרועים קשה מאוד להיגמל ולא משנה איזו מדבקה תוקעים על התוצרת. הפטפון עצמו בעל הנעה ישירה מבית BSR ומדובר במכניזים נשלט DC Servo והמשמעות המידית היא שדרושה תשומת לב לטרימרים (נגדים משתנים) הידועים לשמצה בקרביים האלקט' של הפטפון. הפטפון הגיע במקור עם ראש XLM של ADC וזו בערך נקודת הזכות היחידה שקיימת ב'דיל' הזה, למרות שלא מדובר בראש איכותי במיוחד.

    קשה לי מאוד לתמחר את הפטפון. הביקוש הבינ"ל לסחורה מכתיב מחירים מגוחכים למדי - כמו כאן לדוגמה (מודעת מכירה ייצוגית וטרייה). $32 נראה מחיר מאוד סביר עבור הסחורה הזו. כן. 132 ש"ח נראה לי הולם מאוד במקרה הזה - רק שהסטנדרט שהתגבש כאן לתמחור של פטפונים עלובים במיוחד הוא 200 ש"ח. זהו התמחור שלי - ולא שהייתי רוכש פטפון כזה או דומה גם ב-132 ש"ח המקוריים של eBay. הבעיה היא שבסתירה גמורה ותמוהה לכך, הזרוע הבינונית של הפטפון נמכרת במחירים של עד פי חמש מהפטפון עצמו. כאמור, 'בלבול' עם ה'אלמנה' הוא הסיבה העיקרית לכך לדעתי.

    הערות נוספות: בעזרת שני משטחי גרניט על ספייקים ומשטח סורבותאן בינהם, שטיחון גומי או שעם עבה על הפלטה ו'קלמפה' כבדה במיוחד תוכלו... לא, בעצם לא תוכלו לעשות כלום כדי לקבל כאן אודיו סביר. המקרה אבוד. אולי באמת כדאי, כפי שהציע יוסי לא מזמן. להנהיג כאן מדד הלימות שלילי השמור למקרים מיוחדים כגון זה.
  • מחיר נקוב: 1100 ש"ח
  • מחיר הולם :200 ש"ח
  • מדד הלימות: 0

nkorah
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1093
הצטרף: ינואר 2014
נתן תודות: 452 פעמים
קיבל תודות: 600 פעמים

נושא שלא נקרא #142 

לא יכול להתאפק :D

רק לציין שזרועות ה- LMF, ה- 1, והדעות חלוקות לגבי ה- 2 (לא שמעתי מעודי, אבל קראתי לא מעט דעות אוהדות וגם ביקורות) היו זרועות מצויינות, שלמחירן (כ- 70£ בתחילת שנות ה- 80) נחשבו כמתחרות ישירות עם זרועות מוערכות כמו ה- Grace 707 וה- Mission 774, שתיהן זרועות Low-Mass, והיו תחליפים פופולאריים לבייסיק על ה- LP12.

האלמנה אכן זרוע מאוד דומה ונחשבה לטובה בקנה מידה מכל אלו.

האמת, ה- LMF מסקרנות אותי מזה זמן, ואני זומם לרכוש אחת בהזדמנות, כדי להשוות אותה לאלמנה שלי.

חשוב לציין שעם כל אהבתי לזרועות Low Mass, קשה היום להשיג להן ראשים תואמים. הם נבנו בתקופה בהם ראשים קלים עם Very High Complience, כמו ה- Sure V15, ה- Grace F9 (או הרובי הנפלאה...) היו פופולאריים. היום השוק מוטה ראשים כבדים יותר, בוודאי MC עם Mid Complience ומטה, שלא יעבדו כלל על הזרועות האלו.

אני מתכוון להתנסות בקרוב עם ה- Grado referance sonata שאמורה לעבוד, וכבר סקרן לשמוע את הצירוף :o

(f)

tnsilver (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4166
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 619 פעמים
קיבל תודות: 1299 פעמים

Stanton STR8-60 מודעת יד 2 מיום 19/10/2014

נושא שלא נקרא #143 

פטפון Stanton STR8-60 מודעה מיום 19/10/2014
  • תוכן: פטיפון מקצועי stanton str8-60 במצב מעולה,הכל עובד פיקס. מגיע עם קייס מזוודה מקצועי קשיח
  • אזור מכירה: עמק יזרעאל
  • איש קשר: Roman
  • חוות דעת: זו היתה יכולה להיות עסקה נהדרת אילו רק לא היתה כוללת את הפטפון. המזוודה מוצאת חן בעיני. קשיחה, רובסטית, מרופדת, נאה למראה ונראית כאילו היא תוכננה לעשות את עבודתה נאמנה בניגוד לפטפון שבתוכה.

