חוק ניתוק זיקה-אורנג' עשו לי בעיות ומשרד התקשורת גרם להם לתת לי את ההחזר

מכשירים סלולריים, חברות סלולריות.

מנהלים: מנהלי ניידים, מנהלי טכנולוגיה לבישה

osherov
סמל אישי של משתמש
גורו Android
גורו Android
הודעות: 15029
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 201 פעמים
קיבל תודות: 513 פעמים

חוק ניתוק זיקה-אורנג' עשו לי בעיות ומשרד התקשורת גרם להם לתת לי את ההחזר

לינק להודעה #1 

אומנם פירסמתי את זה כהודעה בשרשור אחר (וגם קצת באיחור) אבל אני חושב שכדאי לתת לזה שרשור יעודי על מנת שכל מי שנתקל בביוקרטיה של חברות הסלולאר כאשר אתם באים מבקשים מהם לתת לכם החזרים בגין המכשיר שרכשתם בעצמכם (חוק ניתוק זיקה), תדעו שיש כתובת לתלונות והיא משרד התקשורת...שבמקרה שלי גם ידע להפעיל לחץ על אורנג' כדי לתת לכם את המגיע על פי חוק!

אין לי כוח לספר את כל הסאגה שעברתי מול אורנג' בקשר לניתוק הזיקה על מכשיר הנקסוס שרכשתי בארה"ב......אבל סוף הסיפור היה כזה, שכעבור חודש וחצי של צעקות מול אורנג', הם אישרו לתת לי את הזיכוי המיוחל (כולל החזר על חודשי הויכוח שלי מולם) וזה התרחש רק אחרי שמשרד התקשורת פנה אליהם בעקבות הגשת תלונה שלי כנגד אורנג' (נציב תלונות במשרד התקשורת)......במקרה שלי, משרד התקשורת עשה יופי של עבודה וגרם לאורנג' להעניק לי את ההטבה כנדרש על פי חוק...הנה המכתב שקיבלתי ממשרד התקשורת בגין התלונה (תגובת אורנג'). מסקנה נוספת שלי מכל מהמקרה הוא שאורנג' ידעו יפה מאוד מה זה חוק ניתוק זיקה והם פשוט ניסו לעשות הכל כדי לא לתת לי את זה.....
נא להרשם/להכנס לחשבון בפורום על מנת לצפות בקבצים או בתמונות המצורפים לשרשור

Nissim
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2670
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 123 פעמים
קיבל תודות: 53 פעמים

לינק להודעה #2 

אריה,
אני שמח על כך שהצלחת לקבל החזר, ברור שחברות הסלולר מתעקשות על שיטת מצליח שב 99% מהמקרים מצליחה.
גם אני, בכל "מחלוקת" שהיתה לי עם גורם תקשורת, פניתי אל משרד התקשורת שהורה לתקן את העוול.
רק דבר אחד לא ברור לי, למה חברות הסלולר משתפות פעולה עם משרד התקשורת. הרי במידה וספק תקשורת לא מתקן את העוול, אין למשרד התקשורת והרגולטור כל "שוט" שיכול להיות מופנה.
אני באמת למה חברה כמו אורנג' מתעמרת יותר בלקוחותיה. ואל תגידו לי שהצרכנים יעזבו אותה, ע"ע מקרה הוט.

Pavelz
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4032
הצטרף: דצמבר 2006
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 199 פעמים
קיבל תודות: 48 פעמים

לינק להודעה #3 

מעולה, תודה! (Y)
Need more cowbell

truejoker
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5738
הצטרף: יולי 2007
נתן תודות: 74 פעמים
קיבל תודות: 64 פעמים

לינק להודעה #4 

Nissim כתב:.
רק דבר אחד לא ברור לי, למה חברות הסלולר משתפות פעולה עם משרד התקשורת. הרי במידה וספק תקשורת לא מתקן את העוול, אין למשרד התקשורת והרגולטור כל "שוט" שיכול להיות מופנה.
אני באמת למה חברה כמו אורנג' מתעמרת יותר בלקוחותיה. ואל תגידו לי שהצרכנים יעזבו אותה, ע"ע מקרה הוט.
...
יש לזה 3 סיבות

1 - אם יתעקשו זה יגיע לתקשורת , ואז הרבה יותר יידעו וינסו למצות את זכויותיהם
2 - לא כדאי שיהיו יותר מידי תלונות כי אז הרגולטור "יארגן" אמצעי אכיפה
3 - שיטת "מצליח" עובדת רק בשקט כשלא מתנגדים , בדיוק כמו בריונות , כשמתנגדים לה , היא מתקפלת :lol:

moco
סמל אישי של משתמש
חבר כבוד
חבר כבוד
הודעות: 20524
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 191 פעמים
קיבל תודות: 347 פעמים

לינק להודעה #5 

כל הכבוד (Y)
אני מקווה שאתה מפרסם את זה בעוד אתרים רלוונטיים.

