מישהו עשה השוואה רצינית בין טסלה מודל Y לאיוניק 5?

רכבי ICE, פלאגינים, היברידים וחשמליים כמו ג'ילי, טסלה, איוניק, MG
oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75318
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

Re: מישהו עשה השוואה רצינית בין טסלה מודל Y לאיוניק 5?

נושא שלא נקרא #76 

19/04/2022 8:51  
nir11 כתב:
אני לא טוען שכל נהגי טסלה (או כל מי שעושה אופט אין למה שזה לא יהיה, ושוב, אני לא מכיר את המונחים), הם נסייני בטא רשמיים. אני מבין בדיוק מה שאתה אומר, טסלה משתפרת דרך הנהגים.
אז אפשר לקרוא לזה איך שרוצים, הפרשנות שלי לזה היא שטסלה לא מסוגל לבצע בדיקות לאלגוריתם בצורה מספקת בעצמה, ולכן היא משתמשת בנהגים כדי שיבדקו עבורה את האלגוריתם בלייב, ואז טסלה תנתח את הנתונים ותשפר דרך זה את האלגוריתם. העניין הוא שבינתיים האלגוריתם עדיין אינו מושלם, רחוק מכך, ואם אתה בתור מלמד הרכב לא תופס את הטעות בזמן, אתה תשלם את המחיר. זו הטענה השניה. הטענה הראשונה היא שזו בפועל בדיקת תוכנה. אתה ה QA.
אפשר לטעון אותו דבר בדיוק לגבי וויז, בפועל הנהגים בודקים את האלגורתם בלייב. רק שהמחיר שם פחות יקר.
...
אתה שוב ושוב חוזר על משהו שהוא פשוט לא נכון.

אנחנו לא מקבלים שום גרסאת בטא. אנחנו לא בודקים כלום. אין לי FSD ואין לי יכולת להשתמש ב-FSD שלהם. זה האלגוריתם של הנהיגה. יתכן (הם לא מספרים לי אבל אשמח לגלות שכן) שאני עוזר לאלגוריתם של FSD להשתפר אבל אני לא משתמש בו ואני לא חווה שום דבר שהוא בטא.

זה שהחברה לומדת על בסיס הנהגים שמשתמשים ברכבים לא הופך אותנו לאנשי QA. תמשיך להגיד את זה וזה עדיין לא יהיה נכון.

זו גם לא בדיקת QA. זה שאתה מסרב לקבל את זה לא הופך את זה לנכון.

nir11
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3893
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 235 פעמים
קיבל תודות: 313 פעמים

Re: מישהו עשה השוואה רצינית בין טסלה מודל Y לאיוניק 5?

נושא שלא נקרא #77 

הגענו למבוי סתום ידידי. גם אם אתה תחזור על משהו חמש פעמים, הוא ימשיך להיות שגוי. אתה בודק תוכנה של טסלה, ואם מישהו הוא נסיין FSD עבור טסלה, הוא עלול לשלם בחייו על הדבר הזה.
פעילות QA היא פעילות שבהגדרתה הפשוטה ביותר נועדה למצוא באגים. הטענה שלי היא שבלי הפעילות הזו טסלה לא ימצאו באגים, שלא ניתן למצוא אותם בדרך אחרת. אז צר לי, אני פשוט צודק, וחשבתי שכבר התייאשת קודם?
ומעבר לזה, אם אני מבין נכון, ולא בטוח שזה המצב, התמונות ממצלמת או מצלמות הדרך עולות לשרתים של טסלה? מי, בשפיותו הסבירה, משתף מידע כזה עם חברה מסחרית? דה פאק?

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75318
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

Re: מישהו עשה השוואה רצינית בין טסלה מודל Y לאיוניק 5?

נושא שלא נקרא #78 

ממש ראש בקיר איתך.

מה שאנחנו עושים לא מיועד למצוא באגים... זה מה שאתה משתדל ממש להתעלם ממנו.

