ארד גו פרוייקטים -טיפול בתיקונים של לקוחות שעדיין באחריות + יישור קו

רובוטים שואבי אבק, שוטפי רצפות וחלונות
Iclebo (פותח השרשור)
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 381
הצטרף: אוגוסט 2013
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 139 פעמים

ארד גו פרוייקטים -טיפול בתיקונים של לקוחות שעדיין באחריות + יישור קו

הודעה שלא נקראה #1 

שלום לכל חבריי הפורום.

חלף המון זמן מאז שכתבתי כאן. היות וקיבלתי כאן במשך השנים במה מכובדת לכתוב כל אשר עולה על רוחי, יהיה זה לא ראוי שפשוט איעלם בלי הסבר. מי שרוצה יכול לדלג על מילות הפרידה ולהגיע ישר לתיאור על התנהלות הדברים מעכשיו בכל הנוגע להתחיבויותיה של ארד גו.
לפני כשנה החלטתי לפרוש מפעילות הרובוטים בארד גו ובכך למעשה לסיים את פעילותה של ארד גו בתחום. כבר זמן רב שלא הייתי One man show בארד גו. ובכל זאת, היה צפוי שעם פרישתי ארד גו לא תהיה מעוניינת להמשיך בפעילות.
כמה גורמים חברו להם יחדיו והפכו את ההתנהלות בארד גו למורכבת מאוד:
  • עייפות הבעלים של ארד גו מהתחום.
  • פאסיביות של יצרנית ICLEBO והעדר דגמים חדשים שלה.
  • כישלון רובוט השטיפה Legee668 של הובוט
  • כניסת הרובוטים של שיאומי לשוק
  • תופעת ה Afiliated marketing ורגולציות בלתי נסבלות שלא חלות על יבוא פרטי אך מחייבות יבואנים.
  • עייפות שלי מתופעת השיימינג - בין אם היא היתה "מוצדקת" ובין אם סתם השמצות.
על כן לפני כשנה יזמתי מהלך של מכירת כל המותגים של ארד גו לצד ג' והפסקת פעילותה של ארד גו כייבואנית וכמשווקת. זה מהלך שאף פעם לא נעים אבל לא היתה ברירה אחרת.
ארד גו לוקחת אחריות מלאה על רובוטים שמכרה ושעדיין נמצאים בתקופת האחריות. כמו כן,לקוחות אשר קיימת התחייבות של ארד גו כלפיהם יקבלו פיתרון מלא.
לשם כך, ארד גו ממשיכה להפעיל ולממן מעבדה לתיקון רובוטים שעדיין באחריות. בקרוב המעבדה תחדש את מלאי חלקי החילוף שלה על מנת שתוכל להענק שירות ראוי ללקוחותיה. ידוע לנו שלא מעט לקוחות לא יכלו לקנות חלקי חילוף, לא ידעו כיצד לממש אחריות, איך להתקשר למעבדה ועוד. מתנצלים.
ההחלטה של ארד גו ברורה - לא להשאיר לקוח אחד עם עניין לא פתור. עם חלק מהלקוחות אני בקשר ישיר אך ייתכנו מקרים נוספים שאיני מודע להם\שאני מודע ולא טיפלתי\ שהמעבדה לא טיפלה וכ"ו.
לכל אילו אבקש לשלוח לי הודעה פרטית או להתקשר לאחד מהטלפונים הבאים : 03-6520110 או 04-7745011

כל המקרים יטופלו ויקבלו פתרון הולם.

קופחתם? התאכזבתם? זה הזמן לפתור את הבלתי פתור, לסיים מחלוקות, לסגור את הדברים בצורה יפה ונעימה.
מכרנו במהלך השנים כמעט 18,000 רובוטים. עשינו מחוות רבות להמון המון לקוחות, הפכנו המון לקוחות למאושרים, החדרנו מוצרים חדשים, וכן, טעינו וכשלנו לא מעט. אבל רחוק מאוד מהרושם שנוצר במקומות שונים ברשת. ולראיה, החברה סגרה את הפעילות. אך לא נעלמה ללקוחותיה.אין לנו בשלב זה שום חשש מאובדן מוניטין או נזקים תדמיתיים. ועדיין, אנחנו אפילו לא חולמים להשאיר לקוחות מול שוקת שבורה.
אני מאוד מעריך את העובדה שהבעלים של ארד גו מזרימים כסף פרטי על מנת לממן את המעבדה, לציידה בחלקי חילוף ולממן הוצאות נוספות שתדרשנה. ישנם ארבעה לקוחות שסיכמתי איתם שיקבלו רובוט חדש במקום רובוט שקנו ולא היו מרוצים מהם : אינה, אלון,מעיין,גיא. אם סוכם עם מישהו נוסף שאינו מופיע ברשימה כי יפוצה ברובוט חדש, נא לכתוב לי בפרטי.

מבקש את סליחתם של כל אילו שאכזבתי בדרך, שהבטחתי להם ולא קיימתי, שאיבדתי את הסבלנות מולם.

