תקלה בסמסונג c550 חדשה 50 אינץ

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K

מנהל: מנהלי וידאו

zac100
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 15
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

תקלה בסמסונג c550 חדשה 50 אינץ

לינק להודעה #1 

שלום לכולם,
לפני שבוע ימים טכנאי של סמליין התקין לי את הפלזמה, היום הופיע פס דק שחור לאורך כל המסך (אופקי)
אני מעריך שמדובר בתקלה ומחר אתקשר לסמליין (רטפון) בעניין
היות והטלויזיה בת שבוע איני רוצה שיתקנו לי אותה אלא אני מעוניין שיחליפו אותה בחדשה
מנסיונכם כיצד אני צריך להתנהל מול סמליין או מול החנות שבה רכשתי בכדי שיחליפו לי את המכשיר ולא יתקנו אותו.
תודה מראש
צחי

hm32hm
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 887
הצטרף: יולי 2011
מיקום: זכרון יעקב
נתן תודות: 20 פעמים
קיבל תודות: 55 פעמים

לינק להודעה #2 

כנראה שזו באמת תקלת מסך.
זה מופיע קבוע ללא תלות במקור האות ? גודל ה "שחור" לא משתנה ? בבלוגים בחול דיווחו על תופעות כאלו.
אתה בהחלט צריך לבקש וזכאי להחלפה מידית במסך חדש.
פה תעמוד למבחן שרות היבואן (סמיליין).

zac100
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 15
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

לינק להודעה #3 

מופיע פס דק לאורך המסך (אופקי) מעט מתחת לאמצע המסך, הקו מופיע ללא תלות במקור והוא בעובי קבוע (כאילו יש פס במסך שלא עובד)

פניתי הבוקר לרטפון (מעבדת היבואן) תיארתי את התקלה והבהרתי למוקדנית שהיות וזאת טלויזיה שהותקנה לפני כשבוע - איני מוכן שיתקנו אותה ואני מבקש שתוחלף בחדשה, המוקדנית ציינה שהנוהל הוא שטכנאי צריך להגיע ולאבחן את התקלה ובמידה ואני לא מעוניין לתקן הטכנאי ממלא דו"ח ליבואן עם תיאור התקלה ובקשת הלקוח להחלפת המכשיר ובמידה והיבואן מאשר מחליפים את נמכשיר.

כעת אני הולך לחנות בכדי לעדכן אותם בעניין ולבקשם לדאוג שהיבואן ימלא את בקשתי.

אעדכן בהתפתחויות.

אם יש משהו שכבר התנסה בהתנהלות מול סמליין בסיטואציה דומה ויוכל לתת טיפים כיצד להתנהל מולם, אשמח לשמוע.

odi
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 468
הצטרף: יולי 2007
מיקום: גבעתיים
נתן תודות: 34 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

לינק להודעה #4 

העצה הכי טובה שיש לי הוא להיות עקבי וחד משמעי בדרישה שלך שנראית הגיונית לגמרי.
והכי חשוב לא לקחת ללב ולהתבאס.
אני מאמין שיחליפו לך.
אם קנית באינטרנט אז הם מחוייבים להחליף או לקבל אותה בחזרה .

oris74
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 8351
הצטרף: נובמבר 2010
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 875 פעמים
קיבל תודות: 784 פעמים

לינק להודעה #5 

לי דווקא יש נסיון טוב איתם... היתה לי LCD שהתקלקלה חודשיים לפני תום תקופת אחריות. בא טכנאי הביתה, הביא לי מסך חלופי ולקח את שלי לאבחון. כשהתברר שאי אפשר לתקן הציעו לי להשאיר את החלופי שאמנם לא היה חדש כמובן אבל היה מדגם מתקדם יותר (עברו כמה שנים מאז והמסך עובד עדין מצוין)

zac100
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 15
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

לינק להודעה #6 

הטלויזיה נקנתה בטרקלין חשמל נתניה
הייתי בחנות עדכנתי אותם בעניין וביקשתי שבמידה ואכן מדובר בתקלה (כפי שנראה לי) ידאגו שהיבואן יחליף את הטלויזיה בחדשה.
הם ציינו שיגבו את דרישתי.

