יש לי שער הרמה לחנייה, אבל הוא לא מתרומם מספיק גבוה. בתמונה זה הגובה המקסימלי שלו כרגע.
יש לציין שהוא מעולם לא היה נפתח גבוה יותר - מי שעשה לי אותו, לפני כמה חודשים, נעלם ולא הגיע לעשות את הכיוון הסופי.
איך מכוונים אותו? כשהוא סגור או פתוח? ואיך בדיוק?
נראה לי שיש סכנה מסויימת בגלל המתיחה החזקה של הקפיץ ולכן אני זהיר.
איך לכוון שער הרמה לחנייה?
איך לכוון שער הרמה לחנייה?
נא להרשם/להכנס לחשבון בפורום על מנת לצפות בקבצים או בתמונות המצורפים לשרשור
Re: איך לכוון שער הרמה לחנייה?
@HajiL
·
להבנתי כיוונון ההרמה מתבצע באמצעות מנגנון כיוונון בתוך הקפיץ. ככל שאתה מותח אותו יותר הוא מרים גבוה יותר את השער.
שים לב שלא למתוח יותר מידי על מנת לשא ליצר התנגדות חזקה מידי למנוע.
·
להבנתי כיוונון ההרמה מתבצע באמצעות מנגנון כיוונון בתוך הקפיץ. ככל שאתה מותח אותו יותר הוא מרים גבוה יותר את השער.
שים לב שלא למתוח יותר מידי על מנת לשא ליצר התנגדות חזקה מידי למנוע.
- Borderline1
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3477
- הצטרף: דצמבר 2004
- נתן תודות: 157 פעמים
- קיבל תודות: 451 פעמים
- molvy
- חבר במועדון HT
- הודעות: 6718
- הצטרף: מרץ 2010
- נתן תודות: 1245 פעמים
- קיבל תודות: 1309 פעמים
לדעתי מפסק הגבול שלך לא מכוון טוב
מעל לבורג שמרים את השער יש 2 מפסקים אחד לזיהוי סגירה ואחד לזיהוי פתיחה
יכול להיות שהמפסק שמזהה פתיחה נמצא קדימה מידי
אם זה היה בעיה של קפיץ מתוח מידי השער היה נסגר כי הוא היה חושב שהוא נתקע במשהו (זה מנגנון מובנה בתוך הבקרה של מנגנון השער)
אם אתה מהמרכז אוכל לתת לך בעל מקצוע שיטפל לך בכוון
בהצלחה
מעל לבורג שמרים את השער יש 2 מפסקים אחד לזיהוי סגירה ואחד לזיהוי פתיחה
יכול להיות שהמפסק שמזהה פתיחה נמצא קדימה מידי
אם זה היה בעיה של קפיץ מתוח מידי השער היה נסגר כי הוא היה חושב שהוא נתקע במשהו (זה מנגנון מובנה בתוך הבקרה של מנגנון השער)
אם אתה מהמרכז אוכל לתת לך בעל מקצוע שיטפל לך בכוון
בהצלחה
·זה לחלוטין לא מדויק.molvy כתב:אם זה היה בעיה של קפיץ מתוח מידי השער היה נסגר כי הוא היה חושב שהוא נתקע במשהו (זה מנגנון מובנה בתוך הבקרה של מנגנון השער)...
השערים הללו עובדים בתצורה של פתיחה מלאה לאחר לחיצה על פתיחה, וסגירה מלאה לאחר לחיצה על סגירה.
@HajiL
עכשיו כשאני מביט שוב בקפיץ, נזכר שזה בדיוק המנגנון של שערי חניה עם מוט.
הקפיץ עם מנגנון מתיחה פנימי. יש לו בורג ארך פנימי שכשמסובבים אותו הוא מותח הקפיץ.
בעוד השער פתוח עד הגובה שהוא עולה כרגע, מתח את הקפיץ והשער יפתח עד הגובה הרצוי.
מי שהתקין לך השער לא כיוון אותו כראוי.
חשבון עם בעל מקצוע סוגרים בסוף, אחרי שהכל עובד.
Re: איך לכוון שער הרמה לחנייה?
@HajiL
לפותח השרשור,
מה מרים וסוגר את השער?
האם לא מדובר במנוע שמחובר לשער בשרשרת או בדרך אחרת?
אם מדובר במנוע שאחראי להרמה ולסגירה, סביר שהכיוון של הגבול העליון והתחתון נמצא ביחידת המנוע, אלא אם יש חיישנים באיזור השער עצמו.
בהצלחה
לפותח השרשור,
מה מרים וסוגר את השער?
האם לא מדובר במנוע שמחובר לשער בשרשרת או בדרך אחרת?
אם מדובר במנוע שאחראי להרמה ולסגירה, סביר שהכיוון של הגבול העליון והתחתון נמצא ביחידת המנוע, אלא אם יש חיישנים באיזור השער עצמו.
