האיוניק הנוכחית רכב די מרשים, טוב לראות שיש עוד תחרות בשוק ץ ייצור מתחיל השנה ביולי, כשהשקה רשמית תהיה ב 17/7. המחיר כנראה יהיה זול יותר מהאיוניק 5.
https://arstechnica.com/cars/2022/06/he ... q-6-sedan/
Ioniq 6 sedan ב 2023
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70331
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4200 פעמים
Ioniq 6 sedan ב 2023
נא להרשם/להכנס לחשבון בפורום על מנת לצפות בקבצים או בתמונות המצורפים לשרשור
נערך לאחרונה על ידי Huber ב 06/07/2022 13:05, נערך פעם 1 בסך הכל.
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: Ioniq 6 sedan בדרך
נראה מעניין, למרות שמזכיר לי יותר מדי צורה של פורשה.
עריכה: 4.855 מטר.4.485 מטר, קצר בכ-30 ס"מ ממודל 3, אבל נראה כמו חצי-האצ' ולא ממש סדאן.
התמונות האלה לא אמיתיות, מעניין לראות איך הרכב האמיתי יראה.
עריכה: 4.855 מטר.
התמונות האלה לא אמיתיות, מעניין לראות איך הרכב האמיתי יראה.
נערך לאחרונה על ידי TheCoolest ב 04/07/2022 18:33, נערך פעם 1 בסך הכל.
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70331
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4200 פעמים
Re: Ioniq 6 sedan בדרך
וזה רע....? הרי ידוע שגם טסלה "שאבה" מהעיצוב של פורשה, כנראה שיש שם משהו ששווה לחקות....
אני אהבתי את העיצוב למען האמת. יפה או לא זה עניין של טעם כמובן אבל אין ספק שהיא תמשוך מבטים.
אם הדגם הזה יהיה זול יותר מהאיוניק 5 - מעולה.
Re: Ioniq 6 sedan בדרך
עד כמה שאני אוהב את המותג, משהו קורה שם בתחום העיצוב ואני לא בטוח שזה משהו לכתוב עליו הביתה.
זה התחיל עם הסונטה החדשה, שמאז שהיא יצאה אני לא יודע איך לאכול אותה.
מכל זוית שמביטים בה, לא ברור מה ניסו להשיג שם. קשה מאוד לבלוע את העיצוב.
IONIQ 5 די חזרה אחורה (במובן הטוב של המילה) ואפילו היתי אומר שאולי אחורה מדי. בכל זאת מדובר על רכב חשמלי (אמיתי ראשון) של המותג והיתי מצפה למשהו יותר "מעניין" וזה לא שאני חושב שהעיצוב רע...פשוט טיפה משעמם (בחלק החיצוני לפחות).
ואז הגיע IONIQ 6. בואו נעזוב לרגע את ההחלטה (המוזרה) לקחת רכב שאמור להיות "נחות" מה-5 ולקרוא לו דוקא 6... לך תבין...ואז הגיע העיצוב...
הקדימה קצת מזכיר דוקא את הטסלה 3...וזה באמת לא משהו להתפאר בו. כן הוסיפו שם אלמנטים מעניינים בפגוש וגם הפנסים מעניינים. אבל החבילה (הקדמית) השלמה יצאה קצת מוזרה...מזל שהפגוש באמת מציל קצת את העסק.
מאחורה זה כבר ממש יותר מדי. ובמיוחד עם שני הספויילרים המוזרים. ושוב הפגוש די מציל את העסק.
אני גם מסכים שיש כאן קצת דמיון לדגמי פורש 911 הישנים יותר (עם הכנף הענקית).
בפנים זו כבר אופרה אחרת. הרבה יותר מאופק, אבל במובן הטוב של המילה ולא השממון של טסלה, שחוסכת בכפתורים ואם היתה יכולה...היתה מכניסה גם את תפעול ההגה והדוושות לתוך המסך...
זה התחיל עם הסונטה החדשה, שמאז שהיא יצאה אני לא יודע איך לאכול אותה.
מכל זוית שמביטים בה, לא ברור מה ניסו להשיג שם. קשה מאוד לבלוע את העיצוב.
IONIQ 5 די חזרה אחורה (במובן הטוב של המילה) ואפילו היתי אומר שאולי אחורה מדי. בכל זאת מדובר על רכב חשמלי (אמיתי ראשון) של המותג והיתי מצפה למשהו יותר "מעניין" וזה לא שאני חושב שהעיצוב רע...פשוט טיפה משעמם (בחלק החיצוני לפחות).
ואז הגיע IONIQ 6. בואו נעזוב לרגע את ההחלטה (המוזרה) לקחת רכב שאמור להיות "נחות" מה-5 ולקרוא לו דוקא 6... לך תבין...ואז הגיע העיצוב...
הקדימה קצת מזכיר דוקא את הטסלה 3...וזה באמת לא משהו להתפאר בו. כן הוסיפו שם אלמנטים מעניינים בפגוש וגם הפנסים מעניינים. אבל החבילה (הקדמית) השלמה יצאה קצת מוזרה...מזל שהפגוש באמת מציל קצת את העסק.
מאחורה זה כבר ממש יותר מדי. ובמיוחד עם שני הספויילרים המוזרים. ושוב הפגוש די מציל את העסק.