ביום א' יגיע הטכנאי "יפסוק את דינו" (תקלה או לא) ומכאן נמשיך הלאה

אעדכן בהתפתחויות ובהתנהלות סמליין - מקווה שיהיו לי לומר עליהם רק דברים טובים !

zac100
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 15
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

לינק להודעה #7 

עדכון:

הגיע טכנאי (אפילו בזמן) הביט על הטלוזיה ראה את הפס וציין שלא ניתן לתקן את התקלה ויש צורך להחליף את הטלויזיה (המסך תקול)

ציינתי בפניו שאני רוצה מכשיר חדש, אך הוא ציין שהוא יעביר את הדו"ח לסמליין הם יצרו איתי קשר בתוך יומיים ואז אדע אם אני מקבל מסך חדש או לחילופין לבקש מסך חדש.

עדכנתי את טרקלין חשמל ובקשתי שהם יפנו ליבואן ויוודאו שאקבל מכשיר חדש.


אעדכן איך נגמר

eyalsha
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 629
הצטרף: אפריל 2008
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 7 פעמים

לינק להודעה #8 

אופן הטיפול הוא אופייני.

גם לי החליפו מסך כזה בשל פיקסל תקוע.

הנוהל הוא שמגיע טכנאי, כותב דו"ח סמליין מתאמים איתך ומביאים חדשה.
SONY 65" KD-65XE9005

למכירה :
Receiver : Yamaha RX-V361 BLACK

חייםמלכה
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 106
הצטרף: ינואר 2011
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

לינק להודעה #9 

אז בקיצור מה קבלת אותו מסך מאותו גדם רק חדש? כי אני גם רוצה לרכוש טלוזיה מהם ורק מסמלין אחריות יבואן השאלה הם בשעת תקלה הם באמת מטפלים בך כעוגן?

adirbooking
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2162
הצטרף: מרץ 2011
נתן תודות: 102 פעמים
קיבל תודות: 103 פעמים

לינק להודעה #10 

אני בספק אם הוא יקבל מכשיר חדש, אולי הצעה לשדרוג לסדרת ה-D כי אין כבר בארץ את ה-C שלא מתצוגה למיטב ידיעתי...

zac100
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 15
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

לינק להודעה #11 

עדכון,
לפני מספר התקשרנ נציגת שירות של מיניליין ציינה שכרגע אין במלאי את סדרה C ועומדות בפני שתי אפשרויות לשדרג לסדרה D או לבטל את העסקה, ציינתי בפניה שאני לא מעוניין בסדרה D ואין לי בעיה להמתין מספר ימים בכדי שינסו לאתר טלויזיה מסדרה C, כמוכן פניתי לחנות בה רכשתי ועדכנתי אותם בעניין וביקשתי שיבדקו אולי אצלם ברשת יש טלויזיה מסדרה C, בזמן ששוחחתי עם אשת המכירות היא בדקה במחשב ואמרה שהיא לא רואה שזה אזל מהמלאי - למחרת התקשרה אלי הנציגה וציינה שהם מצאו טלויזיה, לשאלתי האם הטלויזיה חדשה היא ציינה שהיא חדשה לחלוטין ובאריזה המקורית.
נקבע שביום שני הקרוב יגיע טכנאי להחליף את המכשיר. - מקווה שאכן המכשיר חדש לחלוטין ולא מתצוגה.

אודה למי שיכול לתת לי טיפים כיצד אוכל להבחין האם הטלויזיה חדשה לחלוטין או מתצוגה.

hm32hm
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 887
הצטרף: יולי 2011
מיקום: זכרון יעקב
נתן תודות: 20 פעמים
קיבל תודות: 55 פעמים

לינק להודעה #12 

אפשר להתרשם ממצב הניילונים והאריזה , בדרך כלל אריזה מקומית לא מוקפדת כמו מקורית מחו"ל.
בנוסף הדרך האולטימטיבית זה לבקש מהטכנאי לעבור ל service mode ולבדוק את יום ההפעלה של המסך. זה נצרב בזיכרון המסך .

oris74
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 8351
הצטרף: נובמבר 2010
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 875 פעמים
קיבל תודות: 784 פעמים

לינק להודעה #13 

סתם מסקרנות: למה לא לקחת את ה D שהציעו לך? זו סדרה יותר מתקדמת...

zac100
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 15
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

לינק להודעה #14 

לא מעוניין ב D מהסיבות הר"מ:

1. תוספת של כ 1000 ש"ח
2. אין לי צורך / עניין ב 3D
3. הרבה פחות טוב בהתמודדות עם השתקפויות

oris74
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 8351
הצטרף: נובמבר 2010
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 875 פעמים
קיבל תודות: 784 פעמים

לינק להודעה #15 

הבנתי - תודה!

(לא ברור לי איך סמסונג "הצליחו" לפגוע בהתמודדות עם השתקפויות עם סדרה יותר מתקדמת - חשבתי שהרעיון הוא להשתפר...)

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”