שיתוף המידע הוא רק אם אני מסכים לכך

nir11
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3893
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 235 פעמים
קיבל תודות: 313 פעמים

Re: מישהו עשה השוואה רצינית בין טסלה מודל Y לאיוניק 5?

נושא שלא נקרא #79 

19/04/2022 13:15  
oferlaor כתב:
שיתוף המידע הוא רק אם אני מסכים לכך
...
אני פשוט לא מצליח להבין למה אתה לא מסוגל לפרגן לי הבנה בסיסית. ברור שאני מבין שזה רק אם אתה מסכים!
אבל זה בדיוק מה ששאלתי! מי לעזאזל יסכים לשתף מידע כזה?

פעם לפני שנים, הזמנתי לאשתי מדיח חדש בהפתעה. את הקרטון הגדול שלו שמתי בחדר הפחים. השכן שאל אותי, בנוכחותה, אם אני קניתי מדיח חדש. אמרתי שלא. ואז הוא שולף לי סרטון ממצלמת האבטחה שלו שבו רואים שאני מוציא קרטון לחדר הפחים.
ואני שואל אותך עופר לאור, אתה מבין?

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75318
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

Re: מישהו עשה השוואה רצינית בין טסלה מודל Y לאיוניק 5?

נושא שלא נקרא #80 

@nir11
באמת שיהיה לך לבריאות. לא רואה טעם בלענות

eizen5
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1024
הצטרף: ינואר 2010
נתן תודות: 520 פעמים
קיבל תודות: 92 פעמים

Re: מישהו עשה השוואה רצינית בין טסלה מודל Y לאיוניק 5?

נושא שלא נקרא #81 

נמחק.
נערך לאחרונה על ידי eizen5 ב 30/12/2023 21:26, נערך פעם 1 בסך הכל.

nir11
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3893
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 235 פעמים
קיבל תודות: 313 פעמים

Re: מישהו עשה השוואה רצינית בין טסלה מודל Y לאיוניק 5?

נושא שלא נקרא #82 

שיזמן שיהיה לך ולי לבריאות, אין טעם לענות להייטרים כמונו.

אנשים שמשדרגים בשביל מופע אורות, ראיתי את הפיצ'ר הזה. מדינה חופשית, עולם חופשי, הכל מותר, אבל כל מי שאוהב מכוניות, מתהפך בקיברו, גם אם הוא עוד חי.

"אני קונה מכונית בשביל הפיצ'רים". וכל המוסיף גורע.

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

Re: מישהו עשה השוואה רצינית בין טסלה מודל Y לאיוניק 5?

נושא שלא נקרא #83 

ניר, אתה לא מבין דבר מאד בסיסי. ה"אוטופיילוט", שזו מערכת קרוז קונטרול אדאפטיבית של טסלה, שקיימת בכל אחד מהרכבים שלה כסטנדרט לא משתנה הרבה בין גרסה לגרסה.
היא לא בטא, ואנחנו לא טסטרים ולא בודקים אותה.
מה שכן, אי אפשר לבדוק כל מקרה קצה אפשרי. ולכן אחד הדברים שצריך לשים לב אליו הוא שהנהג חייב להיות בשילטה על הרכב בכל נקודת זמן. ורק לצורך העניין, זה אותו דבר עם כל מערכת אוטונומית רמה 2 אחרת שזמינה נכון להיום בשוק.
ההבדל היחידי ביניהן לזאת של טסלה הוא, שבעזרת אנשים שכן מוכנים לשתף את המידע עם טסלה, הם יכולים לשפר את המערכת עבור כולם עם עדכון תוכנה "פשוט". מקרי קיצון שאף אחד לא היה חושב עליהם אפילו יכולים להגיע לטסלה, לעבור ניתוח, ולהכנס למערכת כמשהו שהיא מכירה ותדע לתפעל כמו שצריך בהמשך.

