[פוצל] - טסלה - יתרונות וחסרונות

רכבי ICE, פלאגינים, היברידים וחשמליים כמו ג'ילי, טסלה, איוניק, MG
TheCoolest (פותח השרשור)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

[פוצל] - טסלה - יתרונות וחסרונות

נושא שלא נקרא #1 

@רונן
לגבי החסרונות:
גז - שים אוטופיילוט.
מסך - אתה יכול לשלוט על מרבית הפונקציות של הרכב בעזרת פקודות קוליות.
רעש - לא שמתי לב למשהו מיוחד. אין רעש מהמנוע, שומעים רק רעש עמום מהצמיגים.
לא יודע לגבי גומיות אטימה, לא קראתי על בעיות מיוחדות עם זה, אבל נחיה ונראה.
מסך שלא עולה? למה שהוא לא יעלה? בנוסף, אתה יכול לעשות אתחול מההגה או הגה+דוושת ברקס. אם שני אלה לא עוזרים, אז תצטרך להגיע למרכז שירות.
מה אתה עושה אם רכב הבנזין שלך לא מניע?
ורק למען הדיוק, אפשר לנסוע גם בלי מסך. הבעיה העיקרית היא שאין לך מידע על מצב הרכב\מהירות.
ואם יש לך OBD דונגל, אז אפשר להתחבר לרכב מאפליקציה ולנטר את הרכב.
צבע סלון - כן זה מה יש, מה נעשה. אני לקחתי לבן ואני מת עליו.

אבל זה בסדר, זה לא רכב שמתאים לכל אחד.

רונן
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5559
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: מול המחשב
נתן תודות: 1053 פעמים
קיבל תודות: 152 פעמים

Re: שרשור תגובות: אז קניתם טסלה: כל מה שאתם צריכים לדעת על טעינת רכב חשמלי

נושא שלא נקרא #2 

15/09/2021 13:17  
TheCoolest כתב:
@רונן
לגבי החסרונות:
גז - שים אוטופיילוט.
מסך - אתה יכול לשלוט על מרבית הפונקציות של הרכב בעזרת פקודות קוליות.
רעש - לא שמתי לב למשהו מיוחד. אין רעש מהמנוע, שומעים רק רעש עמום מהצמיגים.
לא יודע לגבי גומיות אטימה, לא קראתי על בעיות מיוחדות עם זה, אבל נחיה ונראה.
מסך שלא עולה? למה שהוא לא יעלה? בנוסף, אתה יכול לעשות אתחול מההגה או הגה+דוושת ברקס. אם שני אלה לא עוזרים, אז תצטרך להגיע למרכז שירות.
מה אתה עושה אם רכב הבנזין שלך לא מניע?
ורק למען הדיוק, אפשר לנסוע גם בלי מסך. הבעיה העיקרית היא שאין לך מידע על מצב הרכב\מהירות.
ואם יש לך OBD דונגל, אז אפשר להתחבר לרכב מאפליקציה ולנטר את הרכב.
צבע סלון - כן זה מה יש, מה נעשה. אני לקחתי לבן ואני מת עליו.

אבל זה בסדר, זה לא רכב שמתאים לכל אחד.
...
להבהיר שאני לא מגיב על מנת להתווכח.
כל אחד עם דעתו.
אשתי ואני הגענו לקנות , ממש לקנות וכך תוכנן לאחר שנבצע נסיעת מבחן.
עשינו נסיעת מבחן, ההתרשמות הועלתה כאן.
מאחר ואני עם לקסוס היברידי, חשבתי להחליף לטסלה.
מאחר ולא יצא, מטסלה ישר נסענו ללקסוס חשמלי.
הבדל שמים וארץ.
בסוף נשארתי עם הלקסוס שלי is300h High Premium

ziv_r
סמל אישי של משתמש
עורך ראשי HTmag
עורך ראשי HTmag
הודעות: 44361
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 2084 פעמים
קיבל תודות: 4724 פעמים

Re: שרשור תגובות: אז קניתם טסלה: כל מה שאתם צריכים לדעת על טעינת רכב חשמלי

נושא שלא נקרא #3 

פתח שרשור התרשמות, זה לא קשור לנושא השרשור.

Nba
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 9124
הצטרף: ספטמבר 2005
נתן תודות: 256 פעמים
קיבל תודות: 235 פעמים

Re: שרשור תגובות: אז קניתם טסלה: כל מה שאתם צריכים לדעת על טעינת רכב חשמלי

נושא שלא נקרא #4 

15/09/2021 13:23  
רונן כתב:
15/09/2021 13:17  
TheCoolest כתב:
@רונן
לגבי החסרונות:
גז - שים אוטופיילוט.
מסך - אתה יכול לשלוט על מרבית הפונקציות של הרכב בעזרת פקודות קוליות.
רעש - לא שמתי לב למשהו מיוחד. אין רעש מהמנוע, שומעים רק רעש עמום מהצמיגים.
לא יודע לגבי גומיות אטימה, לא קראתי על בעיות מיוחדות עם זה, אבל נחיה ונראה.
מסך שלא עולה? למה שהוא לא יעלה? בנוסף, אתה יכול לעשות אתחול מההגה או הגה+דוושת ברקס. אם שני אלה לא עוזרים, אז תצטרך להגיע למרכז שירות.
מה אתה עושה אם רכב הבנזין שלך לא מניע?
ורק למען הדיוק, אפשר לנסוע גם בלי מסך. הבעיה העיקרית היא שאין לך מידע על מצב הרכב\מהירות.
ואם יש לך OBD דונגל, אז אפשר להתחבר לרכב מאפליקציה ולנטר את הרכב.
צבע סלון - כן זה מה יש, מה נעשה. אני לקחתי לבן ואני מת עליו.

