בזק בינלאומי ניתקו לנו את הקו

פורום רשתות, IT ומחשוב כללי - רשתות, ראוטרים, מחשבים ניידים, אביזרים וכו'.
WTFisTHAT
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 346
הצטרף: ספטמבר 2006
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 10 פעמים

בזק בינלאומי ניתקו לנו את הקו

הודעה שלא נקראה #1 

שלום

הגיעה אליי שמועה שדברים כאלה קורים במכוון, ואז זה קרה אצלנו..

היה לנו אינטרנט בשוק הסיטונאי(ADSL, כי אין כאן סיבים עדיין) דרך בזק בינלאומי במשך כמה שנים.
לאחר עליית מחירים קלה וחוסר שביעות רצון, החלטנו להתחבר לפרטנר בשוק הסיטונאי (להתנייד).

בתחילת השבוע התקשרנו לפרטנר על מנת להתחבר אליהם, בשיחה הנציגה ביצעה אימות פרטים של המנוי בבזק בינלאומי לשם הניוד, והכל נראה בסדר.
יותר מאוחר קיבלנו את השם משתמש והסיסמא של פרטנר, הגדרתי ובדקתי שאני אכן גולש דרך פרטנר.
לאחר כמה ימים הגיע הטלפון מבזק בינלאומי (כנראה ראו שמתבצע ניוד) עם הצעה של לקוח חדש (אם אתם רוצים לשמר לקוחות לפחות במקום להעלות מחיר לאחר שנה, תורידו אותו), כמובן סירבנו וביקשנו לבטל את מנוי האינטרנט.
למחרת, לא היה אינטרנט, המודם לא הסתנכרן..
פרטנר לא יכלו לפתור את העניין ושלחו טכנאי, הטכנאי קבע שבזק ביצעה ניתוק מלא (כנראה פיזי) של הקו (!?) ועליו להזמין טכנאי של בזק שיחבר את הקו.
בנתיים אנחנו כמה ימים טובים ללא אינטרנט.

עכשיו מחכים לטכנאי בזק..

מישהו מכיר מקרה דומה ? מה לעזאזל קרה כאן?
נערך לאחרונה על ידי WTFisTHAT ב 10/01/2021 12:51, נערך פעם 1 בסך הכל.

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 70590
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 512 פעמים
קיבל תודות: 3946 פעמים

Re: בזק בינלאומי ניתקו לנו את הקו

הודעה שלא נקראה #2 

אוי ואבוי, נשמע לי כמו עילה לתביעה

sys_admin
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2755
הצטרף: ינואר 2014
מיקום: גליל מערבי
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 522 פעמים

Re: בזק בינלאומי ניתקו לנו את הקו

הודעה שלא נקראה #3 

08/01/2021 18:01  
WTFisTHAT כתב:
שלום

הגיעה אליי שמועה שדברים כאלה קורים במכוון, ואז זה קרה אצלנו..

היה לנו אינטרנט בשוק הסיטונאי(ADSL, כי אין כאן סיבים עדיין) דרך בזק בינלאומי במשך כמה שנים.
לאחר עליית מחירים קלה וחוסר שביעות רצון, החלתנו להתחבר לפרטנר בשוק הסיטונאי (להתנייד).

בתחילת השבוע התקשרנו לפרטנר על מנת להתחבר אליהם, בשיחה הנציגה ביצעה אימות פרטים של המנוי בבזק בינלאומי לשם הניוד, והכל נראה בסדר.
יותר מאוחר קיבלנו את השם משתמש והסיסמא של פרטנר, הגדרתי ובדקתי שאני אכן גולש דרך פרטנר.
לאחר כמה ימים הגיע הטלפון מבזק בינלאומי (כנראה ראו שמתבצע ניוד) עם הצעה של לקוח חדש (אם אתם רוצים לשמר לקוחות לפחות במקום להעלות מחיר לאחר שנה, תורידו אותו), כמובן סירבנו וביקשנו לבטל את מנוי האינטרנט.
למחרת, לא היה אינטרנט, המודם לא הסתנכרן..
פרטנר לא יכלו לפתור את העניין ושלחו טכנאי, הטכנאי קבע שבזק ביצעה ניתוק מלא (כנראה פיזי) של הקו (!?) ועליו להזמין טכנאי של בזק שיחבר את הקו.
בנתיים אנחנו כמה ימים טובים ללא אינטרנט.

