אני התקשרתי לבזק בינלאומי כשעברתי לטריפל החדש של הוט וביקשתי לקבל מחיר ל-100M. ענה לי עם מחיר גבוה, אמרתי תודה ושינתקו אותי מיידית. הוריד עוד קצת, אמרתי שוב תודה ושאני אשלח להם פקס ע"מ להתנתק - מיד הציע לי לשדרג ל-100M באותו מחיר שהיה לי על ה-12 (29.90).
זה היה דרך שירות הלקוחות, לא הגעתי לשימור.
שרשור מחירי אינטרנט - כמה באמת אתם משלמים??
- tobenary
- חבר ותיק
- הודעות: 2472
- הצטרף: מאי 2007
- מיקום: אריאל
- נתן תודות: 69 פעמים
- קיבל תודות: 30 פעמים
תודה רבה רבה - הרגע סגרתי על 47 שח כשהוא התעקש שלא יכול לרדת יותר, מיד חייגתי חזרה וקיבלתי 30 שח על 30 מגה
רב תודות
רב תודות
nerya40 כתב:ללקוחות חדשים:ariel-ro כתב:מה המחיר הכי נמוך כיום ל30 מגה? (אני לא יכול יותר מ46 מגה)...
בזק: 75 ש"ח + 25 שקל קו קל
הוט: 109 ש"ח
ללקוחות שעברו אצל שימור לקוחות:
בזק: 75 ש"ח עם אופציה ל- 3 חודשים חינם + 25 שקל קו קל
הוט: 99 ש"ח עם אופציה ל- 2 חודשים חינם.
לגבי ספק אינטרנט:
הוטנט: 20 ש"ח
בזק בינלאומי: 29 ש"ח...
מי שנותן-מתמלא
מי שלוקח-מתרוקן
מי שלוקח-מתרוקן
- ufffnick
- גורו
- הודעות: 4623
- הצטרף: ספטמבר 2008
- מיקום: Fiat 500 שחוטה (כשר), ברחוב סומסום
- נתן תודות: 127 פעמים
- קיבל תודות: 466 פעמים
כללי שיח להוזלת עלויות מול בזק:
לבזק יש לקסיקון חדש ואגרסיבי יותר ממה שיצא לי להכיר.
דבר ראשון - זה שוק טורקי.
להלן השיחה כדי להמחיש:
"שלום, אני רוצה לעדכן את המחיר של חבילת הגלישה שלי"
"כן... אני באמת רואה שאתה משלם הרבה - 120 ש"ח ל-10 מגה, אני יכולה להוריד ל- 100"
"אני יודע שאפשר להגיע ל-59 ש"ח לחודש, אשמח לקבל את המחיר"
"זה רק ללקוח חדש, לקוח קיים זה 100 ש"ח די סופי"
"אחלה, אז תעדכני לי ל- 59 ש"ח ונפרד כידידים"
"אבדוק עם המנהל שלי מה אפשר לעשות"... כמה שניות המתנה
"תודה על ההמתנה - אני יכולה לעדכן ל- 90 ש"ח הכי נמוך שאפשר"
"90 זה נחמד, אבל 59 זה בהחלט הוגן"
... עוד כמה דקות של מסחרה עם בסטיונר, תוך הטחת לילוכך על הוט
"בואי נעצור את זה כאן, אני מאמין בשיטות שיווק של מה אתם מסוגלים לעשות ולא מה היריב לא מסוגל לתת, אז בואי נשמור על הגינות כאן, 59?"
"תן לי לבדוק" כמה שניות המתנה
"79 שח" זה בהחלט סופי..."
"תקשיבי, אני יודע שאפשר גם פחות מזה, אז בואי נעשה מאמץ?"
"תראה, אני יכולה לדחוף אל ה- 69 אבל אי אפשר יותר מזה"
"תשאלי - הרי זו אותה שאלה ל'מנהל' שלך, לא? מה זה משנה אם תשאלי לגבי 59 או 69?"
... כמה שניות של המתנה
"69, זה סופי בהחלט. אני לא יכולה לתת מתחת לזה"
"חבל, כי בשימור לקוחות יתנו לי"
"אני שימור לקוחות, אנחנו מתגברים אותם"
"אם את אומרת, אז תוך כמה זמן מגיע ניתוק?"