אני גם מסכים שיש כאן קצת דמיון לדגמי פורש 911 הישנים יותר (עם הכנף הענקית).
בפנים זו כבר אופרה אחרת. הרבה יותר מאופק, אבל במובן הטוב של המילה ולא השממון של טסלה, שחוסכת בכפתורים ואם היתה יכולה...היתה מכניסה גם את תפעול ההגה והדוושות לתוך המסך...
- sigamore
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4687
- הצטרף: אוגוסט 2006
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 385 פעמים
- קיבל תודות: 637 פעמים
Re: Ioniq 6 sedan בדרך
נראית מצויין לדעתי ! אכן יהיה מעניין לראות כיצד תתומחר.
די טעלעוויזיע קאָסטן מיר וועגן פופצן טויזנט פונט !
- sigamore
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4687
- הצטרף: אוגוסט 2006
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 385 פעמים
- קיבל תודות: 637 פעמים
Re: Ioniq 6 sedan בדרך
סיפור ההגה והדוושות ... איך הגעת לתובנה הזו ?30/06/2022 12:31Arie10 כתב: ↑
בפנים זו כבר אופרה אחרת. הרבה יותר מאופק, אבל במובן הטוב של המילה ולא השממון של טסלה, שחוסכת בכפתורים ואם היתה יכולה...היתה מכניסה גם את תפעול ההגה והדוושות לתוך המסך......
די טעלעוויזיע קאָסטן מיר וועגן פופצן טויזנט פונט !
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70331
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4200 פעמים
Re: Ioniq 6 sedan בדרך
כי הנסיון לשלב את הכל במסך- נחל כשלון אצל רוב היצרנים....
הלקוחות מתלוננים על אי-נוחות בתפעול המיזוג/אוורור בראש ובראשונה.
אותו כנ"ל בתפעול מערכת השמע ועוד מערכות שכל יצרן כזה הצליח לקבור בצורה כזו או אחרת במעמקי המסך.
טסלה לקחה את זה צעד אחד (יותר מדי) קדימה. אין כמעט כפתורים ברכב. כשברור שהכל נעשה מנסיון לחסוך ולא בגלל שום סיבה אחרת !
לגבי התמחור...הערכה שלי החל מ...160K-170K.
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: Ioniq 6 sedan בדרך
היא בהחלט עובדת על זה, זה נקרא רובוטקסי.30/06/2022 12:31Arie10 כתב: ↑ בפנים זו כבר אופרה אחרת. הרבה יותר מאופק, אבל במובן הטוב של המילה ולא השממון של טסלה, שחוסכת בכפתורים ואם היתה יכולה...היתה מכניסה גם את תפעול ההגה והדוושות לתוך המסך......
בנוגע לאיוניק 6, גם לדעתי הרכב נראה ממש טוב.
אני חושב שהסיבה לדמיון של צורת הפרונט של הרכבים האלה היא שהם צריכים אווירודינאמיקה טובה, ואחת הדרכים הכי חשובות להגיע לתוצאות טובות היא הצורה הזו של הפרונט.
רכבים חשמליים לא יכולים להיות קוביות של העבר, מקדם הגרר משפיע מאד על הטווח של הרכב.
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70331
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4200 פעמים
- sigamore
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4687
- הצטרף: אוגוסט 2006
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 385 פעמים
- קיבל תודות: 637 פעמים
Re: Ioniq 6 sedan בדרך
מכבד את דעתך אבל חולק ..! מאמין שיש מספיק אפשרויות לחיסכון משמעותי יותר (כיוונון חשמלי להגה מישהו ??) מאשר הורדה של מתג כזה או אחר. סתם מתוך עניין -- אתה בעל טסלה ?30/06/2022 13:56Arie10 כתב: ↑ כי הנסיון לשלב את הכל במסך- נחל כשלון אצל רוב היצרנים.
הלקוחות מתלוננים על אי-נוחות בתפעול המיזוג/אוורור בראש ובראשונה.
אותו כנ"ל בתפעול מערכת השמע ועוד מערכות שכל יצרן כזה הצליח לקבור בצורה כזו או אחרת במעמקי המסך.
טסלה לקחה את זה צעד אחד (יותר מדי) קדימה. אין כמעט כפתורים ברכב. כשברור שהכל נעשה מנסיון לחסוך ולא בגלל שום סיבה אחרת !
...
אגב שיפורים, יש לא מעט חסרונות ברכב שהייתי שמח לתקן אבל מיעוט מתגים הוא בפירוש לא אחד מהם.
די טעלעוויזיע קאָסטן מיר וועגן פופצן טויזנט פונט !
- sigamore
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4687
- הצטרף: אוגוסט 2006
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 385 פעמים
- קיבל תודות: 637 פעמים
Re: Ioniq 6 sedan בדרך
מתקשה להאמין שלא הבנת את כוונתי ... ובכל זאת -- טסלה הייתה חוסכת הרבה יותר אם הייתה בוחרת לוותר על כוונון חשמלי להגה במקום על כפתור ווליום לרדיו......
אתה נוהג על טסלה ?
די טעלעוויזיע קאָסטן מיר וועגן פופצן טויזנט פונט !