בהצלחה
- molvy
- חבר במועדון HT
- הודעות: 6718
- הצטרף: מרץ 2010
- נתן תודות: 1245 פעמים
- קיבל תודות: 1309 פעמים
@lasik
·
לשערים הללו יש מנגנון בטיחות שאם תוך כדי פתיחה הם נתקלים בהתנגדות (נניח אדם או רכב נמצא מול השער כאשר מנסים לפתוח) המערכת נעצרת ונסגרת כדי לא לגרום נזק
כך שאם המערכת היתה מרגישה שהקפיץ מתוח מידי היא לא היתה עוצרת בלבד כי זה בדיות כמו משהו שחוסם את דרכה של הדלת
ואז היא נסגרת
יש לי שער מאוד דומה (מנגנון זהה) וכך זה עובד
אתה צודק שלחיצה אחת פותחת עד הסוף, והסוף הוא מפסק גבול שמודיע למערכת הבקרה שהשער הגיע לפתיחה הרצויה
אם המפסק הזה לא נמצא במקום הרצוי אלא קדימה מידי, הוא יעצור את הפתיחה לפני הגעת השער לגובה הרצוי
·
לשערים הללו יש מנגנון בטיחות שאם תוך כדי פתיחה הם נתקלים בהתנגדות (נניח אדם או רכב נמצא מול השער כאשר מנסים לפתוח) המערכת נעצרת ונסגרת כדי לא לגרום נזק
כך שאם המערכת היתה מרגישה שהקפיץ מתוח מידי היא לא היתה עוצרת בלבד כי זה בדיות כמו משהו שחוסם את דרכה של הדלת
ואז היא נסגרת
יש לי שער מאוד דומה (מנגנון זהה) וכך זה עובד
אתה צודק שלחיצה אחת פותחת עד הסוף, והסוף הוא מפסק גבול שמודיע למערכת הבקרה שהשער הגיע לפתיחה הרצויה
אם המפסק הזה לא נמצא במקום הרצוי אלא קדימה מידי, הוא יעצור את הפתיחה לפני הגעת השער לגובה הרצוי
·זה תלוי במנוע.molvy כתב:@lasik
·
לשערים הללו יש מנגנון בטיחות שאם תוך כדי פתיחה הם נתקלים בהתנגדות (נניח אדם או רכב נמצא מול השער כאשר מנסים לפתוח) המערכת נעצרת ונסגרת כדי לא לגרום נזק...
לפשוטים אין הגנה ואם הם נתקלים בהתנגדות הם פשוט קורסים.
לאחרים יש עינית שאם חוצים אותה בזמן ירידה של השער, הוא עולה שוב.
השאלה של פותח השירשור היתה כיצד להביא את השער לעלות למעלה, ואת זה מבצעים עם מתיחת הקפיץ.
·lasik כתב:·......
@HajiL
עכשיו כשאני מביט שוב בקפיץ, נזכר שזה בדיוק המנגנון של שערי חניה עם מוט.
הקפיץ עם מנגנון מתיחה פנימי. יש לו בורג ארך פנימי שכשמסובבים אותו הוא מותח הקפיץ.
בעוד השער פתוח עד הגובה שהוא עולה כרגע, מתח את הקפיץ והשער יפתח עד הגובה הרצוי.
מי שהתקין לך השער לא כיוון אותו כראוי.
חשבון עם בעל מקצוע סוגרים בסוף, אחרי שהכל עובד....
אשמח להסבר איך למתוח את הקפיץ הפנימי - מצרף תמונה נוספת.
תודה לכל המגיבים בנושא המנגנון החשמלי, אבל זה לא העניין. לשער אמנם יש מנגנון חשמלי אבל הוא מעולם לא היה בשימוש. אני פותח/סוגר את השער ידנית (ולעתים רחוקות).
נא להרשם/להכנס לחשבון בפורום על מנת לצפות בקבצים או בתמונות המצורפים לשרשור
- Borderline1
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3477
- הצטרף: דצמבר 2004
- נתן תודות: 157 פעמים
- קיבל תודות: 451 פעמים
@HajiL
·
הקפיץ אמור להיות עם בורג ארוך ומסתובב מלמעלה למטה לאורכו של הקפיץ.
תראה בתמונה הבאה:
https://www.arviv.co.il/product-page/%D ... %A7-%D7%92
הבורג מקצר את הקפיץ ומאריך אותו.
בהנפת השער והרמתו הקפיץ אצלך מתקצר, כלומר אתה צריך לקצר אותו יותר כדי שיפתח יותר.
אם השער מעולם לא נפתח עד הסוף יתכן ששמו לך קפיץ לא מתאים, אבל לרוב זה אמור להיות מתאים.
·
הקפיץ אמור להיות עם בורג ארוך ומסתובב מלמעלה למטה לאורכו של הקפיץ.
תראה בתמונה הבאה:
https://www.arviv.co.il/product-page/%D ... %A7-%D7%92
הבורג מקצר את הקפיץ ומאריך אותו.
בהנפת השער והרמתו הקפיץ אצלך מתקצר, כלומר אתה צריך לקצר אותו יותר כדי שיפתח יותר.
אם השער מעולם לא נפתח עד הסוף יתכן ששמו לך קפיץ לא מתאים, אבל לרוב זה אמור להיות מתאים.