עריכה 2:
יש לי את הטסלה מאוגוסט, ואני אמנם לא נוסע כל כך הרבה, אבל בכל כביש מהיר אני מפעיל את האוטופיילוט, כי הוא מאד מקל ומוריד הרבה לחץ מהנהיגה. עד שעברתי לטסלה בכלל לא הייתי מודע עד כמה נהיגה יכולה להיות מעייפת, גם כשכל מה שאתה עושה זה משייט בכביש מהיר.
לדעתי המערכת הזו מעולה. היא מתמודדת עם מקרים לא טריוויאליים (לדעתי) בקלות, ולאחר שימוש במערכת, אתה מתחיל להכיר ולצפות מראש את המקרים בהם יש סיכוי שהמערכת לא תדע להתמודד איתם כמו שצריך. ואז או שאתה לוקח שליטה או שפשוט מוכן לתקן אותה, תלוי במקרה.
למשל כל הסיפורים על בלימות פאנטום, אישית לא נתקלתי אפילו באחת שהייתה באמת "פאנטום". תמיד הרכב זיהה משהו שגרם לו להאט, למשל רכב שעצר בשוליים, אבל בולט לנתיב הנסיעה.
אף אחד לא אמר שהמערכת הזו מושלמת, אף מערכת כזו לא מושלמת. וגם FSD אף פעם לא תהיה מושלמת. הכל עניין של סטטיסטיקה, ועד כמה, סטטיסטית, המערכת בטוחה יותר מנהג אנושי, זה הכל.

עריכה:
FSD Beta כרגע פתוח לארה"ב ובקנדה. לפי מה שמאסק אמר בראיון לא מזמן, יש כבר יותר מ-100,000 נהגים שקיבלו גישה למערכת הזו.
100,000 בטא טסטרים. זה לא מעט, ובינתיים לא שמענו על תאונות עם המערכת. משתי סיבות עיקריות:
א. האנשים שמשתמשים בה מבינים שזו גרסאת בטא ומודעים לזה שהיא עלולה לעשות טעות בכל נקודת זמן, ולכן הם לא מפעילים אותה והולכים לישון, אלא מוודעים שהיא לא עושה טעויות. וכאשר היא עושה טעות, יש למשתמש אפשרות לדווח עליה, כדי שבטסלה יוכלו לבדוק מה המערכת עשתה לא טוב.
ב. המערכת הזו הפכה למספיק טובה ובטוחה שטסלה מצאה לנכון לפתוח את הבטא למספר הרבה יותר גדול של טסטרים ממה שראינו בשנים הקודמות. אם הם לא היו רואים התקדמות, הם לא היו משחררים אותה.

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75318
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

Re: מישהו עשה השוואה רצינית בין טסלה מודל Y לאיוניק 5?

נושא שלא נקרא #84 

@nir11
מה שאתה בעצם אומר שאם אני אוהב טסלה משמע אינני "אוהב מכוניות".

אין לי מילים. באמת.

טלHD
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 13958
הצטרף: נובמבר 2008
נתן תודות: 948 פעמים
קיבל תודות: 1099 פעמים

Re: מישהו עשה השוואה רצינית בין טסלה מודל Y לאיוניק 5?

נושא שלא נקרא #85 

ואחרי הכל, גם לפריקים הכי גדולים של הטכנולוגיה ושל טסלה, יש אומץ לשים את הרכב על "אוטו פיילוט" ולהירדם עד שיגיע לבד ליעד?
היו כמה כאלו בעולם, לא כולם איתנו היום.
זה אומר הרבה על המרחק שלנו מנהיגה אוטונומית מלאה.
לא חושב שזה יבשיל לחלוטין עוד בימינו.

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75318
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

Re: מישהו עשה השוואה רצינית בין טסלה מודל Y לאיוניק 5?

נושא שלא נקרא #86 

מקווה שיבשיל אבל ללא ספק זה עוד רחוק

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

Re: מישהו עשה השוואה רצינית בין טסלה מודל Y לאיוניק 5?

נושא שלא נקרא #87 

* ערכתי קצת, הוספתי פרטים והזזתי כמה פסקאות.

