קיה נירו: חוות דעת

טכנולוגיה בתחבורה כללי
בניק
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 12
הצטרף: פברואר 2018
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 3 פעמים

הודעה שלא נקראה #76 

נוסע עם מיכל דלק כבר יותר משבוע וחצי ... ... יותר מ 800 קילומטר ועוד יש רבע מיכל...:D

Mistoffelees
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 4667
הצטרף: מאי 2005
מיקום: עמק חפר
נתן תודות: 337 פעמים
קיבל תודות: 172 פעמים

הודעה שלא נקראה #77 

נוסע בעיקר בין-עירוני או עירוני?

בניק
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 12
הצטרף: פברואר 2018
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 3 פעמים

הודעה שלא נקראה #78 

Mistoffelees כתב:נוסע בעיקר בין-עירוני או עירוני?
...
·בעיקר בין עירוני ...

winer-r (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1565
הצטרף: אפריל 2006
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 120 פעמים
קיבל תודות: 31 פעמים

הודעה שלא נקראה #79 

בניק כתב:בוקר טוב.

האם מישהו התקין ברכב מרים חלונות ?
...
בוודאי.
בא.ד.י. מערכות

winer-r (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1565
הצטרף: אפריל 2006
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 120 פעמים
קיבל תודות: 31 פעמים

הודעה שלא נקראה #80 

esabban כתב:האם מישהו יכול לעזור לי , ברצוני לחבר סים לנירו 2018 שקיבלתי איזה דונגל אני צריך לרכוש ??? [email protected]
סבן אלי
0528340410
...
·יש בפייסבוק קבוצה גדולה, שם עלה הנושא הזה....

jojos
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 4
הצטרף: נובמבר 2016
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 0

הודעה שלא נקראה #81 

מתלבט לפני קנייה.
האם בלם הרגל (במקום בלם יד) מפריע למנח הרגל בזמן נסיעה והאם נוח להשתמש בו?

mp3lll
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20631
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 132 פעמים
קיבל תודות: 1002 פעמים

הודעה שלא נקראה #82 

הרבה יותר נוח, רכב תענוג.
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.

Neter
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 370
הצטרף: אוגוסט 2005
שם מלא: neter
מיקום: חיפה
נתן תודות: 58 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

