השרשור הרשמי של ג׳ילי גיאומטרי
ג׳ילי גאומטרי - השרשור הרשמי
- oferlaor (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
ג׳ילי גאומטרי - השרשור הרשמי
נא להרשם/להכנס לחשבון בפורום על מנת לצפות בקבצים או בתמונות המצורפים לשרשור
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: גילי גאומטרי - השרשור הרשמי
עשיתי נסיעת מבחן על ג'ילי בתחילת השנה, בסך הכל רכב נחמד למחיר.
פחות התלהבתי מזה שאין לו בקרת אחיזה נורמלית והוא מפרפר בלחיצה חזקה על הדוושה.
אבל יש לו HUD נחמד וגם מסך מבוסס אנדרויד בו אפשר לכוון את כל ההגדרות של הרכב.
גם הנסיעה בסך הכל דיי נעימה.
דוושת הבלם היתה רגישה מדי לטעמי, אבל לא לחבר לעבודה שנסע איתי וגם נהג ברכב. כנראה עניין של הרגל.
אני לא מצאתי את ההגדרה שמונעת מהרכב לגלוש בזמן עצירה (הכוונה שצריך להחזיק את הבלם בזמן עצירה כמו ברכב עם גיר אוטומטי), יכול להיות שיש כזו ופשוט לא מצאתי, אבל אחרי נהיגה בטסלה לחזור ולהשתמש כל הזמן בדוושת הבלם נראה לי פסה.
נשארות כמה שאלות פתוחות בנוגע למבחני בטיחות, עלות הטיפולים (עד כמה שזכור לי היבואן מחייב בטיפול שנתי)
אבל חוץ מזה זה אחלה רכב למחיר.
פחות התלהבתי מזה שאין לו בקרת אחיזה נורמלית והוא מפרפר בלחיצה חזקה על הדוושה.
אבל יש לו HUD נחמד וגם מסך מבוסס אנדרויד בו אפשר לכוון את כל ההגדרות של הרכב.
גם הנסיעה בסך הכל דיי נעימה.
דוושת הבלם היתה רגישה מדי לטעמי, אבל לא לחבר לעבודה שנסע איתי וגם נהג ברכב. כנראה עניין של הרגל.
אני לא מצאתי את ההגדרה שמונעת מהרכב לגלוש בזמן עצירה (הכוונה שצריך להחזיק את הבלם בזמן עצירה כמו ברכב עם גיר אוטומטי), יכול להיות שיש כזו ופשוט לא מצאתי, אבל אחרי נהיגה בטסלה לחזור ולהשתמש כל הזמן בדוושת הבלם נראה לי פסה.
נשארות כמה שאלות פתוחות בנוגע למבחני בטיחות, עלות הטיפולים (עד כמה שזכור לי היבואן מחייב בטיפול שנתי)
אבל חוץ מזה זה אחלה רכב למחיר.
- oferlaor (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
Re: ג׳ילי גאומטרי - השרשור הרשמי
האמת יש בעיות אספקה גם עם הג'ילי כמו עם חשמליים אחרים ואפילו אין אפשרות להזמין אותם כרגע.
- oferlaor (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- deleteduser1
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1253
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: רוצה שתמחקו אותי
- נתן תודות: 174 פעמים
- קיבל תודות: 181 פעמים
Re: ג׳ילי גאומטרי - השרשור הרשמי
לפי מה שראיתי בכמה פרסומים, הם מסרו השנה הכי הרבה רכבים חשמליים בארץ. יותר מטסלה....
https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/hjbnexf00q
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: ג׳ילי גאומטרי - השרשור הרשמי
דרך אגב, גיאומטרי סי מבוססת על רכב בנזין שהוסב לחשמלי, זו לא פלטפורמה חשמלית במקור.
- sigamore
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4687
- הצטרף: אוגוסט 2006
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 385 פעמים
- קיבל תודות: 637 פעמים
Re: ג׳ילי גאומטרי - השרשור הרשמי
העיר מודיעין "מוצפת" בהם
על פניו נראה כעסקה מצויינת -אפילו אחרי עליית המחיר האחרונה! נקודות התורפה המדווחות (כאמור הרבה שכנים ומכרים כבר קיבלו את הרכב ומשתפים) לא רבות:
על פניו נראה כעסקה מצויינת -אפילו אחרי עליית המחיר האחרונה! נקודות התורפה המדווחות (כאמור הרבה שכנים ומכרים כבר קיבלו את הרכב ומשתפים) לא רבות:
- ממשק - 'מבולגן' , חסר אפליקציה לנייד, חסר תזמון / שינוי הגדרות טעינה, חסר Android Auto , Apple Car Play וכד'
- Auto Pilot - לא קוהירנטי ולעיתים עצבני
- טעינת DC איטית
די טעלעוויזיע קאָסטן מיר וועגן פופצן טויזנט פונט !
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: ג׳ילי גאומטרי - השרשור הרשמי
נכון. שכחתי לכתוב שהרכב מתערב כל הזמן עם תיקונים בהיגוי. בטסלה אפשר להפעיל את הטייס האוטומטי, אבל אם אתה לוקח את ההגה אז הוא מתבטל. הוא מתקן אותך אם אתה ממש סוטה מהנתיב. אבל בגילי הוא כל הזמן התערב ותיקן אותי, בניסיון להחזיק את הרכב במרכז הנתיב, דיי מציק. אולי אפשר לבטל את זה, לא בדקתי.
אני חושב שקאר פליי חסר רק בארץ כי היבואן החליט להתקמצן או משהו כזה.