@טלHD

אם אתה מתכוון ל-FSD, אז זה עוד לא מוכן. ומי שמפעיל את זה והולך לישון, דמו בראשו.
טסלה מתייחסת להתנהלות עם FSD Beta ברצינות רבה, מי שלא עובד לפי הכללים אותם הציבה, עף מהתוכנית.
תלוי ב"עבירה" המשתמש מקבל עד 3 אזהרות, ולבסוף נשללת לו הגישה לבטא.

אוטופיילוט זאת מערכת דיי וותיקה ואמינה למדי, והיא לא מיועדת להביא אותך מ-A ל-B, אלא רק לשמש כמערכת עזר בזמן נהיגה בכביש מהיר ו\או בפקקים.

אני אוהב שמדברים על מה יקרה במצב שמישהו שם AP והלך לישון, אבל אף פעם לא מדברים על כמות התאונות שהמערכת מנעה.
היו אנשים שנהגו בשכרות או נרדמו על ההגה, והאוטו המשיך בנסיעה בצורה בטוחה עד שעצרו אותם.
עכשיו תשאל מה עלול לקרות אם מישהו נרדם על ההגה ללא המערכת?

אז כן, ה-AP רחוק ממושלם, אבל הוא מעולה למטרה לשמה הוא נועד.

בהמשך לנושא ה-FSD. אז AI זה נושא מאד מעניין, בד"כ השיפור הולך בצורה אקספוננציאלית, אלא אם כן נתקלים בתקרה כלשהי, ואז סוג של מתחילים מהתחלה, אבל עם בסיס יותר מוצק.
בגדול אי אפשר לדעת מה יקרה, עד שזה "פשוט" מצליח. אי אפשר באמת להעריך האם אנחנו קרובים או רחוקים, אי אפשר באמת לנחש מבלי להכיר את הנושא מקרוב. ואף אחד כאן בפורום לא מכיר את הנושא הזה מקרוב.
קח לדוגמה את AlphaGo, זה התחיל בצורה לא מאד משכנעת, ובסוף המערכת נצחה את אלוף העולם. והגרסה החדשה שלהם לא הפסידה אפילו משחק אחד ל-AlphaGo המקורי.
מה שטסלה מנסה לעשות זה לפתור general AI, זה בהחלט הרבה יותר קשה ומסובך ממה ששאר החברות עושות כדי להגיע למערכת נהיגה אוטונומית, זה אפילו לא באותה ליגה.

nir11
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3893
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 235 פעמים
קיבל תודות: 313 פעמים

Re: מישהו עשה השוואה רצינית בין טסלה מודל Y לאיוניק 5?

נושא שלא נקרא #88 

19/04/2022 20:44  
oferlaor כתב:
@nir11
מה שאתה בעצם אומר שאם אני אוהב טסלה משמע אינני "אוהב מכוניות".

אין לי מילים. באמת.
...
עופר, נכון! זה בדיוק מה שאני אומר.מישהו שאוהב טסלה "בגלל הפיצרים", מישהו שבביקורת וידאו (ראיתי אחת כזאת בארץ), אומר שהדבר הכי חשוב ומעניין באוטו הוא המסך, לדעתי ולדעת עוד הרבה חובבי רכב - לא אדם שאוהב מכוניות. לדעתי אתה אינך מכיר כלל את סצנת חובבי הרכב בארץ ובעולם, ואת הקהילה הזו, שלא נופלת בגדולה מקהילת HT. לדעתי אינך מבלה זמן באתרים כמו CF, לדעתי אינך צופה אדוק של טופ גיר, או גראנד טור, סדרות שמיועדות לחובבי מכוניות. לדעתי אינך מכיר מושגים בסיסים במוטוריקה כמו היגו יתר, תת היגוי, משמעות מומנט לעומת הספק. לדעתי אינך יודע איזו מכונית נחשבת כבר שנים ארוכות למכונית שהיא גם שימושית ליום יום, וגם מכונית הנהיגה הכי טובה.

