חבל שבקיה לא חושבים על נוחות הנהג

טכנולוגיה בתחבורה כללי
צפיד
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2855
הצטרף: נובמבר 2005
מיקום: קריות
נתן תודות: 167 פעמים
קיבל תודות: 64 פעמים

הודעה שלא נקראה #16 

AssafLots כתב:@צפיד
·
לגבי #1
אני עם נירו, אבל משער שזה אותו דבר בספורטאז' (וזה ככה היה לי גם ב suzuki XO וסידרתי את זה באותה הצורה)

דרך ההגדרות של הנעילת דלתות:

user settings -> door-> auto unlock-> on shift to P
...
·רצתי לרכב ו....עובד ..ממליץ עליך להדליק משואה
תודה!

mrraz111
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1454
הצטרף: מרץ 2012
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 97 פעמים

Re: חבל שבקיה לא חושבים על נוחות הנהג

הודעה שלא נקראה #17 

movieman כתב:
...
...
·
אם אתה יכול להתפר על הגודל מעט ... חפש יונדאי קונה .. הדגם המפואר שלהם פחות מהתקציב שלך
המושב די נח , מנוע חזק ורכב עם לא מעט פיצ'רים.
גם לקיה יש דגם מקביל - ה-סטוניק
...
יש לאשתי את ה-1600 טורבו 4X4
לא חסכוני אבל נהנה מכל רגע
פלא שעוד עושים מכוניות כאלה, היום כולם נמדדים בק"מ/ליטר ומסרסים את הרכב

movieman
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4520
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 28 פעמים
קיבל תודות: 345 פעמים

Re: חבל שבקיה לא חושבים על נוחות הנהג

הודעה שלא נקראה #18 

mrraz111 כתב:
...
...
יש לאשתי את ה-1600 טורבו 4X4
לא חסכוני אבל נהנה מכל רגע
פלא שעוד עושים מכוניות כאלה, היום כולם נמדדים בק"מ/ליטר ומסרסים את הרכב
...
·
ה-קונה אחלה רכב ובכלל יונדאי הם מותג די אמין היום .
ה- 1600 טורבו בטוסון זה הבדל של שמיים וארץ לעומת מנוע 2000.
ה-2000 פתאום מרגיש עגלה לידו

Catskinner
סמל אישי של משתמש
חבר כבוד
חבר כבוד
הודעות: 16019
הצטרף: נובמבר 2006
מיקום: הוד השרון
נתן תודות: 124 פעמים
קיבל תודות: 934 פעמים

Re: חבל שבקיה לא חושבים על נוחות הנהג

הודעה שלא נקראה #19 

@dada1983
·כחלק מתפקידי בחברה יוצא לי ללוות את קצין הרכב שלנו בנסיעות מבחן לרכבים חדשים שאנחנו רוצים להציע לעובדי החברה, כי מה שאנחנו הכי שונאים זה להכניס משהו חריג לאורווה ואחר כך לטפל בכל הטרוניות של העובדים שתמיד מתחילות ב "מגיע לי" או ב "למה זה מגיע לי?".

כך יצא שלפני שנתיים יצא לי לנהוג בקיה נירו ואם חשבתי לפני כן שמדובר בגירסה על פיגומים של היונדאי איוניק אז הספיקה לי נסיעה קצרה כדי להבין עד כמה שני כלי הרכב האלו שונים, למרות חטיבות הכוח הזהות.

לא היו לי ציפיות לחוויה מכוננת בתחום המוטורי, כצפוי ההגה מת ואדיש אך קליל כמו שכולם אוהבים היום. המרחב מאחור סביר, איכות הרכבה טובה, חומרים לא מדהימים אבל נראים עמידים, הראות מסביב לא משהו, אבל ככה זה ברוב כלי הרכב המודרניים. בקיצור, צפוי ומשעמם כיאה לרכב חברה ממוצע וזה בדיוק מה שאנחנו כחברה רוצים ואוהבים הרמת הגבה הראשונה הגיעה כשבחנתי את האיבזור ושמתי לב שהוא מאוד חסר ביחס לאיוניק. נו טוףףף..

ההלם הגיע תוך כדי נהיגה כי ממושב הנהג הרגשתי ממש לא נוח. לא זכור לי רכב אחר שאותו בחנתי בשנים האחרונות שהיה פחות נוח מהנירו. עד כדי כך לא האמנתי שבקטע חזרה החלפתי מקומות עם קצין הרכב שגם הוא חשב שהוא הולך לנהוג במשהו די דומה לאיוניק.

