חווית שירות גראנד הול t2

הפורום בתחום גרילים (פחים, גז וכו'), כל מה שקשור לבישול "על האש".
c_on (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 328
הצטרף: אוגוסט 2009
נתן תודות: 69 פעמים
קיבל תודות: 11 פעמים

חווית שירות גראנד הול t2

נושא שלא נקרא #1 

שלום חברים, לפני משהו כמו 4 שנים התייעצתי בפורום לקניית גריל גז,
לאחר התלבטויות הלכתי על ה T2 בגלל החוות דעת החיוביות על החברה כרמל דיירקט ועל שירות הקנייה המצויין.

מאז שרכשתי אותו, לאחר שנתיים וחצי נקרע לי הכיסוי, בשיחה לשירות קניתי כיסוי חדש עם משלוח עד הבית בהנחה (אם אני זוכר נכון בפחות מ 200 שח' שהגיע תוך פחות מיומיים.

בשבת האחרונה התקלקל לי המבער הימני, התקשרתי לשירות תוך שלילת התמונה בוואטסאפ ביום שני, וביום רביעי היה כבר נציג שירות בביתי שתיקן את הגריל ללא עלות.

רציתי להגיד שאפו על השירות לקוחות! כל הכבוד!

וביום שבת האחרון

שלח תגובה

חזור אל “גריל וצליה”