:הל: 7 מכל 10 ישראלים מוכנים לשלם יותר עבור מוצר ידידותי לסביבה

מנהל: מנהלי HT Home

שלח תגובה
MartinHSabag
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 59248
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: כפר-סבא
נתן תודות: 812 פעמים
קיבל תודות: 1601 פעמים
יצירת קשר:

:הל: 7 מכל 10 ישראלים מוכנים לשלם יותר עבור מוצר ידידותי לסביבה

לינק להודעה #1 

[pressrelease]

סקר פיליפס בנושא מודעות הציבור למחזור ואיכות הסביבה חושף:

7 מכל 10 ישראלים מוכנים לשלם יותר
עבור מוצר ידידותי לסביבה

בעת רכישת מוצר חשמלי, נושא איכות הסביבה מהווה שיקול חשוב
לכ-40% מהצרכנים הישראלים

כ-75% מהצרכנים חושבים כי צמצום צריכת האנרגיה במוצרי חשמל
מהווה שיקול מרכזי מבין סדרת שיקולים בנושא איכות סביבה

כמחצית מהישראלים, בעיקר אקדמאים בני 40-60 מקפידים למחזר

מתוך סקר שהזמינה חברת פיליפס בנושא מודעות לאיכות הסביבה בעת רכישת מוצרי חשמל ומודעות למחזור, עולה כי 7 מכל 10 ישראלים מוכנים לשלם סכום גבוה יותר עבור מוצר ידידותי לסביבה. הסקר נערך במהלך חודש דצמבר בקרב 500 נשאלים בני 18 ומעלה, והוא המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת דוברת העברית בישראל.

עוד עולה מתוך הסקר של פיליפס, כי בעת רכישת מוצר חשמלי, נושא איכות הסביבה מהווה שיקול חשוב לכ-40% אחוז מהצרכנים הישראלים. עוד נמצא כי הפחתת צריכת האנרגיה מהווה שיקול מרכזי מבין כלל השיקולים הקשורים בשמירה על איכות הסביבה בעת רכישת מוצר חשמלי. כ-75% מהנשאלים ציינו כי שיקול זה הוא החשוב ביותר עבורם.
כמו כן, נראה כי כמחצית מהישראלים נוהגים למחזר בתדירות גבוהה. נטייה זו עולה יותר בקרב בני 40-60 אקדמאיים. נראה כי חל שיפור עם השנים גם בנוגע להתנהלות הביתית של הישראלים בכל הנוגע לשמירה על הסביבה. כשלושה מתוך ארבעה מהנשאלים שיפרו את ההתנהלות הביתית בשלוש שנים האחרונות בשמירה על הסביבה.

הסקר נערך לקראת השקת קו מוצרים ירוקים לבית של פיליפס והכרזתה של חברת פיליפס כי תתרום עץ לשיקום הכרמל על כל מוצר ירוק מסדרת Energy Care שיימכר בתקופת המבצע. . מדובר בסדרת מוצרים ידידותיים לסביבה אשר מאפשרים התייעלות בצריכת אנרגיה, ללא פשרה באיכות התוצאות והתפוקות של המוצר. בין המוצרים הירוקים החדשים: מגהצי אדים בעלי מנגנון אוטומטי לחסכון באנרגיה, שואבי אבק בעלי עוצמת יניקה גבוהה תוך שימוש במנוע חסכוני בעל הספק נמוך וסדרה של קומקומים המאפשרים שליטה על כמות המים המורתחת וחלקם אף מאפשרים שליטה על טמפרטורת הרתיחה. . המכשירים עוצבו באופן שנועד להפחית את פגיעתם בסביבה מבלי להתפשר על ביצועיהם או עיצובם. בנוסף, אריזות המוצרים יוצרו מחומרים שמוחזרו והן ניתנות למחזור נוסף.


ג'ודי קורן, מנהלת שיווק קו מוצרים לבית ומוצרי טיפוח בפיליפס ישראל: "כיום ישנה מודעות צרכנים הולכת וגוברת בנושא צריכת האנרגיה ובמוצרים החוסכים באנרגיה, ואנו בפיליפס שמים דגש רב על מחויבות לשמירה על איכות הסביבה ופיתוח מוצרים ידידותיים לסביבה. למדנו מהסקר כי הצרכנים מוכנים להוסיף פרמיה עבור מוצר ידידותי לסביבה ושחיסכון באנרגיה מהווה עבורם שיקול משמעותי. לכן, סדרת המוצרים החדשה מאפשרת להם לחסוך בצריכת האנרגיה בבית, מבלי להתפשר על איכות המוצר ובמחירים נוחים".
[/pressrelease]
Making Products, Mentor, Lecturer
twitter facebook linkedin
About.me

amiti
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1173
הצטרף: נובמבר 2007
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 28 פעמים

לינק להודעה #2 

חיסכון באנרגיה = חיסכון בחשבונות החשמל. אילולא תפיסה זו שהוטמעה בנו , אני לא בטוח שרבים היו טורחים להוציא יותר ממניעים אקולוגים. אני גם לא בטוח שרבים עושים את החישוב המדוייק , האם התוספת במחיר של המוצרים ה"ידידותיים" באמת שווה או קטנה מהסכום שנחסך באופן עקיף.

שלח תגובה

חזור אל “הבית הירוק”