"אני מעבירה אותך למחלקת ניתוקים" (די בכעס)
אז להלן פיסת מידע חשובה -
בבזק, מחלקת ניתוקים=שימור לקוחות.
כי זה מה שקרה מיד אח"כ (אחרי כמה שניות המתנה)
"שלום *** במה אני יכול לעזור לך? אני רואה שאתה לא מרוצה מהמחיר, איך אפשר לבוא לקראתך?"
"אני רוצה לעדכן את המחיר החודשי שלי ב10 מגה ל-59 ש"ח".
"זה תימחור של לקוח חדש אני לא חושב שזה אפשרי"
"אשמח אם תעשה את המאמץ"
"תן לי לבדוק" כמה שניות המתנה "לשיחמתי אישרו לך את ה59 ש"ח לחודש למשך השנה הקרובה ללא התחייבות".
זהו שוק, לכל דבר.
כדי לקבל מחיר סביר, או תנאים שאתם דורשים - המטרה היא לעבור את המסננת (האדם הראשון שעונה לכם) ממש בכל מחיר.
כשתגיעו ל"מחלקת ניתוקים" יתחילו גם לדבר אליכם בנועם וכבוד (כי אותה בחורה שענתה לי, נחמדה ושירותית היא לא ממש היתה),
וגם יהיו קשובים למה אתם באמת רוצים.
בהצלחה!
לבזק יש לקסיקון חדש ואגרסיבי יותר ממה שיצא לי להכיר.
דבר ראשון - זה שוק טורקי.
להלן השיחה כדי להמחיש:
"שלום, אני רוצה לעדכן את המחיר של חבילת הגלישה שלי"
"כן... אני באמת רואה שאתה משלם הרבה - 120 ש"ח ל-10 מגה, אני יכולה להוריד ל- 100"
"אני יודע שאפשר להגיע ל-59 ש"ח לחודש, אשמח לקבל את המחיר"
"זה רק ללקוח חדש, לקוח קיים זה 100 ש"ח די סופי"
"אחלה, אז תעדכני לי ל- 59 ש"ח ונפרד כידידים"
"אבדוק עם המנהל שלי מה אפשר לעשות"... כמה שניות המתנה
"תודה על ההמתנה - אני יכולה לעדכן ל- 90 ש"ח הכי נמוך שאפשר"
"90 זה נחמד, אבל 59 זה בהחלט הוגן"
... עוד כמה דקות של מסחרה עם בסטיונר, תוך הטחת לילוכך על הוט
"בואי נעצור את זה כאן, אני מאמין בשיטות שיווק של מה אתם מסוגלים לעשות ולא מה היריב לא מסוגל לתת, אז בואי נשמור על הגינות כאן, 59?"
"תן לי לבדוק" כמה שניות המתנה
"79 שח" זה בהחלט סופי..."
"תקשיבי, אני יודע שאפשר גם פחות מזה, אז בואי נעשה מאמץ?"
"תראה, אני יכולה לדחוף אל ה- 69 אבל אי אפשר יותר מזה"
"תשאלי - הרי זו אותה שאלה ל'מנהל' שלך, לא? מה זה משנה אם תשאלי לגבי 59 או 69?"
... כמה שניות של המתנה
"69, זה סופי בהחלט. אני לא יכולה לתת מתחת לזה"
"חבל, כי בשימור לקוחות יתנו לי"
"אני שימור לקוחות, אנחנו מתגברים אותם"
"אם את אומרת, אז תוך כמה זמן מגיע ניתוק?"
"אני מעבירה אותך למחלקת ניתוקים" (די בכעס)
אז להלן פיסת מידע חשובה -
בבזק, מחלקת ניתוקים=שימור לקוחות.
כי זה מה שקרה מיד אח"כ (אחרי כמה שניות המתנה)
"שלום *** במה אני יכול לעזור לך? אני רואה שאתה לא מרוצה מהמחיר, איך אפשר לבוא לקראתך?"
"אני רוצה לעדכן את המחיר החודשי שלי ב10 מגה ל-59 ש"ח".
"זה תימחור של לקוח חדש אני לא חושב שזה אפשרי"
"אשמח אם תעשה את המאמץ"
"תן לי לבדוק" כמה שניות המתנה "לשיחמתי אישרו לך את ה59 ש"ח לחודש למשך השנה הקרובה ללא התחייבות".
