במבחן הבא לקחו 7 רכבים חשמליים ובדקו מה ההטווח המקסימלי האמיתי לעומת נתוני היצרן המוצהרים. באופן שאולי לא יפתיע את חלקנו - כל הרכבים ללא יוצא מן הכלל הגיעו לאילת ללא צורך בטעינה בדרך.
מה דעתכם? אם היו לוקחים את גירסת ה LR של טסלה היכן היא הייתה ממוקמת במבחן?
7 רכבים חשמליים במבחן טווח אמיתי
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70331
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70331
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- ziv_r
- עורך ראשי HTmag
- הודעות: 44362
- הצטרף: ינואר 2005
- נתן תודות: 2084 פעמים
- קיבל תודות: 4725 פעמים
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70331
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: 7 רכבים חשמליים במבחן טווח אמיתי
מסכים, אבל נחמד לדעת היכן הרכב שרכשת יושב יחסית לשאר. מה שכן לקחו שם את היונדאי איוניק שעולה כמו הטסלה LR והשוו אותו ל SR. לא ממש הגיוני.
Re:
אולי בין המכוניות שקרובות במחיר כן יהווה שיקול.12/01/2022 16:06ziv_r כתב: ↑ האם מישהו שנמצא לפני רכישה של אחת מהמכוניות, יחליף את הרכישה המתוכננת לאור התוצאות במבחן?
לדעתי ההבדלים שנמצאו של עשרות ק"מ בודדים, לא מצדיקים את זה....
יש כמה מסקנות אחרות שיותר משמעותיות:
רוב היצרנים לא סיפקו נתונים אמינים לגבי זמן נסיעה, או שבדקו בתנאים שונים או שיש שונות גדולה בין הסוללות שמגיעות לרכב ספציפי, כך או כך לפחות יש שלושה "צדיקים".
במציאות אף אחד לא נוהג במצב חיסכון מקסימלי ורגוע\מתון כל הדרך, בטח שלא בדרך כל כך ארוכה.
המסקנה היא שרצוי לבעלי חשמליות לתכנן עצירה בדרך לטעינה ובטח בחזרה שיותר מאתגר. ואז יש חשיבות לזמינות עמדות טעינה ומהירות טעינה.
- ziv_r
- עורך ראשי HTmag
- הודעות: 44362
- הצטרף: ינואר 2005
- נתן תודות: 2084 פעמים
- קיבל תודות: 4725 פעמים
Re: 7 רכבים חשמליים במבחן טווח אמיתי
shmizan,
רכב הבנזין שיש לך כרגע, עומד בצריכת הדלק שהיצרן הצהיר עליה?
רכב הבנזין שיש לך כרגע, עומד בצריכת הדלק שהיצרן הצהיר עליה?
- ziv_r
- עורך ראשי HTmag
- הודעות: 44362
- הצטרף: ינואר 2005
- נתן תודות: 2084 פעמים
- קיבל תודות: 4725 פעמים
- claudia5
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3756
- הצטרף: יולי 2007
- מיקום: נשר
- נתן תודות: 1110 פעמים
- קיבל תודות: 313 פעמים
Re: 7 רכבים חשמליים במבחן טווח אמיתי
השאלה במקומה אבל כאשר הרכב הוא על דלק אז יש לך תחנה כל מטר וב3 דקות אתה מלא שוב.אם רכב חשמל לא ניתן להתמודד עם תקלה כזאת...
Re: 7 רכבים חשמליים במבחן טווח אמיתי
עוד המבחן היה עם נהג בודד כמעת ללא מיטען
תחשבו בכמה היה מתקצר הטווח אם היתה באוטו משפחה עם כל המזוודות וגריל
גם מעניין מה יש למשפחה שממהרת להגיע ליעד לחקות בין 30 ל 60 דקות במקומות הטעינה
וגם הכסף שיבזבזו אולי כבר עדיף מחונית בנזין או מכונית היברידית
תחשבו בכמה היה מתקצר הטווח אם היתה באוטו משפחה עם כל המזוודות וגריל
גם מעניין מה יש למשפחה שממהרת להגיע ליעד לחקות בין 30 ל 60 דקות במקומות הטעינה
וגם הכסף שיבזבזו אולי כבר עדיף מחונית בנזין או מכונית היברידית
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: 7 רכבים חשמליים במבחן טווח אמיתי
רק אגיד שכל אלה שדואגים לזמני טעינה שוכחים שבד"כ (לא כולם ולא תמיד, אבל בד"כ) אנשים, במיוחד עם משפחה, הולכים לעשות עצירה בכל מקרה מדי כמה שעות של נהיגה.
אז בזמן העצירה\מנוחה טוענים את הרכב.
מהבית יוצאים עם סוללה מלאה, ולכן המקרים בהם צריך באמת לעצור ולטעון נדירים. אני מניח שמרבית המשפחות לא נוסעות כל יום 400 ק"מ.
אז בזמן העצירה\מנוחה טוענים את הרכב.
מהבית יוצאים עם סוללה מלאה, ולכן המקרים בהם צריך באמת לעצור ולטעון נדירים. אני מניח שמרבית המשפחות לא נוסעות כל יום 400 ק"מ.
- silverbullet
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 453
- הצטרף: מרץ 2021
- נתן תודות: 55 פעמים
- קיבל תודות: 47 פעמים