תמי4 Bubble Bar - מבצעים + חוות דעת

פורום המתעסק בכל מוצר אלקטרוני אחר שלא בהכרח קשור לאודיו וקולנוע ביתי.
מקררים, שואבי אבק, תנורים וכו'

מנהל: מנהלי HT Home

dudis
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1343
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 92 פעמים
קיבל תודות: 117 פעמים

תמי4 Bubble Bar - מבצעים + חוות דעת

לינק להודעה #1 

יש לי את מכשיר הפמלי כבר 6 שנים ואני מרוצה,

האם משהו משתמש בתמי4 Bubble Bar המכשיר שמייצר גם סודה ויכול להמליץ ,

האם יש מבצעים על המכשיר הזה ?

תודה

dudis
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1343
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 92 פעמים
קיבל תודות: 117 פעמים

לינק להודעה #2 

אף אחד לא רכש את המוצר ויכול לעדכן חוות דעת ?

vivi
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2822
הצטרף: ינואר 2009
מיקום: ירושלים
נתן תודות: 652 פעמים
קיבל תודות: 326 פעמים

לינק להודעה #3 

מוקדם לקבוע. לאחר פיילוט של כמה חודשים החליטו שהפיילוט הצליח והחלו במכירת המכשיר.
בימים האחרונים הייתי אצל חבר שעובד בתמי 4 והשתתף בפיילוט הזה. הסודה יצאה מצוין כשבדקתי ומהתרשמות שלו מדובר במכשיר מצוין.

לדעתי בשלב זה המכשיר מאוד יקר ונמכר באיזור ה 5000+
אם אתה בדכ הולך על בטוח אז תמתין כמה חודשים שהמחיר ירד ושיהיו יותר חוות דעת.

shuali
סמל אישי של משתמש
טרול
טרול
הודעות: 5010
הצטרף: דצמבר 2007
נתן תודות: 228 פעמים
קיבל תודות: 755 פעמים

לינק להודעה #4 

5000 ?!?!?! מה היא עושה חוץ ממים וסודה ?
חוק ראשון של ציידי דילים:
Buy first, Ask questions later.

sam22
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 20357
הצטרף: נובמבר 2006
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 947 פעמים
קיבל תודות: 831 פעמים

לינק להודעה #5 

shuali כתב:5000 ?!?!?! מה היא עושה חוץ ממים וסודה ?
...
חחחח
ממש

vivi
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2822
הצטרף: ינואר 2009
מיקום: ירושלים
נתן תודות: 652 פעמים
קיבל תודות: 326 פעמים

לינק להודעה #6 

:lol:
עד כמה שהבנתי המחיר הזה כולל שירות של מסננים ל-3 שנים כעסקת חבילה.

הזוי לגמרי המחיר אני מניח שבהמשך המחיר ירד ויהיה סביר.
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |

zovirax
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K
הודעות: 14774
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 184 פעמים
קיבל תודות: 251 פעמים

לינק להודעה #7 

מה לגבי בלוני גז?
מה המחיר לאחד?

Shayosef
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5888
הצטרף: אפריל 2007
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 447 פעמים
קיבל תודות: 246 פעמים

לינק להודעה #8 

בהזדמנות זו אנצל את השרשור לסיפור שלי עם השירות של שטראוס מים בשדרוג פמילי לפרימו לפני חודשיים.

היה לי פמילי לבן ורציתי להחליף לפרימו לבן. ביצעתי הזמנה, הגיע מכשיר בצבע בז'/ שמנת/ אופוויט, אחד מאלו אבל בטח שלא לבן כמו בפמילי ובטח שלא לבן כפי שמופיע באתר שלהם בתמונה (שם רשום פשוט לבן).

הייתי בטוח שנעשתה טעות ועדכנתי אותם שכנראה למכשיר הותקן בטעות פאנל קדמי בצבע שמנת או קפוצ'ינו, צבעים נוספים שמופיעים באתר.

