אלקטרוניקס פרו שירות מחפיר ובי"ס להרחקת לקוחות מ- SAMSUNG

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').

מנהל: מנהל אודיו

MoMra
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 141
הצטרף: ינואר 2011
נתן תודות: 32 פעמים
קיבל תודות: 13 פעמים

אלקטרוניקס פרו שירות מחפיר ובי"ס להרחקת לקוחות מ- SAMSUNG

לינק להודעה #1 

שלום רב,
ברצוני לשתף את חברי הפורום בחווית שירות מזעזעת לה זכיתי בהמשך לרכישת מסך SAMSUNG בגודל 60 אינץ'.
ביום רביעי 31/07/2013 רכשתי לעצמי וביום א' בסמוך לשעה 08:30 בבוקר יצרתי קשר עם חברת אלקטרוניקס פרו לצורך תיאום התקנת המסך ותלייתו בהתאם לדרישתי...
כמובן שהופתעתי מאוד כשהמוקדנית אמרה לי שאין להם שום אישור מהחנות על כך ששילמתי על השירות וכי אני נדרש לפנות לחנות ממנה רכשתי. העובדה שאני מחזיק בידי אסמכתא רשמית המאשרת תשלום מלא הן עבור השרות והן עבור הטלוויזיה לא הייתה רלוונטית עבורה ואני אחר כבוד פניתי למקום ממנו רכשתי.
המענה היה זריז והובהר לי שהאישורים הרלוונטיים הועברו בפקס כבר ביום חמישי,כמובן ששוב התקשרתי לאלקטרוניקס פרו אולם כעת הגעתי פעם אחר פעם למוקד קישורית שאוסף עבורם הודעות...
בשורה התחתונה לאחר לפחות עוד עשר שיחות טלפון ולאחר שביום שני בשעה 17:00 עודכנתי טלפונית שלא קיבלו שום אישור הפלא ופלא התקשרו לאשר שהאישור נמצא וישמחו לתאם התקנה...
שאלתי מתי ואמרו מישהו ביטל אז נוכל להכניס אותך בהקדם שאלתי מתי אמרו :"עוד שמונה ימים..." שאלתי אם הם נורמלים??? אמרו כן ואחנו עוד עושים לך טובה!
יצרתי קשר עם המוכר ודיווחתי על השערוריה ודרשתי התערבות מיידית יש לציין שמאז קיימתי לפחות עשר שיחות טלפון שלא סייעו במאום ושיא השיאים היה הבוקר כאשר לאחר שאמרו לי שאני צודק במאה אחוז והם מודעים לשרות השערוריתי של "אלקטרוניקס פרו" הציעו לי לקחת טלוויזה של LG ולקבל התקנה מהיום להיום.
בשורה התחתונה החלטתי לבטל את העסקה וכעת אני ממתין לאיסוף הקרטון שחוסם לי את הסלון כבר ארבעה ימים.
עוגמת הנפש שנגרמה לי ולילדי שציפו למסך החדש והרצון העז למנוע מאחרים לעבור את שאני עברתי הם שגרמו לי לפתוח נושא זה.
אני עם SAMSUNG גמרתי ואיך אומרים "שלא יעבדו עליכם..." (n) :x
נערך לאחרונה על ידי MoMra ב 08/08/2013 16:06, נערך 2 פעמים בסך הכל.

oris74
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 8351
הצטרף: נובמבר 2010
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 875 פעמים
קיבל תודות: 784 פעמים

לינק להודעה #2 

אני לא מבין למה החנות לא התערבה עבורך - זה אחד היתרונות החשובים לעומת רכישה מקוונת...

MoMra
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 141
הצטרף: ינואר 2011
נתן תודות: 32 פעמים
קיבל תודות: 13 פעמים

לינק להודעה #3 

היי,
אני רוצה לשים לרגע את מקום הרכישה בצד ולהתמקד בשירות הלקוחות של חברת "אלקטרוניקס פ".
לא יעלה על הדעת שיטרטרו לקוח והוא יזכה ליחס מזלזל וגרוע שכזה...
לא מתקבל על הדעת שללקוח תהיה אסמכתא ביד ויגידו לו שהיא לא שווה כלום היות והיא לא הגיעה דרך "הייבואן"
מחברה כמו SAMSUNG הייתי מצפה שנותני שירות מטעמה לא יהיו ברמה של מוקד שירות לקוחות של משחטת רכב במחנה פליטים באלטה אלא של "יצרנית המסכים הטובה בעולם..." כפי שמפמפמים לך כשאתה ממתין רבע שעה שיענו ואז מגלה שזה מוקד קישורית.
שלמתי מראש יותר כי רציתי שירות ואחריות סמליין ובסוף ויתרתי על השירות,האחריות והסמליין ואין סיכוי שאכניס לביתי את המותג כל זמן שהם קשורים ל"פרו".
נ.ב.
שיא השיאים התרחש בזמן שאני רושם שורות אלה,נציגה של אלקטרוניקס פרו מתקשרת אליי ומבקשת להקדים לי התקנה לעוד יומיים ולאחר שאני מביע את מורת רוחי היא ברוב חוצפתה עוד שואלת: מדוע לא ביקשת להקדים את ההתקנה?..."
אמרתי לה שהשירות שלהם הוא הגרוע ביותר בו נתקלתי בחיי ותשובתה הייתה:" אני לא מבינה למה לא אמרת שאתה רוצה שנבוא קודם??? " אמרתי לה מה זאת אומרת אני מאוד נהנה לשבת בבית כבר ארבעה ימים עם קרטון ענק שתופס חצי סלון.
שלא נדע מטומאה.

