היי,
אני מחובר לפרטנר בסיבים (DHCP) ויש לי המון ניתוקים קטנים (1-10 שניות) כמה פעמים בשעה.
אחרי כמה וכמה שיחות עם הנציגים שלהם שכל מה שידעו לעשות זה להגיד לי להוציא את הראוטר מהחשמל ו"אנחנו מקימים לך מחדש את החשבון" וכמה ביקורים של טכנאי שלא הועיל יותר מידי הבנתי שאני צריך להכווין אותם למקור הבעיה.
התחלתי עם לחבר מחשב ישירות לממיר האופטי (בלי ראוטר) ופינג לגוגל פעם בשניה. ראיתי שבאמת כמה פעמים בשעה למשך כמה שניות הפינג לא מגיע.
עשיתי traceroute והתחלתי את משחק הפינגים שוב עם כל אחד מהרכיבים בדרך (כולל הראוטר שלי).
הפינג לראוטר היה תקין, אבל הפינג לHOP הבא כבר התחיל ליפול באותה תדירות כמו הבעיה המקורית שלי.
איך אני יכול לדעת לאן הip הזה שייך? (176.230.251.242)
176-230-251-242.orange.net.il
התקשורת מתה איפשהו בין הקיר בדירה לכתובת הזאת.
תודה
המון "ניתוקים" בסיבים של פרטנר
Re: המון "ניתוקים" בסיבים של פרטנר
תודה, ניסיתי, זה לא זה (יש בדיוק כבר רשת אחד מהממיר האופטי למחשב שאיתו הרצתי את הבדיקות וניסיתי כבלים שונים).
- forum_admin
-
- חבר פעיל
- הודעות: 79
- הצטרף: אוגוסט 2020
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 9 פעמים
Re: המון "ניתוקים" בסיבים של פרטנר
האם אתה חווה פקט לוס בכלליות? לכל כתובת שאתה מנסה? הפינג לhop2 לא אומר הרבה הציוד יכול להיות מבצע תעדוף
זה יכול להיות הרבה דברים לרוב זה מסתכם בגיביק לא תקין אצלך או ממיר מדיה לא תקין
זה יכול להיות גם גיביק לא תקין בסוויץ חצר לקוח , או שאפילו סוויץ לא תקין
נתחיל מהדברים האלו, אם המוקד הטכני לא יכול לבדוק אותם + הטכנאי לא יכול, ממליץ לך להתנתק ולהתרחק
אם אתה מוכן להתקשר שוב אז בפעם הבאה שאתה מתקשר תבקש שיחת אחראי או לחלופין תבקש שהנציג יבצע אסקלציה לרמה 2 (או בכיר לא יודע איך זה נקרא במוקד לקוחות פרטיים)
זה יכול להיות הרבה דברים לרוב זה מסתכם בגיביק לא תקין אצלך או ממיר מדיה לא תקין
זה יכול להיות גם גיביק לא תקין בסוויץ חצר לקוח , או שאפילו סוויץ לא תקין
נתחיל מהדברים האלו, אם המוקד הטכני לא יכול לבדוק אותם + הטכנאי לא יכול, ממליץ לך להתנתק ולהתרחק
אם אתה מוכן להתקשר שוב אז בפעם הבאה שאתה מתקשר תבקש שיחת אחראי או לחלופין תבקש שהנציג יבצע אסקלציה לרמה 2 (או בכיר לא יודע איך זה נקרא במוקד לקוחות פרטיים)
Re: המון "ניתוקים" בסיבים של פרטנר
תודה, היה טכנאי כמה פעמים. החליף מתאם אופטי ואת המודול שמכניסים אליו. כלום לא עזר.
יותר מידי שיחות עם התמיכה שלהם שרק הציעו להזמין שוב טכנאי.
עברתי לבזק, קצת יותר יקר אבל איכות חיבור טובה משמעותית.
יותר מידי שיחות עם התמיכה שלהם שרק הציעו להזמין שוב טכנאי.
עברתי לבזק, קצת יותר יקר אבל איכות חיבור טובה משמעותית.
- dmoses
-
- חבר במועדון HT
- הודעות: 202
- הצטרף: אוקטובר 2005
- מיקום: מרכז הארץ
- נתן תודות: 3 פעמים
- קיבל תודות: 11 פעמים
Re: המון "ניתוקים" בסיבים של פרטנר
נסה להחליף כתובות DNS בנתב, לכתובות 8.8.8.8 ו 8.8.4.4.
לפני כשנה עשיתי את זה אצל החבר, ועד עובד תקין.
לפני כשנה עשיתי את זה אצל החבר, ועד עובד תקין.
- dor4x
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 177
- הצטרף: פברואר 2015
- שם מלא: דור
- מיקום: פתח תקווה
- נתן תודות: 11 פעמים
- קיבל תודות: 12 פעמים
Re: המון "ניתוקים" בסיבים של פרטנר
סובל מאותה בעיה.