בסוף נסיעת המבחן החלטנו שזה בגלל שהוא נמצא בקצה הסקאלה הגבוהה (מעל 2 מטר) ואילו אני בקושי מגרד מלמטה את הרף התחתון של הממוצע (1.7). חשבנו שהרכב כנראה תוכנן עבור אנשים הנמצאים איפה שהוא באמצע אבל גם היום אני יכול לספור על אצבעות יד אחת את העובדים שבחרו בנירו ויש לנו מעל ל 200 כלי רכב בארגון.

באמת שאין לי הסבר, מלבד ההשערה שגם לרוב האנשים שבין 1.75 ל 1.85 מטר גובה הרכב כנראה לא נוח ממושב הנהג.
מעצבן אותי כשאומרים "אני ילך, אני יקנה". מעצבן אותי עוד יותר כשכותבים את זה.

yarino
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3193
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 111 פעמים
קיבל תודות: 174 פעמים

הודעה שלא נקראה #20 

dada1983 כתב: הקוריאנים עושים מאמצים כדי לסגור את הפער ולהשתוות לגרמנים
...
הרגת אותי, הקוריאנים יכולים לעשות שמיניות באוויר ולא ידגדגו את הגרמניות.

איך אפשר בכלל להשוות רכב גרמני לקוריאני? ואני בכלל לא מדבר על כיסא כזה או אחר...10 רמות מעל קוריאניות.

הרבה לא מודעים לזה שהדבר הכי חשוב ברכב זו השילדה וזה מה שגורם לנהג לחווית נהיגה וזה מה שהגרמנים עושים הכי טוב.

העיקר שבארץ מבינים ברכבים ולכן הכבישים מלאים בזבל הזה.

אגב,לפותח השרשור...משנת 2015 VW פתרו את בעיית הגירים בזה שעברו מגיר יבש לרטוב...זו גם הסיבה שרוב המוניות הן אוקטביה .

zeevik26
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 41
הצטרף: אוגוסט 2007
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 3 פעמים

הודעה שלא נקראה #21 

yarino כתב:
...
...
הרגת אותי, הקוריאנים יכולים לעשות שמיניות באוויר ולא ידגדגו את הגרמניות.

איך אפשר בכלל להשוות רכב גרמני לקוריאני? ואני בכלל לא מדבר על כיסא כזה או אחר...10 רמות מעל קוריאניות.

הרבה לא מודעים לזה שהדבר הכי חשוב ברכב זו השילדה וזה מה שגורם לנהג לחווית נהיגה וזה מה שהגרמנים עושים הכי טוב.

העיקר שבארץ מבינים ברכבים ולכן הכבישים מלאים בזבל הזה.

אגב,לפותח השרשור...משנת 2015 VW פתרו את בעיית הגירים בזה שעברו מגיר יבש לרטוב...זו גם הסיבה שרוב המוניות הן אוקטביה .
...
·

לפחות לגבי גיר דו-מצמדי, רוב היצרנים שהשתמשו בגיר הזה, בין אם רטוב או יבש, נטשו אותו מחוץ למספר דגמי ספורט.
זה כולל ד"א גם חלק גדול מדגמי קונצרן VW.
הטריידאוף של העברת הילוכים מהירה ויעילה יותר מול בעיות תחזוקה ואמינות (וזה לא רק DSG של VW) שעד היום לא הצליחו לפתור לחלוטין לא הוכיח את עצמו לאורך זמן.

amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3588
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 65 פעמים
קיבל תודות: 145 פעמים

הודעה שלא נקראה #22 

רכב גרמני מצויין למוסכים בארץ.
סקודה פולקסווגן ממש מלאים תקלות
והשירות זוועתי.

yarino
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3193
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 111 פעמים
קיבל תודות: 174 פעמים

הודעה שלא נקראה #23 

יש לי גולף כבר שנתיים...אפס תקלות,להשוות אותו לקוריאני זה מצחיק.

nirmv
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1394
הצטרף: אוגוסט 2006
נתן תודות: 56 פעמים
קיבל תודות: 113 פעמים

הודעה שלא נקראה #24 

הדעה שלי לא פופולרית ואני סבבה עם זה.
- סיאט אטקה.
בעיות אמינות בגיר? באופן אישי לא חוויתי (לאון, איביזה) אז מבחינתי זה FUD שזורעים המתחרים.

mrraz111
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1454
הצטרף: מרץ 2012
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 97 פעמים

הודעה שלא נקראה #25 

nirmv כתב:הדעה שלי לא פופולרית ואני סבבה עם זה.
- סיאט אטקה.
בעיות אמינות בגיר? באופן אישי לא חוויתי (לאון, איביזה) אז מבחינתי זה FUD שזורעים המתחרים.
...
אין לך בעיה שמערכת סטארט סטופ מכבה לך את המנוע כשהרכב עדיין בנסיעה ?

dada1983 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 248
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

הודעה שלא נקראה #26 

yarino כתב:
...
...
הרגת אותי, הקוריאנים יכולים לעשות שמיניות באוויר ולא ידגדגו את הגרמניות.

