אני מסכים עם רוב דבריך, רק צריך להיזהר עם עיניין המסה.
לא ברור לי אם טבלאות הבטיחות משקללות את עיניין המסה, כי לא מדובר בהשפעה מוחלטת על הבטיחות, אלא רק ביחס למסה של המכונית שאיתה מתנגשים.
אתה כותב שזה ה"שיקול האחרון" ולא ברור לי למה. גם לא ברור לי אחרת. כן נראה לי שמתעלמים מהנושא בטבלאות הללו.
מתכננים קניית רכב מיני משפחתי? כדאי שתקראו את זה
- ילדיעפים
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 9318
- הצטרף: אוגוסט 2005
- מיקום: צפת-אין רמזורים-יש אוויר
- נתן תודות: 14 פעמים
- קיבל תודות: 52 פעמים
ראיתי פעם תאונה בטבריה ממש סמוך לעיני,מרקח של מטר וחצי ממני-שתי סוסיתא שתיהן במהירות 10 קמ'ש
רק התחילו הנסיעה-התוצאה-המכוניות התפרקו לגמרי,אבל לגמרי,התפרקו לחלקים שלמים ללא קמטים-כלומר אפשר היה
להרכיב אותן מחדש כמו לגו-זאת אומרת זה נראה כאילורוב חלקי המכוניות היו מחוברים בדבק או במהדק סיכות או שרוכים
להמשיך?,,,הנהגים שני זכרים פשוט נעמדו כי לא היה צריך לצאת או להיחלץ כי הדלתות נפלו הצידה כמו כן הגלגלים,המנועים התיישבו על הרצפה
כמו המושביםורק הגג נשאר על הראש והם התחילו לצעוק אחד על השני בחום של טבריה-כנראה הדבק נמס והיה צריך רק מכה קלילה להתפרקות הטוטאלית
אגב היה לסוסיתא היה מנוע פורד שהיה מגיע ל90 קמש בקלי קלות-במישור,נסיעה לצפת היתה בגדר מסע אל הבלתי נודע
רק התחילו הנסיעה-התוצאה-המכוניות התפרקו לגמרי,אבל לגמרי,התפרקו לחלקים שלמים ללא קמטים-כלומר אפשר היה
להרכיב אותן מחדש כמו לגו-זאת אומרת זה נראה כאילורוב חלקי המכוניות היו מחוברים בדבק או במהדק סיכות או שרוכים
להמשיך?,,,הנהגים שני זכרים פשוט נעמדו כי לא היה צריך לצאת או להיחלץ כי הדלתות נפלו הצידה כמו כן הגלגלים,המנועים התיישבו על הרצפה
כמו המושביםורק הגג נשאר על הראש והם התחילו לצעוק אחד על השני בחום של טבריה-כנראה הדבק נמס והיה צריך רק מכה קלילה להתפרקות הטוטאלית
אגב היה לסוסיתא היה מנוע פורד שהיה מגיע ל90 קמש בקלי קלות-במישור,נסיעה לצפת היתה בגדר מסע אל הבלתי נודע
אמן מייסר
- Lior_M
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 7869
- הצטרף: מרץ 2006
- מיקום: נס-ציונה
- נתן תודות: 404 פעמים
- קיבל תודות: 390 פעמים
לדוגמא,Huber כתב:
כשאתה אתה אומר "בשיוויון שאר התנאים" - אפא נכנס פה השיקול הכספי?
...
לרכוש ב 100 אלף שקלים יונדאי גטס חדשה או מאזדה 2 חדשה או לחילופין באותם 100 אלף שקלים לקנות פורד מונדאו מודל 2007-2006 או אודי A4 שנת 2005-2006.
בשתי החלופות מדובר במכוניות מודרניות ( כאלה שתוכננו להגם על הנוסע בעזרת אזורים סופגי אנרגיה, כריות אוויר וכל מיני שאר מיני קשקושים אלקטרוניים שנניח שאני לא מבין בהם כלום. )
אין לי ספק, וגם לך אני מניח, איזה רכב ישרוד תאונה חזיתית טוב יותר. ולכן, כל הכתבה הזו ( אני מחזיר אותך לתחילת השרשור ) היא סערה בכוס תה. מי שחשב שימצא בטיחות ברכב קטן טועה, מטעה או מוטעה. וזה בכלל לא משנה אם יתקינו שם את המחשב הכי חזק של נאסא, אחד כזה שמהמם את הנהג בשוק חשמלי של מליון וואט ברגע שהוא חש באיזו סכנה לתאונה, משתלט על הרכב ומטיס אותו לגובה של 49 קילומטר מחוץ לאטמוספירה.
ליאור
בעבר טכנאי סאונד באולפני טריטון כיום עוסק בתחום ההי-טק.
הקולנוע שלי
הקולנוע שלי