שלום
הגיעה אליי שמועה שדברים כאלה קורים במכוון, ואז זה קרה אצלנו..
היה לנו אינטרנט בשוק הסיטונאי(ADSL, כי אין כאן סיבים עדיין) דרך בזק בינלאומי במשך כמה שנים.
לאחר עליית מחירים קלה וחוסר שביעות רצון, החלטנו להתחבר לפרטנר בשוק הסיטונאי (להתנייד).
בתחילת השבוע התקשרנו לפרטנר על מנת להתחבר אליהם, בשיחה הנציגה ביצעה אימות פרטים של המנוי בבזק בינלאומי לשם הניוד, והכל נראה בסדר.
יותר מאוחר קיבלנו את השם משתמש והסיסמא של פרטנר, הגדרתי ובדקתי שאני אכן גולש דרך פרטנר.
לאחר כמה ימים הגיע הטלפון מבזק בינלאומי (כנראה ראו שמתבצע ניוד) עם הצעה של לקוח חדש (אם אתם רוצים לשמר לקוחות לפחות במקום להעלות מחיר לאחר שנה, תורידו אותו), כמובן סירבנו וביקשנו לבטל את מנוי האינטרנט.
למחרת, לא היה אינטרנט, המודם לא הסתנכרן..
פרטנר לא יכלו לפתור את העניין ושלחו טכנאי, הטכנאי קבע שבזק ביצעה ניתוק מלא (כנראה פיזי) של הקו (!?) ועליו להזמין טכנאי של בזק שיחבר את הקו.
בנתיים אנחנו כמה ימים טובים ללא אינטרנט.
עכשיו מחכים לטכנאי בזק..
מישהו מכיר מקרה דומה ? מה לעזאזל קרה כאן?
בזק בינלאומי ניתקו לנו את הקו
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 70590
- הצטרף: נובמבר 2004
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 512 פעמים
- קיבל תודות: 3946 פעמים
- sys_admin
- חבר ותיק
- הודעות: 2755
- הצטרף: ינואר 2014
- מיקום: גליל מערבי
- נתן תודות: 8 פעמים
- קיבל תודות: 522 פעמים
Re: בזק בינלאומי ניתקו לנו את הקו
כרגע אתם כבר לא לקוחות לא של בזק ולא של בזק בינלאומי. כך שאין לכם מה לבוא עליהם בטענות והם לא חייבים לכם מאומה. כל ההתנהלות שלכם צריכה להיות עכשיו רק מול פרטנר והם כבר צריכים לדאוג לכל תיאומים מול בזק. גם לא צריך לעניין אתכם, אם הם לא יודעים לעבוד מול בזק או לא יודעים לדאוג לכך שבזק כן מחברים ומגדירים את הקו המדובר או לא את זה שפרטנר רוצים לחסוך ולא שולחים את הטכנאי שלהם בכדי שהוא יבדוק את תקינות החיבור ומנסים לגלגל את זה על הלקוח או על בזק....
כרגע בסך הכל פרטנר מלמדים אתכם מה זה שירות שאין לו מי שיודע לספק אותו ולמה שירות תקין עולה יותר משירות שלא מתפקד.
Re: בזק בינלאומי ניתקו לנו את הקו
אני מניח שאחרי 5 שנים פרטנר למדו מהתקלות של השוק הסיטונאי,
בנתיים ממתינים לתגובת בזק בינלאומי לפשר העניין לפני הגשת תלונה למשרד התקשורת.
בנתיים ממתינים לתגובת בזק בינלאומי לפשר העניין לפני הגשת תלונה למשרד התקשורת.
- sys_admin
- חבר ותיק
- הודעות: 2755
- הצטרף: ינואר 2014
- מיקום: גליל מערבי
- נתן תודות: 8 פעמים
- קיבל תודות: 522 פעמים
Re: בזק בינלאומי ניתקו לנו את הקו
התגובה היחידה של בזק בינלאומי לפשר העניין יכולה להיות רק, שאתם כבר לא לקוחות שלהם, הם כבר לא יכולים לעזור לאלה שלא לקוחות שלהם ולא חייבים לכם כלום. כך שאפשר להגיש תלונה גם למשרד התקשורת ואפילו למשרד החקלאות וזה לא ממש יעניין אותם....
ופרטנר למדו מהתקלות של השוק הסיטונאי אחרי 5 שנים שהם במקרה של תקלה יכולים לשלוח את הלקוח לרצף את הים, רק בכדי שלא להשקיע בעבודה מול בזק.
Re: בזק בינלאומי ניתקו לנו את הקו
אתה נשמע דיי פגוע מהסיפור, ואיך שאתה מגן על בזק בינלאומי ומצד שני תוקף את פרטנר.. אני מתחיל לתהות איזה עניין יש לך בבזק/ בינלאומי.
