בעיית סנכרון בשוק סיטונאי בבזק

פורום רשתות, IT ומחשוב כללי - רשתות, ראוטרים, מחשבים ניידים, אביזרים וכו'.
loko11 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 475
הצטרף: אוקטובר 2011
נתן תודות: 71 פעמים
קיבל תודות: 26 פעמים

בעיית סנכרון בשוק סיטונאי בבזק

נושא שלא נקרא #1 

זכור לי שבעבר דיברו על כך שיש בעיות סנכרון בשוק הסיטונאי (נחושת) וב"אורך פלא" כאשר עוברים ישירות לבזק בלי שוק סיטונאי הן נפתרות.
היום התנתק לי המודם, ולאחר מכן אבד הסנכרון ולא משנה באיזה מקל קסמים השתמשתי - הסנכרון לא חזר מאז.
האם מעבר לבזק יפתור את התקלה?

Eargasma
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 416
הצטרף: ספטמבר 2016
מיקום: צפון
נתן תודות: 32 פעמים
קיבל תודות: 66 פעמים

Re: בעיית סנכרון בשוק סיטונאי בבזק

נושא שלא נקרא #2 

בדיוק היום עברתי מבזק בינלאומי בשוק סיטונאי לבזק. (יש לי שימוש ב10 מגה העלאה שהם נותנים והמחיר דרכם דומה).
מאחר ויש לי מודם פרטי ביקשתי לבצע משיכה של הקו, לא היו מוכנים וחייבו בהתקנה, בטענה שאין אפשרות למשוך משוק סיטונאי תשתית.
הציעה לקבוע לאותו יום, אמרתי לה תקבעי ונראה מתי יגיע מקסימום אבטל.
להפתעתי חצי שעה אח"כ טלפון ממתקין - אם מתאים אני מגיע, אני פה ברחוב מקביל. לא האמנתי אבל אשכרה הגיע. בזמנו כשהתחברתי לבזב"ל נתנו לי טכנאי רק כמה ימים אחרי...

בקיצור - אכן יש הבדל בין שוק סיטונאי. הוא לא רק העביר אותי פורט בארון אלא חיבר אותי לפורט אחר במרכזיה השכונתית.
לא יודע אם זה בגלל הספק או בגלל התשתית אבל הפינג שאני מקבל עכשיו משמעותית נמוך יותר, גם בארץ. מ11 ירד ל6-7. לחו"ל בכלל, אבל זה כבר ספק. סנכרון נשאר זהה בהורדה , אבל מקבל 11 העלאה. (הפורט במודם הוא 100/10 זה מודם ישן, לך תדע כמה הייתי מקבל עם פורט של ג'יגה...)

סייג - מעולם לא הייתה לי בעית סנכרון או בעיית תשתית כלשהי בשנתיים וקצת שהייתי בבזב"ל. בפרטנר כן.

שלח תגובה

חזור אל “רשתות, אינטרנט ו- Fiber”