הבעיה (אצלי לפחות) היא בחיבור DHCP בשעות העומס אחה"צ והערב.
בלילה מאוחר ובשעות הבוקר אין ניתוקים.
בחיבור PPOE אין ניתוקים בכלל.
אני מדבר איתם כל הזמן. אמרו שיבדקו..
הבעיה (אצלי לפחות) היא בחיבור DHCP בשעות העומס אחה"צ והערב.
בלילה מאוחר ובשעות הבוקר אין ניתוקים.
בחיבור PPOE אין ניתוקים בכלל.
אני מדבר איתם כל הזמן. אמרו שיבדקו..
- forum_admin
-
- חבר פעיל
- הודעות: 79
- הצטרף: אוגוסט 2020
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 9 פעמים
Re: המון "ניתוקים" בסיבים של פרטנר
זה כי הנתב עם המון עומס יכול להיות המון שורות ניתוב המון הגדרות ועוד הרבה דברים...12/05/2022 12:25dor4x כתב: ↑ סובל מאותה בעיה.
הבעיה (אצלי לפחות) היא בחיבור DHCP בשעות העומס אחה"צ והערב.
בלילה מאוחר ובשעות הבוקר אין ניתוקים.
בחיבור PPOE אין ניתוקים בכלל.
אני מדבר איתם כל הזמן. אמרו שיבדקו.....
הקטע הוא שכנראה לא יודעים לטפל בזה ועד שזה יגיע לגורמים המתאימים כנראה יקח שנה שנתיים שלוש עד שזה ייפתר....
אני באופן אישי אשלם את האקסטרה כסף, אתחבר לבזק בשביל לקבל חיבור טוב ומוצר שעובד טוב.
(זה כי אני יודע שהOLT בימים האלו עובר שדרוג לחיבור ישירות לטבעת.. כנראה בשביל כניסה של קצבים של 10G ומי יודע אולי בעתיד יותר)
+בזק השקיעה במכונות חדשות לטובת ספק האינטרנט שלה, כנראה הכי מתקדמות בארץ..
- dor4x
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 177
- הצטרף: פברואר 2015
- שם מלא: דור
- מיקום: פתח תקווה
- נתן תודות: 11 פעמים
- קיבל תודות: 12 פעמים
Re: המון "ניתוקים" בסיבים של פרטנר
4 נתבים (2 מהם חדשים מהשנה האחרונה) נתב שלישי חדש לגמרי שקניתי בהמלצת הקבוצה את ה HUAWEI AX3 QUAD
כולם נופילם בחיבור DHCP עם ניתוקים קצרים, אבל רק בשעות אחה"צ והערב. אחרי 1 בלילה עד הצהרים אין ניתוקים
כל ארבעת הנתבים עם 0 ניתוקים ונפילות בחיבור PPOE.
אני לא חושב שהבעיה היא בנתב(ים) שלי.
כרגע אמרו לי שהנושא בבדיקה. מקוהה שיחזרו עם תשובה בהקדם
כולם נופילם בחיבור DHCP עם ניתוקים קצרים, אבל רק בשעות אחה"צ והערב. אחרי 1 בלילה עד הצהרים אין ניתוקים
כל ארבעת הנתבים עם 0 ניתוקים ונפילות בחיבור PPOE.
אני לא חושב שהבעיה היא בנתב(ים) שלי.
כרגע אמרו לי שהנושא בבדיקה. מקוהה שיחזרו עם תשובה בהקדם
Re: המון "ניתוקים" בסיבים של פרטנר
תבדוק עם winMtr זה מעיין traceroute מתמשך
https://sourceforge.net/projects/winmtr/
https://sourceforge.net/projects/winmtr/
- dor4x
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 177
- הצטרף: פברואר 2015
- שם מלא: דור
- מיקום: פתח תקווה
- נתן תודות: 11 פעמים
- קיבל תודות: 12 פעמים
Re: המון "ניתוקים" בסיבים של פרטנר
משתמש ב NetUptimeMonitor וכבר ביניתי לוגים מאוד מדויקים של זמן ושעות הניתוקים.
הניתוקים ב DHCP בעיקר בשעות אחה"צ/ערב/לילה.
בין 1 בלילה לשעות הבוקר אין ניתוקים ב DHCP
אין בכלל ניתוקים ב PPOE כל שעות היום.
הניתוקים ב DHCP בעיקר בשעות אחה"צ/ערב/לילה.
בין 1 בלילה לשעות הבוקר אין ניתוקים ב DHCP
אין בכלל ניתוקים ב PPOE כל שעות היום.
נערך לאחרונה על ידי dor4x ב 17/05/2022 20:11, נערך פעם 1 בסך הכל.
- EugeneKogan
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 22
- הצטרף: מאי 2022
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 4 פעמים