כאמור, ארד גו מכרה את המותגים שלה לצד ג'. מדובר בחברת ענק עם יכולות רבות ושירות מעולה. שווה לעקוב.


רונן

hoorygm
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 330
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 64 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

הודעה שלא נקראה #2 

בהצלחה
נערך לאחרונה על ידי hoorygm ב 31/08/2019 13:18, נערך פעם 1 בסך הכל.

Iclebo (פותח השרשור)
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 381
הצטרף: אוגוסט 2013
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 139 פעמים

הודעה שלא נקראה #3 

תודה
נערך לאחרונה על ידי Iclebo ב 31/08/2019 13:48, נערך 3 פעמים בסך הכל.

Iclebo (פותח השרשור)
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 381
הצטרף: אוגוסט 2013
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 139 פעמים

Re: ארד גו פרוייקטים -טיפול בתיקונים של לקוחות שעדיין באחריות + יישור קו

הודעה שלא נקראה #4 

Iclebo כתב:לשם כך, ארד גו ממשיכה להפעיל ולממן מעבדה לתיקון רובוטים שעדיין באחריות. בקרוב המעבדה תחדש את מלאי חלקי החילוף שלה על מנת שתוכל להענק שירות ראוי ללקוחותיה. ידוע לנו שלא מעט לקוחות לא יכלו לקנות חלקי חילוף, לא ידעו כיצד לממש אחריות, איך להתקשר למעבדה ועוד. מתנצלים.
ההחלטה של ארד גו ברורה - לא להשאיר לקוח אחד עם עניין לא פתור. עם חלק מהלקוחות אני בקשר ישיר אך ייתכנו מקרים נוספים שאיני מודע להם\שאני מודע ולא טיפלתי\ שהמעבדה לא טיפלה וכ"ו.
לכל אילו אבקש לשלוח לי הודעה פרטית או להתקשר לאחד מהטלפונים הבאים : 03-6520110 או 04-7745011

כל המקרים יטופלו ויקבלו פתרון הולם.

קופחתם? התאכזבתם? זה הזמן לפתור את הבלתי פתור, לסיים מחלוקות, לסגור את הדברים בצורה יפה ונעימה.
מכרנו במהלך השנים כמעט 18,000 רובוטים. עשינו מחוות רבות להמון המון לקוחות, הפכנו המון לקוחות למאושרים, החדרנו מוצרים חדשים, וכן, טעינו וכשלנו לא מעט. אבל רחוק מאוד מהרושם שנוצר במקומות שונים ברשת. ולראיה, החברה סגרה את הפעילות. אך לא נעלמה ללקוחותיה.אין לנו בשלב זה שום חשש מאובדן מוניטין או נזקים תדמיתיים. ועדיין, אנחנו אפילו לא חולמים להשאיר לקוחות מול שוקת שבורה.
אני מאוד מעריך את העובדה שהבעלים של ארד גו מזרימים כסף פרטי על מנת לממן את המעבדה, לציידה בחלקי חילוף ולממן הוצאות נוספות שתדרשנה. ישנם ארבעה לקוחות שסיכמתי איתם שיקבלו רובוט חדש במקום רובוט שקנו ולא היו מרוצים מהם : אינה, אלון,מעיין,גיא. אם סוכם עם מישהו נוסף שאינו מופיע ברשימה כי יפוצה ברובוט חדש, נא לכתוב לי בפרטי.

מבקש את סליחתם של כל אילו שאכזבתי בדרך, שהבטחתי להם ולא קיימתי, שאיבדתי את הסבלנות מולם.

כאמור, ארד גו מכרה את המותגים שלה לצד ג'. מדובר בחברת ענק עם יכולות רבות ושירות מעולה. שווה לעקוב.


רונן
...
·

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8114
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1315 פעמים
קיבל תודות: 1150 פעמים

הודעה שלא נקראה #5 

רונן, קראתי ומבאס לשמוע...
אי אפשר לנהל ביזנס עסקי עם One man show, זה פשוט בלתי אפשרי לאורך זמן.
מצדיע ומוריד בפנייך את הכובע שהחזקת כ"כ הרבה זמן לבד, שאפו !!
שמחתי להכיר, לפגוש ולשוחח איתך לא מעט בתחילת הדרך.

מאחל לך בהצלחה רבה בדרך החדשה, בטוח גם שתצליח כי אתה שחקן נשמה (משהו שנעלם מן העולם).
מצער שלא קיבלת את הכלים מהבעלים, אבל אם זו ההחלטה שהתקבלה, אז אין מה לעשות - אי אפשר להזיז תחנות רוח...

מצפה ומקווה שנוכל להיפגש בעתיד.
רק בריאות, ידידי... !!
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.

Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress

ben-home
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 185
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 23 פעמים

הודעה שלא נקראה #6 

תודה על העדכון רונן, ובהצלחה בדרכך החדשה !

y_bz
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 235
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

הודעה שלא נקראה #7 

הי רונן,

הרבה הצלחה בהמשך.