    מה זאת אומרת 'מקצועי'? מיהו בעל המקצוע שמטלטל עמו פטפון מהסוג המוצג כאן ועושה בו שימוש בעבודתו? ההומלס שהופך את הפחים ומטנף את חזית הבניין באישון ליל? האלטעזאכן שבא עם הטנדר השכם בבוקר ומעמיס עליו את מה שאנשים זרקו מהדירות שלהם ושם פעמיו היישר לשוק הפשפשים? מי בדיוק?' די.ג'יי אתם אומרים? לא! אף DJ שמכבד את עצמו לא עושה שימוש ב-Stanton STR8-60. את זה אני מבטיח לכם. מעבר לבושה והעלבון שחש כל DJ שלא הצליח להשיג צמד SL-12X0 של טכניקס, הדגם הזה פשוט רועש מדי. יותר מדי Rumble.

    כמעט שאין דבר כזה 'פטפון מקצועי'. היחיד שהופיע ביד 2 אי-פעם שהוא באמת 'מקצועי' הוא כנראה ה-EMT 950 שנמכר כרגע ב-17,500 ש"ח. היחיד שתוכנן לשימוש 'מקצועי' באולפני שידור. מעבר לכך, אין פטפון מקצועי אחד בלוחות.

    לצורך העניין אין גם כלי עבודה שתוכנן עבור בעלי מקצוע וכולל את הכיתוב 'Professional' על חזיתו. זה פשוט גימיק שיווקי לנערים, חובבנים או רפי שכל. על מקצוענים אמתיים זה פשוט לא עובד והם מתרחקים ממוצרים כאלה כמו מאש. מספיק כבר עם המילה הטיפשית הזו. יותר מהכל היא מסגירה את חוסר מקצועיותו של המוכר ושמה ללעג את המוצר הנמכר.

    ה-Stanton STR8-60 מוגדר 'Discontinued'. הוא לא מיוצר יותר. הוא שייך לדור ראשון של פטפונים ממיקור חוץ שהחברה האמריקאית הזמינה מיצרן חיצוני זה או אחר לפני למעלה מעשור, בתקופה שהיצרן החל להעביר את מפעליו מניו-יורק לפלורידה והמילה 'חסכון' הפכה למוטו הארגוני שלו. הסאגה הזו נמשכה עד אמצע העשור הקודם. אין יותר STR8-60. גם כשהיה, הוא היה תחתית קו הייצור.

    Stanton STR8-60 הפטפון הנמכר ביד 2 - ב-700 ש"ח עם מזוודה

    תמונה

    גם בימי הזוהר שלהם הפטפונים האלה יועדו (למרות מדבקת ה'Professional' על הדק) עבור נערים חובבים שרצו ללמוד להיות DJ. למתחילים בתחום הזה, זהו פטפון 'בסדר'. ביחס למתחרים בזמנו (נומארק לדוגמה) ה-STR8-60 יכול היה להחזיק פיץ'. אני לא בטוח שהוא יכול היה לעשות זאת יותר משלושה חודשים אבל לפחות זה היה טוב לתקופה הראשונית עד שה-DJ הצעיר והחביב קיבל מספיק שכל והבין שהוא חייב להתקדם, משום ש 'עם זה' פשוט אי אפשר להמשיך. יש דברים שהפטפון הזה, על ה-Torque החזק יחסית שלו, לא יכול לעשות, כמו לדוגמה, להשמיע מוזיקה ברמה סבירה.

