אני בהחלט צופה מהצד ומכיר ביכולות שלהם.
אבל בשביל לקבל מהסינים איכות גבוהה- צריך גם לדעת לשלם כסף !
בגרושים...הם יודעים רק לעשות ***.
טסלה - השרשור הרישמי
- kingikra
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8040
- הצטרף: דצמבר 2006
- נתן תודות: 335 פעמים
- קיבל תודות: 242 פעמים
Re: טסלה מגיעה לישראל בינואר!
Nba
טענת בהתחלה שבגלל שהוא בן בית של צמפיון אז הביקורת לא אובייקטיבית אבל אז הייתי מצפה שכל רכב שהוא יבחן שלא של צמפיון יקבל ביקורת צוננת וזה לא המצב.
בסרטונים של לאון במסלול הוא לא סוקר רכבים! הוא אך ורק בוחן את היכולת הספורטיבית של הרכב וההנאה מנהיגה ממנו. קחו למשל מרצדס S63. רכב מעולה לכל הדעות. מטוס בקו ישר (לא רק עד 260 קמ"ש כמו רכב חשמלי). האם לאון או כל בוחן/עיתונאי רכב אחר יתן לו ביקורת טובה במסלול? לחלוטין לא!
לכל הטסלה פאן בויס פה, לא נאמר בסרטון מילה אחת רעה על הרכב בשימוש יומיומי. אם אני זוכר נכון, נאמרה אפילו מילה טובה.
בכל תקציב שיש למישהו על רכב, אפשר למקסם אותו על פן ספציפי שרכבים נותנים. אפשר למקסם לאמינות. אפשר למקסם לנוחות. אפשר למקסם לטכנולוגיה (פה טסלה באמת מצטיינים) וכו.
טענת בהתחלה שבגלל שהוא בן בית של צמפיון אז הביקורת לא אובייקטיבית אבל אז הייתי מצפה שכל רכב שהוא יבחן שלא של צמפיון יקבל ביקורת צוננת וזה לא המצב.
בסרטונים של לאון במסלול הוא לא סוקר רכבים! הוא אך ורק בוחן את היכולת הספורטיבית של הרכב וההנאה מנהיגה ממנו. קחו למשל מרצדס S63. רכב מעולה לכל הדעות. מטוס בקו ישר (לא רק עד 260 קמ"ש כמו רכב חשמלי). האם לאון או כל בוחן/עיתונאי רכב אחר יתן לו ביקורת טובה במסלול? לחלוטין לא!
לכל הטסלה פאן בויס פה, לא נאמר בסרטון מילה אחת רעה על הרכב בשימוש יומיומי. אם אני זוכר נכון, נאמרה אפילו מילה טובה.
בכל תקציב שיש למישהו על רכב, אפשר למקסם אותו על פן ספציפי שרכבים נותנים. אפשר למקסם לאמינות. אפשר למקסם לנוחות. אפשר למקסם לטכנולוגיה (פה טסלה באמת מצטיינים) וכו.
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: טסלה מגיעה לישראל בינואר!
צחקתי. עליו.05/04/2021 21:39kingikra כתב: ↑ אני לא מתווכח פה עם אף אחד אם טסלה רכב טוב או לא ואם כדאי או לא כדאי לקנות. כל אחד עושה מה שהוא רואה לנכון שהכי טוב לו.
אני רק רוצה לחדד את נושא הספורטיביות של טסלה והרכבים החשמליים בפרט
...
מהרגע הראשון מרגישים שהוא בא עם גישה שלילית. חוסר אובייקטיביות שכזו כבר מעיד על חוסר מקצועיות. דבר שני ממתי MODEL 3 אמור להיות רכב לנהיגה ספורטיבית? אפא באיזשהו מקום הוא מוגדר כך? אז למה להתפלא שאם משווים אותו לרכבים האחרים שהוא ציין שם מהתחום הזה הוא לא יצטיין? עכשי נראה אותו משווה את הרכבים הספורטיביים שהוא ציין ל MODEL 3 בכל דבר אחר ונראה איך הם מצטיירים.
בקיצור - בזבוז של כמה דקות מהחיים.
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: טסלה מגיעה לישראל בינואר!
06/04/2021 9:58Nba כתב: ↑הבן אדם נהג הבית של קופרה, מה נראה לך שהוא יהיה אוביקטיבי?05/04/2021 21:39kingikra כתב: ↑ אני לא מתווכח פה עם אף אחד אם טסלה רכב טוב או לא ואם כדאי או לא כדאי לקנות. כל אחד עושה מה שהוא רואה לנכון שהכי טוב לו.
