אחריות אייקלבו מדהים!!!

רובוטים שואבי אבק, שוטפי רצפות וחלונות
motiz (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 77
הצטרף: פברואר 2007
מיקום: Rehovot
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 7 פעמים

אחריות אייקלבו מדהים!!!

נושא שלא נקרא #1 

אני כבר כמעט שלוש שנים עם הרובוט אייקלבו
וכל מה שיש לי להגיד
שהקנייה הזאת אחת הקניות הכי מוצלחות שעשיתי למכשיר חשמלי
ויש לכך כמה סיבות היחס האישי ... רונן והצוות שלו !!!
והכי חשוב אחריות אמיתית וסבלנות מעל הכל .(כולל חלפים !!!)
והרובוט אי אפשר בלעדיו ....

Nira32
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 2
הצטרף: אוגוסט 2015
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

Re: אחריות אייקלבו מדהים!!!

נושא שלא נקרא #2 

@motiz
·מעניין. הניסיון שלי מעט שונה. מכלתחילה לא הייתי מרוצה. כעת הרובוט שבק חיים. למרות שהתקשרתי פעמיים אף אחד מהטכנאים א חזר אלי. לזכותו של רונן הוא חזר אלי כשפניתי ישירות אליו אולם הוא לא חזר בשנית.השירות ממש לא מהים

Iclebo
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 381
הצטרף: אוגוסט 2013
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 139 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

@Nira32,

ביום חמישי האחרון התקשרת והשארת הודעה.
מיום רביעי עד שני שירות הלקוחות עבד בחוסר כוח אדם - אנשים בחופש.
בשבת קיבלתי ממך הודעה שעדיין לא חזרו אליך, על אף שעבר פחות מיום עסקים אחד מהרגע שהשארת את ההודעה.
אכן התקשרתי אליך ביום ראשון בערב - יום ראשון הוא יום מאוד צפוף - אמרת שאינך יכולה לדבר ושאתקשר שוב.
ביום שני חברת השליחויות קיבלה הזמנת איסוף הרובוט ממך - אני מניח שעדיין לא דיברו איתך או שלא הצליחו ליצור קשר.

בזמנו הסברת לי בטלפון כמה קל להשמיץ חברה בעידן הזה וכמה זה יכול לפגוע בחברה. את צודקת. זה אכן מסב נזק כלכלי לחברה. האם ההתנהלות שתארתי מצדיקה נזק כלכלי שכזה ? אני לא בטוח. אני מבין שבעינייך זה סביר ומידתי.

לגבי חוסר שביעות הרצון שלך מהרובוט מכלתחילה , אני מקווה שלפחות מהרובוט השני שקנית לבת שלך את כן מרוצה.
אנחנו ניצור קשר הבוקר עם חברת השליחויות לבדוק מדוע לא נוצר קשר בניכם.

יום נפלא!

molvy
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 6718
הצטרף: מרץ 2010
נתן תודות: 1245 פעמים
קיבל תודות: 1309 פעמים

Re: אחריות אייקלבו מדהים!!!

נושא שלא נקרא #4 

@Nira32
·אם היית משאירה 15 הודעות במרווחים של דקה אחת מהשנייה הפוסט שלך היה יותר מרשים. יכולה היית לכתוב שהשארת להם 15 הודעות והם לא חזרו אלייך.

יש זמן תגובה נורמלי להודעות כאלה במיוחד שלא מדובר במכשיר כמו מקרר או מזגן באמצע הקיץ.

התגובה של Iclebo שנכתבה עם המון עדינות מסבירה שחוסר הרצון שלך מאוד לא מידתי בעיני.

אם אחרי שבוע לא היו חוזרים אלייך היה לך על מה להלין אבל עם ההתנהלות כמו ש Iclebo תאר לא נראה לי שיש לך לבוא בטענות לשירות.

לגבי איכות המוצר אני לא יודע ולא מכיר

osh78
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 1171
הצטרף: יוני 2007
נתן תודות: 235 פעמים
קיבל תודות: 183 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

רוצה להוסיף - כאחד שהתעניין ברובוט אחר של יבואן iclebo (רובו-טים) קיבלתי תשובה כנה, אמיתית ומקצועית שלא עולה בקנה אחד עם האינטרס המסחרי של רובו-טים (אבל בהחלט עולה בקנה אחד עם האינטרס שלי). די נדיר במחוזותינו ומאחל להם הרבה הצלחה.

שלח תגובה

חזור אל “רובוטים ביתיים”