    ה'יצירה' הזו כללה מנוע DC מגוחך בתכנון מיושן ויש לה אחוזי W&F אסטרונומיים של משהו כמו 0.15% שזה בערך פי עשר יותר גבוה מהנתונים של ה-SL'ים של טכניקס. אם זה לא מספיק, הרי שרמת הרעש שמייצר הדגם הזה אמורה כבר להימדד בסופרלטיבים, ולא במספרים. אני אבחר להשתמש כאן במונח המתון 'בלתי נסבלת'. לצערי הגדול, זה נחשב בתחום העכשווי של פטפונים ל-DJ מתחיל כמשהו מעורר השראה. 0.15% של Wow ושל Flutter נחשב כיום בתחום הזה של פטפונים ברמת כניסה להישג. זה אפילו מוזכר כ'יתרון' בביקורות שהילדים האלה כותבים על הפטפון בפורומים של ה-DJ'ים.

    אז איך הם הפכו לכל כך נפוצים אם הם כל כך גרועים? פשוט מאוד! ב-2005, כשפריחת הויניל המחודשת רק החלה, זוג סטנטונים חדש לגמרי עלה פחות מ-$200. זה היה הסוד שלהם. כל ילד יכול היה לממן לו זוג, ואכן רוב הלקוחות היו צעירים שכך בדיוק עשו. קנו בזול פטפון סביר ל-DJ המתחיל ומכרו עוד יותר בזול לצעירים פחות ברי מזל. אלה שלא מכרו, כי לא היה להם נעים או שפיתחו סנטימנטים לפטפון הראשון שלהם - היו ברי המזל הגדול ביותר. במקום שפריחת הויניל תיעלם לה בפעם המי יודע כמה כלעומת שבאה, היא רק התעצמה. התוצאה היא שמי שלא מכר את צמד הסטנטונים שלו ב-2005 ב-$100, יכול לנסות למכור אותם היום ב-$300 וייתכן שיצליח.

    לא ברור לי אם המחיר הנקוב של 700 ש"ח זה בגלל המזוודה או בגלל הפטפון. את המזוודה, אני באופן אישי, הייתי מוכן לרכוש. אם הייתי חייב לרכוש פטפון כזה הייתי עושה זאת מכאן או שפשוט הייתי מרכיב אחד משניים כמו כאן.

    Stanton STR8-60 צמד הפטפונים במכרז eBay - נכון לעכשיו ב-550 ש"ח

    תמונה

    בסך הכל מדובר בפטפון מיושן שלא היה איכותי גם כשהיה חדיש. הוא היה בסדר ביחס לפטפונים הדומים של נומארק ו-AT לפני ש-Reloop ו-Sherwood הצטרפו למשווקי הפטפונים ברמה הכל-כך נמוכה והמבזה הזו. לא מדובר במכשיר להשמעת מוזיקה אלא במגרש אימונים ל-DJ מתחיל. כשה-DJ מסיים את האימונים, לא בטוח שמישהו נוסף יכול להתחיל להתלמד על השאריות.

    ה-STR8-60 של Stanton דווקא היה אחד הדגמים המוצלחים למטרה הזו, אבל צריך לזכור שדובר בזמנו על פטפון זול. זול מאוד. היום יש דגמים חדשים ומתקדמים יותר לכל היצרנים, כולל Stanton. ה-T-92, ה-ST150, כולם נשארו חיקויי טכניקס לאימוני DJ'ים וחלקם אפילו די מוצלחים למטרה הזו. אבל בשביל לשמוע מוזיקה יש דברים אחרים.

    שני דברים לא השתנו. הפטפונים האלה מיוצרים עדיין באותו מפעל בטיוואן והמחיר שלהם רק ממשיך לטפס. ST-150 עלה בסביבות ה-$300 בסוף 2012. היום מחירו קרוב לכפליים. הדגם העכשווי של Stanton שהכי קרוב לדגם הנמכר כאן הוא ה-T.55 שנמכר חדש באזור ה-$200. מחיר של 700 ש"ח בעבור ה-STR8-60 אינו מייצג את שווי הפטפון (עם או בלי מזוודה) אלא מגמות שיווקיות ואופנה ('הייפ'). אין לכך הצדקה לדעתי.
  • מחיר נקוב: 700 ש"ח
  • מחיר הולם :200 ש"ח
  • מדד הלימות: 0

grafitis
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1379
הצטרף: ספטמבר 2005
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 60 פעמים
קיבל תודות: 235 פעמים

Re: האם לזה התכוון המשורר?

