טלוויזיה חדשה סמליין מיניליין. פיקסלים שרופים ושירות לקוחות אלקטרוניקס פרו

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').

מנהל: מנהל אודיו

Alfred
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 4
הצטרף: אוגוסט 2013
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

טלוויזיה חדשה סמליין מיניליין. פיקסלים שרופים ושירות לקוחות אלקטרוניקס פרו

לינק להודעה #1 

רכשתי לפני כחודשיים טלוויזיה של סמסונג בא.ל.מ, דגם F5000 במחיר של 5000 ש"ח. הסיבה לרכישה של המסך הזה, ולא של LG או טושיבה למשל, היא אחת ויחידה: האחריות של היבואן המקורי. קיוויתי שסמליין יסייעו לי כאשר אזדקק לשירות לאחר הקניה, ולמימוש האחריות. ובכן, NOT!
כחודש וחצי לאחר התקנת המכשיר, גיליתי 3 פיקסלים שרופים. כשבועיים לאחר מכן, הפיקסלים הביאו חברים שלהם, וכעת יש לי 6 שרופים.
פניתי לאלמ שהפנו אותי לסמליין שהפנו אולי לאלקטרוניקס פרו - נותני האחריות.
היה קשה להשיג אותם בטלפון אבל הצלחתי לאחר המתנה ארוכה להשיג נציגת שירות שקבעה ביקור טכנאי אצלי בבית בשבוע שלאחר מכן.
הטכנאי הגיע, בדק, ואכן ראה שיש בעייה של פיקסלים שרופים. הוא השאיר לי דוח ואמר שהוא צריך לקחת את המסך למעבדה, לתקופה של עד שבועיים, כדי שיתקנו את המסך.
אמרתי לו שלא מקובל עלי שיתקנו לי מסך חדש ויקר. בייחוד לא שיחליפו לי חלקים בטלוויזיה עם מסך אחר ויהפכו אותה ל"מחודשת". לא מדובר פה על מוצר מדבקה זול וישן שמצריך תיקון בן שבועיים במעבדה, אלא על מותג איכותי וידוע, שעלה לא מעט. הסברתי לו שאני דורש שיחליפו את המכשיר כולו.
מפה לשם, אני בסאגה מתמשכת עם שירות הלקוחות של אלקטרוניקס פרו, שמעבירים אותי מאחד לשני (אורטל, סוזי, שני ויש עוד) וכולן בלי יוצא מהכלל מבטיחות ש-קרן תחזור אלי. אבל היא לא.
כבר עשרה ימים שאני מתקשר וקשה לתפוס אותם, והן מתקשרות ואני מדבר והן מדברות, ומבטיחות שיחזרו אלי ולא דובים ולא יער.

אני מאוכזב מאוד מעצמי. ואפילו כועס על עצמי. יכולתי לקנות את אותו המוצר מיבואן מקביל במחיר זול בהרבה ולקבל את אותו מוצר, את אותו השירות הגרוע ואותה האחריות האיומה בדיוק. אבל התעקשתי לשלם יותר כדי לקבל אחריות של סמליין.
כיום אני נמצא עם מכשיר יקר, 6 פיקסלים שרופים, ושירות לקוחות מחפיר שמעביר אותי מאחד לשני ושלא ממש יודע מה לעשות.

כשנכנסתי לפייסבוק של סמסונג ישראל ראיתי שמדובר במגיפה. תלונות רבות רבות על השירות בדף הראשי של סמסונג, והתשובות שנותנים נציגי סמסונג הן "פרווה" במקרה הטוב.

ושאלתי היא: מה אתם מציעים לי לעשות? לכתוב לסמסונג העולמית? להפנות את תשומת לב התקשורת למחדלים המתמשכים בשירות הלקוחות של סמליין? או שאולי יש לכם הצעה אפקטיבית אחרת מניסיון?

רוב תודות,

אבישי

miko79
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1103
הצטרף: יולי 2009
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 126 פעמים
קיבל תודות: 21 פעמים

אם היית קורא כאן את התגובות לפני על השירות של סמליין ואלקטרוניס-פרו

לינק להודעה #2 

היית מבין שאין אמא ואבא למוצרי סמסונג
אם אתה מתכוון לכתוב מכתב לסמסונג העולמית הייתי שמח אם תכניס גם את התלונה שלי, את האמת יש עוד מלא תלונות כאן באתר שצריכות להגיע לסמסונג העולמית כי פשוט נמאס משירות ה*** שמקבלים בארץ.

DinDuek
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 165
הצטרף: ספטמבר 2012
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 6 פעמים

לינק להודעה #3 

הועבר לגורמים הרלונטיים

miko79
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1103
הצטרף: יולי 2009
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 126 פעמים
קיבל תודות: 21 פעמים

לא צריך להעביר לגורמים הרלוווטיים כל הזמן

לינק להודעה #4 

אם אותם "גורמים רלווטניים" לא דואגים שדברים כאלה לא יחזרו על עצמם כל הזמן אז כנראה שהם לא ממש רלוונטיים.
ואולי ניעור מסמסונג העולמית יעזור.

Nemesis
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4368
הצטרף: יוני 2005
נתן תודות: 28 פעמים
קיבל תודות: 428 פעמים

לינק להודעה #5 

האמת, לא כל כך ברורה לי התלונה.
קנית מוצר, הוא היה תקין. קרתה תקלה, בשביל זה יש אחריות.
יחליפו את החלק התקול בחלק חדש ומקורי לפי דרישת החוק.

