הסאגה עם ראלקו הגיעה לסיומה (מצורפות 2 תמונות מהחדר)

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
kipikipod
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1617
הצטרף: אפריל 2006
נתן תודות: 204 פעמים
קיבל תודות: 75 פעמים

הסאגה עם ראלקו הגיעה לסיומה (מצורפות 2 תמונות מהחדר)

הודעה שלא נקראה #1 

שלום לכם,

רכשתי שארפ 40" מדגם 810 ממשווק מורשה, המסך הגיע היום.

במשך קרוב לשלוש שעות ניסיתי לתפוס את ראלקו, בכמעט רוב השלוחות ולא הייתה תשובה או שפשוט "הקו תפוס - אנו עוזרים לעוד לקוח מרוצה של ראלקו". לאחר זמן-מה התמזל מזלי וענתה לי מישהי ששוב העבירה אותי לאותה שלוחה תפוסה :evil: (שלוחה 6 שירות לקוחות).
כשהצלחתי סוף סוף שוב לתפוס נציגה אחרת, נאמר לי שבכלל החנות הייתה אמורה להעביר את הפרטים שלי לראלקו ויתאמו איתי מועד התקנה.
דיברתי עם החנות ממנה רכשתי והיא כמובן שלחה שוב את הפקס שמאשר שאני אכן זכאי להתקנה+מתקן קיר ועכשיו אני ממתין לשיחה, האם זה נורמלי כל הסיפור? נורמלי שאחכה שיתקשרו אליי לתאם? כי בינתיים אני מרגיש תלוי באוויר, סך הכל ביקשתי לממש משהו ששילמתי עבורו - למה אני מרגיש כאילו עושים לי טובה?

אני כבר חושש ממצב בו אצטרך להשתמש באחריות עם כזה שירות לקוחות.

יש לי נסיון עם מסכי פרימיום שנרכשו מיבואנים מקבילים ומעולם לא נתקלתי בקושי כזה.
נערך לאחרונה על ידי kipikipod ב 13/04/2011 22:36, נערך 3 פעמים בסך הכל.

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 70641
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 513 פעמים
קיבל תודות: 3952 פעמים

הודעה שלא נקראה #2 

זה ההבדל בין רשת לחנות מתמחה, בחנות הם אחראים על הנושא הזה.

kipikipod
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1617
הצטרף: אפריל 2006
נתן תודות: 204 פעמים
קיבל תודות: 75 פעמים

הודעה שלא נקראה #3 

oferlaor כתב:זה ההבדל בין רשת לחנות מתמחה, בחנות הם אחראים על הנושא הזה.
...

אתה צודק עופר, אבל עדיין, הנה, עבר עוד יום ולאחר מס' שיחות עדיין לא חזרו אליי לתאם התקנה.
זה לא נשמע לי הגיוני בכלל.

kipikipod
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1617
הצטרף: אפריל 2006
נתן תודות: 204 פעמים
קיבל תודות: 75 פעמים

הודעה שלא נקראה #4 

כבר היום השלישי שאני מנסה להשיג טכנאי התקנה ללא הצלחה.
פשוט בזיון השירות בארץ.

b2k
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4360
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 195 פעמים
קיבל תודות: 766 פעמים

הודעה שלא נקראה #5 

קניתי מסך סמסונג שבוע שעבר (דרך האינטרנט).
יום לפני שהמסך הגיע לביתי התקשרתי ליבואן מיניליין, שהפנה אותי לנותן השירות רטפון לתאם טכנאי שיפתח את הקופסא יבדוק שהכל בסדר יתקין אותה ויאשר את האחריות ל 3 שנים.
משהו כמו 10 דקות 2 השיחות.

תוך 24 שעות מרגע שהטלווזיה הייתה בביתי - היא הותקנה ע"י טכנאי שירות.

AviBiton
סמל אישי של משתמש
גורו HTmobile
גורו HTmobile
הודעות: 17346
הצטרף: אפריל 2005
מיקום: קרית שמונה
נתן תודות: 501 פעמים
קיבל תודות: 357 פעמים

הודעה שלא נקראה #6 

תחזיר את המסך לחנות (או לפחות תאמר להם שזה מה שאתה מתכוון לעשות), מבטיח לך שיתאמו לך התקנה באותו הרגע.

kipikipod
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1617
הצטרף: אפריל 2006
נתן תודות: 204 פעמים
קיבל תודות: 75 פעמים

הודעה שלא נקראה #7 

theAman כתב:תחזיר את המסך לחנות (או לפחות תאמר להם שזה מה שאתה מתכוון לעשות), מבטיח לך שיתאמו לך התקנה באותו הרגע.
...
זה בדיוק מה שאעשה מחר.
גועל נפש של שירות מראלקו.

9000es
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K
הודעות: 13208
הצטרף: דצמבר 2008
מיקום: תל-אביב
נתן תודות: 637 פעמים
קיבל תודות: 508 פעמים

הודעה שלא נקראה #8 

kipikipod כתב:
theAman כתב:תחזיר את המסך לחנות (או לפחות תאמר להם שזה מה שאתה מתכוון לעשות), מבטיח לך שיתאמו לך התקנה באותו הרגע.
...
זה בדיוק מה שאעשה מחר.
גועל נפש של שירות מראלקו.
...
מקווה מאוד בשבילך שלא תזדקק לשרות שלהם בעתיד .

kipikipod
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1617
הצטרף: אפריל 2006
נתן תודות: 204 פעמים
קיבל תודות: 75 פעמים

הודעה שלא נקראה #9 

9000es כתב:
kipikipod כתב:
theAman כתב:תחזיר את המסך לחנות (או לפחות תאמר להם שזה מה שאתה מתכוון לעשות), מבטיח לך שיתאמו לך התקנה באותו הרגע.
...
זה בדיוק מה שאעשה מחר.
גועל נפש של שירות מראלקו.
...
מקווה מאוד בשבילך שלא תזדקק לשרות שלהם בעתיד .
...
על זה בדיוק אני חושב, אם לא אקבל שיחה מחר בבוקר המסך יהיה בדרך אליהם.
המסך נרכש מLastPrice.co.il - מכשירי חשמל אריה - משווק רשמי של ראלקו.