נושא שלא נקרא #144 

tnsilver כתב:גם אני חיפשתי קצת על סמך התיאור שסיפקת. הדבר הכמעט יחיד שעונה על כל הקריטריונים הוא ה-JVC UA-5045 כמו בתמונה:

JVC UA-5045

[imgbig]https://lh4.googleusercontent.com/-AJ5o ... UA5045.jpg[/imgbig]
...
גם אני חפרתי והגעתי לזה:
זה כנראה אחד משניהם.
ואכן במחירים שזה נמכר,
זה רק דומה לזרוע המורכבת על הפטיפון שסקרת.

(Y)תודה
·
נא להרשם/להכנס לחשבון בפורום על מנת לצפות בקבצים או בתמונות המצורפים לשרשור

tnsilver (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4166
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 619 פעמים
קיבל תודות: 1299 פעמים

Thorens TD-145 מודעת יד 2 מיום 05/11/2014

נושא שלא נקרא #145 

פטפון Thorens TD-145 מודעה מיום 01/11/2014
  • תוכן: Thorens TD145 פטיפון מדהים לאספנים, במצב מעולה – עם ראש מציון + ספייר ואביזרי נקוי. 110v - עובד על שנאי.
    מחר מדהים!
  • אזור מכירה: ירושלים והסביבה
  • איש קשר: bonnadev
  • חוות דעת: תודה לתום ישועה שהפנה את תשומת ליבי ל'מחר המדהים' הזה מתוך 'סטראו - אספנות - פטפונים וטייפים'. משום מה זה מזכיר לי שיר ישן...
    כל זה אינו משל ולא חלום
    זה נכון כאור בצהריים
    כל זה יבוא מחר אם לא היום
    ואם לא מחר אז מחרתיים
    ...
    מה אני יכול להגיד? מי שרוצה למכור TD-145 במחיר של TD-125 יצטרך, ככל הנראה, להמתין קצת יותר מאשר ל'מחר', מדהים ככל שיהיה.

    לי זה נראה כמו TD-145 רגיל אבל אולי הוא מטיל ביצי זהב?

    תמונה

    מעניין שלכל סדרת ה-TD יש מנוע סנכרוני שמתביית על תדר הרשת הביתית. 50Hz בישראל, 60Hz בארה"ב. ה-TD האירופאי והאמריקאי שונים רק בדבר אחד קטן (להוציא חיווט). ההבדל הוא ב'פולי' שיושב על ציר המנוע. הפולי של האמריקאים קטן יותר בקוטרו. לא מדובר רק במתח אלא גם בתדר, כך שאני די מופתע שהאמריקאי עובד בישראל ומופעל ע"י שנאי הנחתה. אולי הוא מסתובב לאט יותר ואף אחד לא שם לב לכך? יש אפשרות כזו? :מבולבל:

    אז מה מסביר את המחיר 'המדהים' הזה? אולי סט מקלות האוזניים? בחיי. זה חייב להיות סט ה-Q-Tips היקר ביותר בהיסטוריה:

    ה'אביזרי ניקוי' הנלווים

    תמונה

    יש גם משהו בשביל העיניים? כנראה שאני לא רואה טוב. 2000 ש"ח? וואלה? טוב נו, שיהיה! לפחות היה מספר איזה ראש מותקן על פריט האספנות הנדיר הזה. במחיר הזה - זה מעניין מאוד. לתמחור נורמלי (לא 'מדהים' כמו שהובטח לנו - אבל שפוי) נא להציץ בחוו"ד הראשון על מודעת מכירה של TD-145 שהופיע בשרשור הזה (כאן).
  • מחיר נקוב: 2000 ש"ח
  • מחיר הולם :1100 ש"ח
  • מדד הלימות: 2

tnsilver (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4166
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 619 פעמים
קיבל תודות: 1299 פעמים

נושא שלא נקרא #146 

טרי טרי. הנה הסתיים לו המכרז ב-eBay שכלל שני פטפונים מסוג Stanton STR8-60 שהמוכר נשבע שהשתמשו בהם רק פעמים בודדות. בתום מכרז של 13 הצעות נמכר הצמד חמד בסכום של 558 ש"ח לזוכה המאושר שמחר בבוקר ישוויץ ברכש החדש בפני כל חבריו לכיתה. שני פטפונים. שניים! וביד 2? שם רוצים 700 ש"ח. בעבור אחד כמובן. במזוודה. ממש חתול בשק. :אתה חמוד אתה:

tnsilver (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4166
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 619 פעמים
קיבל תודות: 1299 פעמים

