מחיר כולל הנחות ליונדאי באתר הרשמי- דרומה מ 190K ! כמובן לפני התוספות.
מחיר Y לפי אתר רשמי, צפונה מ 330K וגם זה לפני כל התוספות, שיכולות להביא את המחיר למחוזות שגם הגרמנים יתביישו בהם.
ממש הלחצת אותי עם אגרת הרישוי של 500 ש"ח. פשוט DEAL BREAKER !!!
לגבי האספקה...מי ישמע את הטסלה מקבלים למחרת ההזמנה...
מישהו עשה השוואה רצינית בין טסלה מודל Y לאיוניק 5?
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: מישהו עשה השוואה רצינית בין טסלה מודל Y לאיוניק 5?
אירה, אהבתי איך התעלמת מהמידע הזה באנלגנטיות...
Re: מישהו עשה השוואה רצינית בין טסלה מודל Y לאיוניק 5?
כשאני אגור בארה"ב- אני אתייחס רק למחירי ארה"ב.
עד אז, מה לעשות...אני סופר שקלים...ומשווה בין דברים שנמכרים בישראל.
עד אז, מה לעשות...אני סופר שקלים...ומשווה בין דברים שנמכרים בישראל.
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: מישהו עשה השוואה רצינית בין טסלה מודל Y לאיוניק 5?
מה שאתם אולי מפספסים זה שהמאמר הזה מנסה לעשות בדיוק את זה, לתת סיבות (רלוונטיות או לא זה כבר דיון אחר) להפרש במחיר. וד"א הצצתי כרגע, ההפרש במחירים בארה"ב הוא "רק" כ 11700 דולר. לא בשמיים למי שקונה רכב בכ 48000 דולר מלכתחילה ($60,000 למודל Y לעומת $48,225 לגירסת ברת השוואה ולא הגירסה המסורסת).
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: מישהו עשה השוואה רצינית בין טסלה מודל Y לאיוניק 5?
יותר לכיוון 11700 דולר, וזה שסכום כזה (פחות מ 50000 ש"ח) הופך להפרש של 100000 ש"ח בארצנו הנפלאה זה כבר דיון אחר לגמרי לצערנו.24/05/2022 22:53Haimbin כתב: ↑ וואלה הכתבה נכונה אבל משמיטה פרט אחד מאד מאד חשוב - ההפרש בין 2 הרכבים הוא בערך 15 אלף דולר שזה דיי הרבה במושגים אמריקאיים(וגם בכללי בעולם) שמתורגמים ל100 אלף שקל בארץ, ככה שהתוספת של מה שמקבלים ביחס למה שמוסיפים היא מאד זניחה...
Re: מישהו עשה השוואה רצינית בין טסלה מודל Y לאיוניק 5?
מה מעניינת ההשוואה בארה"ב ?
אולי תשווה גם בנורווגיה ובאיים האנטיליים ? לך תדע מה ההפרשים שם ?!
ההפרש בין הרכבים בארץ, בין גרסאות הבסיס של שני הדגמים, הוא מעל 140,000 ש"ח !!!
בהפרש הזה אני קונה מאזדה 3 מאובזרת מאוד ובא לציון גואל.
אז על מה בכלל ההשוואה ?
אולי תשווה גם בנורווגיה ובאיים האנטיליים ? לך תדע מה ההפרשים שם ?!
ההפרש בין הרכבים בארץ, בין גרסאות הבסיס של שני הדגמים, הוא מעל 140,000 ש"ח !!!
בהפרש הזה אני קונה מאזדה 3 מאובזרת מאוד ובא לציון גואל.
אז על מה בכלל ההשוואה ?
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: מישהו עשה השוואה רצינית בין טסלה מודל Y לאיוניק 5?
אין בעיה, מזדה 3 אחלה אוטו.
למזלנו לא כולם חושבים כמוך, אחרת כולנו היינו נוסעים בפיקאנטו כי היא זולה.
למזלנו לא כולם חושבים כמוך, אחרת כולנו היינו נוסעים בפיקאנטו כי היא זולה.
- טלHD
- גורו
- הודעות: 13958
- הצטרף: נובמבר 2008
- נתן תודות: 948 פעמים
- קיבל תודות: 1099 פעמים
Re: מישהו עשה השוואה רצינית בין טסלה מודל Y לאיוניק 5?
