עדכונים לגבי פתיחת מרכז שירות, מידע על שינויים בבעלות חברת YUJIN י

רובוטים שואבי אבק, שוטפי רצפות וחלונות
Iclebo (פותח השרשור)
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 381
הצטרף: אוגוסט 2013
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 139 פעמים

עדכונים לגבי פתיחת מרכז שירות, מידע על שינויים בבעלות חברת YUJIN י

הודעה שלא נקראה #1 

שבוע טוב לכל חבריי הפורום,

זמן רב לא ביקרתי כאן. כרקע למה שאכתוב מיד ברצוני לספר לכם על חווית שירות שהיתה לי עם חברת HP.

יש לי מדפסת של HP שקניתי ב 400-500 ש"ח. המדפסת התקלקלה ופנינו לשירות. יום או יומיים אחרי כבר אספו את המדפסת לתיקון. תוף כשבוע לאחר מכן או אולי אפילו פחות התקשר שליח לתאם מסירה של המדפסת המתוקנת. כשפתחתי את האריזה ראיתי שהמדפסת ארוזה היטב עם ריפוד יעיל למניעת נזקים. לחבילה היה מצורף דו"ח טכנאי בו יכולתי לקרוא מה עשו במדפסת ומה הוחלף בה.
אני מודה שהשירות לו זכיתי מ HP הביך אותי מאוד. לצד הרצון הכן והאמיתי שלנו לתת שירות מעולה ללקוחותנו, בהרבה מידי מקרים השירות לו זוכים הלקוחות שלנו הוא "שונה" מזה שאני קיבלתי מ HP. שונה לרעה.....
אז מה עושים? מתבגרים. ומהר.
לפני כחודשיים וחצי החלטנו להקים חברה חדשה שתתמקד בשירות. שם החברה : TEAMBOT. תוך כשבועיים נסיים להקים את מרכז השירות החדש , ברחוב נחל אלכסנדר בעמק חפר שבשרון.
מרכז השירות כולל טכנאים, אנשי תמיכה טלפונית, מנהל שירות ומנהל לוגיסטי. כולם חבר'ה מתחום הרובוטים הביתיים ובעלי ניסיון אדיר בתחום.
אנו שוקדים כרגע על הקמת אתר אינטרנט יוצא דופן שיכלול בין היתר סרטוני הסבר על המוצרים, סרטוני הדרכה, סרטוני פתרון תקלות לרובוטים שלנו וגם....סרטוני פתרון תקלות לרובוטים אחרים. המודל העסקי של מרכז השירות כולל דברים נוספים שמוקדם כרגע לדבר עליהם.
השאיפה היא שמרגע פתיחת קריאת השירות ועד לסיומה לא יחלפו יותר מ 3-5 ימי עסקים כולל משלוחים. זה כשמדובר בלקוחות שמתגוררים בערים מרכזיות. בנוסף, לקוחות שיהיו מעוניינים בכך יוכלו לתאם ביקור במעבדה לטובת תיקון מיידי.יש חניה בשפע וחדר המתנה נוח. בקרוב אפרסם את מספר הטלפון החדש ואת מספר הטלפון הנייד של מנהל השירות.

אני מתנצל בפני כל לקוח שהתאכזב מאיתנו או ממני באופן אישי ומבטיח חוויה מתקנת לפונים אלינו החל מעוד כשבועיים.

בהזדמנות זו אספר על שינויי בחברת YUJIN, היצרנית של ICLEBO. חברת MIELE גרמניה רכשה את רוב המניות של החברה ( כמדומני כ 80% ממניות החברה). המשמעות המיידית היא מעבר של YUJIN משחרור דגם אחד כל כמה שנים לפיתוח דגמים רבים של רובוטים חדשים. 2 דגמים חדשים ישוחררו עוד השנה.
עוד מידע על AQUABOT2.0 , AQUABOT NET ודגמים נוספים - בהמשך.

שבוע טוב.

EliGiladi
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 2
הצטרף: דצמבר 2014
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

מישהו יודע אם מרכז השירות החדש שלהם נפתח לבסוף ?

הודעה שלא נקראה #2 

לא הצלחתי למצוא כלום תחת השם שנמסר.

Nemesis
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4397
הצטרף: יוני 2005
נתן תודות: 28 פעמים
קיבל תודות: 436 פעמים

הודעה שלא נקראה #3 

גם האתר הראשי שלהם לא עובד נכון לרגע זה.

Iclebo (פותח השרשור)
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 381
הצטרף: אוגוסט 2013
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 139 פעמים

