אתה שוב ושוב חוזר על משהו שהוא פשוט לא נכון.19/04/2022 8:51nir11 כתב: ↑ אני לא טוען שכל נהגי טסלה (או כל מי שעושה אופט אין למה שזה לא יהיה, ושוב, אני לא מכיר את המונחים), הם נסייני בטא רשמיים. אני מבין בדיוק מה שאתה אומר, טסלה משתפרת דרך הנהגים.
אז אפשר לקרוא לזה איך שרוצים, הפרשנות שלי לזה היא שטסלה לא מסוגל לבצע בדיקות לאלגוריתם בצורה מספקת בעצמה, ולכן היא משתמשת בנהגים כדי שיבדקו עבורה את האלגוריתם בלייב, ואז טסלה תנתח את הנתונים ותשפר דרך זה את האלגוריתם. העניין הוא שבינתיים האלגוריתם עדיין אינו מושלם, רחוק מכך, ואם אתה בתור מלמד הרכב לא תופס את הטעות בזמן, אתה תשלם את המחיר. זו הטענה השניה. הטענה הראשונה היא שזו בפועל בדיקת תוכנה. אתה ה QA.
אפשר לטעון אותו דבר בדיוק לגבי וויז, בפועל הנהגים בודקים את האלגורתם בלייב. רק שהמחיר שם פחות יקר....
אנחנו לא מקבלים שום גרסאת בטא. אנחנו לא בודקים כלום. אין לי FSD ואין לי יכולת להשתמש ב-FSD שלהם. זה האלגוריתם של הנהיגה. יתכן (הם לא מספרים לי אבל אשמח לגלות שכן) שאני עוזר לאלגוריתם של FSD להשתפר אבל אני לא משתמש בו ואני לא חווה שום דבר שהוא בטא.
זה שהחברה לומדת על בסיס הנהגים שמשתמשים ברכבים לא הופך אותנו לאנשי QA. תמשיך להגיד את זה וזה עדיין לא יהיה נכון.
זו גם לא בדיקת QA. זה שאתה מסרב לקבל את זה לא הופך את זה לנכון.