אבל זה בסדר, זה לא רכב שמתאים לכל אחד.
...
להבהיר שאני לא מגיב על מנת להתווכח.
כל אחד עם דעתו.
אשתי ואני הגענו לקנות , ממש לקנות וכך תוכנן לאחר שנבצע נסיעת מבחן.
עשינו נסיעת מבחן, ההתרשמות הועלתה כאן.
מאחר ואני עם לקסוס היברידי, חשבתי להחליף לטסלה.
מאחר ולא יצא, מטסלה ישר נסענו ללקסוס חשמלי.
הבדל שמים וארץ.
בסוף נשארתי עם הלקסוס שלי is300h High Premium
...
קצת מוזר לי שאתה מדבר על רעש בעוד שאתה מגיע מלקסוס הייבריד
נסעתי על אחד כזה לא מזמן
והרעש שהיה מהגיר הרציף פשוט הטריף אותי עד רמה שהייתי בטוח שיש בעיה בגיר (רכב חדש 2021)

כל מי שאני מכיר שרכש טסלה, כולל אותי, לא עשה נסיעות מבחן ואף אחד מהם (מאלה שאני מכיר) לא מאוכזב מהרכישה או מהרכב
להפך, הם מדווחים שזה הרכב הכי טוב שהיה להם אי פעם.
אבל אפשר להבין שזה רכב שלא מתאים לכל אחד..
יכול להיות שלצרכים שלך הוא באמת לא מתאים.

לגבי זה:
חסרונות : חייבים כל הזמן ללחוץ על דוושת הגז כי אחרת הרכב בולם , לא רואה עצמי נוסע לאילת או לצפון עם כמה שעות של לחיצה רצופה על דוושת ה״גז״
...
לא רואה איך אתה רואה בזה חסרון..
כשאתה עוזב את ה"גז" הרכב בולם ומטעין את הסוללה, לא משתמש בברקסים, חוסך עלויות בלאי
ברכב בנזין כשאתה עוזב את הגז הוא ממשיך לנסוע לבד בדרך לאילת?
אתה עדיין צריך ללחוץ על הגז או להפעיל בקרת שיוט..
אותו דבר פה, תפעיל אוטופיילוט ולא תגע ב"גז".
Denon AVR-X4500H|Epson EH-TW5000|SVS Prime Tower|SVS Ultra Center|SVS PB2000|
Fluance Elite Bipolar Surround|Polk audio 2xOWM3 Atmos|Dune303

רונן
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5559
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: מול המחשב
נתן תודות: 1053 פעמים
קיבל תודות: 152 פעמים

Re: שרשור תגובות: אז קניתם טסלה: כל מה שאתם צריכים לדעת על טעינת רכב חשמלי

נושא שלא נקרא #5 

מילא אני , נניח שאני בעל דעות מסויימות , אשתי שתחייה , באמת אובייקטיבית , הצדיקה את דבריי.
גם בלקסוס אני לא נוסע עם נהג אוטומטי על כל צורותיו , לעיתים הנהג הזה לא מבין את הנעשה בכביש.
הלקסוס שלי 2500 סמ״ק - + מנוע חשמלי , באמת שקט ,
אני לא קשור לשום חברת רכב , פשוט השוויתי , ולמען ההשוואה באמת רציתי טסלה. !

yoramw
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 225
הצטרף: ינואר 2011
נתן תודות: 52 פעמים
קיבל תודות: 31 פעמים

Re: שרשור תגובות: אז קניתם טסלה: כל מה שאתם צריכים לדעת על טעינת רכב חשמלי

נושא שלא נקרא #6 

בתור מי הספיק כבר לרכוש שתי מודל 3 בארץ ו לסוע קרוב ל15K קמ בהם, הנהיגה בדוושה אחת זה אחד הרעיונות הגאוניים ביותר ברכב.
גם לי ביום הראשון זה הרגיש קצת מוזר וגם יום יומיים אחרי הנוסעים איתי הרגישו פחות נוח בגלל זה מברכבים סטנדרטים, אבל אחרי היומיים הראשונים זה הופך לטבע שני והמעבר חזרה לרכבי בנזין ונהיגה עם 2 (או במקרה שלי שלוש דוושות ברכב השני שלי) נראית כל כך מיושנת (אם כי נוסטלגית...)

