היי,
לפני יומיים עברתי מהוט ליס עם אינטרנט סיב אופטי במהירות 1G, סלקום הציעו לי את הראוטר שלהם אך מכיוון שיש ברשותי ראוטר פרטי (Asus RT-AX88U) נשארתי עם שלי.
הבעיה שאני מקבל מהירות של 94MB במקום 1G ובסלקום מסרבים/לא יודעים לתת תמיכה לראוטר שלי.
אשמח לעזרה למי שנתקל בעבר בבעיה דומה.
בעיית מהירות עם סיב אופטי
Re: בעיית מהירות עם סיב אופטי
מאוד סביר להניח שיציאת ה LAN שלך נותנת משום מה 100 ולא 1000. זה כבל דפוק או כרטיס רשת שמשום מה לא תומך. תנסה ב WIFI.
- UriM
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 631
- הצטרף: יולי 2007
- שם מלא: אורי
- נתן תודות: 44 פעמים
- קיבל תודות: 87 פעמים
Re: בעיית מהירות עם סיב אופטי
כמו שניר כתב, נשמע כמו בעיית כבל בין המתאם מאופטי לנחושת של סלקום לנתב.
יכול להיות שהשתמשת בכבל 4 גידים (פעם בזק היו מחלקים כאלו עם נתבי ה-ADSL שלהם). או שהכבל פגום ויש לו גיד מנותק (מה שגורם לו להנהג כמו כבל עם 4 גידים בלבד).
אנחנו, עם אותו הנתב, בפרטנר, ומקבלים את המהירות המלאה.
יכול להיות שהשתמשת בכבל 4 גידים (פעם בזק היו מחלקים כאלו עם נתבי ה-ADSL שלהם). או שהכבל פגום ויש לו גיד מנותק (מה שגורם לו להנהג כמו כבל עם 4 גידים בלבד).
אנחנו, עם אותו הנתב, בפרטנר, ומקבלים את המהירות המלאה.
- l33cher
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1809
- הצטרף: יולי 2009
- מיקום: לה לה לנד
- נתן תודות: 14 פעמים
- קיבל תודות: 61 פעמים
Re: בעיית מהירות עם סיב אופטי
סליחה על חטיפת השרשור אבל זה פשוט מעצבן.
מעצבן ההקטנת ראש מצד הנציג,וגם הגישה הדפוקה של החברה של "וואלה? ציוד פרטי? סע סע הביתה גיסנו,ותמשיך לשלם כל חודש כמובן"
אי אפשר כמה שאלות לבדוק את הציוד של הלקוח? אי אפשר טיפה להתעניין?
אחרי זה לא מבינים איך לחברה מצד אחד יש שירות X אבל מצד שני כמות התלונות מזנקת כמו בוגאטי מ0 ל100.
יחס כזה מגעיל,אני עם בזק ב VDSL עדיין ועם "ציוד פרטי" (ראוטר נטגיר ישן שקניתי לפני 4 שנים) ומעולם אף נציג לא עשה לי "בעיות"
כמובן שאפשר להתנער ולקחתי את זה בחשבון כי בכל זאת זו בחירה,אבל תמיד ניסו לעזור (עד כמה שאפשר),בדרך כלל לא מנפנפים על ההתחלה.
זהו,פרקתי
שבוע מבורך לכולנו ב"ה
מעצבן ההקטנת ראש מצד הנציג,וגם הגישה הדפוקה של החברה של "וואלה? ציוד פרטי? סע סע הביתה גיסנו,ותמשיך לשלם כל חודש כמובן"
אי אפשר כמה שאלות לבדוק את הציוד של הלקוח? אי אפשר טיפה להתעניין?
אחרי זה לא מבינים איך לחברה מצד אחד יש שירות X אבל מצד שני כמות התלונות מזנקת כמו בוגאטי מ0 ל100.
יחס כזה מגעיל,אני עם בזק ב VDSL עדיין ועם "ציוד פרטי" (ראוטר נטגיר ישן שקניתי לפני 4 שנים) ומעולם אף נציג לא עשה לי "בעיות"
כמובן שאפשר להתנער ולקחתי את זה בחשבון כי בכל זאת זו בחירה,אבל תמיד ניסו לעזור (עד כמה שאפשר),בדרך כלל לא מנפנפים על ההתחלה.
זהו,פרקתי
שבוע מבורך לכולנו ב"ה
th1s 1s my d1st0rt3d r34l1ty
Re: בעיית מהירות עם סיב אופטי
זה שחברות האפ"ס עברו מתחום הסלולר לתחום האינטרנט לא שינה את ה-DNA שלהן.14/05/2022 18:12l33cher כתב: ↑ סליחה על חטיפת השרשור אבל זה פשוט מעצבן.