נושא שלא נקרא #147 

ובהקשר הזה, הנה עוד אחד טרי טרי. למרות שה-JL-A40 הזה במצב מעולה ושוכן בקופסה המקורית שלו, הביקוש הגלובלי לפטפון שנמכר ביד 2 ב-700 ש"ח הסתכם באפס אחד עגול ולא היו רוכשים גם ב-380 ש"ח. זה קצת גורם לי להצטער שתמחרתי אותו ב-500 ש"ח. היה צריך להיות נמוך יותר.
nkorah כתב:רק לציין שזרועות ה- LMF, ה- 1, והדעות חלוקות לגבי ה- 2 (לא שמעתי מעודי, אבל קראתי לא מעט דעות אוהדות וגם ביקורות) היו זרועות מצויינות, שלמחירן (כ- 70£ בתחילת שנות ה- 80) נחשבו כמתחרות ישירות עם זרועות מוערכות כמו ה- Grace 707 וה- Mission 774, שתיהן זרועות Low-Mass, והיו תחליפים פופולאריים לבייסיק על ה- LP12.

האלמנה אכן זרוע מאוד דומה ונחשבה לטובה בקנה מידה מכל אלו.

האמת, ה- LMF מסקרנות אותי מזה זמן, ואני זומם לרכוש אחת בהזדמנות, כדי להשוות אותה לאלמנה שלי.
...
מותר להמר מראש? :lol: בכל מקרה זהירות! שם הולם יותר לזרוע של Infnity הוא 'האלמנה השבורה'. המטה שלה עדין עד כדי בכי ואכן רבים בכו בגללו. אני דווקא פחות אופטימי באשר לביצועי ה-LMF מול האלמנה.
נא להרשם/להכנס לחשבון בפורום על מנת לצפות בקבצים או בתמונות המצורפים לשרשור

nkorah
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1093
הצטרף: ינואר 2014
נתן תודות: 452 פעמים
קיבל תודות: 600 פעמים

נושא שלא נקרא #148 

אני לא "אופטימי" לגבי הביצועים של ה- LMF, רק סקרן.

אני לא מצפה מהזרוע להשתוות לאלמנה (כן אני נזהר מאוד :D), אבל מזרוע שהושוותה ישירות ולחיוב מול ה- 774LC וה- 707, אני כן מצפה להתנהגות יפה. ובמחירים שאפשר להשיג אותה - שווה לי לנסות.

רק אני והפטיש שלי ל- Low Mass (f)

RAMIRAMI68
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2548
הצטרף: יולי 2008
מיקום: פה ושם
נתן תודות: 166 פעמים
קיבל תודות: 263 פעמים

נושא שלא נקרא #149 

אפשר לקבל סקירה בבקשה על
GOLDRING LENCO GL69
תודה.

tnsilver (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4166
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 619 פעמים
קיבל תודות: 1299 פעמים

נושא שלא נקרא #150 

אני מתלבט אם להפוך את השרשור הזה שממוקד בחוות דעת למודעות מכירה באתר יד 2 שלא מציע שום דרך אחרת להגיב עליהן, לתכנית כללית של 'לבקשתך'. אני נמנע מלהתייחס למודעות מכירה מאתרים שבהם הלוחות מאפשרים תגובות (גם אם הקונים לא עושים בכך שימוש) וקצת לא נוח לי לערבב כאן סקירות של פטפונים שהונחתו לכאן מחלל האוויר. רמי רמי... אתה יודע שקשה לי לסרב לך אבל אולי כדאי לפתוח שרשור נפרד? בכל מקרה התעודד. אין לי חדשות ליקום בנושא. אני לא מכיר את ה-L-69. נראה לי שזה אחד הדגמים שקצת נשכחו. עוד טיפה מידע כאן וכמובן באתר הבית של חובבי לנקו כאן.

שלח תגובה

חזור אל “וינטאג' ואנלוגי”