תיאמו לי החלפת פאנל, הגיע שוב מתקין עם פאנל בצבע זהה, הבנו שזה "הלבן" של הפרימו. ונשארנו עם הפאנל לבינתיים.

התעניינתי למה לא מעדכנים אנשים שועברים מפמילי לבן לפרימו לבן שהצבעים בכלל לא דומים או אפילו קרובים, לכל נציג היתה תשובה דומה, "זה הלבן שלנו". (זה לא לבן)

בינתיים שמנו לב שיש למים הקרים טעם מזעזע, ממש ריח של ביוב, הזמנו גם טכנאי שהגיע ואמר שזו בעיה ידועה עם הדור האחרון של הפרימו, צינור המים הקרים שלו מיוצר בסין ומדיף ריח רע למים שנשארים בצינור..החליף צינור והריח נעלם....אוקיי חבל ששטראוס לא מחליפים את כל הצינורות כבר בארץ לפני שאנשים שותים מים מצינור שמדיף ריח מזעזע ואלוהים יודע מה עוד ומבזבזים זמן בהמתנה לטכנאים (אבל זו שיטה שלהם מסתבר, תכף אגיע לזה).

אישתי לא רצתה להשאר עם "הלבן" בז'/ שמנת/ אופוויט לכן ביקשנו להחליף את הפאנל לצבע אחר, ביקשנו אפור מטאלי ותיאמו לנו מתקין, אחרי שבוע הגיע והחליף את הפאנל, אפשר לראות בתמונות שצירפתי שהפאנל פשוט לא יושב טוב, אמרתי את זה למתקין שאמר "אני רק מתקין אתה צריך טכנאי הוא יודע לתקן את זה" אני אומר לו מה הקשר לטכנאי, הפאנל עצמו לא יושב טוב כי הוא כנראה עקום, צריך פשוט פאנל אחר. לא היה מוכן, צריך טכנאי טען.

צילצלתי לשירות עוד פעם, הסברתי לנציגה (שבסה"כ רוצות לעזור אבל פשוט לא מקצועיות, כל דבר צריך לבדוק, משאירות אותך 10 דקות על המתנה ואז חוזרות עם תשובות לא מתקבלות), אמרתי לה, הגיע מתקין עם פאנל לא תקין, מה הקשר עכשיו לטכנאי ? תשלחי מתקין עם פאנל חדש, היא טוענת שחייבים טכנאי קודם כי זה הנוהל, ואני מתעקש ומנסה להסביר לה שחבל על הזמן של כולנו, טכנאי לא יוכל לעשות כלום עם זה, ביקשתי ממנה לפחות שהטכנאי ישלח עם פאנל שבמידה ולא יצליח לסדר (כי אי אפשר לסדר) שלפחות יחליף את הפאנל ולא אמתין שוב למתקין שלהם. לא היתה מוכנה.

עוברים כמה ימים,הטכנאי מגיע, מגרד את הראש, אומר לי הפאנל עקום ואין לי מה לעשות אתה צריך מתקין עם פאנל חדש למה הזמנת טכנאי ? אני כמובן מסכים איתו ורותח מעצבים על הבזבוז זמן הנוסף שלי.

שהוא הולך אני מצלצל לשירות, שוב נציגה שמה אותי על המתנה של 10 דקות, חוזרת אלי ואומרת, "אתה צודק, מצטערים הנציגה הקודמת טעתה והיא היתה צריכה לתאם לך מתקין ישר". אוקיי אני אומר לעצמי לפחות הם עכשיו יסדרו לי את זה מהר. הנציגה אומרת לי פתאום, אנחנו נחזור אליך לתיאום...ואני לתומי חשבתי שבעקבות זה שהם הבינו שטעו ובזבזו לי את הזמן אני אקבל תאום מהיר שיקבע איתה בשיחה.