כמובן שהפסקה הראשונה במכתב של אורנג' היא שקר גס.
פעם זה דווקא היה די נכון.
אבל זה מלמד שכנראה הם גילו שלא השתלם להם לתת שירות טוב :(
משה

osherov
סמל אישי של משתמש
גורו Android
גורו Android
הודעות: 15029
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 201 פעמים
קיבל תודות: 513 פעמים

לינק להודעה #6 

משה,
האם האתר הזה לא מספיק גדול :)

ת'כלס כל הארוע הזה הוציא ממני יותר מידי עצבים ולכן לא היה לי כוח לעורר את זה שוב. העצבים הגיעו, בעיקר כי אני באתי כל כך מוכן לכל התהליך הזה מול אורנג' והייתי מוכן לכל מיני דרישות שונות ומשונות מהם, על מנת לקבל את ההטבה. אחרי שוידאתי טלפונית להן עלי להגיע ומה עלי להביא. הגעתי כנדרש לאחד ממוקדי שלהם עם כל הקבלות, האישורים, תדפיס חשבון של כרטיס האשראי, המכשיר עצמו.......פשוט הבאתי הכל. אחרי שהעברתי כמעט שעתיים של "כיף" בשרות (הייתה להם תקלת מחשבים) ואחרי שנאמר לי שהכל תקין, בכל זאת ביום שלאחרי עשיתי את כל הטלפונים אליהם על מנת לוודא שהכל תקין והכל מאושר ואין שום בעייה. בנוסף שלחתי להם שוב את האישורים בפקס, רק כדי לוודא שלא חסר להם כלום.......הם אפילו אישרו שהכל בסדר ותוך מספר ימים הכל יאושר ולי נאמר שאין צורך לעשות יותר שום דבר (ברגע ששירות לקוחות אומר לכם שהכל בסדר וזה רק עניין של ימים ספורים עד שעניין יטופל, תתחילו לחשוש!)........בקיצור אחרי חודש שלם קיבלתי פתאום הטלפון מאורנג' ושם התבקשתי למסור עוד מספר פרטים (כמו מספר IMEI של המכשיר) ולמרות שהנורה האדומה כבר נדלקה אצלי, הם הודיעו שאין שום בעייה והכל תקין...כעבור מספר ימים, טלפון נוסף, בו נאמר לי שחסר להם מסמך כזה וחסר להם אישור אחר ולמרות שהתקלה הייתה אצלם (לטענתם אצל איש השרות שהגעתי אליו פיסית בפעם הראשונה), הם חייבים שאני הגיע שוב למרכז השירות עם כל הטפסים והמכשיר..........ופה התחילה הסאגה שגרמה לי לפנות למשרד התקשורת להגיש את התלונה........הסאגה הסתיימה במכתב שצירפתי לשרשור ובטלפון נחמד מאוד מאורנג' שהודיע לי שהכל אושר וטופל ואני אקבל מידית את החזרים על החודשים האחרונים.....ובאמת הכסף נכנס והכל מוליע כשורה בתדפיסי החשבון מאז.....

Nissim
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2670
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 123 פעמים
קיבל תודות: 53 פעמים

לינק להודעה #7 


sam22
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 20357
הצטרף: נובמבר 2006
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 947 פעמים
קיבל תודות: 831 פעמים

לינק להודעה #8 

כל הכבוד!!
סחתיין עלייך
נראה לי שנכנסת לרשימה השחורה שלהם :)
בקרוב , מול הבית שלך, חוות אנטנות
העם דורש..... כל מיני דברים

osherov
סמל אישי של משתמש
גורו Android
גורו Android
הודעות: 15029
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 201 פעמים
קיבל תודות: 513 פעמים

לינק להודעה #9 

טמבל אני :)
שכחתי לצרף את מכתב התגובה של משרד התקשורת שהגיע אלי ביחד עם המסמך שראיתם בהודעה הראשונה בשרשור, אז הנה אני מעלה אותו לכאן. בנימה קצת אישית, ואם נעזוב רגע את אורנג' בצד, אני חושב שצריך לדעת להגיד שאפו לטיפול של משרד ממשלתי (משרד התקשורת) שברוב ימות השנה רובנו יואדים עליו בוקר וערב...אז הנה לעיתים הדברים עובדים כמו שצריך (אותי זה מאוד הפתיע)
נא להרשם/להכנס לחשבון בפורום על מנת לצפות בקבצים או בתמונות המצורפים לשרשור

sam22
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 20357
הצטרף: נובמבר 2006
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 947 פעמים
קיבל תודות: 831 פעמים

לינק להודעה #10 

אכן כל הכבוד
כיף לראות מדי פעם גופים שעובדים
העם דורש..... כל מיני דברים

cozzmo
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 120
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 0

מעניין לעניין באותו בניין - התניית שירות בשירות לרווחת כל המשתמשים

לינק להודעה #11 

רצ"ב מלחמה שערכתי לפני כ 4 שנים בחברת אורנג'
לרווחתם של אלו שלא מעוניינם בחבילת הגלישה בדור 3
נא להרשם/להכנס לחשבון בפורום על מנת לצפות בקבצים או בתמונות המצורפים לשרשור

osherov
סמל אישי של משתמש
גורו Android
גורו Android
הודעות: 15029
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 201 פעמים
קיבל תודות: 513 פעמים

לינק להודעה #12 

(Y)
יפה

mp3lll
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20631
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 132 פעמים
קיבל תודות: 998 פעמים

לינק להודעה #13 

על איזה חוק מדובר?
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.

Nissim
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2670
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 123 פעמים
קיבל תודות: 53 פעמים

לינק להודעה #14 

הבעיה היא שהמשרד לא קונס את החברות עבור כל הפרה שכזאת.
דרושה רפורמה בחקיקה.

tvholic
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2152
הצטרף: פברואר 2007
מיקום: מאחורי ההגה
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 76 פעמים

לינק להודעה #15 

Nissim כתב:הבעיה היא שהמשרד לא קונס את החברות עבור כל הפרה שכזאת.
דרושה רפורמה בחקיקה.
...
רק קנסות ורצוי שיהיו רציניים ואפילו אקספונינציאליים - ככל שמספר המתלוננים (המוצדקים כמובן) גדל כך הקנס פר לקוח יגדל!

שלח תגובה

חזור אל “סלולר”