אני חושב שקאר פליי חסר רק בארץ כי היבואן החליט להתקמצן או משהו כזה.
- oferlaor (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: ג׳ילי גאומטרי - השרשור הרשמי
הנה שאלה שאני שאלתי את עצמי ואולי מי שרכש את הרכב יוכל לענות. בהנחה שמתישהו תרצו להשתדרג (עוד 4 שנים? 6 שנים?), ובהנחה ששוק רוכשי הרכב הישראלי הוא מאוד שמרני (ע"ע הת'רד המאוד מאוד ארוך במקום אחר על כמה הצרפתיות "לא אמינות") - ובכ"ז מדובר פה חברה מאוד לא מוכרת בארץ ו"סינית", ובהנחה שבהמשך (שוב, עוד 4-8 שנים) כשתרצו למכור כבר לא יהיה אחריות על הסוללה שהיא אחד הרכיבים הכי יקרים ברכב - מה שעלול להרתיע רוכש יד שניה, לא מפחיד אתכם שברגע שתרצו למכור את הרכב הערך שלו יתרסק או שבכלל לא יהיה לו ביקוש (אלא כן שוב, תמכרו במחיר ריצפה)?
- איינשטיין
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8552
- הצטרף: אוקטובר 2007
- מיקום: קרית יאבוייה
- נתן תודות: 178 פעמים
- קיבל תודות: 401 פעמים
Re: ג׳ילי גאומטרי - השרשור הרשמי
בגלל שלרכבים האלה אין כמעט בלאי, לדעתי הם יחזיקו במצב טוב לפחות כמו רכב בנזין שמור ומטופל היטב.
גם אם יאבדו יותר מערכם בהשוואה לרכב בנזין שמור ומטופל (שמאבד המון מערכו אחרי 8 שנים), החיסכון שהושג לאורך השנים בעלות האחזקה והתפעול יכסה על זה ואף יותר.
אני מעריך שבשורה התחתונה זה יהיה לא פחות גרוע מרכב בנזין. ככל שמחירי סוללות חדשות ירדו עם השנים, שמירת הערך של רכב חשמלי צפוייה רק להשתפר.
גם אם יאבדו יותר מערכם בהשוואה לרכב בנזין שמור ומטופל (שמאבד המון מערכו אחרי 8 שנים), החיסכון שהושג לאורך השנים בעלות האחזקה והתפעול יכסה על זה ואף יותר.
אני מעריך שבשורה התחתונה זה יהיה לא פחות גרוע מרכב בנזין. ככל שמחירי סוללות חדשות ירדו עם השנים, שמירת הערך של רכב חשמלי צפוייה רק להשתפר.
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: ג׳ילי גאומטרי - השרשור הרשמי
לך תספר את זה לישראלי הממוצע שקונה יד שנייה. מבטיח לך שרובם פשוט יבהו בך וימשיכו לרכב לא חשמלי, או רכב חשמלי מ"מותג".
מה שאני אומר הוא שלדעתי מי שרוכש רכב חשמלי מחברה סינית כיום צריך לצפות לבעיות די קשות במכירת הרכב ביד שניייה בעתיד.
מה שאני אומר הוא שלדעתי מי שרוכש רכב חשמלי מחברה סינית כיום צריך לצפות לבעיות די קשות במכירת הרכב ביד שניייה בעתיד.
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: ג׳ילי גאומטרי - השרשור הרשמי
התשובה היא שאי אפשר לדעת מה יקרה בעוד 8 שנים.
ההשערה שלי היא שחלק מהמותגים הוותיקים יעברו מהעולם, והסינים ייכנסו חזק לשוק הישראלי.
יכול להיות שהג'ילי ורכבים סיניים אחרים יהפכו למוכרים כאן בארץ. ג'ילי זו לא חברה חדשה, וחברת וולוו היא בבעלותה, גם פולסטאר.
כנ"ל לגבי BYD שהולכת להכנס בקרוב לארץ.
השאלה הנשאלת היא מה יקרה לכל מני מותגים חסרי שם כמו ה-AIWAYS ושאר החברות החדשות. מי שיפשוט רגל ולא יהיה איתנו בעוד 8 שנים - יש סיכוי שערך הרכבים שלו בשוק יקרוס.
אלה סתם ניחושים שלי.
ההשערה שלי היא שחלק מהמותגים הוותיקים יעברו מהעולם, והסינים ייכנסו חזק לשוק הישראלי.
יכול להיות שהג'ילי ורכבים סיניים אחרים יהפכו למוכרים כאן בארץ. ג'ילי זו לא חברה חדשה, וחברת וולוו היא בבעלותה, גם פולסטאר.
כנ"ל לגבי BYD שהולכת להכנס בקרוב לארץ.
השאלה הנשאלת היא מה יקרה לכל מני מותגים חסרי שם כמו ה-AIWAYS ושאר החברות החדשות. מי שיפשוט רגל ולא יהיה איתנו בעוד 8 שנים - יש סיכוי שערך הרכבים שלו בשוק יקרוס.
אלה סתם ניחושים שלי.
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: ג׳ילי גאומטרי - השרשור הרשמי
TheCoolest - שמונה שנים זה לא הרבה בעולם הרכב. מותגים אחרים שמייצרים רכבים חשמליים (היונדאי למשל) סביר להניח שיהיו פה וסביר להניח שישמרו על הערך הרבה יותר טוב מהמותגים הסיניים. ולמרות שאני ואתה יודעים מי זה ג'ילי, מבטיח לך שרב הישראלים לו, וזה מרבית השוק שלך כמוכר יד שניה. ופה מתחילה הבעייה לדעתי.