אתמול, בפחות מ 24 שעות, כ- 500 לקוחות ישראלים הזמינו בהזמנה מוקדמת את ה- BZ4X של טויוטה...
https://bz4x.toyota.co.il/
תכלס, אם טסלה Y עולה כ- 100,000 ש"ח יותר ממנו, יהיה לה קשה להימכר.
https://bz4x.toyota.co.il/
תכלס, אם טסלה Y עולה כ- 100,000 ש"ח יותר ממנו, יהיה לה קשה להימכר.
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: מישהו עשה השוואה רצינית בין טסלה מודל Y לאיוניק 5?
תכלס הטויוטה בכלל לא מרשימה באף פרמטר, אפילו אם לא משווים אותה לטסלה.
- טלHD
- גורו
- הודעות: 13958
- הצטרף: נובמבר 2008
- נתן תודות: 948 פעמים
- קיבל תודות: 1099 פעמים
Re: מישהו עשה השוואה רצינית בין טסלה מודל Y לאיוניק 5?
אמינות? אחריות? שירות? שמירת ערך? רשת סוכנויות פרוסה כמעט בכל עיר בישראל?26/05/2022 13:31TheCoolest כתב: ↑ תכלס הטויוטה בכלל לא מרשימה באף פרמטר, אפילו אם לא משווים אותה לטסלה....
על כל השאלות מעלה התשובה חיובית בהחלט לטובת הטויוטה, והחיסרון של טסלה בנושאים האלו הופך בדרך כלל לדיל ברייקר עבור הרוב המכריע של הלקוחות (אלו שזה חשוב להם כמובן).
Re: מישהו עשה השוואה רצינית בין טסלה מודל Y לאיוניק 5?
יש מין הרגשה, שהשרשור הופך אט אט לשרשור מעודדות טסלה.
ואני חשבתי לעצמי שיש כבר שרשור כזה.
לא חייבים לקפוץ על כל אחד שמנסה להשוות משהו לטסלה...
הבנו כבר מזמן שטסלה זה הרכב הטוב בעולם, שאין שני לו.
אין צורך להסביר לנו את זה כל יום ולהוכיח אותנו על זה שאנחנו לא מבינים כלום. אנחנו ילדים גדולים ומבינים גם קצת (ממש קצת).
ואני חשבתי לעצמי שיש כבר שרשור כזה.
לא חייבים לקפוץ על כל אחד שמנסה להשוות משהו לטסלה...
הבנו כבר מזמן שטסלה זה הרכב הטוב בעולם, שאין שני לו.
אין צורך להסביר לנו את זה כל יום ולהוכיח אותנו על זה שאנחנו לא מבינים כלום. אנחנו ילדים גדולים ומבינים גם קצת (ממש קצת).
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: מישהו עשה השוואה רצינית בין טסלה מודל Y לאיוניק 5?
אמינות? זה דגם חדש. לא זכור לי שטויוטה ייצרה רכבים חשמליים בצורה "מסחרית" בעבר.
היה לה פעם ראב4 חשמלי, אבל היא התבססה על חלקים של טסלה.
אז "אמינות" זה מושג שלא תקף לדגם שעוד לא הוכיח את עצמו.
אחריות? לכל רכב יש אחריות. לטויוטה יש 3 שנים אחריות. לטסלה 4 שנים.
למערכת ההנעה 5 שנים או 100K ק"מ. בטסלה יש 8 שנים אחריות או 160K-192K ק"מ.
שירות? לא יודע. בטסלה הרבה דברים מסדרים עם עדכון תוכנה.
וגם השירות של טסלה הוא בסדר, ולהרבה דברים מגיעים אליך עד הבית.
מה עם טיפולים? בטסלה ועוד כמה סינים אין "טיפולים". לפי מה שמופיע באתר של טויוטה נראה שיש לרכב דרישה לטיפולים שנתיים או כל 20K ק"מ.
עושים מלקוחות צחוק.
שמירת ערך, סבבה. אבל מאחר ומדובר ברכב חדש, אתה לא יודע מה יקרה בעוד כמה שנים.
