קראתי שמישהו קיבל ב-49 שקל 5 מגה, צריך לדעת איך לשחק איתם בטלפון....
שרשור מחירי אינטרנט - כמה באמת אתם משלמים??
חבר טוב קיבל עכשיו מקשרי לקוחות בבזק (שימור לקוחות) תשתית 10 מגה NGN ב69 ש"ח לחודש (מחיר קבוע לשנה ללקוח קיים, בסוף ההתחייבות הקודמת). בנוסף, הטבה בדמי שימוש חודשיים לשלושה חודשים (שווה ההטבה כ-40 ש"ח לחודש, ולמרבים לדבר בין קווי בזק אפילו יותר).
בנוסף, מספק האינטרנט (לא זוכר איזה, אחד משני הגדולים) 30 ש"ח לחודש לאותה המהירות (39 ש"ח לתשעה חודשים + שלושה חודשים חינם).
בנוסף, מספק האינטרנט (לא זוכר איזה, אחד משני הגדולים) 30 ש"ח לחודש לאותה המהירות (39 ש"ח לתשעה חודשים + שלושה חודשים חינם).
- LinkMattan
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 457
- הצטרף: דצמבר 2008
- נתן תודות: 2 פעמים
- קיבל תודות: 17 פעמים
- LinkMattan
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 457
- הצטרף: דצמבר 2008
- נתן תודות: 2 פעמים
- קיבל תודות: 17 פעמים
- kalda01
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3098
- הצטרף: אוגוסט 2007
- שם מלא: דני קלמר
- מיקום: יבנה - נהריה
- נתן תודות: 48 פעמים
- קיבל תודות: 41 פעמים
לשם שינוי אני רוצה לשבח את בזק ולתת קצת חומר למחשבה. לא תמיד כדאי לחסוך כמה שקלים בחודש ולהתפשר על שרות גרוע.
היום בבוקר קמתי וגיליתי שאין חיבור לאינטרנט.
עשיתי את הריטואל הרגיל של כיבוי והדלקה של הראוטר/מודם ולא עזר.
התקשרתי לספק (אורנג') ולאחר בדיקה הם איבחנו בעיית סינכרון של תשתית הDSL.
התקשרתי ל166 בשעה 7:45 בבוקר וקיבלתי מענה תוך 10 שניות.
ביקשו ממני לחבר את המודם המקורי של בזק כדי לוודא שהציוד של אורנג' לא גורם לבעייה.
גם המודם של בזק לא הצליח להסתנכרן אז הנציג עשה ריסט לPORT (ככה הוא קרא לזה)
ואז הDSL שוב הסתנכרן.
הוא לא ידע להסביר מה גרם לתקלה לכן אמר ששולח לי טכנאי תוך שעתיים כדי לבצע בדיקה מקומית.
ב10 הגיע הטכנאי וביצע את הבדיקה הדרושה.
לשם השוואה לפני כחודש היתה פה נפילה של הכבלים ולקח לי חצי שעה עד שהוט בכלל ענו
וטכנאי הם רצו לשלוח כעבור 48 שעות.
אז את המסקנות שכל אחד יסיק לבד.
היום בבוקר קמתי וגיליתי שאין חיבור לאינטרנט.
עשיתי את הריטואל הרגיל של כיבוי והדלקה של הראוטר/מודם ולא עזר.
התקשרתי לספק (אורנג') ולאחר בדיקה הם איבחנו בעיית סינכרון של תשתית הDSL.
התקשרתי ל166 בשעה 7:45 בבוקר וקיבלתי מענה תוך 10 שניות.
ביקשו ממני לחבר את המודם המקורי של בזק כדי לוודא שהציוד של אורנג' לא גורם לבעייה.
גם המודם של בזק לא הצליח להסתנכרן אז הנציג עשה ריסט לPORT (ככה הוא קרא לזה)
ואז הDSL שוב הסתנכרן.
הוא לא ידע להסביר מה גרם לתקלה לכן אמר ששולח לי טכנאי תוך שעתיים כדי לבצע בדיקה מקומית.
ב10 הגיע הטכנאי וביצע את הבדיקה הדרושה.
לשם השוואה לפני כחודש היתה פה נפילה של הכבלים ולקח לי חצי שעה עד שהוט בכלל ענו
וטכנאי הם רצו לשלוח כעבור 48 שעות.
אז את המסקנות שכל אחד יסיק לבד.
- LinkMattan
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 457
- הצטרף: דצמבר 2008
- נתן תודות: 2 פעמים
- קיבל תודות: 17 פעמים
- hatulovsky
- חבר פעיל
- הודעות: 91
- הצטרף: יולי 2009
- נתן תודות: 30 פעמים
- קיבל תודות: 2 פעמים
- יצירת קשר:
- LinkMattan
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 457
- הצטרף: דצמבר 2008
- נתן תודות: 2 פעמים
- קיבל תודות: 17 פעמים
- Shayosef
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5888
- הצטרף: אפריל 2007
- מיקום: תל אביב
- נתן תודות: 447 פעמים
- קיבל תודות: 245 פעמים
אני בדילמה וזקוק לעזרה.
אני שנים ב 014 כי הם נחשבו לטובים ביותר ולדעתי הם עדיין מספקים לי שירות סביר +.
כיום אני על קו 15 מגה ומשלם 170 שקל לספק + תשתית.
התחלתי לבדוק מולם שדרוג ל 30 מגה והמחיר הוא 294 ש"ח ! אמנם לפני כל מיני איומים, והמחיר לחבילה זהה בנטויז'ן הוא 180 ש"ח !
הפרש די רציני, עכשיו השאלה היא כזו, האם אני אקלל את הרגע שעברתי מ 014 ל 013 ? האם באמת ה pirvate ngn וכו' באמת עדיף על המתחרים בגלישה בחו"ל ?
אני שנים ב 014 כי הם נחשבו לטובים ביותר ולדעתי הם עדיין מספקים לי שירות סביר +.
כיום אני על קו 15 מגה ומשלם 170 שקל לספק + תשתית.
התחלתי לבדוק מולם שדרוג ל 30 מגה והמחיר הוא 294 ש"ח ! אמנם לפני כל מיני איומים, והמחיר לחבילה זהה בנטויז'ן הוא 180 ש"ח !
הפרש די רציני, עכשיו השאלה היא כזו, האם אני אקלל את הרגע שעברתי מ 014 ל 013 ? האם באמת ה pirvate ngn וכו' באמת עדיף על המתחרים בגלישה בחו"ל ?
שי