אני כבר כמעט שלוש שנים עם הרובוט אייקלבו
וכל מה שיש לי להגיד
שהקנייה הזאת אחת הקניות הכי מוצלחות שעשיתי למכשיר חשמלי
ויש לכך כמה סיבות היחס האישי ... רונן והצוות שלו !!!
והכי חשוב אחריות אמיתית וסבלנות מעל הכל .(כולל חלפים !!!)
והרובוט אי אפשר בלעדיו ....
אחריות אייקלבו מדהים!!!
Re: אחריות אייקלבו מדהים!!!
@motiz
·מעניין. הניסיון שלי מעט שונה. מכלתחילה לא הייתי מרוצה. כעת הרובוט שבק חיים. למרות שהתקשרתי פעמיים אף אחד מהטכנאים א חזר אלי. לזכותו של רונן הוא חזר אלי כשפניתי ישירות אליו אולם הוא לא חזר בשנית.השירות ממש לא מהים
·מעניין. הניסיון שלי מעט שונה. מכלתחילה לא הייתי מרוצה. כעת הרובוט שבק חיים. למרות שהתקשרתי פעמיים אף אחד מהטכנאים א חזר אלי. לזכותו של רונן הוא חזר אלי כשפניתי ישירות אליו אולם הוא לא חזר בשנית.השירות ממש לא מהים
@Nira32,
ביום חמישי האחרון התקשרת והשארת הודעה.
מיום רביעי עד שני שירות הלקוחות עבד בחוסר כוח אדם - אנשים בחופש.
בשבת קיבלתי ממך הודעה שעדיין לא חזרו אליך, על אף שעבר פחות מיום עסקים אחד מהרגע שהשארת את ההודעה.
אכן התקשרתי אליך ביום ראשון בערב - יום ראשון הוא יום מאוד צפוף - אמרת שאינך יכולה לדבר ושאתקשר שוב.
ביום שני חברת השליחויות קיבלה הזמנת איסוף הרובוט ממך - אני מניח שעדיין לא דיברו איתך או שלא הצליחו ליצור קשר.
בזמנו הסברת לי בטלפון כמה קל להשמיץ חברה בעידן הזה וכמה זה יכול לפגוע בחברה. את צודקת. זה אכן מסב נזק כלכלי לחברה. האם ההתנהלות שתארתי מצדיקה נזק כלכלי שכזה ? אני לא בטוח. אני מבין שבעינייך זה סביר ומידתי.
לגבי חוסר שביעות הרצון שלך מהרובוט מכלתחילה , אני מקווה שלפחות מהרובוט השני שקנית לבת שלך את כן מרוצה.
אנחנו ניצור קשר הבוקר עם חברת השליחויות לבדוק מדוע לא נוצר קשר בניכם.
יום נפלא!
ביום חמישי האחרון התקשרת והשארת הודעה.
מיום רביעי עד שני שירות הלקוחות עבד בחוסר כוח אדם - אנשים בחופש.
בשבת קיבלתי ממך הודעה שעדיין לא חזרו אליך, על אף שעבר פחות מיום עסקים אחד מהרגע שהשארת את ההודעה.
אכן התקשרתי אליך ביום ראשון בערב - יום ראשון הוא יום מאוד צפוף - אמרת שאינך יכולה לדבר ושאתקשר שוב.
ביום שני חברת השליחויות קיבלה הזמנת איסוף הרובוט ממך - אני מניח שעדיין לא דיברו איתך או שלא הצליחו ליצור קשר.
בזמנו הסברת לי בטלפון כמה קל להשמיץ חברה בעידן הזה וכמה זה יכול לפגוע בחברה. את צודקת. זה אכן מסב נזק כלכלי לחברה. האם ההתנהלות שתארתי מצדיקה נזק כלכלי שכזה ? אני לא בטוח. אני מבין שבעינייך זה סביר ומידתי.
לגבי חוסר שביעות הרצון שלך מהרובוט מכלתחילה , אני מקווה שלפחות מהרובוט השני שקנית לבת שלך את כן מרוצה.
אנחנו ניצור קשר הבוקר עם חברת השליחויות לבדוק מדוע לא נוצר קשר בניכם.
יום נפלא!
- molvy
- חבר במועדון HT
- הודעות: 6718
- הצטרף: מרץ 2010
- נתן תודות: 1245 פעמים
- קיבל תודות: 1309 פעמים
Re: אחריות אייקלבו מדהים!!!
@Nira32
·אם היית משאירה 15 הודעות במרווחים של דקה אחת מהשנייה הפוסט שלך היה יותר מרשים. יכולה היית לכתוב שהשארת להם 15 הודעות והם לא חזרו אלייך.
יש זמן תגובה נורמלי להודעות כאלה במיוחד שלא מדובר במכשיר כמו מקרר או מזגן באמצע הקיץ.
התגובה של Iclebo שנכתבה עם המון עדינות מסבירה שחוסר הרצון שלך מאוד לא מידתי בעיני.
אם אחרי שבוע לא היו חוזרים אלייך היה לך על מה להלין אבל עם ההתנהלות כמו ש Iclebo תאר לא נראה לי שיש לך לבוא בטענות לשירות.
לגבי איכות המוצר אני לא יודע ולא מכיר
·אם היית משאירה 15 הודעות במרווחים של דקה אחת מהשנייה הפוסט שלך היה יותר מרשים. יכולה היית לכתוב שהשארת להם 15 הודעות והם לא חזרו אלייך.
יש זמן תגובה נורמלי להודעות כאלה במיוחד שלא מדובר במכשיר כמו מקרר או מזגן באמצע הקיץ.
התגובה של Iclebo שנכתבה עם המון עדינות מסבירה שחוסר הרצון שלך מאוד לא מידתי בעיני.
אם אחרי שבוע לא היו חוזרים אלייך היה לך על מה להלין אבל עם ההתנהלות כמו ש Iclebo תאר לא נראה לי שיש לך לבוא בטענות לשירות.
לגבי איכות המוצר אני לא יודע ולא מכיר