TheCoolest (פותח השרשור)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

Re: שרשור תגובות: אז קניתם טסלה: כל מה שאתם צריכים לדעת על טעינת רכב חשמלי

נושא שלא נקרא #7 

בדיוק מה שיורם אמר.

pessik
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6123
הצטרף: ינואר 2007
נתן תודות: 81 פעמים
קיבל תודות: 612 פעמים

Re: שרשור תגובות: אז קניתם טסלה: כל מה שאתם צריכים לדעת על טעינת רכב חשמלי

נושא שלא נקרא #8 

15/09/2021 10:03  
רונן כתב:

חסרונות :
חייבים כל הזמן ללחוץ על דוושת הגז כי אחרת הרכב בולם

רעש איום וחזק בנסיעה - מה זה הדבר הזה ?
...
1. לא ניתן לשלוט על רמת הבלימה הרגרנטיבית ? (ניצול הבלימה של הרכב לטעינת הסוללה)
יש לי יונדאי איוניק ואני יכול לבחור מבין 3 רמות של בלימה , או לבטל לחלוטין .

2. יכול לפרט יותר על הרעש ? התלונה הזו לא הופיע בשום ביקורת על הרכב לונג-ריינג'.
ההפך - ידוע שרכבים חשמליים שקטים יחסית .

תודה על התייחסותך .

TheCoolest (פותח השרשור)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

Re: שרשור תגובות: אז קניתם טסלה: כל מה שאתם צריכים לדעת על טעינת רכב חשמלי

נושא שלא נקרא #9 

@pessik
1. אי אפשר לבטל או לשנות את ההגדרה הזו. בדגמי פרפורמנס ניתן לשנות\לבטל את העוצמה ולשחק עם הרבה הגדרות מתקדמות נוספות כשנמצאים במצב מסלול, אבל זה לא רלוונטי לנהיגה רגילה בכביש.
ב-SR+ אי אפשר. ב-LR אני חושב שיש שתי רמות. ב-P יש שליטה על זה.
2. לא יודע על איזה רעש הוא מדבר.

yoramw
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 225
הצטרף: ינואר 2011
נתן תודות: 52 פעמים
קיבל תודות: 31 פעמים

Re: שרשור תגובות: אז קניתם טסלה: כל מה שאתם צריכים לדעת על טעינת רכב חשמלי

נושא שלא נקרא #10 

לגבי הרעש, במהירות גבוהה יש רעש רוח וצמיגים דומה למה שיש ברכבים סטנדרטים לדוגמא סקודה אוקטביה וכו׳ (הטסלה לא שקטה במהירות בין עירוני כמו רכבי פרימיום).

Arie10
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1868
הצטרף: פברואר 2015
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 177 פעמים

Re: שרשור תגובות: אז קניתם טסלה: כל מה שאתם צריכים לדעת על טעינת רכב חשמלי

נושא שלא נקרא #11 

לטסלה אין שום דבר משותף עם רכבי פרימיום.

yarino
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3355
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 118 פעמים
קיבל תודות: 203 פעמים

Re: שרשור תגובות: אז קניתם טסלה: כל מה שאתם צריכים לדעת על טעינת רכב חשמלי

נושא שלא נקרא #12 

05/10/2021 16:55  
Arie10 כתב:
לטסלה אין שום דבר משותף עם רכבי פרימיום.
...
לגמרי לא...גם אנחנו חשבנו לקנות ונסיעת מבחן קצרה הבהירה לי את ההבדל בין טסלה לגרמניות וללקסוס.

רונן
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5559
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: מול המחשב
נתן תודות: 1053 פעמים
קיבל תודות: 152 פעמים

Re: שרשור תגובות: אז קניתם טסלה: כל מה שאתם צריכים לדעת על טעינת רכב חשמלי

נושא שלא נקרא #13 

05/10/2021 15:46  
yoramw כתב:
לגבי הרעש, במהירות גבוהה יש רעש רוח וצמיגים דומה למה שיש ברכבים סטנדרטים לדוגמא סקודה אוקטביה וכו׳ (הטסלה לא שקטה במהירות בין עירוני כמו רכבי פרימיום).
...
ב ד י ו ק !

רונן
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5559
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: מול המחשב
נתן תודות: 1053 פעמים
קיבל תודות: 152 פעמים

Re: שרשור תגובות: אז קניתם טסלה: כל מה שאתם צריכים לדעת על טעינת רכב חשמלי

נושא שלא נקרא #14 

05/10/2021 18:50  
yarino כתב:
05/10/2021 16:55  
Arie10 כתב:
לטסלה אין שום דבר משותף עם רכבי פרימיום.
...
לגמרי לא...גם אנחנו חשבנו לקנות ונסיעת מבחן קצרה הבהירה לי את ההבדל בין טסלה לגרמניות וללקסוס.
...
אכן. …
כבעלים של וולוו ולקסוס ולאחר נסיעת מבחן בטסלה , אני בהחלט מסכים לדעה.

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75316
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

Re: [פוצל] - טסלה - יתרונות וחסרונות

נושא שלא נקרא #15 

נסעתי היום בכביש 6 במהירות משמעותית (לא רוצה להפליל את עצמי) בלי רדיו. לא יודע על מה אתם מדברים, הרכב היה חרישי...

שלח תגובה

חזור אל “רכבי ICE וחשמליים”