בעולם.. לא בארץ. אנחנו כלום בהשוואה לשאר העולם.26/05/2022 14:26TheCoolest כתב: ↑ אני מסכים עם זה שלטויוטה יש "שם" כאן בארץ, אין על זה ויכוח. אני גם לא אומר שהרכב הזה לא יצליח בארץ.
רק אמרתי שיש אופציות טובות יותר במחיר הזה.
רכבי יונדאי וקיה יותר טובים בחלק מהסטטיסטיקות שראיתי מבחינת אמינות. מה זה אומר? לא הרבה.
כן, אני נגד סוכנויות (בארץ: יבואנים), מאד נגד. כל מה שהן עושות זה מנפחות את עלות הקניה והבעלות של הרכב.
בנוגע למוסכים, אז כן, צריך שתהיה רשת מוסכים אם יש לרכב טיפולים תקופתיים.
לרכבים שאין טיפולים תקופתיים, ויש שירות מוסך נייד עד הבית להרבה דברים אפשר להסתדר גם עם פריסה פחות רחבה של מוסכים.
בנוגע לטסלה, אני מודע שזה נושא כואב לאלו שלא בעלים של הרכב ולא מבינים איך אפשר להסתדר, אבל תתפלא, רוב האנשים מסתדרים יפה מאד, גם אלה שגרים באילת ובמטולה. ועם הזמן יתווספו עוד מרכזי שירות....
טויוטה היצרנית הכי גדולה בעולם ומייצרת מעל 10,000,000 רכבים.
טסלה חולמת להגיע לעשירית מזה כבר חצי עשור....ולא ממש מגיעים לשם.
לגופו של עניין, טויוטה/לקסוס זה מותג הרכב הכי אמין בעולם כבר כמה עשורים ברציפות לא במקרה ולא בטעות...
כל מוצר נבחן בתנאים הכי קשים וקיצוניים במשך שנה ו 1,000,000 ק"מ לפני שהרכב הראשון עולה לכביש.
(גילוי נאות, אני מכיר את טויוטה מכל הכיוונים האפשריים ולא משמועות או כתבות, מכוון שאני עובד בחב' מעל 20 שנה).
לגבי שירות ואחריות,
אם הייתה מעבדה אחת בארץ לתיקון ושירות לאייפונים, היית קונה אייפון? (התשובה של "איפוניסטים" לצערי כנראה שתהיה "כן").
אז כנראה שלרוב הצרכנים, מאוד חשובה פריסה של מרכזי שירות ואחריות בכל עיר בישראל.
טויוטה מצהירה שיעילות הסוללה תהיה מעל 90% במשך 10 שנים ו 1,000,000 ק"מ...
מי שמתכוון להחזיק את הרכב מעל 3 שנים או 100,000 ק"מ, הרכב ימכר עם חבילות הרחבת אחריות+ טיפולים + מימון + טעינה + אביזרים נלווים ועוד .
לא מוכרים לך את הרכב ו"תסתדר"...אלה עוטפים אותך בכל השירותים שאתה צריך ו/או רוצה לרכב ולכל תקופה שתבחר.
זו גישה אחרת לגמרי.
כאמור, לא מתווכח מה "יותר טוב".
זה פשוט משהו אחר. מאוד אחר.