עכשיו מחכים לטכנאי בזק..

מישהו מכיר מקרה דומה ? מה לעזאזל קרה כאן?
...
כרגע אתם כבר לא לקוחות לא של בזק ולא של בזק בינלאומי. כך שאין לכם מה לבוא עליהם בטענות והם לא חייבים לכם מאומה. כל ההתנהלות שלכם צריכה להיות עכשיו רק מול פרטנר והם כבר צריכים לדאוג לכל תיאומים מול בזק. גם לא צריך לעניין אתכם, אם הם לא יודעים לעבוד מול בזק או לא יודעים לדאוג לכך שבזק כן מחברים ומגדירים את הקו המדובר או לא את זה שפרטנר רוצים לחסוך ולא שולחים את הטכנאי שלהם בכדי שהוא יבדוק את תקינות החיבור ומנסים לגלגל את זה על הלקוח או על בזק.

כרגע בסך הכל פרטנר מלמדים אתכם מה זה שירות שאין לו מי שיודע לספק אותו ולמה שירות תקין עולה יותר משירות שלא מתפקד.

WTFisTHAT
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 346
הצטרף: ספטמבר 2006
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 10 פעמים

Re: בזק בינלאומי ניתקו לנו את הקו

הודעה שלא נקראה #4 

אני מניח שאחרי 5 שנים פרטנר למדו מהתקלות של השוק הסיטונאי,

בנתיים ממתינים לתגובת בזק בינלאומי לפשר העניין לפני הגשת תלונה למשרד התקשורת.

sys_admin
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2755
הצטרף: ינואר 2014
מיקום: גליל מערבי
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 522 פעמים

Re: בזק בינלאומי ניתקו לנו את הקו

הודעה שלא נקראה #5 

08/01/2021 19:32  
WTFisTHAT כתב:
אני מניח שאחרי 5 שנים פרטנר למדו מהתקלות של השוק הסיטונאי,

בנתיים ממתינים לתגובת בזק בינלאומי לפשר העניין לפני הגשת תלונה למשרד התקשורת.
...
התגובה היחידה של בזק בינלאומי לפשר העניין יכולה להיות רק, שאתם כבר לא לקוחות שלהם, הם כבר לא יכולים לעזור לאלה שלא לקוחות שלהם ולא חייבים לכם כלום. כך שאפשר להגיש תלונה גם למשרד התקשורת ואפילו למשרד החקלאות וזה לא ממש יעניין אותם.
ופרטנר למדו מהתקלות של השוק הסיטונאי אחרי 5 שנים שהם במקרה של תקלה יכולים לשלוח את הלקוח לרצף את הים, רק בכדי שלא להשקיע בעבודה מול בזק.

WTFisTHAT
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 346
הצטרף: ספטמבר 2006
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 10 פעמים

Re: בזק בינלאומי ניתקו לנו את הקו

הודעה שלא נקראה #6 

אתה נשמע דיי פגוע מהסיפור, ואיך שאתה מגן על בזק בינלאומי ומצד שני תוקף את פרטנר.. אני מתחיל לתהות איזה עניין יש לך בבזק/ בינלאומי.

sys_admin
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2755
הצטרף: ינואר 2014
מיקום: גליל מערבי
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 522 פעמים

Re: בזק בינלאומי ניתקו לנו את הקו

הודעה שלא נקראה #7 

08/01/2021 20:58  
WTFisTHAT כתב:
אתה נשמע דיי פגוע מהסיפור,
...
לא רק שאני לא פגוע מהסיפור, אלה שהסיפור זה לא ממש מרגש אותי במיוחד או מחדש לי משהו, כי אני גם לא לקוח לא של פרטנר ולא של בזק וגם אצלי האינטרנט עובד ללא שום בעיה ובמהירות "טיפה" שונה ממה שכל החברות אלה מציעות ללקוח ביתי.
בסך הכל אני מנסה להסביר לך על מה מדובר ואת הנקודה שכל מה שאתה מתאר זה לא חדש כלל, בגלל שהסיפור זה נטחן כאן אינספור פעמים עד דק במשך שנים, מאז שהמושג זה של שוק סיטונאי קיים.
ואפילו כבר היו כאן כל מני הצעות משונות של איך לפתור בעיות כאלה. למשל היו במשך שנים אפילו הצעות כמו להתחבר מחדש לבזק ולגרום בזה לבזק לנסות לתקן את הקו ואחרי שהם יתקנו אותו לעבור בחזרה לשוק סיטונאי. :lol:
מיותר לציין עד כמה הצעה כזו תסבך את הלקוח מבחינות רבות.