אני רק רוצה לחדד את נושא הספורטיביות של טסלה והרכבים החשמליים בפרט
...
בן בית של צמפיון..
רואים שהסקירה לא עינינית....
מסביר הרבה....
בהחלט סקירה לא עניינית ומיותרת.
- kingikra
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8040
- הצטרף: דצמבר 2006
- נתן תודות: 335 פעמים
- קיבל תודות: 242 פעמים
Re: טסלה מגיעה לישראל בינואר!
Huber,
יש לי המון מה להגיב לך אבל אני אוותר. רק על דבר אחד אני חייב להגיב. האם אתה יודע שיש מספר תתי דגמים למודל 3? האם אתה יודע שהפרפורמנס (הדגם שנבחן בסרטון) זה הדגם הספורטיבי?
יש לי המון מה להגיב לך אבל אני אוותר. רק על דבר אחד אני חייב להגיב. האם אתה יודע שיש מספר תתי דגמים למודל 3? האם אתה יודע שהפרפורמנס (הדגם שנבחן בסרטון) זה הדגם הספורטיבי?
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: טסלה מגיעה לישראל בינואר!
kingikra
1. כן. סטנדרטי, PERFORMANCE, LONG RANGE. עברתי את המבחן?
2. "ספורטיבי" זה דבר יחסי. זה שהוא מציג יותר ביצועים מהדגם הבסיסי לא הופך אותו לרכב ספורט ולהשוות אותו לכזה זו בדיחה שיש לה מטרה אחת - להוציא אותו רע (בדיוק אם אני אשווה את שאר הדגמים שהוא ציין שם למודל 3 ברב התחומים האחרים). כנראה ההבחנה הזו נפלה לבחור ההוא (ואולי גם לך?) בין הכסאות. ד"א, אתה מוזמן לראות לי היכן היצרן טוען איזשהי טענה לכך שזה רכב ספורט (PERFORMANCE זה ביצועים, לא ספורט באנגלית):
https://www.tesla.com/model3
1. כן. סטנדרטי, PERFORMANCE, LONG RANGE. עברתי את המבחן?
2. "ספורטיבי" זה דבר יחסי. זה שהוא מציג יותר ביצועים מהדגם הבסיסי לא הופך אותו לרכב ספורט ולהשוות אותו לכזה זו בדיחה שיש לה מטרה אחת - להוציא אותו רע (בדיוק אם אני אשווה את שאר הדגמים שהוא ציין שם למודל 3 ברב התחומים האחרים). כנראה ההבחנה הזו נפלה לבחור ההוא (ואולי גם לך?) בין הכסאות. ד"א, אתה מוזמן לראות לי היכן היצרן טוען איזשהי טענה לכך שזה רכב ספורט (PERFORMANCE זה ביצועים, לא ספורט באנגלית):
https://www.tesla.com/model3
- kingikra
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8040
- הצטרף: דצמבר 2006
- נתן תודות: 335 פעמים
- קיבל תודות: 242 פעמים
Re: טסלה מגיעה לישראל בינואר!
ואיפה אתה ראית שהוא טען שטסלה מודל 3 זה רכב לא טוב?
נראה שכולם פה מסכימים שטסלה מודל 3 פרפורמנס ורכב חשמלי באופן כללי הם לא רכבי ספורט טובים (בלשון המעטה), נכון להיום ועדיין נוצר ויכוח סביב הסרטון שהעלתי.
נראה שכולם פה מסכימים שטסלה מודל 3 פרפורמנס ורכב חשמלי באופן כללי הם לא רכבי ספורט טובים (בלשון המעטה), נכון להיום ועדיין נוצר ויכוח סביב הסרטון שהעלתי.
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
Re: טסלה מגיעה לישראל בינואר!
לא חושב שזה ממש ביקורת הוגנת כי הוא לוקח גרסא 4X4 עם טיפה יותר כח.
אם הוא היה לוקח את ה-X זה היה סיפור אחר.
אם הוא היה לוקח את ה-X זה היה סיפור אחר.
- kingikra
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8040
- הצטרף: דצמבר 2006
- נתן תודות: 335 פעמים
- קיבל תודות: 242 פעמים
Re: טסלה מגיעה לישראל בינואר!