:hammer: :רותח:

ronen61
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4649
הצטרף: אפריל 2008
נתן תודות: 196 פעמים
קיבל תודות: 106 פעמים

לינק להודעה #4 

טוב לדעת
יותר טוב מזה, פשוט נשתגע

toxin
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8493
הצטרף: אוקטובר 2008
מיקום: מול המחשב
נתן תודות: 46 פעמים
קיבל תודות: 602 פעמים

לינק להודעה #5 

(n)

איינשטיין
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7674
הצטרף: אוקטובר 2007
מיקום: קרית יאבוייה
נתן תודות: 148 פעמים
קיבל תודות: 272 פעמים

לינק להודעה #6 

היבואן הרשמי של סמסונג לא עובד עם רטפון? לא שהם מלאכים...
אלקטרוניקס פרו עובדים עם היבואן הרשמי או עם איזה יבואן מקביל?
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!

asaf23
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7908
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 67 פעמים
קיבל תודות: 270 פעמים

לינק להודעה #7 

סמליין גם לא משיבה לפניות באמצעות האתר.

ronen61
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4649
הצטרף: אפריל 2008
נתן תודות: 196 פעמים
קיבל תודות: 106 פעמים

לינק להודעה #8 

הם מחליפים של רטפון.
יותר טוב מזה, פשוט נשתגע

טלHD
סמל אישי של משתמש
חבר כבוד
חבר כבוד
הודעות: 13307
הצטרף: נובמבר 2008
נתן תודות: 919 פעמים
קיבל תודות: 982 פעמים

לינק להודעה #9 

איינשטיין כתב:היבואן הרשמי של סמסונג לא עובד עם רטפון? לא שהם מלאכים...
אלקטרוניקס פרו עובדים עם היבואן הרשמי או עם איזה יבואן מקביל?
...
כבר לא. הייתה תקווה שיגיע נותן שירות טוב יותר כיאה למותג.
אבל כנראה אותה הגברת בשינוי אדרת.
אם סמליין, היבואן עצמו "יודע" לתת שירות מהגרועים והביזיוניים ביותר שנתקלתי בהם מעולם...למה צריך לצפות ממנו ברגע שהוא עצמו בוחר נציגות לשירות/מעבדה? (n)

idan309
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2921
הצטרף: אוקטובר 2005
מיקום: קריית ביאליק
נתן תודות: 291 פעמים
קיבל תודות: 314 פעמים

לינק להודעה #10 

זו אחת הסיבות שאני דואג לרכוש מסכים (וציוד אלקטרוני בכלל) מחנות מתמחה.
אמנם לעיתים אתה משלם קצת יותר (לא תמיד וגם אם כן ההפרש הוא עד 5%) אבל מקבל שירות מלא הכולל:
1. הובלה של המסך יחד עם המתקין כך שההתקנה מתבצעת עם ההגעה (אין קופסא באמצע הסלון).
2. עבודות נוספות - התקנת המסך הקודם במקום אחר (לעיתים יותר מ-1)
3. הדרכה מלאה.
4. אחריות מלאה בביצוע העבודה - יתרון בולט כאשר הקנייה של המסך וההתקנה מתבצעת מאותו ספק ואז הספק לא יכול להרשות לעצמו לבצע התקנה לא בצורה מושלמת.

גם אחרי הקנייה יש יתרונות משמעותיים:
1. בכל פנייה (גם כזו שאין לך קשר) אתה מקבל שירות מלא.
2. בכל בעיה שיש לך שמצריכה הגעה של איש שירות, גם אם לא קשורה בכלל לקנייה, אתה מקבל שירות מלא ולעיתים גם ללא חיוב או בחיוב סמלי בלבד.
3. במידה ויש לך תקלה במסך החנות המתמחה היא זו שמתעסקת עם היבואן + דואגת במקרים מיוחדים למסך חליפי.