אני בסך הכל מנסה להסביר לך לאיזה כיוון יהיה מיותר לבזבז את האנרגיות, כמו למשל, אם נהנים אפשר כמובן גם לפנות למשרד התקשורת ולהתכתב אתם ארוכות במשך חודשים ואחרי זה גם להתלונן כאן שהם עונים תשובות של מענה קולי אוטומטי בסגנון של: עד כמה שהם שמחים שאתה פנית עליהם והם יותר מתמיד עם הפנים לציבור וגם בעתיד ימשיכו לתת את השירות הטוב ביותר ולשאוף למצוינות ולחדשנות.
08/01/2021 20:58  
WTFisTHAT כתב:
ואיך שאתה מגן על בזק בינלאומי ומצד שני תוקף את פרטנר.. אני מתחיל לתהות איזה עניין יש לך בבזק\בזב"ל.
...
עלית עלי... יש לי בתיק השקעות שלי מניות גם של בזק וגם של בזק בינלאומי ואני לא רוצה שאתה תתקשר עליהם, מכיוון שזה יגרום לירידת ערך של מניות אלה ולמפולת של כל קבוצת חברות אלה.
וגם בהקשר של פרטנר הצלחת לגלות את המניע הנסתר שלי. מכיוון שאני ניסיתי להציע לך להתקשר לפרטנר ולדרוש מהם לפתור לך את תקלה תכנית, ( הרי אתה לקוח שלהם ומשלם להם על השירות ), דבר זה יגרום לירידת ערך של החברה ואני יוכל בזול לרכוש את המניות שלה. :lol:

arix
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 76
הצטרף: אוגוסט 2020
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 12 פעמים

Re: בזק בינלאומי ניתקו לנו את הקו

הודעה שלא נקראה #8 

אם היה לך חבילת בנדל (ספק +תשתית) אז זה מה שקרה וזה בסדר , ואם יש לך בנדל מפרטנר אז הם צריכים לדאוג מעכשיו לתשתית שלך.
כעקרון לא הייתי ממליץ על בנדלים , אם רוצים לעבור מספק אינטרנט אחד לשני יש לבקש תחילה להתנתק מבנדל, מנסיון זה תהליך ארוך ומייגע....

WTFisTHAT
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 346
הצטרף: ספטמבר 2006
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 10 פעמים

Re: בזק בינלאומי ניתקו לנו את הקו

הודעה שלא נקראה #9 

09/01/2021 11:43  
arix כתב:
אם היה לך חבילת בנדל (ספק +תשתית) אז זה מה שקרה וזה בסדר , ואם יש לך בנדל מפרטנר אז הם צריכים לדאוג מעכשיו לתשתית שלך.
כעקרון לא הייתי ממליץ על בנדלים , אם רוצים לעבור מספק אינטרנט אחד לשני יש לבקש תחילה להתנתק מבנדל, מנסיון זה תהליך ארוך ומייגע....
...
זה לא היה באנדל, זה היה מעבר מסיטונאי לסיטונאי. (רשמתי למעלה).

WTFisTHAT
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 346
הצטרף: ספטמבר 2006
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 10 פעמים

Re: בזק בינלאומי ניתקו לנו את הקו

הודעה שלא נקראה #10 

תגובת בזק בינלאומי:

"כמו שציינתי בתחילת ההתכתבות "מו כן,הניתוק הינו מידי לכן,במעמד הניתוק, במידה ולא ניידת את התשתית לחברה אחרת היא תתבטל."

ע"פ מערכותינו בתאריך 03.01 התשתית נוידה לחברה אחרת ולא הייתה מנוידת אלינו.
יש לפנות לחברה אליה פניתם לניוד התשתית על מנת לבדוק מדוע אינכם מצליחים לגלוש."

WTFisTHAT
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 346
הצטרף: ספטמבר 2006
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 10 פעמים

Re: בזק בינלאומי ניתקו לנו את הקו

הודעה שלא נקראה #11 

היה טכנאי של בזק, אישר שבוצע ניתוק פיזי של הקו, חיבר מחדש ועכשיו יש אינטרנט.

*תלונה נשלחה למשרד התקשורת

שלח תגובה

חזור אל “רשתות, IT ומחשוב”