זהו שוק, לכל דבר.
כדי לקבל מחיר סביר, או תנאים שאתם דורשים - המטרה היא לעבור את המסננת (האדם הראשון שעונה לכם) ממש בכל מחיר.
כשתגיעו ל"מחלקת ניתוקים" יתחילו גם לדבר אליכם בנועם וכבוד (כי אותה בחורה שענתה לי, נחמדה ושירותית היא לא ממש היתה),
וגם יהיו קשובים למה אתם באמת רוצים.
בהצלחה!
- adirbooking
- חבר ותיק
- הודעות: 2206
- הצטרף: מרץ 2011
- נתן תודות: 108 פעמים
- קיבל תודות: 107 פעמים
או שפשוט כמו שאני עשיתי היום אצל סבתא שלי :
היה לה 5 מגה והיא שילמה עליו כ-84.80 ש"ח [באנדל - נזק + נזק בינלאומי]
צלצלתי לנזק וביקשתי לפרק את הבאנדל ולשדרג ל-15מגה - פה הנציג חשב שהוא נופל על דג וישר זרק חכה וקיווה לדוג משהו... רק שהוא לא יודע שאני הייתי בצד השני
"בוא נראה איזה מחיר אני יכול לתת לך ידידי היקר......." אמר הנציג
"בוא אגיד לך איזה מחיר אתה הולך לתת לי ידידי היקר" אמרתי אני, "3 חודשים בחינם וחודשים 4-12 ב-65 ש"ח" [מחיר לקוח חדש כולל הטבת שלושת החודשים הראשונים בחינם.]
ישר הנציג אמר "מה פתאום אין מחירים כאלו בלה בלה בלה"
"אבל **** משימור הלקוחות אמר לי שזה המחיר !" [תמיד טוב לזכור שמות של נציגים - כי הם אף פעם לא יזכרו אותך !]
"אה, הוא אמר אז בוא תן לי לבדוק..." 5 דקות המתנה... והופ !
"בסדר גמור עידכנתי לך 3 חודשים בחינם ו-65 שקלים לאחר מכן רק תדאג לשוחח עם נזק בינלאומי"
עברנו לנזק בינלאומי -
"שלום, אני פירקתי את הבאנדל של ה-5מגה ואני רוצה ספק 15מגה"
"אין בעיה חבריקו - זה יעלה לך "רק" 59.90 ש"ח"
"אין שום בעיה חבריקו [ובשיא הרצינות שככה עניתי..] - זה יעלה לי "רק" 29.90"
לא אין מצב וכל הספיצ' הידוע...
ואז פשוט אמרתי שיש לי בבית 30מגה ואני משלם 29.90, תביא ת.ז וכו', אין בעיה 29.90 מעודכן.
שלום על ישראל.
5.75 ש"ח פחות בכל חודש ומהירות פי 3....
תהנו חברים.
היה לה 5 מגה והיא שילמה עליו כ-84.80 ש"ח [באנדל - נזק + נזק בינלאומי]
צלצלתי לנזק וביקשתי לפרק את הבאנדל ולשדרג ל-15מגה - פה הנציג חשב שהוא נופל על דג וישר זרק חכה וקיווה לדוג משהו... רק שהוא לא יודע שאני הייתי בצד השני
"בוא נראה איזה מחיר אני יכול לתת לך ידידי היקר......." אמר הנציג
"בוא אגיד לך איזה מחיר אתה הולך לתת לי ידידי היקר" אמרתי אני, "3 חודשים בחינם וחודשים 4-12 ב-65 ש"ח" [מחיר לקוח חדש כולל הטבת שלושת החודשים הראשונים בחינם.]
ישר הנציג אמר "מה פתאום אין מחירים כאלו בלה בלה בלה"
"אבל **** משימור הלקוחות אמר לי שזה המחיר !" [תמיד טוב לזכור שמות של נציגים - כי הם אף פעם לא יזכרו אותך !]
"אה, הוא אמר אז בוא תן לי לבדוק..." 5 דקות המתנה... והופ !
