פתחתי תקלה אצל התפעול /פיתוח דרך המוקד הטכני, או לפחות זה מה שהמוקש הטכני הבטיח שיעשה....
עכשיו נקווה שיבינו על מה מדובר.
פתחתי תקלה אצל התפעול /פיתוח דרך המוקד הטכני, או לפחות זה מה שהמוקש הטכני הבטיח שיעשה....
תודה רבה! אכן פתר את הבעיה, אבל מה עושים עם הסיפור הזה?04/06/2022 1:26Mad-Dog כתב: ↑ OK
אחרי שהסרתי את הגנת ה Two-Way IPS תחת ה AiProtection (ההגנה של Trend Micro בראוטר) הכל זורם... אבל מאוד מוזר שהוא חוסם את האפליקציה
בלוג כתוב : WEB Apache HTTPD mod_log_config Cookie Handling Denial of Service
טוען שהטלוויזיה שלי (סוני - אנדרואיד TV)במצב של Device Infected (שורה חדשה בלוג בכל פעם שאני מפעיל את YES+)
עצרתי את ההגנה והכל זורם אבל.... מממ... דורש בדיקה...
פשוט הצלת לי את הטלוויזיה בבית, מישהו יודע איך אפשר לדווח להם על הבעיה הזאת באפליקציה?04/06/2022 1:26Mad-Dog כתב: ↑ OK
אחרי שהסרתי את הגנת ה Two-Way IPS תחת ה AiProtection (ההגנה של Trend Micro בראוטר) הכל זורם... אבל מאוד מוזר שהוא חוסם את האפליקציה
בלוג כתוב : WEB Apache HTTPD mod_log_config Cookie Handling Denial of Service
טוען שהטלוויזיה שלי (סוני - אנדרואיד TV)במצב של Device Infected (שורה חדשה בלוג בכל פעם שאני מפעיל את YES+)
עצרתי את ההגנה והכל זורם אבל.... מממ... דורש בדיקה...