אנחנו עם ה ICLEBO ARTE שש וחצי שנים, עובד 6 פעמים בשבוע כשעתיים כל פעם.
עדיין מרוצים מאד מהבחירה ברובוט (עושה עבודה מצויינת) ובספק.

יואב

מיץ_פטל
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1455
הצטרף: מרץ 2010
נתן תודות: 75 פעמים
קיבל תודות: 276 פעמים

הודעה שלא נקראה #8 

הי רונן,
מצער מאוד לשמוע ושיהיה בהצלחה בהמשך, התרשמתי לאורך כל הדרך מהגישה וההתנהלות שלך!
לגבי ה- ICLEBO ARTE שלי, בשלב כלשהו הרובוט ממנו היינו מרוצה משך כשלוש שנים הפסיק לעבוד, מקווה שתהיה הזדמנות לטפל בו בתקופת הפרידה שלך...
אהיה איתך בקשר טלפוני בשעות אחר הצהריים.
בתודה ובברכה,
ראובן

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 71092
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 504 פעמים
קיבל תודות: 3999 פעמים

הודעה שלא נקראה #9 

גם אני לצערי לא מצליח לקבל תשובות לגבי מברשת מרכזית של iClebo omega שכבר הרבה זמן אמור להיות במלאי ולא מצליח לקבל אחת כזו.

Iclebo (פותח השרשור)
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 381
הצטרף: אוגוסט 2013
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 139 פעמים

הודעה שלא נקראה #10 

תודה רבה אבי, יואב, ראובן, ben-home ועופר.
תודה רבה גם לאלו שהתקשרו והתעניינו.

הכרנו כאן בפורום ועם הזמן זכיתי בידידות שלכם ואני מעריך זאת מאוד.
נתבקשתי להרחיב יותר לגבי המשך פעילות המותגים של ארד גו. ובכן, החברה שקנתה את הזיכיונות היא בנדא מגנטיק מעמק חפר. יבואנית מותגים רבים כולל DJI , סאןדיסק, אקס בוקס, WD, לוג'יטק ומותגים רבים רבים נוספים.
סרטון תדמית של בנדא:


אשר אלי, הוצע לי על ידי בנדא להצטרף אליהם למהלך אסטרטגי רחב בתחום. לאחר התלבטות קצרה הצטרפתי בשמחה וגיליתי חברה יוצאת דופן : מקצועית, שירותית, בעלת גב חזק ועם עומק לוגיסטי מרשים ויוצא דופן.

אני מאמין שבנדא תציע לשוק גישה חדשה ומרעננת בתחום .הן מבחינת המגוון והן מבחינת השירות והאחריות.

יהיה מעניין.

תודה לכולם.

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8114
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1315 פעמים
קיבל תודות: 1150 פעמים

הודעה שלא נקראה #11 

בהצלחה !!
אם אני זוכר נכון, עבדתי איתם בעבר פה ושם לפני המון שנים וכמובן שיש לי לא מעט מהמותגים שהם מייבאים בבית.
קיצור - עולם קטן... :lol:
אז נשתמע ?
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.

Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress

Iclebo (פותח השרשור)
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 381
הצטרף: אוגוסט 2013
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 139 פעמים

הודעה שלא נקראה #12 

בשמחה רבה!
מי יודע..אולי בקרוב...

Iclebo (פותח השרשור)
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 381
הצטרף: אוגוסט 2013
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 139 פעמים

הודעה שלא נקראה #13 

@מיץ_פטל
·
דבר איתי כשתוכל, לגבי התיקון

hoorygm
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 330
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 64 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

הודעה שלא נקראה #14 

oferlaor כתב:גם אני לצערי לא מצליח לקבל תשובות לגבי מברשת מרכזית של iClebo omega שכבר הרבה זמן אמור להיות במלאי ולא מצליח לקבל אחת כזו.
...
·גם אני חיכיתי לשווא כמה חודשים ובסוף הזמנתי את המברשת מאיביי.

Iclebo (פותח השרשור)
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 381
הצטרף: אוגוסט 2013
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 139 פעמים

הודעה שלא נקראה #15 

@hoorygm

לצערי לא רק אתה. זו הסיבה שכתבתי את הפוסט , בו ניסיתי להסביר וגם התנצלתי.
אני מבין שההתנצלות שלי לא מקובלת עליך. אני מוכן להתנצל שוב. לא יכול לשנות את העבר.
באופן אישי, חייב להודות שזה נראה לי לא הוגן לטרוח לכתוב מה שכתבת ולהתעלם מכך שאני משדרג לך ללא תשלום, מיוזמתי ובלי שביקשת, שני רובטים שקנית לפני שנים לדגמים העדכניים והחדשים ביותר.
נותן לך הטבה בשווי של 3000-4000₪ מאחורי הקלעים , אבל בפרהסיה ננזף על כך שנאלצת להזמין מברשת מ Ebay.

מוזר.

שלח תגובה

חזור אל “רובוטים ביתיים”