לפי דעתי אף אחד לא מבצע פה פשע, מותר לאהוב מכוניות מכל סיבה, גם בגלל המסך, אין פה כמובן חוקים, אבל בקרב קהילת חובבי המכוניות יש רוב אדיר נגד התופעה של מכוניות חשמליות. ג'רמי קלארקסון, אולי המשפיען העולמי הכי גדול היום בעולם הרכב, לקח איתו 4 עורכי דין כשעשה מבחן דרכים לטסלה, ובסוף החנה אותה, הסיע אותה מרחוק לחניה כזו שמנעה מהם לצאת מהרכב. המסר מאוד ברור.
רוני אהרונוביץ ז"ל, האב המייסד של תרבות המוטוריקה בישראל, קרא לטסלה "אפליינס", וסרב בתוקף להכניס אותה למדריך המכוניות שלו.

חובבי רכב רבים מאוד, מתלוננים רבות נגד מה שקורה בפורמולה אחת בשנים האחרונות, מנועי טורבו קטנים, מחוזקים במנוע חשמלי, שפשוט לא נשמעים כמו מנועי ה V10 האגדיים שהיו עד 2014 אאלט.

אני לא חושב שיש פה עניין של טוב ורע, של נכון או לא נכון, אני חושב, ואני לא אומר את זה כעלבון חו"ח, שאתה בבחינת תינוק שנשבה בהקשר הזה, אתה פשוט לא מכיר בכלל את סצנת חובבי הרכב, ולכן לדעתי מה שאני אומר לך נשמע לך פשוט מוזר והזוי.
אתה פשוט (לדעתי) לא מכיר את כל העולם הזה, ואת כל הדמויות האלה שהזכרתי. אז כן, לדעתי אתה לא אוהב מכוניות. אתה אוהב גאדג'טים. אין בכל כל פסול, אבל מפרספקטיבה של חובב רכב, זה נראה אחרת. ואני אומר לך באחריות שבכל קהילה של חובבי מוטוריקה, רוב מוחלט של האנשים יגיד לך את זה. אני לא עוף מוזר.
סיכם את כל זה, טוב יותר מכולם - אותו לאון שלקח את הטסלה לסיבוב במסלול בערד(?).

אני לא רואה את הדברים ששחור ובלבן, תוכל למצוא לא מעט מחמאות שנתתי לטסלה ומאסק בשני הדיונים באתר, וגם כתבתי לא אחת שהם מראים את הכיוון. טסלה זה העתיד. כתבתי אפילו שאני עשוי למצוא את עצמי יום אחד רוכש אחת. אי אפשר להאשים אותי שאני הייטר עיוור בעל זעם קדוש.
הדבר הכי גדול שאינך מבין הוא את קינת חובבי הרכב על כך שהמכונית כפי שהם מכירים אותה, היא חיה נכחדת שתעלם עוד בימי חיינו.

yarino
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3355
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 118 פעמים
קיבל תודות: 203 פעמים

Re: מישהו עשה השוואה רצינית בין טסלה מודל Y לאיוניק 5?

נושא שלא נקרא #89 

20/04/2022 8:39  
nir11 כתב:
עופר, נכון! זה בדיוק מה שאני אומר.מישהו שאוהב טסלה "בגלל הפיצרים", מישהו שבביקורת וידאו (ראיתי אחת כזאת בארץ), אומר שהדבר הכי חשוב ומעניין באוטו הוא המסך, לדעתי ולדעת עוד הרבה חובבי רכב - לא אדם שאוהב מכוניות. לדעתי אתה אינך מכיר כלל את סצנת חובבי הרכב בארץ ובעולם, ואת הקהילה הזו, שלא נופלת בגדולה מקהילת HT. לדעתי אינך מבלה זמן באתרים כמו CF, לדעתי אינך צופה אדוק של טופ גיר, או גראנד טור, סדרות שמיועדות לחובבי מכוניות. לדעתי אינך מכיר מושגים בסיסים במוטוריקה כמו היגו יתר, תת היגוי, משמעות מומנט לעומת הספק. לדעתי אינך יודע איזו מכונית נחשבת כבר שנים ארוכות למכונית שהיא גם שימושית ליום יום, וגם מכונית הנהיגה הכי טובה.

