חבל שבקיה לא חושבים על נוחות הנהג

טכנולוגיה בתחבורה כללי
Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 51063
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 135 פעמים
קיבל תודות: 3039 פעמים

Re: חבל שבקיה לא חושבים על נוחות הנהג

הודעה שלא נקראה #31 

Catskinner כתב:@dada1983
·

כך יצא שלפני שנתיים יצא לי לנהוג בקיה נירו ואם חשבתי לפני כן שמדובר בגירסה על פיגומים של היונדאי איוניק אז הספיקה לי נסיעה קצרה כדי להבין עד כמה שני כלי הרכב האלו שונים, למרות חטיבות הכוח הזהות.

הרמת הגבה הראשונה הגיעה כשבחנתי את האיבזור ושמתי לב שהוא מאוד חסר ביחס לאיוניק. נו טוףףף..

ההלם הגיע תוך כדי נהיגה כי ממושב הנהג הרגשתי ממש לא נוח. לא זכור לי רכב אחר שאותו בחנתי בשנים האחרונות שהיה פחות נוח מהנירו. עד כדי כך לא האמנתי שבקטע חזרה החלפתי מקומות עם קצין הרכב שגם הוא חשב שהוא הולך לנהוג במשהו די דומה לאיוניק.

בסוף נסיעת המבחן החלטנו שזה בגלל שהוא נמצא בקצה הסקאלה הגבוהה (מעל 2 מטר) ואילו אני בקושי מגרד מלמטה את הרף התחתון של הממוצע (1.7). חשבנו שהרכב כנראה תוכנן עבור אנשים הנמצאים איפה שהוא באמצע אבל גם היום אני יכול לספור על אצבעות יד אחת את העובדים שבחרו בנירו ויש לנו מעל ל 200 כלי רכב בארגון.

באמת שאין לי הסבר, מלבד ההשערה שגם לרוב האנשים שבין 1.75 ל 1.85 מטר גובה הרכב כנראה לא נוח ממושב הנהג.
...
·

את הנירו לא יצא לי לנסות, אבל כאחד שעבר מסקודה ורנו לאיוניק, אני יכול להגיד לך שאחד התלונות היחידות שיש לי לאיוניק היא חוסר נוחות של המושבים. בנסיעה מעבר לחצי שעה הגב שלי כבר מתחיל לשדר מצוקה, בנסיעה מעל שעה ומשהו כבר ממש לא נוח לי. הכל יחסי כמובן, אני משווה כרגע ל 2 הדורות האחרונים שהיו לי (שוב, רנו וסקודה).
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."

Moshe984
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 298
הצטרף: אוגוסט 2015
נתן תודות: 15 פעמים
קיבל תודות: 46 פעמים

הודעה שלא נקראה #32 

לטויטה\קורולה בפרט, 4 יתרונות על כל השאר:
אמינות ברמת דלק סע ואל תחשוב על כלום יותר(מנוע, גיר, חשמל, חיישנים, אתה לא שומע פיפס מהכיוון הזה).
סחירות ושמירת ערך, ביום שתרצה להחליף קח שבוע גג והרכב עף.
עלויות חתזוקה שאין באף מותג אחר (+ טיימינג לא נוגע).
הבלאי הכללי פחות ניכר על הרכב, גם אחרי 10 שנים הרכב נראה אותו הדבר פנימית וחיצונית הכל במקום והכל עובד(+אין קירקושים ואין חירטושים).

אם אתה מוכן להתפשר או להתעלם מ 4 סעיפים אלו, הכל טוב ויפה, אל תקנה טויוטה.

dada1983
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 248
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

הודעה שלא נקראה #33 

אעשה נסיעות מבחן על אקסיד, cx30 וקורולה ts (סטיישן) ואבחר ברכב הנוח מבין השלושה.

mrraz111
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1366
הצטרף: מרץ 2012
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 90 פעמים

הודעה שלא נקראה #34 

אין על טויוטה
יש לי טויוטה אוונסיס בת 8 יד ראשונה
חוץ משמן לא החליפו בה כלום

nirmv
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1362
הצטרף: אוגוסט 2006
נתן תודות: 55 פעמים
קיבל תודות: 110 פעמים

הודעה שלא נקראה #35 

mrraz111 כתב:@nirmv
נתקלתי בבעיה שהמערכת מכבה את המנוע בזחילה
במוסך המרכזי אמרו שככה זה בנוי
...
איזה דגם? אצלי המנוע נכבה רק כשהבלם לחוץ עד הסוף.

Nissim
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2670
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 123 פעמים
קיבל תודות: 53 פעמים

הודעה שלא נקראה #36 

mrraz111 כתב:אין על טויוטה
יש לי טויוטה אוונסיס בת 8 יד ראשונה
חוץ משמן לא החליפו בה כלום
...
גם לי יש אחת בת 12, אבל הכי משמעותי היה החלפת תושבות מנוע ולצערי הדשבורד נסדק.

dada1983
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 248
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

הודעה שלא נקראה #37 

את ה אוונסיס אני זוכר לטובה מנסיעת מבחן לפני 3.5 שנים
חבל שהרכב לא נמכר יותר, הייתי קונה בלב שלם.