"בסדר גמור עידכנתי לך 3 חודשים בחינם ו-65 שקלים לאחר מכן רק תדאג לשוחח עם נזק בינלאומי"
עברנו לנזק בינלאומי -
"שלום, אני פירקתי את הבאנדל של ה-5מגה ואני רוצה ספק 15מגה"
"אין בעיה חבריקו - זה יעלה לך "רק" 59.90 ש"ח"
"אין שום בעיה חבריקו [ובשיא הרצינות שככה עניתי..] - זה יעלה לי "רק" 29.90"
לא אין מצב וכל הספיצ' הידוע...
ואז פשוט אמרתי שיש לי בבית 30מגה ואני משלם 29.90, תביא ת.ז וכו', אין בעיה 29.90 מעודכן.
שלום על ישראל.
5.75 ש"ח פחות בכל חודש ומהירות פי 3....
תהנו חברים.
- miko79
- חבר ותיק
- הודעות: 1117
- הצטרף: יולי 2009
- שם מלא: עומר
- מיקום: אשקלון
- נתן תודות: 127 פעמים
- קיבל תודות: 21 פעמים
האם אני יכול לקבל מחיר יותר טוב לדיל הבא או מהירות תשתית יותר גבוהה???
האם אני יכול לקבל מחיר יותר טוב לדיל הבא או מהירות תשתית יותר גבוהה בתוספת קטנה?
אני בהוט במבצע "דאבל" למרות שיש לי טריפל.
טלויזיה - בסיס + 6 + HD פלטיניום כולל ספורט 5 HD
אינטרנט - תשתית 12 מגה.
טלפון - דיברת שילמת 25 אג'
ממיר HD MAGIC
ממיר HD רגיל
תשלום על HD MAGIC
10 ש"ח(חודשיים ראשונים חינם)
סה"כ 289 ש"ח.
אני בהוט במבצע "דאבל" למרות שיש לי טריפל.
טלויזיה - בסיס + 6 + HD פלטיניום כולל ספורט 5 HD
אינטרנט - תשתית 12 מגה.
טלפון - דיברת שילמת 25 אג'
ממיר HD MAGIC
ממיר HD רגיל
תשלום על HD MAGIC
10 ש"ח(חודשיים ראשונים חינם)
סה"כ 289 ש"ח.
שלום לכולם,
אני לא כל כך מקצועי בעניין הזה אבל זה הדיל שהגעתי אליו לאחר גל ההשקה של הוט-נט:
ספק- בזק בינלאומי- 100 מגה ב-29.90 לחודש מחיר קבוע למשך שנה ללא התחייבות כולל מע"מ.
מי שמעוניין יש לי נייד של נציגת מכירות והיא תסדר את הדיל הזה למי שרוצה (לא, אני לא נציג של בזק)
תשתית- 12 מגה (לפני שדרוג) במחיר של 69 שקלים לחודש.
אגב, אני ממליץ לכל מי שיכול שיתחבר כרגע, מבחינת הספק, למהירות הכי גבוהה האפשרית כי אם תהיה עליית מחירים לא יהיה אפשר להזיז אתכם מהמחיר ומהמהירות הזו (לאנשים המשלמים 30 ש"ח ומעלה).
גם ככה המהירות שלכם נקבעת לפי המהירות הכי נמוכה מבין הספק והתשתית.
ספק בזק- שדרגתי היום מ-12 מגה ל-100 מגה ואחרי חפירות שהוט היא חברה בת שבוע,אין לה שירות לקוחות ועוד קשקושים הגעתי למחיר הנקוב למעלה. אני חייב לומר שלגבי הוט אני מאוד מרוצה- אחלה תשתית, חברה שהצליחה סוף סוף לשבור את המחירים בשוק בספקי האינטרנט, ולגבי שירות הלקוחות- לשאר החברות יש שירות לקוחות אבל כמה יזע,דמעות וזמן צריך להשקיע על מנת להשיג את השירות הזה?!!?
דיברתי עם הוט לגבי התשתית והנציגה הראשונה אמרה לי את המחירים שיש באתר של הוט.
הסברתי לה שאני משלם מחיר שלא קיים באתר והיא התעקשה שאלו המחירים (?!)
ביקשתי שתעביר אותי לשימור והגעתי לנציגה אחרת שאמרה את אותו הדבר.
אני לא בטוח שהגעתי לשימור אבל היא אמרה שיחזרו אלי ממחלקת ניתוקים תוך 48 שעות.