עוברים יומיים, שום שיחה משטראוס ושום תיאום, מתקשר שוב, מבקש לדבר עם נציג בכיר, לא מוכנות להעביר כי זה לא הנוהל....מסביר שוב, ממתין שוב 10 דקות, קובעים לי מתקין לעוד 8 ימים ! למה ??



שירות לא טוב ולא מקצועי, התנהלות פשוט מגוחכת וחבל. ממתין שנציג בכיר יחזור אלי, נראה.
נא להרשם/להכנס לחשבון בפורום על מנת לצפות בקבצים או בתמונות המצורפים לשרשור
שי

madlib
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 58
הצטרף: פברואר 2011
נתן תודות: 7 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

לינק להודעה #9 

Shayosef נראה לי שאתה עובד בשבילם ולא הפוך.

Shayosef
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5888
הצטרף: אפריל 2007
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 447 פעמים
קיבל תודות: 246 פעמים

לינק להודעה #10 

משהו כזה.

עדכון, נציגה בכירה אדיבה יצרה איתי קשר, אמרה שהיא הקשיבה לשיחות והיא אכן מסכימה שהיה כשל, התנצלה ואף נתנה פיצוי מכובד.

ממתין שיחתדש המלאי של הצבע האפור וישלח לי פאנל נוסף, הפעם בתקווה שיתאים.

אין ספק ששטראוס מים צריכה לתת דגש בנושא מוקדניות שירות הלקוחות שמקרים כאלה לא יחזרו. הכשרה יותר רצינית ובקרה יותר הדוקה.
שי

shuali
סמל אישי של משתמש
טרול
טרול
הודעות: 5010
הצטרף: דצמבר 2007
נתן תודות: 228 פעמים
קיבל תודות: 755 פעמים

לינק להודעה #11 

האם אפשר לשאול איזה פיצוי מכובד קיבלת אחרי כל הסאגה?
חוק ראשון של ציידי דילים:
Buy first, Ask questions later.

Shayosef
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5888
הצטרף: אפריל 2007
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 447 פעמים
קיבל תודות: 246 פעמים

לינק להודעה #12 

כרטיסים לסרט + הארכת החוזה בעוד 6 חודשים, שזה כולל סנן פלוס אחריות.
שי

dudis
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1343
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 92 פעמים
קיבל תודות: 117 פעמים

לינק להודעה #13 

אז ככה , בסוף החלפתי במחיר המטורף
המכשיר מעוצב יפה ,אני לא מבין מדוע צריך את הלוגו של שטראוס בתצוגה במקום שיופיעו הכוסות ,זה גורם ללחיצה כפולה למזיגת מים (אם זה היה שומר מסך אז הלוגו היה צריך לזוז ,מה הם רוצים צריבה של המסך עם הלוגו ?)
יש טעם לוואי קל במים ,מקווה שיעבור
המים החמים לא כמו במכשיר הקודם לא מגיעים לרתיחה ונשארים סימנים של הקפה המגורען עקב כך (אני צריך לבדוק עם השירות)
התסיסה של הסודה חלשה גם במצב המקסימאלי שלה ונעלמת מהר אם מוסיפים תרכיז.
כבר בהתקנה אחד מבלוני הגז לא היו תקינים ואני ממתין שהשירות יתאם איתי אספקת בלון חדש (לפי המצב נראה לי שאני שצריך להתקשר)

sam22
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 20357
הצטרף: נובמבר 2006
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 947 פעמים
קיבל תודות: 831 פעמים

לינק להודעה #14 

בדרך כלל בהגדרות טכנאי אפשר לקבוע טמפרטורת מים חמים
העם דורש..... כל מיני דברים

dudis
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1343
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 92 פעמים
קיבל תודות: 117 פעמים

לינק להודעה #15 

בתפריט החום מוגדר על מקסימום

שלח תגובה

חזור אל “מוצרי חשמל לבית”