חוות דעה על קיה נירו 2018

הודעה שלא נקראה #83 

יש לי את הרכב, ליסינג מהעבודה, כבר מעל חצי שנה ואני נוסע כ200 ק"מ ביום.
אכן הרכב מאובזר מאוד, בקרת השיוט האדפטיבית מצויינת! תיקון נתיב גם כן מעולה.
שתי המערכות האלו מסמנות את תחילת האבולוציה למכונית אוטונומית. אני ממש יכול לעזוב את ההגה והרכב נוסע לבד, כולל סיבובים והאטה שיש מכונית לפנים. אבל אחרי דקה יש אזהרה שעליך לשים ידים על ההגה כי זה לא אוטונומי לגמרי. אני מאמין שהמערכות האלו ישתכללו עם כל מודל חדש עד לאוטונומיה מלאה.
זה לא רק הנסיעה, גם המפתח האלחוטי/חכם זה ממש עתידני - שאתה רק מתקרב המכונית מקבלת את פניך בפתיחת הנעילה, המראות נפתחות, האורות נדלקים. ממש וולקום סיר טו יור קאר. שאתה יוצא מהרכב, אותו דבר אבל הפוך.
ההתנעה עם כפתור קלה ונעימה וכל זה שהמפתח נשאר בתיק. הצליל של ההנעה והכיבוי לא ברור ולא מוצלח, קשה להבין מה זה מונע ומה זה כבוי לפיו, אבל בסוף לומדים אותו.
החיסכון בדלק מדהים - אני גר בחיפה שזה אומר עליות תלולות ונוסע למרכז כל יום - צריכת הדלק הממוצעת היא 18-20 ק"מ לליטר. בחיים לא הייתה לי שום מכונית כל כך חסכונית!
ושאר היתרונות כבר נכתבו מעלי ובפורומים השונים למכביר.
עכשיו לחסרונות - כמי שצבר כבר 20,000 ק"מ עליה:
1. החיסרון הגדול ביותר מה שגורם לי להתבאס רצח על האוטו זה המושבים. לא נוחים!!! אני מתאפק לא להגיד *** של מושבים אבל זה בערך מה שהם. אני סובל מכאבי גב תחתון (כמו רובנו) ואין במושבים האלה תמיכה נכונה לגב. לא תחתון ולא עליון. פשוט קשה למצוא פוזה נוחה. ניסיתי כרית מיוחד של ד"ר גב, אח"כ רשת תמיכה מיוחד לגב תחתון, כרית ישיבה רגילה, מה לא - מושב פשוט גרוע ולא נוח! לבסוף התיקון היחיד שאיכשהו עובד זה להגביה את המושב עם כרית פשוטה אז הישיבה הגבוה מסתדרת אבל רחוק מלהיות בסדר. לשם השוואה הגעתי לפה מסקודה אוקטביה. אם לסקודה יש מושב נוח כמו כורסת טלויזיה אז המושבים של קיה זה ספסל עץ.
2. שדה הראיה - הצורה של הרכב נראית מגניבה לחלק, מכוערת לחלק אחר אבל בפרקטיקה הצורה יוצרת שדה ראיה מוגבל ומבלבל. קשה לך להבין אינטואיטיבית מה המיקום שלך בנתיב ומה המרחק מהמכוניות שמאחור ומהצדדים. לולא המצלמה והחיישנים של הרוורס לא היית מצליח להחנות את הרכב בחניה ליד מדרכה למשל. המראות לא נותנות זוית רחבה מספיק ואתה מוצא את עצמך מזיז את הראש יותר מידי כדי לראות מה קורה במראה.
3. מערכת המולטימדיה - בינונית מינוס. איכות הסאונד סבירה אבל לא ממש טובה, אבל קצת יותר משל האוקטביה. מסך המערכת אומנם הוגדל מהדגם של שנה שעברה (8" אם אני לא טועה) אבל הנדסת האנוש של הפעלת היישומים לא מבריקה. איזורי הלחיצה למעבר בין תפריטים קטנים מידי וקשים מידי. תוך כדי נסיעה כמעט בלתי אפשרי לתפעל את זה בלי להסתכן בהורדת העיניים מהכביש לזמן ממושך יותר מידי. לדוגמא, רשימת המועדפים של הטלפון מסודרת ברשימה אנכית ברוחב שורה. זאת בהשוואה לרכבים אחרים שמציגים את זה בכפתורים גדולים וברורים. כך גם התפעול של וויז, הרדיו, והטלפון. מעצבן מאוד. וגם - אין סים מובנה, נדרשתי לרכוש מודם סלולרי (נט-סטיק) אותו אני מחבר בתא של משענת היד שם יש חיבור USB.

לסיום 3/5 כוכבים או 7/10 אם תרצו.

sknelman
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 83
הצטרף: מרץ 2015
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 0

Re: חוות דעה על קיה נירו 2018

הודעה שלא נקראה #84 

@Neter
·
תודה!
נראה לי שפתרת לי את הדילמה... מאוד רציתי רכב יחסית גבוה וממש אהבתי את הצורה של נירו, אבל באתי לאולם תצוגה וממש לא אהבתי את המושב של הנהג... התיישבתי ברכבים אחרים של החברה: סיד, פיקנטו וכו', מושבים היו ממש נוחים, חוץ ממושב של נירו :( ניסיתי לשכנע את עצמי שהמושב לא מכוון, שצריך להתרגל וכו' כי מאוד רציתי את הרכב.
באתי פעם נוספת עם אישתי, היא גם לא הרגישה נח במושב של נירו.