מעצבן ההקטנת ראש מצד הנציג,וגם הגישה הדפוקה של החברה של "וואלה? ציוד פרטי? סע סע הביתה גיסנו,ותמשיך לשלם כל חודש כמובן"
אי אפשר כמה שאלות לבדוק את הציוד של הלקוח? אי אפשר טיפה להתעניין?
אחרי זה לא מבינים איך לחברה מצד אחד יש שירות X אבל מצד שני כמות התלונות מזנקת כמו בוגאטי מ0 ל100.
יחס כזה מגעיל,אני עם בזק ב VDSL עדיין ועם "ציוד פרטי" (ראוטר נטגיר ישן שקניתי לפני 4 שנים) ומעולם אף נציג לא עשה לי "בעיות"
כמובן שאפשר להתנער ולקחתי את זה בחשבון כי בכל זאת זו בחירה,אבל תמיד ניסו לעזור (עד כמה שאפשר),בדרך כלל לא מנפנפים על ההתחלה.
זהו,פרקתי
שבוע מבורך לכולנו ב"ה...
- kingikra
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8040
- הצטרף: דצמבר 2006
- נתן תודות: 335 פעמים
- קיבל תודות: 242 פעמים
Re: בעיית מהירות עם סיב אופטי
רק מוודא. אתה מתכוון שאתה מקבל 94Mbps ולא 94 MB, נכון?14/05/2022 12:11yarino כתב: ↑ היי,
לפני יומיים עברתי מהוט ליס עם אינטרנט סיב אופטי במהירות 1G, סלקום הציעו לי את הראוטר שלהם אך מכיוון שיש ברשותי ראוטר פרטי (Asus RT-AX88U) נשארתי עם שלי.
הבעיה שאני מקבל מהירות של 94MB במקום 1G ובסלקום מסרבים/לא יודעים לתת תמיכה לראוטר שלי.
אשמח לעזרה למי שנתקל בעבר בבעיה דומה....
Re: בעיית מהירות עם סיב אופטי
הנציגים של החברות עובדים לפי פרוטוקול כתוב. הם לא מומחי רשתות. מכישירים אותם לטפל בתקלות של הראוטר של החברה, והם פשוט לא מבינים מספיק כדי לטפל בכל ראוטר. יש גם את העניין שאם הם יעשו לך תקלה בראוטר, הם יצטרכו לסדר, והם לא מכירים.14/05/2022 18:12l33cher כתב: ↑ סליחה על חטיפת השרשור אבל זה פשוט מעצבן.
מעצבן ההקטנת ראש מצד הנציג,וגם הגישה הדפוקה של החברה של "וואלה? ציוד פרטי? סע סע הביתה גיסנו,ותמשיך לשלם כל חודש כמובן"
אי אפשר כמה שאלות לבדוק את הציוד של הלקוח? אי אפשר טיפה להתעניין?
אחרי זה לא מבינים איך לחברה מצד אחד יש שירות X אבל מצד שני כמות התלונות מזנקת כמו בוגאטי מ0 ל100.
יחס כזה מגעיל,אני עם בזק ב VDSL עדיין ועם "ציוד פרטי" (ראוטר נטגיר ישן שקניתי לפני 4 שנים) ומעולם אף נציג לא עשה לי "בעיות"
כמובן שאפשר להתנער ולקחתי את זה בחשבון כי בכל זאת זו בחירה,אבל תמיד ניסו לעזור (עד כמה שאפשר),בדרך כלל לא מנפנפים על ההתחלה.
זהו,פרקתי
שבוע מבורך לכולנו ב"ה...
הטענה שלך, בכל הכבוד, לא מוצדקת. לא מדובר פה על מומחי רשתות. מומחי רשתות לא הולכים לעבוד בחברת ISP בתמיכה טכנית.
זה שהחברה מנהלת רק ראוטרים שלה זה ממש הגיוני.
Re: בעיית מהירות עם סיב אופטי
קודם כל תחבר מחשב קווית לציוד שלהם (ממיר מדיה?) אם המהירות גבוהה הבעיה בציוד שלך, אם עדיין אתה מקבל מהירות נמוכה הבעיה אצלהם.
מזה הם לא יכולים להתחמק.
מזה הם לא יכולים להתחמק.
- yarino (פותח השרשור)
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3355
- הצטרף: פברואר 2007
- נתן תודות: 118 פעמים
- קיבל תודות: 203 פעמים
Re: בעיית מהירות עם סיב אופטי
איזה כבל נכנס אליך הביתה? האם זה סיב אופטי או כבל רשת.
בהתקנות הישנות של IBC זה כבל רשת.
בהתקנות הישנות של IBC זה כבל רשת.