אני ממליץ לך לרכוש את המסך בצורה הזו.

ארז_וחני
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4847
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 43 פעמים
קיבל תודות: 207 פעמים

לינק להודעה #11 

אולי הגיע הזמן להפסיק להמליץ על סמסונג ?
יבואנים מבינים מצוין דרך הכיס....
ארז

kuku1000
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 748
הצטרף: פברואר 2007
מיקום: הרצליה
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 33 פעמים

לינק להודעה #12 

idan309 כתב:זו אחת הסיבות שאני דואג לרכוש מסכים (וציוד אלקטרוני בכלל) מחנות מתמחה.
אמנם לעיתים אתה משלם קצת יותר (לא תמיד וגם אם כן ההפרש הוא עד 5%) אבל מקבל שירות מלא הכולל:
1. הובלה של המסך יחד עם המתקין כך שההתקנה מתבצעת עם ההגעה (אין קופסא באמצע הסלון).
2. עבודות נוספות - התקנת המסך הקודם במקום אחר (לעיתים יותר מ-1)
3. הדרכה מלאה.
4. אחריות מלאה בביצוע העבודה - יתרון בולט כאשר הקנייה של המסך וההתקנה מתבצעת מאותו ספק ואז הספק לא יכול להרשות לעצמו לבצע התקנה לא בצורה מושלמת.

גם אחרי הקנייה יש יתרונות משמעותיים:
1. בכל פנייה (גם כזו שאין לך קשר) אתה מקבל שירות מלא.
2. בכל בעיה שיש לך שמצריכה הגעה של איש שירות, גם אם לא קשורה בכלל לקנייה, אתה מקבל שירות מלא ולעיתים גם ללא חיוב או בחיוב סמלי בלבד.
3. במידה ויש לך תקלה במסך החנות המתמחה היא זו שמתעסקת עם היבואן + דואגת במקרים מיוחדים למסך חליפי.

אני ממליץ לך לרכוש את המסך בצורה הזו.
...
מצטרף בכל פה. חנות שמתמחה לדעתי זה עולם אחר.
דווקא מוזר לי שלא רואים תגובה של נציג סמליין הלא הם קוראים אותנו..
פיהוק זה הדרך של הגוף להגיד שיש לך פחות מ20% סוללה

lasik
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2088
הצטרף: יולי 2010
נתן תודות: 18 פעמים
קיבל תודות: 230 פעמים

לינק להודעה #13 

חבל,
סמסונג משקיעים כ"כ בהצגת המוצרים בהשקה השנתית ובפיתוח הטכנולוגיות הייחודיות, וברגע האמת, כשהלקוח מעוניין לרכוש -
יוצרים בו צלקת שגורמת לביטול העיסקה.
אני חושב שהנהלת הנציגות בישראל אינה מודעת מספיק לחומרת הדברים. שווה לעורר אותם.

shay1
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2132
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 39 פעמים
קיבל תודות: 68 פעמים

לינק להודעה #14 

lasik כתב:חבל,
סמסונג משקיעים כ"כ בהצגת המוצרים בהשקה השנתית ובפיתוח הטכנולוגיות הייחודיות, וברגע האמת, כשהלקוח מעוניין לרכוש -
יוצרים בו צלקת שגורמת לביטול העיסקה.
אני חושב שהנהלת הנציגות בישראל אינה מודעת מספיק לחומרת הדברים. שווה לעורר אותם.
...
לצערי הרב ההנהלה של הנציגות יודעת טוב מאוד את המתרחש אבל מעדיפים לעצום עיין ,למה? אין לי מושג
תמיד סם ליין שכרה את השירותים של כל מיני נותני שירות מפוקפקים שגרמו לשם רע לסם ליין במקום להקים מערך שריות ומעבדה משלה כמו שעושים שאר היבואנים ,אני חשבתי שבהנהלה למעלה למדו מהעבר ושיפרו את השירות כנראה שהלא כך הדבר לצערי ואנחנו כלקוחות צריכים להצביע בכיס שלנו ולא לרכוש מוצרים של סם ליין אני מבטיח לכם שאם נפתח כאן באתר אשכול רציני של החברים כנגד רכישת מוצרים של סם ליין השינוי יגיע מהר (אני מקווה)
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.

lasik
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2088
הצטרף: יולי 2010
נתן תודות: 18 פעמים
קיבל תודות: 230 פעמים

לינק להודעה #15 

שי,
קשה לי להאמין שהנהלת חברה מודעת לבעיתיות כזו, כפי שהיא משתקפת מדבריך.
אין כל ערך מוסף בפגיעה בשירות לקוחות, ובמיוחד בשלב כה ראשוני מיד לאחר הרכישה העשוי להביא לביטול העיסקה.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”