היה לי בעבר הונדה אקורד, רכב מאוד טוב, אבל המושב של הנהג מאוד לא נח וסבלתי שנים, אני לא רוצה לחזור לסרט הזה עוד פעם. החלפתי את האקורד לפיז'ו 308 סטיישן- עולם אחר!

נ.ב. לא מדובר על קנייה אלא על ליסינג מהעבודה, הבחירה בין מזדה 3 החדשה, טויוטה קורולה היברידית החדשה או נירו. כנראה שהזמין את הקורולה.

Neter
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 370
הצטרף: אוגוסט 2005
שם מלא: neter
מיקום: חיפה
נתן תודות: 58 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

Re: חוות דעה על קיה נירו 2018

הודעה שלא נקראה #85 

@sknelman
·לגמרי.
הדירוג שלי לנוחות הישיבה:
הצרפתיות הכי נוחות נקודה (רנו, פג'ו וסיטרואן)
אח"כ שאר האירופאיות כמו סקודה, פוקסוואגן, וולוו וכו'
אח"כ היפניות - טויוטה, הונדה
ובסוף כל השאר - קיה, יונדאי וכל השאר

embedded
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2026
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 39 פעמים
קיבל תודות: 15 פעמים

הודעה שלא נקראה #86 

קראתי שממליצים על הדונגל הזה, מישהו יודע אם ניתן לקבל סים נוסף לרכב מגולן טלקום?

oris74
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 8481
הצטרף: נובמבר 2010
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 905 פעמים
קיבל תודות: 816 פעמים

הודעה שלא נקראה #87 

נושא קצת לא קשור:

יש לי את מודל 2017. עברתי ממכשיר אייפון למכשיר אנדרואיד ועכשיו בחיבור USB לטלפון הוא לא מזוהה על ידי מערכת המולטימדיה (BT כן עובד)

זו מגבלה של הרכב לדעתכם? (ניסיתי כבלים שונים)

orengol
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 310
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 23 פעמים
קיבל תודות: 28 פעמים

הודעה שלא נקראה #88 

@oris74
תבדוק האם בטלפון חיבור ה- usb מוגדר למולטימדיה.
בדרך כלל, ברירת המחדל כשאתה מחבר כבל usb היא טעינה בלבד וצריך לשנות את זה ידנית.

boazj
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2366
הצטרף: דצמבר 2004
מיקום: הוד השרון
נתן תודות: 155 פעמים
קיבל תודות: 90 פעמים

הודעה שלא נקראה #89 

הסיפור של הגב.....אף פעם לא היה לי רכב לא אירופאי. לא שמחליף הרבה...16 שנה עם סיטרואן גאמפי.
אבל עוד לא מצאתי רכב יפני/קוריאני שלא אסבול מהגב התחתון. לא כנוסע ולא כנהג.
אימון אישי/קואצינג, טיפול, הנחיית קבוצות וסדנאות.
פריצות דרך בתחום האישי והכלכלי,חיבור ליעוד.
וגם מוזיקה, אופני הרים, קפה, מערכות סטראו, יוגה, ריצה ועוד כאן: https://asimonim.ravpage.co.il/BOAZJ

oris74
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 8481
הצטרף: נובמבר 2010
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 905 פעמים
קיבל תודות: 816 פעמים

הודעה שלא נקראה #90 

orengol כתב:@oris74
תבדוק האם בטלפון חיבור ה- usb מוגדר למולטימדיה.
בדרך כלל, ברירת המחדל כשאתה מחבר כבל usb היא טעינה בלבד וצריך לשנות את זה ידנית.
...
תודה. ההגדרות אצלי תקינות. חפרתי בספר רכב ונראה שניגון דרך חיבור כבל USB ברכב נתמך רק עם מכשירי אפל.. באסה

שלח תגובה

חזור אל “רכב כללי”