חוץ מזה, גם טסלה, ורוב החשמליות האחרות בינתיים שומרות על הערך שלהן יפה מאד.
מה אני צריך סוכנויות? אני מזמין את הרכב אונליין.
תראה מה אומרים בביקורות על הרכב הזה, הן פושרות לחלוטין.
במחיר התחלתי של 230K הייתי הולך על איוניק 5 במקום בלי לחשוב פעמיים.
היה לה פעם ראב4 חשמלי, אבל היא התבססה על חלקים של טסלה.
אז "אמינות" זה מושג שלא תקף לדגם שעוד לא הוכיח את עצמו.
אחריות? לכל רכב יש אחריות. לטויוטה יש 3 שנים אחריות. לטסלה 4 שנים.
למערכת ההנעה 5 שנים או 100K ק"מ. בטסלה יש 8 שנים אחריות או 160K-192K ק"מ.
שירות? לא יודע. בטסלה הרבה דברים מסדרים עם עדכון תוכנה.
וגם השירות של טסלה הוא בסדר, ולהרבה דברים מגיעים אליך עד הבית.
מה עם טיפולים? בטסלה ועוד כמה סינים אין "טיפולים". לפי מה שמופיע באתר של טויוטה נראה שיש לרכב דרישה לטיפולים שנתיים או כל 20K ק"מ.
עושים מלקוחות צחוק.
שמירת ערך, סבבה. אבל מאחר ומדובר ברכב חדש, אתה לא יודע מה יקרה בעוד כמה שנים.
חוץ מזה, גם טסלה, ורוב החשמליות האחרות בינתיים שומרות על הערך שלהן יפה מאד.
מה אני צריך סוכנויות? אני מזמין את הרכב אונליין.
תראה מה אומרים בביקורות על הרכב הזה, הן פושרות לחלוטין.
במחיר התחלתי של 230K הייתי הולך על איוניק 5 במקום בלי לחשוב פעמיים.
Re: מישהו עשה השוואה רצינית בין טסלה מודל Y לאיוניק 5?
לטויוטה יש בראנד ניים ומוניטין ללא תחרות בכל היקום לגבי אמינות. זה שווה המוווון למר ישראלי. זה אומר טסלה לא רק ל"אייפוניסטים".
בגדול דה קולסט כל מה שאתה כותב נשמע כמו מישהו שעבר חתיכת סדנה של שכנוע עצמי. "מה אני צריך סוכניות". צריך רשת מוסכים למשל?
בגדול דה קולסט כל מה שאתה כותב נשמע כמו מישהו שעבר חתיכת סדנה של שכנוע עצמי. "מה אני צריך סוכניות". צריך רשת מוסכים למשל?
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: מישהו עשה השוואה רצינית בין טסלה מודל Y לאיוניק 5?
אני מסכים עם זה שלטויוטה יש "שם" כאן בארץ, אין על זה ויכוח. אני גם לא אומר שהרכב הזה לא יצליח בארץ.
רק אמרתי שיש אופציות טובות יותר במחיר הזה.
רכבי יונדאי וקיה יותר טובים בחלק מהסטטיסטיקות שראיתי מבחינת אמינות. מה זה אומר? לא הרבה.
כן, אני נגד סוכנויות (בארץ: יבואנים), מאד נגד. כל מה שהן עושות זה מנפחות את עלות הקניה והבעלות של הרכב.
בנוגע למוסכים, אז כן, צריך שתהיה רשת מוסכים אם יש לרכב טיפולים תקופתיים.
לרכבים שאין טיפולים תקופתיים, ויש שירות מוסך נייד עד הבית להרבה דברים אפשר להסתדר גם עם פריסה פחות רחבה של מוסכים.
בנוגע לטסלה, אני מודע שזה נושא כואב לאלו שלא בעלים של הרכב ולא מבינים איך אפשר להסתדר, אבל תתפלא, רוב האנשים מסתדרים יפה מאד, גם אלה שגרים באילת ובמטולה. ועם הזמן יתווספו עוד מרכזי שירות.
רק אמרתי שיש אופציות טובות יותר במחיר הזה.