היצרן אכן לא מצהיר על הפרפורמנס כרכב ספורט (בצדק) אבל לרכב יש גם מתלים קשיחים יותר ומידות גלגלים גדולות יותר. כנראה שלא סתם עיתונאי רכב בעולם בחרו לבחון את היכולות הספורטיביות של הרכב.
בכל מקרה, לא העלתי את הסרטון הזה כדי לפגוע במישהו ואם כן אני מצטער על כך
לא אפריע יותר בשירשור.
בכל מקרה, לא העלתי את הסרטון הזה כדי לפגוע במישהו ואם כן אני מצטער על כך
לא אפריע יותר בשירשור.
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: טסלה מגיעה לישראל בינואר!
kingikra
בכיף, תשתתף, מכל מלמדיי השכלתי.
שוב, זה שיש לו מתלים קשיחים ומידות גלגלים גדולות יותר לא הופך אותו לרכב ספורט. משפר את המצב, אולי - אבל רכב ספורט בהגדרה זה לא וכולם יודעים את זה. אז נשאלת השאלה מה המטרה של להשוות אותו לרכבים שהם מיעודם רכבי ספורט? ואיך הם יראו בהשוואה אליו בכל שאר הפרמטרים? יש תחושה שההשוואה הזו נעשתה אך ורק בשביל להמעיט בערכו של הרכב, במיוחד כשזה בא מ"סוקר" יש לו אינטרס מובהק. בכלל כל התחושה שהאו משדר היא תחושת אנטי מהרגע הראשון.
בכיף, תשתתף, מכל מלמדיי השכלתי.
שוב, זה שיש לו מתלים קשיחים ומידות גלגלים גדולות יותר לא הופך אותו לרכב ספורט. משפר את המצב, אולי - אבל רכב ספורט בהגדרה זה לא וכולם יודעים את זה. אז נשאלת השאלה מה המטרה של להשוות אותו לרכבים שהם מיעודם רכבי ספורט? ואיך הם יראו בהשוואה אליו בכל שאר הפרמטרים? יש תחושה שההשוואה הזו נעשתה אך ורק בשביל להמעיט בערכו של הרכב, במיוחד כשזה בא מ"סוקר" יש לו אינטרס מובהק. בכלל כל התחושה שהאו משדר היא תחושת אנטי מהרגע הראשון.
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
Re: טסלה מגיעה לישראל בינואר!
אגב, אני בכלל לא בטוח שזה הגרסא עם המידת גלגלים הגדולה, כי זה תוספת מחיר נוספת ולא בא סטנדרט עם ה-performance
- איתי_הגיתי
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6031
- הצטרף: נובמבר 2004
- נתן תודות: 92 פעמים
- קיבל תודות: 76 פעמים
Re: טסלה מגיעה לישראל בינואר!
לא רלוונטי למי שאין בית עם חנייה פרטית.
רובנו בדירות, לרכב חשמלי יקח הרבה זמן להיכנס.
כ"כ לסחוב 600 קילו בטריות זה לא יעיל או הגיוני.
והלחץ של לנסוע בפקק באיילון ב 34 מעלות בקיץ עם מזגן ו 12% סוללה במיכל,
לא תודה.
רובנו בדירות, לרכב חשמלי יקח הרבה זמן להיכנס.
כ"כ לסחוב 600 קילו בטריות זה לא יעיל או הגיוני.
והלחץ של לנסוע בפקק באיילון ב 34 מעלות בקיץ עם מזגן ו 12% סוללה במיכל,
לא תודה.
Re: טסלה מגיעה לישראל בינואר!
מי שמכיר את לאון, יודע שהוא נהג מצויין (בעיקר דריפטים דרך אגב, פחות מבחינת נהיגת מסלול נטו) אבל יותר מזה הוא איש של יחסי ציבור והתלהבות...
הוא אכן בעל אינטרס כאן והביקורת ניראת מוכנה עוד לפני הסיבוב הראשון...
ועדיין, אין ספק שהאוטו הוא לא הרכב המומלץ לחובב הנהיגה הספורטיבית והנהגים שמחפשים פידבק ונשמה מהרכב. ההגה מהיר אך לא מספר כלום. האחיזה ברמה מאוד גבוהה אבל כמעט לא נותנת פידבק לגבי מצב האחיזה והקשר לכביש. וכמובן, אין רעש מנוע, אין בחירת הילוכים שלא נדבר על heal & toe וכדומה שגם בהרבה רכבי ICE מודרנים כבר לא משחקים תפקיד.