- sys_admin
- חבר ותיק
- הודעות: 2755
- הצטרף: ינואר 2014
- מיקום: גליל מערבי
- נתן תודות: 8 פעמים
- קיבל תודות: 522 פעמים
Re: בזק בינלאומי ניתקו לנו את הקו
לא רק שאני לא פגוע מהסיפור, אלה שהסיפור זה לא ממש מרגש אותי במיוחד או מחדש לי משהו, כי אני גם לא לקוח לא של פרטנר ולא של בזק וגם אצלי האינטרנט עובד ללא שום בעיה ובמהירות "טיפה" שונה ממה שכל החברות אלה מציעות ללקוח ביתי....
בסך הכל אני מנסה להסביר לך על מה מדובר ואת הנקודה שכל מה שאתה מתאר זה לא חדש כלל, בגלל שהסיפור זה נטחן כאן אינספור פעמים עד דק במשך שנים, מאז שהמושג זה של שוק סיטונאי קיים.
ואפילו כבר היו כאן כל מני הצעות משונות של איך לפתור בעיות כאלה. למשל היו במשך שנים אפילו הצעות כמו להתחבר מחדש לבזק ולגרום בזה לבזק לנסות לתקן את הקו ואחרי שהם יתקנו אותו לעבור בחזרה לשוק סיטונאי.

מיותר לציין עד כמה הצעה כזו תסבך את הלקוח מבחינות רבות.
אני בסך הכל מנסה להסביר לך לאיזה כיוון יהיה מיותר לבזבז את האנרגיות, כמו למשל, אם נהנים אפשר כמובן גם לפנות למשרד התקשורת ולהתכתב אתם ארוכות במשך חודשים ואחרי זה גם להתלונן כאן שהם עונים תשובות של מענה קולי אוטומטי בסגנון של: עד כמה שהם שמחים שאתה פנית עליהם והם יותר מתמיד עם הפנים לציבור וגם בעתיד ימשיכו לתת את השירות הטוב ביותר ולשאוף למצוינות ולחדשנות.
עלית עלי... יש לי בתיק השקעות שלי מניות גם של בזק וגם של בזק בינלאומי ואני לא רוצה שאתה תתקשר עליהם, מכיוון שזה יגרום לירידת ערך של מניות אלה ולמפולת של כל קבוצת חברות אלה....
וגם בהקשר של פרטנר הצלחת לגלות את המניע הנסתר שלי. מכיוון שאני ניסיתי להציע לך להתקשר לפרטנר ולדרוש מהם לפתור לך את תקלה תכנית, ( הרי אתה לקוח שלהם ומשלם להם על השירות ), דבר זה יגרום לירידת ערך של החברה ואני יוכל בזול לרכוש את המניות שלה.

Re: בזק בינלאומי ניתקו לנו את הקו
אם היה לך חבילת בנדל (ספק +תשתית) אז זה מה שקרה וזה בסדר , ואם יש לך בנדל מפרטנר אז הם צריכים לדאוג מעכשיו לתשתית שלך.
כעקרון לא הייתי ממליץ על בנדלים , אם רוצים לעבור מספק אינטרנט אחד לשני יש לבקש תחילה להתנתק מבנדל, מנסיון זה תהליך ארוך ומייגע....
כעקרון לא הייתי ממליץ על בנדלים , אם רוצים לעבור מספק אינטרנט אחד לשני יש לבקש תחילה להתנתק מבנדל, מנסיון זה תהליך ארוך ומייגע....
Re: בזק בינלאומי ניתקו לנו את הקו
זה לא היה באנדל, זה היה מעבר מסיטונאי לסיטונאי. (רשמתי למעלה)....
Re: בזק בינלאומי ניתקו לנו את הקו
תגובת בזק בינלאומי:
"כמו שציינתי בתחילת ההתכתבות "מו כן,הניתוק הינו מידי לכן,במעמד הניתוק, במידה ולא ניידת את התשתית לחברה אחרת היא תתבטל."
ע"פ מערכותינו בתאריך 03.01 התשתית נוידה לחברה אחרת ולא הייתה מנוידת אלינו.
יש לפנות לחברה אליה פניתם לניוד התשתית על מנת לבדוק מדוע אינכם מצליחים לגלוש."
"כמו שציינתי בתחילת ההתכתבות "מו כן,הניתוק הינו מידי לכן,במעמד הניתוק, במידה ולא ניידת את התשתית לחברה אחרת היא תתבטל."
ע"פ מערכותינו בתאריך 03.01 התשתית נוידה לחברה אחרת ולא הייתה מנוידת אלינו.
יש לפנות לחברה אליה פניתם לניוד התשתית על מנת לבדוק מדוע אינכם מצליחים לגלוש."
Re: בזק בינלאומי ניתקו לנו את הקו
היה טכנאי של בזק, אישר שבוצע ניתוק פיזי של הקו, חיבר מחדש ועכשיו יש אינטרנט.
*תלונה נשלחה למשרד התקשורת
*תלונה נשלחה למשרד התקשורת