שרשור תגובות: לראשונה בישראל: לקונים מקרן Epson EH-TW9000 מכויל ע'י עפר לאור

חדשות ועדכונים של HT Magazine

מנהל: מנהלי חדשות

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 70182
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 501 פעמים
קיבל תודות: 3868 פעמים

לינק להודעה #31 

liorreem

ברמות הכי בסיסיות אפשר להתחיל עם test patterns (מבלוריי אני ממליץ על S&M, לסטרימר אפשר להסתפק בדוגמאות מ W6rz.net).

בשלבים המתקדמים יותר כדאי לקחת סנסור. יש אין ספור אפשרויות במחירים שמתחילים בכ-100$, דרך $300 ומגיעים לאלפי דולרים עבור ציוד מקצועי יותר.

creed
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 953
הצטרף: ינואר 2006
נתן תודות: 33 פעמים
קיבל תודות: 31 פעמים

לינק להודעה #32 

לכניסה של הממיר יש לי כיול מסוים, לכניסה של ה - HTPC כיול אחר, וכך גם לסטרימר. יש ערכי כיול גלובלים שמתאימים מראש לכל מקור שנחבר?

RanMoyal
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1695
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 573 פעמים

לינק להודעה #33 

אני חייב להסכים איתך אור. אכן, חסר משמעות.

עפר ,

אתה טועה. היום חברות מכוונות ל-709 הרבה יותר מאשר בעבר .
תסתכל על הסוני, על הפנסוניק, על ה-JVC וגם על האפסון. כולן, כמעט ללא יוצא מן הכלל מכוונות לשם עם MODE מיוחד.
זה לא פלסמות או טלויזיות.

ה-Cinema של אפסון מכוון לשם ובפירוש לא למצב פאנצ'י.
אם אתה תיגע בו, לפני שתיתן למנורה להתייצב, לא ייצא מזה שום דבר טוב.

מה ייצא לך מזה, אם תשמע לאחר מכן שהמשתמשים בכלל לא משתמשים במוד שכיילת? איך בדיוק תרמת להכרה של חשיבות הכיול?


רן

opv
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4849
הצטרף: מאי 2005
מיקום: עמק חפר
נתן תודות: 101 פעמים
קיבל תודות: 230 פעמים

לינק להודעה #34 

creed כתב:לכניסה של הממיר יש לי כיול מסוים, לכניסה של ה - HTPC כיול אחר, וכך גם לסטרימר. יש ערכי כיול גלובלים שמתאימים מראש לכל מקור שנחבר?
...
הכיול רלוונטי רק אם המקור מוציא וידאו סטנדרטי ומכויל לערכים נכונים.
בנגני BD זה מתקיים, בHTPC, ממש לא. כל נגן תוכנה יתן לך תמונה שונה לגמרי.

zork17
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 826
הצטרף: מרץ 2005
נתן תודות: 48 פעמים
קיבל תודות: 31 פעמים

לינק להודעה #35 

לדעתי זו יוזמה ברוכה.
בלי קשר לזה שהכיול לא יהיה אופטימלי אחרי 50 שעות, עדיין הערך של המהלך הזה הוא במקום אחר: עצם זה שיבואן נותן שרות כזה שהוא מעבר להזזת קופסאות מיפן לישראל רק מעלה את הרף בארץ וחושף צרכנים/חנויות/יבואנים אחרים לכיול ולחשיבות של מקצועיות בתחום.
ככל שבעתיד יותר אנשים ישאלו על כיול רק יתרום למקצועיות הענף ואולי בעתיד תוכל לשלם כמה מאות שקלים והיבואן ישלח לך טכנאי לכיול. היום גם אם תרצה לשלם אין למי.

LiorDrZ
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1777
הצטרף: אפריל 2006
מיקום: ירושלים
נתן תודות: 109 פעמים
קיבל תודות: 209 פעמים

לינק להודעה #36 

כבוד (Y)

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 70182
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 501 פעמים
קיבל תודות: 3868 פעמים

לינק להודעה #37 

RanMoyal כתב:
עפר ,

אתה טועה. היום חברות מכוונות ל-709 הרבה יותר מאשר בעבר .

....
ה-Cinema של אפסון מכוון לשם ובפירוש לא למצב פאנצ'י.
...
אם זה חסר משמעות, מה אתה כל כך נרגש ומנסה לעשות דה לגיטימטציה לכיול הזה?

לגבי ה-CINEMA, זה ממש לא נכון. הוא אפילו לא קרוב ל-REC709. אם מדדת אחרת, נא הצג את הגרף שמדדת.

טום הופמן:
The Natural and Cinema Modes all offer similar performance, except that the Cinema mode offers a very wide gamut. Natural is very close to the high-definition Rec. 709 standard.
...
מבין לחלוטין את הטעות שלך, היא באמת הגיונית, אבל בפועל מי שמפעיל את המקרן מקבל מצב צבע מאוד רחב שהוא רחוק שנות אור מ-REC709.

