מנסה את מזלי כאן
הבקר הזה מורכב אצלי על מזגן אחר. (מיצובישי לא אינוורטר אבל זה לא ממש חשוב)
אם המזגן מגיע לנקודת הטרמוסטט בתוך פחות מחצי שעה, אז הכל תקין. הוא כבה ונדלק.
אבל, אם לא! אחרי חצי שעה (אבל בול חצי שעה ותמיד חצי שעה) הבקר נותן קליק ומכבה את המזגן בחימום וזה מה שמופיע
אחרי דקה וחצי הבקר נותן פיקוד למדחס, אבל ללא משאבת החימום וכמובן שהמפוחים לא עובדים כי המזגן נכנס תכלס לקירור... או אולי זאת הפשרה?
זה נמשך 2-3 דקות ואחר המדחס נכבה שוב לדקה וחצי ואז הכל פועל תקין לעוד חצי שעה.
בהתחלה חשבתי זאת תקלה בכרטיס, אבל אני לא כל-כך בטוח עכשיו
שרות של אלקטרה, אין להם מושג על מה אני מדבר הם רק יודעים להזמין טכנאי.
אם למישהו יש ניסיון עם הבקר הזה ויכול לנחש למה כל חצי שעה הוא מנתק את המדחס, תבוא עליו הברכה.
הייתי קונה בכיף אחד חדש, אני חושש שהחלפת הבקר לא תעזור ויש משהו לא תקין מסביב.
אני די משוכנע שהמזגן תקין והבעיה לא נובעת ממנו
ערכת פיקוד אוניברסלי למזגן מיני מרכזי עד 6 כ"ס USP-5010 אלקטרה
- ahersko (פותח השרשור)
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4580
- הצטרף: אוקטובר 2006
- מיקום: איזור השרון
- נתן תודות: 346 פעמים
- קיבל תודות: 584 פעמים
ערכת פיקוד אוניברסלי למזגן מיני מרכזי עד 6 כ"ס USP-5010 אלקטרה
נא להרשם/להכנס לחשבון בפורום על מנת לצפות בקבצים או בתמונות המצורפים לשרשור
Re: ערכת פיקוד אוניברסלי למזגן מיני מרכזי עד 6 כ"ס USP-5010 אלקטרה
אני לא טכנאי מזגנים. אבל - זה נשמע כמו הפשרה. האם זה קורה אחרי כל חצי שעה של עבודה רצופה או רק בחצי שעה הראשונה?
האם יש קרח על היחידה החיצונית?
מחשבה נוספת - אם זה בדיוק חצי שעה, נשמע שזה מחזור הפשרה מתוכנן ע"פ זמן ולא ע"פ מצב של היחידה החיצונית (דיי מוזר).
האם יש קרח על היחידה החיצונית?
מחשבה נוספת - אם זה בדיוק חצי שעה, נשמע שזה מחזור הפשרה מתוכנן ע"פ זמן ולא ע"פ מצב של היחידה החיצונית (דיי מוזר).
- Borderline1
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3477
- הצטרף: דצמבר 2004
- נתן תודות: 157 פעמים
- קיבל תודות: 451 פעמים
Re: ערכת פיקוד אוניברסלי למזגן מיני מרכזי עד 6 כ"ס USP-5010 אלקטרה
יש לך מדריך למשתמש של הבקר? יש לו תפריט set up? בו בטח יש הגדרות מורכבות ומתוחכמות יותר?
זה נראה כמו הגדרה פנימית לא נכונה לצורת ההפעלה או שיש איזה תקלת חיווט שמועבר בה אות שמפורש לא נכון על ידי הבקר או מחובר ומגיע למקום לא נכון בבקר ומשפיע על לוגיקת הפיקוד שלו...