היכן הבעיה?

sky1sky10
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3316
הצטרף: יולי 2005
נתן תודות: 866 פעמים
קיבל תודות: 185 פעמים

לינק להודעה #6 

פחד גבהים לראות פה מידי פעם תלונות על השירות של מסכי סמסונג... (n)

מצד שני, האם לאחר חודשיים השירות אמור להחליף מסך תקול בחדש?

שירות-אלקטרוניקס-פרו
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 11
הצטרף: אוגוסט 2013
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

לינק להודעה #7 

ערב טוב לAlfred ולכל חברי הפורום,

בהמשך למדיניות השיתוף והשקיפות שפתחנו מול חברי הפורום, גם המקרה הזה נבדק לעומק:

במקרה ספיציפי זה, עליו דיווחAlfred, נמצאה תקלה במוצר כחודש וחצי לאחר רכישתו ועל כן, ובהתאם לתנאי האחריות, הוצעה אפשרות התיקון.
בשלב מאוחר יותר, כיוון שהתקלה התרחבה וענתה על קריטריוני ההחלפה נתקבלה החלטה להחליף את המוצר למוצר חדש, עוד בטרם הפרסום בפורום זה.

אנו בתור חברת השירות פועלים בכפוף לתנאי האחריות המופיעים בתעודת האחריות המצורפת למוצר, כאשר כל יבואן קובע את תנאי האחריות עבור המוצרים אותם הוא מייבא ואת הסטנדרטים הקובעים מתי יתוקן מוצר.

בהתאם להגדרות אלו אנו פועלים תוך רצון להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוח במסגרת הגבלות האחריות שברשותו.

המשך ערב טוב,

קטי מגלניק, מנהלת חווית לקוח אלקטרוניקס פרו

Shtirlitz
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4857
הצטרף: נובמבר 2005
נתן תודות: 348 פעמים
קיבל תודות: 105 פעמים

לינק להודעה #8 

שמחים לשמוע שהבעיה באה על פתרונה הכמעט מיידי. כבוד.
התחלתי את חיי מאפס ולקח לי שנים להגיע לשום דבר

miko79
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1103
הצטרף: יולי 2009
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 126 פעמים
קיבל תודות: 21 פעמים

כל הכבוד על פתרון הבעיה, אבל...

לינק להודעה #9 

נראה לי שסמליין צריכים לתת אחוזים לפורום הנ"ל כי רק דרך פניית לקוחות מכאן דברים זזים ומסתדרים.

Alfred
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 4
הצטרף: אוגוסט 2013
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

עדכון חיובי לאחר פירסום הפוסט

לינק להודעה #10 

רציתי לעדכן שכמה שעות לאחר פירסום הפוסט, יצרה איתי קשר מנהלת המעבדה של אלקטרוניקס פרו, קרן.
אחרי מספר שיחות טלפון איתה ובדיקות שקיימה, היא הודיעה לי כי בשבוע הבא אלקטרוניקס פרו תקבל מסך טלוויזיה חדש והוא יותקן במקום המכשיר התקול שבביתי.
כמו כן, קטי, מנהלת חוויית הלקוח של החברה יצרה עמי קשר דרך האתר וציינה אף היא כי המכשיר יוחלף לחדש.

מתברר שיש לפורום הזה משקל בכלל לא מבוטל בכלל אצל נותני השירות.
תודה למי שסייע לי.

כאשר יוחלף המכשיר בחדש, אעדכן שוב.

רוב תודות.

sky1sky10
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3316
הצטרף: יולי 2005
נתן תודות: 866 פעמים
קיבל תודות: 185 פעמים

לינק להודעה #11 

כל הכבוד לדאגת הפורום לחבריו (Y)

pessik
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5490
הצטרף: ינואר 2007
נתן תודות: 31 פעמים
קיבל תודות: 532 פעמים

לינק להודעה #12 

יפה מאוד ! , בשעה טובה שירשור עם סוף חיובי ושירות איכותי .

היישר כח

(f)

איינשטיין
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7674
הצטרף: אוקטובר 2007
מיקום: קרית יאבוייה
נתן תודות: 148 פעמים
קיבל תודות: 272 פעמים

לינק להודעה #13 

(Y)
אין תחליף ל- Home Theater 8)
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!

integral
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6986
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 193 פעמים
קיבל תודות: 381 פעמים

לינק להודעה #14 

פשוט ביזיון (n) (n) (n) שהפורום צריך לדאוג להבטחת איכות השירות של סמסונג בישראל וזאת עוד בהנחה שזו אינה מדיניות מכוונת א-לה שיטת מצליח ורק כאשר מוערך נזק גדול עקב הפרסום עושים משהו.... יש מנהלים בסמליין או שכולם פקידים?

Alfred
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 4
הצטרף: אוגוסט 2013
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

לינק להודעה #15 

עדכון אחרון: הרגע התקינו לי את הטלוויזיה החדשה, ישר מהאריזה.
הכל נבדק, אין פיקסלים שרופים.
רוב תודות לכל מי שעזר, הן כאן בפורום, הן מאחורי הקלעים, והן לקרן מנהלת המעבדה של אלקטרוניקס פרו.

תם ונשלם-אך לא לעולם..

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”