הוא כן יהיה סופר מהיר ובלי למדוד אני מניח שהוא יהיה מהיר יותר מרוב הספורטיביות בסגנון קופרה (עם כל סוג של סטייג), M2/3/4, Z וכדומה בידי הנהג הנכון.
מבין המודל 3 בארץ, למי שתאוצה נטו זה לא העיקר, דווקא הבסיסית אולי הכי אטרקטיבת לחובבי תקיפת סיבובים בגלל המשקל הקל יותר בעיקר מקדימה פלוס הבלימה הרגינרטבית בעזרת דוושת הגז נותנים תחושה נחמדה של הכנסת אף לתוך הפניה עם טרן אין מפתיע לטובה, אבל שוב... זה לא הפוקוס של הרכב ולא אמורה להיות הסיבה לבחור בו.
העולם צועד לשם, לא ירחק היום וגם הספורטיביות הטהורות יהיו חשמליות אבל זה עדיין לא המצב ובטח לא התפקיד של מודל 3 להצעיד אותנו לשם.
הוא אכן בעל אינטרס כאן והביקורת ניראת מוכנה עוד לפני הסיבוב הראשון...
ועדיין, אין ספק שהאוטו הוא לא הרכב המומלץ לחובב הנהיגה הספורטיבית והנהגים שמחפשים פידבק ונשמה מהרכב. ההגה מהיר אך לא מספר כלום. האחיזה ברמה מאוד גבוהה אבל כמעט לא נותנת פידבק לגבי מצב האחיזה והקשר לכביש. וכמובן, אין רעש מנוע, אין בחירת הילוכים שלא נדבר על heal & toe וכדומה שגם בהרבה רכבי ICE מודרנים כבר לא משחקים תפקיד.
הוא כן יהיה סופר מהיר ובלי למדוד אני מניח שהוא יהיה מהיר יותר מרוב הספורטיביות בסגנון קופרה (עם כל סוג של סטייג), M2/3/4, Z וכדומה בידי הנהג הנכון.
מבין המודל 3 בארץ, למי שתאוצה נטו זה לא העיקר, דווקא הבסיסית אולי הכי אטרקטיבת לחובבי תקיפת סיבובים בגלל המשקל הקל יותר בעיקר מקדימה פלוס הבלימה הרגינרטבית בעזרת דוושת הגז נותנים תחושה נחמדה של הכנסת אף לתוך הפניה עם טרן אין מפתיע לטובה, אבל שוב... זה לא הפוקוס של הרכב ולא אמורה להיות הסיבה לבחור בו.
העולם צועד לשם, לא ירחק היום וגם הספורטיביות הטהורות יהיו חשמליות אבל זה עדיין לא המצב ובטח לא התפקיד של מודל 3 להצעיד אותנו לשם.
- טלHD
- גורו
- הודעות: 13958
- הצטרף: נובמבר 2008
- נתן תודות: 948 פעמים
- קיבל תודות: 1099 פעמים
Re: טסלה - השרשור הרישמי
הטסלה אינה רכב ספורט, הייחוד שלה בתאוצה בקו ישר, זה לא הופך אותה לרכב ספורט, היא לא תוכננה להיות רכב ספורט, ומה שהכי מביך זה שהלאון הזה עסוק בדריפטים.
דריפטים זה סוג ספורט מוטורי שמקביל למה שהיינו קוראים פעם 'חרקות'. נמשכים לזה ילדים בני 16, וילדים בני 16 שלא התבגרו. פשוט ילדותי ומטופש למדוד ספורטיביות של רכב לפי רמת הדריפטים שלו. אם היה מודד זמן הקפה במסלול הזה, ומשווה למכוניות אחרות, זה היה הרבה יותר רלוונטי.
אבל הערס הישראלי המצוי מתעניין בדריפטים.
דריפטים זה סוג ספורט מוטורי שמקביל למה שהיינו קוראים פעם 'חרקות'. נמשכים לזה ילדים בני 16, וילדים בני 16 שלא התבגרו. פשוט ילדותי ומטופש למדוד ספורטיביות של רכב לפי רמת הדריפטים שלו. אם היה מודד זמן הקפה במסלול הזה, ומשווה למכוניות אחרות, זה היה הרבה יותר רלוונטי.
אבל הערס הישראלי המצוי מתעניין בדריפטים.