רכבי יונדאי וקיה יותר טובים בחלק מהסטטיסטיקות שראיתי מבחינת אמינות. מה זה אומר? לא הרבה.
כן, אני נגד סוכנויות (בארץ: יבואנים), מאד נגד. כל מה שהן עושות זה מנפחות את עלות הקניה והבעלות של הרכב.
בנוגע למוסכים, אז כן, צריך שתהיה רשת מוסכים אם יש לרכב טיפולים תקופתיים.
לרכבים שאין טיפולים תקופתיים, ויש שירות מוסך נייד עד הבית להרבה דברים אפשר להסתדר גם עם פריסה פחות רחבה של מוסכים.
בנוגע לטסלה, אני מודע שזה נושא כואב לאלו שלא בעלים של הרכב ולא מבינים איך אפשר להסתדר, אבל תתפלא, רוב האנשים מסתדרים יפה מאד, גם אלה שגרים באילת ובמטולה. ועם הזמן יתווספו עוד מרכזי שירות.
Re: מישהו עשה השוואה רצינית בין טסלה מודל Y לאיוניק 5?
אני לא בעד או נגד סוכניות, אני כן בעד זה שתהיה רשת מוסכים.
עבור מר ישראלי, לשם של טויוטה, בהקשר של אמינות, יש משמעות עצומה, כנראה בגלל מחירי הרכב הפסיכיים בארץ. הסטטיסטיקות לא חשובות. מה שחשוב זה "דעת הקהל".
אנשים בישראל לא קונים פיאט, אלפא רומאו, סיטרואן וגם פז'ו, בגלל בעיות אמינות שהיו לרכבים האלה בשנות ה80. הזכרון הישראלי בנשוא הזה הוא בלתי מחיק כנראה.
לא הבנתי את האמירה "לא מבינים איך אפשר להסתדר". לא חושב שמישהו אומר שאי אפשר להסתדר. העדר רשת מוסכים זה פשוט הנדיקאפ של טסלה בישראל. נדמה לי שלגבי ענייני פחחות הבעיה חמורה במיוחד. לא זכורה לי הסיבה המדיוקת.
חייב לומר לך, שנניל לרגע שטסלה ואינויק 5 עולות בדיוק אותו סכום, נטיית ליבי תהיה ללכת עם היצרן המוכר, שעושה מכוניות "רגילות". האמן לי שיש לי אפס סנטימנט ליונדאי, פשוט הם יצרן עם היסטוריה כלשהיא, וטסלה עם כל המגניבות שיש בה, זה שיגעון של בנאדם אחד שחלק לא קטן ממה שהוא עושה די מוזר. מעבר לזה בעיני הטסלות שיש בארץ, לפחות מלפנים, זה אוטו מכוער....
עבור מר ישראלי, לשם של טויוטה, בהקשר של אמינות, יש משמעות עצומה, כנראה בגלל מחירי הרכב הפסיכיים בארץ. הסטטיסטיקות לא חשובות. מה שחשוב זה "דעת הקהל".
אנשים בישראל לא קונים פיאט, אלפא רומאו, סיטרואן וגם פז'ו, בגלל בעיות אמינות שהיו לרכבים האלה בשנות ה80. הזכרון הישראלי בנשוא הזה הוא בלתי מחיק כנראה.
לא הבנתי את האמירה "לא מבינים איך אפשר להסתדר". לא חושב שמישהו אומר שאי אפשר להסתדר. העדר רשת מוסכים זה פשוט הנדיקאפ של טסלה בישראל. נדמה לי שלגבי ענייני פחחות הבעיה חמורה במיוחד. לא זכורה לי הסיבה המדיוקת.
חייב לומר לך, שנניל לרגע שטסלה ואינויק 5 עולות בדיוק אותו סכום, נטיית ליבי תהיה ללכת עם היצרן המוכר, שעושה מכוניות "רגילות". האמן לי שיש לי אפס סנטימנט ליונדאי, פשוט הם יצרן עם היסטוריה כלשהיא, וטסלה עם כל המגניבות שיש בה, זה שיגעון של בנאדם אחד שחלק לא קטן ממה שהוא עושה די מוזר. מעבר לזה בעיני הטסלות שיש בארץ, לפחות מלפנים, זה אוטו מכוער....