בכל אופן, אחתום בזה שהאוייב הכי גדול של טוב מאוד זה מצויין. מכיוון שאי אפשר להגיע לכיול מושלם (ISF בבית הלקוח) אז עדיף בעיניך שלא יהיה כלום.

אני חושב במונחים של לנסות להביא את המקרן למצב הפתיחה הכי טוב שניתן.

opv
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4849
הצטרף: מאי 2005
מיקום: עמק חפר
נתן תודות: 101 פעמים
קיבל תודות: 230 פעמים

לינק להודעה #38 

עופר,
חבל לרדת לפסים אישיים.
רן הציע פתרון אחר בדמות קופונים לכיול אחרי כמה עשרות שעות וזו הצעה לגיטימית.
אני הצעתי הצעה יותר פרקטית, לכייל מקרן או מספר מקרנים, אם אפשר אחרי כמה עשרות שעות ולמסור לרוכשים את ערכי הכיול הממוצעים.
No place like home.......... Theater

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 70182
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 501 פעמים
קיבל תודות: 3868 פעמים

לינק להודעה #39 

opv

אין לי שום דבר נגד רן, פשוט לא מסכים עם הגישה של all or nothing. אני חושב שיש ערך בכיול כזה או שלא הייתי מתעסק בזה.

לגבי קופונים, רעיון יפה ואפשר בהחלט לשקול אותו עם יבואנים אחרים בעתיד.

לגבי כיול של מקרן ופרסום המספרים, גם רעיון מעניין ובהחלט אפשרי לעשות זאת בעתיד.

אגב, אין שום מניעה שכל אחד שרוצה יפרסם את הנתונים שהוא ממליץ עליהם כפי שזה נעשה בפורום כיול כבר מזה כמה שנים.

RanMoyal
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1695
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 573 פעמים

לינק להודעה #40 

עפר,

אתה לוקח כל דבר ברמה האישית.

אכן התלהבתי שיניב סיפר לי על כך (או המקור שלך בלשון אחר) פחות התלהבתי שקראתי שזה מבוצע לאחר שעה.
אין לי שום ביקורת שאתה זה שמבצע את הכיול. להפך, אני משוכנע שתשקיע בזה זמן ואנרגיה ראויים.

פשוט תלמד לקבל ביקורת.

רן

menny
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 903
הצטרף: יוני 2009
נתן תודות: 460 פעמים
קיבל תודות: 117 פעמים

לינק להודעה #41 

הלוואי וזה יצליח..
לי באופן אישי זה נראה הזוי לכייל לא בבית הלקוח
בכל מיקרה אני מקווה שאני במקום הנכון, קיבלתי הצעה לקנות את ה 6010 ב 3500 USD האם זה המחיר ?

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 70182
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 501 פעמים
קיבל תודות: 3868 פעמים

לינק להודעה #42 

אני תמיד בעד ביקורת בונה. (Y)

ashk
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 942
הצטרף: מאי 2009
נתן תודות: 7 פעמים
קיבל תודות: 36 פעמים

לינק להודעה #43 

"לראשונה בישראל" ? בכל מקום אחר זה כבר קיים? זה דומה יותר ל "רק בישראל" :lol:

yoav4x4
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2536
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: ראשל"צ
נתן תודות: 221 פעמים
קיבל תודות: 123 פעמים

לינק להודעה #44 

חבר'ה,
בואו לא נשכח שמדובר בהטבה של היבואן, אין שום דרישה כספית נוספת מצד הלקוח.
אם נסתכל על השורה התחתונה (מבלי להיכנס לכל מיני דיספלינות של כיול),
מדובר על:
לקנות מקרן שעבר כיול למס' מצבים שונים, שהלקוח יכול לבחור מתוכם את המועדף עליו או אף אחד מהם
לבין
מקרן שלא נגעו בו

אני מעדיף את האופציה הראשונה...

RanMoyal
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1695
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 573 פעמים

לינק להודעה #45 

הויכוח המיותר הזה קצת השכיח את היוזמה של אפסון ישראל אשר מהווה מבחינתי נקודת מפנה בחשיבה של יבואנים בישראל.

אם היינו רגילים עד היום ליבואנים שכביכול לא מבינים ולא מקבלים טענות של אודיופילים או וידאופילים, על בעיות כלשהן במוצר, הרי שכעת יש יבואן שמוכן ללכת צעד אחד קדימה ולהעניק שירות שרק אפשר היה לחלום עליו עד לא מזמן.

אני משוכנע שאפשר לפתור את העניין הטכני שהערתי לגביו.
.

רן

שלח תגובה

חזור אל “חדשות HT”