לגבי רעשים בסלון, קרקושים וכו' אני פחות מסכים - ברכב שלי ישנן חריקות
של תא הכפפות, נשענת היד בנויה בצורה כה גרועה, נראה לי עוד חצי שנה היא תישבר.
הרכב עבר 47 אלף בלבד.

mrraz111
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1366
הצטרף: מרץ 2012
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 90 פעמים

הודעה שלא נקראה #38 

האוונסיס בת ה-8 נראית כמו חדשה
הכל יציב ואין שום קירקוש
כשעברה 100 אלף שאלתי במוסך אם יש טיפול לגיר, משהו החלפת שמן..
אמרו לי כלום, זה גיר בלי טיפול, יחידה סגורה.
אפילו המזגן מקפיא כמו ביום שהוצאתי אותה ממגדל טויוטה
הכל אורגינל והתקלה היחידה ב-8 שנים זה שפעם נשרפה לי נורת חזית קטנה מתחת לפגוש
למרות הכול אני נהנה יותר מהיונדאי קונה של אשתי
מטוס על קולי 4X4. נהנה ללחוץ על הגאז ולראות את האחרים הופכים לקטנים במראה

kingikra
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7765
הצטרף: דצמבר 2006
נתן תודות: 276 פעמים
קיבל תודות: 232 פעמים

הודעה שלא נקראה #39 

dada1983 כתב:אעשה נסיעות מבחן על אקסיד, cx30 וקורולה ts (סטיישן) ואבחר ברכב הנוח מבין השלושה.
...
אז אני מבין שנסגרת...
יש סיבה לכך שפתחת עוד שירשור? הרי יכלו לשאול אותך פה שאלות שכבר ענית עליהם ואז חבל על הזמן שלך ושל השואל...

שקט מבחינתי זה שתי אופציות
א. יקר
ב. פלאגין הייבריד או חשמלי.

כל אופציה אחרת תהיה רועשת ברמה כזאת או אחרת.

לגבי מושג נהג נוח, לא זכור לי שישבתי ברכב ואמרתי וואו על המושב. גילוי נאות, לא ישבתי עדיין באס קלאס\בנטלי\רולס רויס ושות'.
לגבי פיצ'רים אני לא מכיר את הרכבים המדוברים אז אין לי מושג.

dada1983
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 248
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

הודעה שלא נקראה #40 

אני מבולבל לגמרי ולא יודע מה לבחור.
הנירו מציעה חבילה מאוד מעניינת (בפלאגין הייבריד אפילו עוד יותר מעניינת) אבל מאוד התאכזבתי מחוסר נוחות של המושב.
בשרשור השני התעניינתי בחלופות לנירו.

kingikra
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7765
הצטרף: דצמבר 2006
נתן תודות: 276 פעמים
קיבל תודות: 232 פעמים

הודעה שלא נקראה #41 

חייב להיות לך דירוג ברור של הפרמטרים ואיתם לקחת בחשבון על גודל הפערים. כלומר אם נוחות מושב הנהג זה הפרמטר החשוב ביותר, אז זה מה שצריך לקבוע. לעומת זאת, גם אם זה הפרמטר החשוב ביותר והפערים בין הרכבים זניחים, אז הפרמטר השני זה מה שצריך לקבוע.

ככה עשיתי כשהתלבטתי בעבר בין שני רכבים.

dada1983
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 248
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

הודעה שלא נקראה #42 

באקסיד, מושב הנהג היה מאוד נוח בזמן נסיעת המבחן
אבל לאחר שהגעתי הביתה, כ20 דקות אחרי שנהגתי על האקסיד
יצאתי מהרכב והרגשתי כאב חד בגב.
אחרי כ10 דקות הכאב עבר.
כששאלתי את הנציגה על המושב באקסיד, נאמר לי שמדובר במושב ספורטיבי שתוכנן לתמוך בכל הגוף וכך באמת הרגשתי.

יכל להיות שמדובר באפקט דומה של מזרן שינה אורטופדי
אחרי הלילה הראשון כל הגוף כואב
והחל מהלילה השני מתרגלים.

robo7
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 601
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: קרית-אונו
נתן תודות: 56 פעמים
קיבל תודות: 68 פעמים

הודעה שלא נקראה #43 

yarino כתב:יש לי גולף כבר שנתיים...אפס תקלות,להשוות אותו לקוריאני זה מצחיק.
...
·
https://www.ynet.co.il/wheels/news/arti ... PeKLBWJsLo

הכוכבים של יונדאי
https://www.carsguide.com.au/oversteer/ ... ndai-motor

לידיעתך.
האיש הכי מעניין: אלברט בירמן - אחראי על הפיתוח וכיוון לביצועים, קיה\ יונדאי\ וחטיבת הפאר.
סופרמן.
אחראי בין היתר על שיפור הקונה, וחטיבה N

שלח תגובה

חזור אל “רכב כללי”