עדכון

הודעה שלא נקראה #4 

שלום לכולם,

תמיד השתדלתי לדבר כאן בכנות ובפתיחות. לרוב הצלחתי,

מאז העדכון האחרון שלי התרחשו אירועים רבים אצלנו בחברה. השינויים שניסינו להכניס גררו קשיים רבים בעיקר עקב מלחמות אגו , התנגשות אינטרסים וריבוי דיעות. בנוסף, שינויים בדינמיקה בשוק וכניסת שחקנים חדשים תרמו גם הם לתקופה שאתגרה אותנו ממילא.
חלק ממה שניסינו לעשות הצליח וחלק הצליח פחות.... :oops: שמח שזה מאחורינו.
היות ורוב הפעילות שלנו מתמקדת במפיצים הקמנו אתר מכירות חדש ללקוחות פרטיים : www.robostore.co.il . באתר ניתן לצפות במוצרים שלנו ולבצע הזמנות ON-LINE כולל אביזרים מתכלים לרובוטים.
המעבדה שלנו נמצאת ברחוב דרך שלמה 40 תל אביב והחל מ 1.8.18 גם ברחוב מוריה 107 בחיפה. במעבדה ניתן לתקן את רוב הרובוטים המוכרים בשוק. שווה לבקש הצעת מחיר. בדיקה והצעת מחיר - ללא עלות. כמובן שמי שתחת אחריות - התיקונים והשליחויות בחינם.
מה עוד חדש? בחודשיים הקרובים נשיק רובוט חדש לניקוי חלונות מתוצרת HOBOT ו....את הלג'י הבא שאותו נציג כנראה תוך כחודש וחצי. מוקדם עדיין לספר אבל מדובר ברובוט עם יכולת שאיבה חזקה יותר מהדגם הראשון, שיכול לאסוף לכלוכים גדולים יותר ומגיע עם אפליקציה. את האפליקציה סימנו לתרגם לעברית ממש בימים אילו. עדיין לא יכול לספר יותר מידי על האפליקציה אבל יודע להגיד שהיא תכלול יכולת להפעלה מרחוק, תזמון יציאה לניקיון, צפיה במפת הניקיון בבית, תוכניות ניקוי שונות, מידע מגוון על מצב הרובוט , למשל כמות המים שבמיכל, מצב חיישנים ועוד...
כמו כן AquaBot 2.0 ו Aquabot eco צפויים להכנס למלאי לפני סוף השנה.

בינתיים מפנה אתכם למוצר מדליק שהוספנו וניתן להזמנה. מדובר בגינות חכמות הביתה. שמים קפסולה והגינה החכמה תנביט את הזרעים ותדאג לאור ולמים הנדרשים עד לצמיחה מלאה. ללא ריסוס, בלי ממזיקים ופי 3 ויטמינים. אמרתי מוצר אבל מדובר למעשה בתפיסה חדשה של גידול ביתי. מצרף קישור.
http://www.robostore.co.il/page/%D7%94% ... 7%9C%D7%99

הטלפונים שלנו נותרו *5373 ו 04-7745011

שבוע טוב

גיל37
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2890
הצטרף: יולי 2011
נתן תודות: 108 פעמים
קיבל תודות: 292 פעמים

Re: עדכון

הודעה שלא נקראה #5 

@Iclebo


תודה על העדכון.
נשמח אם תוכל לעדכן האם תהיה תוכנית החלפה של רובוט ה Legee 668 לדגם החדש שצפוי להגיע.
אצלי לפחות הרובוט הזה נארז כבר מזמן בקופסה המקורית ויצא לפנסיה.

Iclebo (פותח השרשור)
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 381
הצטרף: אוגוסט 2013
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 139 פעמים

Re: עדכון

הודעה שלא נקראה #6 

@גיל37

ועוד איך. מי שנכלל בקבוצת הרכישה המוקדמת של הדגם הראשון - הרובוט שלו יוחלף בדגם הבא. אמור לקרות תוך כשלושה חודשים.
·

Iclebo (פותח השרשור)
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 381
הצטרף: אוגוסט 2013
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 139 פעמים

חומר ניקוי ייעודי LEGEE

הודעה שלא נקראה #7 

דוגמאות של חומר הניקוי הייעודי של הלג'י נשלחו היום לארץ. צפויים להגיע שבוע הבא. במשלוח נועד לבדוקשאין בעיה לייבא את החומר המסויים הזה ולאחר מכן לבדוק את השפעתו על ביצועי הרובוט.
מקווה לעדכן בקרוב.

גיל37
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2890
הצטרף: יולי 2011
נתן תודות: 108 פעמים
קיבל תודות: 292 פעמים

Re: עדכון

הודעה שלא נקראה #8 

Iclebo כתב:@גיל37

ועוד איך. מי שנכלל בקבוצת הרכישה המוקדמת של הדגם הראשון - הרובוט שלו יוחלף בדגם הבא. אמור לקרות תוך כשלושה חודשים.
·
...

מה זה אומר "קבוצת הרכישה המוקדמת" ?
קניתי ב KSP לפני כמה חודשים בעקבות ההתלהבות פה באתר והרובוט רחוק מלהיות טוב כמו שמתואר כאן, עד כדי כך שאצלי הוא ארוז בקופסה ולא משתמשים בו.

Iclebo (פותח השרשור)
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 381
הצטרף: אוגוסט 2013
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 139 פעמים

Re: עדכון

הודעה שלא נקראה #9 

@גיל37
·
ישנה קבוצת רכישה מוגבלת כאן בפורום לה הובטח שכשייצא הדגם הבא הרובוט שלהם יוחלף.
עדיין, לא הגיוני שרובוט עליו שילמת סכום של למעלה מ 2000 ₪ ישכב בארון ללא שימוש. השבוע אנו צפויים לקבל ערכות שדרוג לרובוט הנוכחי שיפתרו בעיות של הסידרה הראשונה. מבטיח לך שתהיה מרוצה מהרובוט.
אתה מוזמן לשלוח לי את הטלפון שלך בפרטי ונדאג לך.

שלח תגובה

חזור אל “רובוטים ביתיים”