ממליץ לכם לשקול קנייה של מסכי שארפ אם זוהי רמת השירות.

baraq
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 554
הצטרף: מרץ 2011
נתן תודות: 68 פעמים
קיבל תודות: 41 פעמים

הודעה שלא נקראה #10 

אני ביטלתי שבוע שעבר 810 ב46 בגלל השירות של ראלקו
אצלי הבעיה היתה במשלוח, חברת השליחויות שלהם שולחת בין השעו 10 ל15:00 בימים א-ה ומודיעה שעה מראש שהם מגיעים
אני גר מרחק שעה נסיעה מהעבודה וזה לא נראה לי הגיוני לבזבז יום שלם על קבלת מסך.
נתת לי עוד חיזוק לביטול!

kipikipod
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1617
הצטרף: אפריל 2006
נתן תודות: 204 פעמים
קיבל תודות: 75 פעמים

הודעה שלא נקראה #11 

baraq כתב:אני ביטלתי שבוע שעבר 810 ב46 בגלל השירות של ראלקו
אצלי הבעיה היתה במשלוח, חברת השליחויות שלהם שולחת בין השעו 10 ל15:00 בימים א-ה ומודיעה שעה מראש שהם מגיעים
אני גר מרחק שעה נסיעה מהעבודה וזה לא נראה לי הגיוני לבזבז יום שלם על קבלת מסך.
נתת לי עוד חיזוק לביטול!
...
ועוד אצלי היה עיכוב של שבוע במשלוח המוצר, אבל זו כבר הייתה האשמה של החנות.
אם לא ישלחו לי טכנאי עד הסופ"ש - הם יקבלו את הקרטון שלהם בחזרה, בושה וחרפה שירות הלקוחות בארץ.
ממליץ לאנשים לשקול רכישת מסכים מייבוא ראלקו.

kipikipod
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1617
הצטרף: אפריל 2006
נתן תודות: 204 פעמים
קיבל תודות: 75 פעמים

הודעה שלא נקראה #12 

עדכון:
לפני מס' דקות קיבלתי שיחה מראלקו ונקבעה התקנה למחר בצהריים.
אעדכן אתכם בסוף ההתקנה אם הכל בסדר + תמונות של המסך.

תודה על הדאגה חברים.
Utopia

Traklin
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 190
הצטרף: פברואר 2009
שם מלא: ליאור א.
מיקום: חיפה
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 7 פעמים

הודעה שלא נקראה #13 

[quote="oferlaor"]זה ההבדל בין רשת לחנות מתמחה, בחנות הם אחראים על הנושא הזה.[/quote]

האמת היא,שאין ממש הבדל,
כאשר מקימים הזמנה ברשת חשמל וזה לא משנה איזו רשת..

ההזמנה מוקלדת במחשב,אם יש הערה לגבי משלוח-אספקה-התקנה (ומציינים אותה) הכל משודר לספק.
הסוכן שעובד מול רשת חשמל ברוב המקרים גם סוכן של חנות פרטית..
במקרה יצא לי לעבוד גם בחנות פרטית.
טרקלין חשמל באינטרנט
www.traklin.co.il

kipikipod
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1617
הצטרף: אפריל 2006
נתן תודות: 204 פעמים
קיבל תודות: 75 פעמים

הודעה שלא נקראה #14 

הטכנאי מרטפון הגיע.
לפני שפתחתי עוד את המוצר שאלתי אותו בנוגע לפיקסלים שרופים - מהי המדיניות (ממש אירוני ששאלתי, אבל מאחר והיה לי פיקסל שרוף גם בפיוניר 5090 והטלויזיה הוחלפה - הרגשתי צורך לשאול) - הוא אמר שיש עד 3 פיקסלים שרופים במרכז המסך ו10 בפינות (?!).

פתחנו את המסך, הדלקנו - והופ, פיקסל שרוף במרכז המסך בצבע שחור.
לאחר בירורים עם האחראי שלו הוא אומר שזה לא מתפקידו לטפל בזה (??? אז למה הזמנתי התקנה?) ואנחנו צריכים לדבר עם היבואן על כך.

דיברנו עם החנות ממנה קנינו, דיברו עם הסוכנת של ראלקו וצריכים לחזור אליי היום \ יום ראשון.

הנה לכם חברים אפשרות לבחון את שירות הלקוחות של ראלקו, נראה מה יהיו ההתפתחויות עד יום ראשון.

(n)

עם זאת, חייב לציין שהצבעים פשוט מדהימים בטלויזיה הזו.

kaplaey2
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2010
הצטרף: מרץ 2008
מיקום: הוד-השרון
נתן תודות: 50 פעמים
קיבל תודות: 168 פעמים

הודעה שלא נקראה #15 

kipikipod יש פשוט קרמה רעה עם המסך הזה, ועם החברה הזאת בפרט... (n)

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”