לפי דעתי אף אחד לא מבצע פה פשע, מותר לאהוב מכוניות מכל סיבה, גם בגלל המסך, אין פה כמובן חוקים, אבל בקרב קהילת חובבי המכוניות יש רוב אדיר נגד התופעה של מכוניות חשמליות. ג'רמי קלארקסון, אולי המשפיען העולמי הכי גדול היום בעולם הרכב, לקח איתו 4 עורכי דין כשעשה מבחן דרכים לטסלה, ובסוף החנה אותה, הסיע אותה מרחוק לחניה כזו שמנעה מהם לצאת מהרכב. המסר מאוד ברור.
רוני אהרונוביץ ז"ל, האב המייסד של תרבות המוטוריקה בישראל, קרא לטסלה "אפליינס", וסרב בתוקף להכניס אותה למדריך המכוניות שלו.

חובבי רכב רבים מאוד, מתלוננים רבות נגד מה שקורה בפורמולה אחת בשנים האחרונות, מנועי טורבו קטנים, מחוזקים במנוע חשמלי, שפשוט לא נשמעים כמו מנועי ה V10 האגדיים שהיו עד 2014 אאלט.

אני לא חושב שיש פה עניין של טוב ורע, של נכון או לא נכון, אני חושב, ואני לא אומר את זה כעלבון חו"ח, שאתה בבחינת תינוק שנשבה בהקשר הזה, אתה פשוט לא מכיר בכלל את סצנת חובבי הרכב, ולכן לדעתי מה שאני אומר לך נשמע לך פשוט מוזר והזוי.
אתה פשוט (לדעתי) לא מכיר את כל העולם הזה, ואת כל הדמויות האלה שהזכרתי. אז כן, לדעתי אתה לא אוהב מכוניות. אתה אוהב גאדג'טים. אין בכל כל פסול, אבל מפרספקטיבה של חובב רכב, זה נראה אחרת. ואני אומר לך באחריות שבכל קהילה של חובבי מוטוריקה, רוב מוחלט של האנשים יגיד לך את זה. אני לא עוף מוזר.
סיכם את כל זה, טוב יותר מכולם - אותו לאון שלקח את הטסלה לסיבוב במסלול בערד(?).

אני לא רואה את הדברים ששחור ובלבן, תוכל למצוא לא מעט מחמאות שנתתי לטסלה ומאסק בשני הדיונים באתר, וגם כתבתי לא אחת שהם מראים את הכיוון. טסלה זה העתיד. כתבתי אפילו שאני עשוי למצוא את עצמי יום אחד רוכש אחת. אי אפשר להאשים אותי שאני הייטר עיוור בעל זעם קדוש.
הדבר הכי גדול שאינך מבין הוא את קינת חובבי הרכב על כך שהמכונית כפי שהם מכירים אותה, היא חיה נכחדת שתעלם עוד בימי חיינו.
...
מסכים איתך בכל מילה, רוב רובם של בעלי טסלה הם אנשי היי טק או חובבי טכנולוגיה כשרובם אינם חובבי מכוניות ואפילו לא מבינים את התחום.

אני יכול להעיד על עצמי שהיתה לי מחשבה לרכוש טסלה אך נהיגה של מספר דקות הספיקו לי להבין שמדובר ברכב אמריקאי בינוני מינוס עם בנייה ושלדה פח וכלל לא בר השוואה לגרמניות...

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75318
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

Re: מישהו עשה השוואה רצינית בין טסלה מודל Y לאיוניק 5?

נושא שלא נקרא #90 

מרבית אוהבי הרכב לא מבינים את היופי והאלגנטיות של סוס וכרכרה. הם נובורישים ולא מבינים את היופי של תחזוקת כרכרה מעץ ואפילו לא יודעים איך להבריש ולהאכיל סוס כמו שצריך. בקיצר, אין להם אהבה אמיתית לכלי רכב אמיתיים.

שלח תגובה

חזור אל “רכבי ICE וחשמליים”