האם מחלקת ניתוקים זו מחלקת שימור האמיתית?
האם הנציגה הראשונה העבירה אותי לשימור או לנציגה לידה באותה המחלקה??
משהו מוזר לגבי הוט-נט הספק החדש- רשום בתקנון שלהם על הגבלת נפח הורדה ל-50 גיגה (גם אצל ספקים אחרים), אבל מה שמוזר הוא שבהמשך רשום: "הוט רשאית להגביל את הלקוח מגלישה בשירותי האינטרנט או לחייבו בתשלום בגין חריגה מנפח הגלישה המקסימאלי כתוצאה מחריגה בהעלאה ו/או הורדת נתונים." דבר המדליק נורה אדומה- אתם בעצם חותמים על כך שהמחיר שתשלמו יהיה גדול יותר אם תעברו את גבול 50 הגיגה.
אני אעדכן את המשך הטיפול בנושא.
אני לא כל כך מקצועי בעניין הזה אבל זה הדיל שהגעתי אליו לאחר גל ההשקה של הוט-נט:
ספק- בזק בינלאומי- 100 מגה ב-29.90 לחודש מחיר קבוע למשך שנה ללא התחייבות כולל מע"מ.
מי שמעוניין יש לי נייד של נציגת מכירות והיא תסדר את הדיל הזה למי שרוצה (לא, אני לא נציג של בזק)
תשתית- 12 מגה (לפני שדרוג) במחיר של 69 שקלים לחודש.
אגב, אני ממליץ לכל מי שיכול שיתחבר כרגע, מבחינת הספק, למהירות הכי גבוהה האפשרית כי אם תהיה עליית מחירים לא יהיה אפשר להזיז אתכם מהמחיר ומהמהירות הזו (לאנשים המשלמים 30 ש"ח ומעלה).
גם ככה המהירות שלכם נקבעת לפי המהירות הכי נמוכה מבין הספק והתשתית.
ספק בזק- שדרגתי היום מ-12 מגה ל-100 מגה ואחרי חפירות שהוט היא חברה בת שבוע,אין לה שירות לקוחות ועוד קשקושים הגעתי למחיר הנקוב למעלה. אני חייב לומר שלגבי הוט אני מאוד מרוצה- אחלה תשתית, חברה שהצליחה סוף סוף לשבור את המחירים בשוק בספקי האינטרנט, ולגבי שירות הלקוחות- לשאר החברות יש שירות לקוחות אבל כמה יזע,דמעות וזמן צריך להשקיע על מנת להשיג את השירות הזה?!!?
דיברתי עם הוט לגבי התשתית והנציגה הראשונה אמרה לי את המחירים שיש באתר של הוט.
הסברתי לה שאני משלם מחיר שלא קיים באתר והיא התעקשה שאלו המחירים (?!)
ביקשתי שתעביר אותי לשימור והגעתי לנציגה אחרת שאמרה את אותו הדבר.
אני לא בטוח שהגעתי לשימור אבל היא אמרה שיחזרו אלי ממחלקת ניתוקים תוך 48 שעות.
האם מחלקת ניתוקים זו מחלקת שימור האמיתית?
האם הנציגה הראשונה העבירה אותי לשימור או לנציגה לידה באותה המחלקה??
משהו מוזר לגבי הוט-נט הספק החדש- רשום בתקנון שלהם על הגבלת נפח הורדה ל-50 גיגה (גם אצל ספקים אחרים), אבל מה שמוזר הוא שבהמשך רשום: "הוט רשאית להגביל את הלקוח מגלישה בשירותי האינטרנט או לחייבו בתשלום בגין חריגה מנפח הגלישה המקסימאלי כתוצאה מחריגה בהעלאה ו/או הורדת נתונים." דבר המדליק נורה אדומה- אתם בעצם חותמים על כך שהמחיר שתשלמו יהיה גדול יותר אם תעברו את גבול 50 הגיגה.
אני אעדכן את המשך הטיפול בנושא.
נערך לאחרונה על ידי Wolf19 ב 01/03/2012 22:37, נערך פעם 1 בסך הכל.
- adirbooking
- חבר ותיק
- הודעות: 2206
- הצטרף: מרץ 2011
- נתן תודות: 108 פעמים
- קיבל תודות: 107 פעמים