אני הייתי מחפש את החוט שאמור לתת חיווי על קיפאון מהיחידה החיצונית ובודק איך הוא מחווט בבקר או בודק איזה חוט מחובר לכניסה שזה תפקידה בבקר ומה מחובר אליו ואיזה נתון הוא באמת מעביר מהיחידה החיצונית…
זה נראה כמו הגדרה פנימית לא נכונה לצורת ההפעלה או שיש איזה תקלת חיווט שמועבר בה אות שמפורש לא נכון על ידי הבקר או מחובר ומגיע למקום לא נכון בבקר ומשפיע על לוגיקת הפיקוד שלו...
אני הייתי מחפש את החוט שאמור לתת חיווי על קיפאון מהיחידה החיצונית ובודק איך הוא מחווט בבקר או בודק איזה חוט מחובר לכניסה שזה תפקידה בבקר ומה מחובר אליו ואיזה נתון הוא באמת מעביר מהיחידה החיצונית…
- ahersko (פותח השרשור)
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4580
- הצטרף: אוקטובר 2006
- מיקום: איזור השרון
- נתן תודות: 346 פעמים
- קיבל תודות: 584 פעמים
Re: ערכת פיקוד אוניברסלי למזגן מיני מרכזי עד 6 כ"ס USP-5010 אלקטרה
רק לסגור את הסיפור, כדי שאולי פעם מישהו יחפש בגוגל וימצא את התשובה.
לבקר 2 חיישנים
1. טמפרטורת אוויר חוזר - המיקום שלו די בעייתי במזגנים מרכזים וחשוב לשים אותו במקום מרכזי שאין בו תנועת אוויר
2. חיישן טמפרטורת סוללה פנימית - שחייב לשבת במקום מאוד מוגדר על הסוללה הפנימית.
הבקר מגיע עם 2 החיישנים
את החיישן השני המתקין "סתם" זרק לתוך חלל התקרה המונמכת.
מה זה עושה?
1. בחימום לוקח כמעט דקה עד שהמפוחים נכנסים לפעולה - תפקיד החיישן לאפשר מפוחים רק כשיש אוויר חם
2. אם במשך חצי שעה הוא לא מצליח להגיע ל 40 מעלות - הוא נכנס לסייקל של הפשרה
כמובן שאם הוא לא מותקן נכון - הוא לעולם לא יגיע לטמפרטורה הרצויה ולכן כל 30 דקות הוא נכנס להפשרה שנמשכה 10 דקות
היות ולא היתה גישה לסוללה הפנימית, זיהיתי את החוטים שהגיעו מהחיישן המקורי, בדקתי אומית שזה זהים, החלפתי את הפלג ע"מ שיתאים לבקר החדש ושלום על ישראל.
לבקר 2 חיישנים
1. טמפרטורת אוויר חוזר - המיקום שלו די בעייתי במזגנים מרכזים וחשוב לשים אותו במקום מרכזי שאין בו תנועת אוויר
2. חיישן טמפרטורת סוללה פנימית - שחייב לשבת במקום מאוד מוגדר על הסוללה הפנימית.
הבקר מגיע עם 2 החיישנים
את החיישן השני המתקין "סתם" זרק לתוך חלל התקרה המונמכת.
מה זה עושה?
1. בחימום לוקח כמעט דקה עד שהמפוחים נכנסים לפעולה - תפקיד החיישן לאפשר מפוחים רק כשיש אוויר חם
2. אם במשך חצי שעה הוא לא מצליח להגיע ל 40 מעלות - הוא נכנס לסייקל של הפשרה
כמובן שאם הוא לא מותקן נכון - הוא לעולם לא יגיע לטמפרטורה הרצויה ולכן כל 30 דקות הוא נכנס להפשרה שנמשכה 10 דקות
היות ולא היתה גישה לסוללה הפנימית, זיהיתי את החוטים שהגיעו מהחיישן המקורי, בדקתי אומית שזה זהים, החלפתי את הפלג ע"מ שיתאים לבקר החדש ושלום על ישראל.