איך אפשר בכלל להשוות רכב גרמני לקוריאני? ואני בכלל לא מדבר על כיסא כזה או אחר...10 רמות מעל קוריאניות.

הרבה לא מודעים לזה שהדבר הכי חשוב ברכב זו השילדה וזה מה שגורם לנהג לחווית נהיגה וזה מה שהגרמנים עושים הכי טוב.

העיקר שבארץ מבינים ברכבים ולכן הכבישים מלאים בזבל הזה.

אגב,לפותח השרשור...משנת 2015 VW פתרו את בעיית הגירים בזה שעברו מגיר יבש לרטוב...זו גם הסיבה שרוב המוניות הן אוקטביה .
...
ברכבים שבדקתי- סקאלה ,קאמיק ,אוקטביה (גם החדשה שאמורה להגיע בחודשים הקרובים)
מדובר בגיר DSQ7- DQ200 היבש .
הרכבים הללו בתקציב שלי ,לגבי שאר דגמי סקודה לא בדקתי.
אם היה גיר רטוב ,הייתי שוקל רכישת סקודה בכיף ואפילו משלם 1000 ש"ח נוספים שהם דורשים עבור שנה שלישית של אחיות.

אין לי מושג אלו רכבים נמצאים בציי מוניות .

כל עוד לארץ יגיעו רכבי סקודה עם גירים רובוטיים יבשים , בניגוד למדינות בעולם אליהן התחילו כבר לשני שנה להגיעה סקודות עם גירים אחרים (אם אני לא טועה ,פלנטריים) , לדעתי , רכישת סקודה היא טעות.

מה שהכי הדהים אותי שלפני כחודש כשהייתי בסוכנות סקודה ושאלתי את איש המכירות לגבי סוג הגיר בקאמיק
התשובה שלו הייתה - "מה אכפת לך איזה גיר יש באוטו, יש ברכב שלדה מצויינת"
נערך לאחרונה על ידי dada1983 ב 22/07/2020 0:33, נערך פעם 1 בסך הכל.

dada1983 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 248
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

הודעה שלא נקראה #27 

yarino כתב:יש לי גולף כבר שנתיים...אפס תקלות,להשוות אותו לקוריאני זה מצחיק.
...
יש לי חבר שאצלם בבית מחליפים גולף רק בגולף (4 רכבים שונים)
אצלו הגולף בת 3 שנים וכבר פעמיים החליפו לו את הגיר .

במזל ,אצליך הכל בסדר ואני מאחל שכך ישאר
אצלו, אין מזל .

dada1983 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 248
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

Re: חבל שבקיה לא חושבים על נוחות הנהג

הודעה שלא נקראה #28 

@Catskinner·

גם אני הופתעתי לרעה עד כמה הכיסא בניר ולא נוח .

מלכתחילה חשבתי שעדיף לרכוש רכב שלא כ"כ פופולארי בליסינג .

את האוקטביה שהייתה לי לפני הקורולה (הרכב כיום) ניסיתי למכור כחצי שנה ללא הצלחה ובסופו של דבר עשיתי טרייד אין .
לא רק שהאוקטביה היא סוג של "מלכת הליסינג" אז גם האמינות של הדגם שהיה לי (1.4 שנת 2011 ) הייתה בעוכריו .

nirmv
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1394
הצטרף: אוגוסט 2006
נתן תודות: 56 פעמים
קיבל תודות: 113 פעמים

הודעה שלא נקראה #29 

mrraz111 כתב:
...
...
אין לך בעיה שמערכת סטארט סטופ מכבה לך את המנוע כשהרכב עדיין בנסיעה ?
...
הסטארט סטופ מכבה את המנוע כשאני ברמזור ואני אוהב את זה. אם זה פקק זוחל אני מכבה את הפיצ'ר.

mrraz111
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1454
הצטרף: מרץ 2012
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 97 פעמים

הודעה שלא נקראה #30 

@nirmv
נתקלתי בבעיה שהמערכת מכבה את המנוע בזחילה
במוסך המרכזי אמרו שככה זה בנוי

שלח תגובה

חזור אל “רכב כללי”