קיה נירו: חוות דעת

טכנולוגיה בתחבורה כללי
winer-r
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1506
הצטרף: אפריל 2006
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 110 פעמים
קיבל תודות: 32 פעמים

קיה נירו: חוות דעת

הודעה שלא נקראה #1 

שלום רב,
האם מישהו יכול לשתף מתוך נסיון חוויות לגבי הקיה נירו ?
אני מתלבט לגבי הרכב ( למרות שאני די סגור אליו ) אך אני לא מצליח למצוא חוות דעת פרטית, של בעל רכב ולא של איזה כתב באיזה מגזין......


תודה

oris74
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 8404
הצטרף: נובמבר 2010
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 886 פעמים
קיבל תודות: 789 פעמים

הודעה שלא נקראה #2 

הזמנתי אותה בליסינג.. כשתגיע אעדכן.
אני דווקא כן ממליץ לראות חוות דעת בוידאו של הרכב, כולל כאלו מחו״ל שהן הרבה יותר מקיפות

איינשטיין
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7753
הצטרף: אוקטובר 2007
מיקום: קרית יאבוייה
נתן תודות: 155 פעמים
קיבל תודות: 281 פעמים

הודעה שלא נקראה #3 

השאלה מול מה אתה משווה.

בהשוואה לקיה סיד סטיישן - רכב שקט יותר, מרווח יותר (משמעותית) בתא הנוסעים, בגאז' קטן יותר (לא נורא), חסכונית בדלק בטירוף (עשיתי 960 ק"מ עם טנק דלק אחד). אני משחק כל הזמן עם הקרוז והבלימה האוטונומית - ממש נחמד (בסיד השתמשתי בקרוז לעיתים פחות תכופות, בנירו כמעט כל הזמן), מערכת העזרה לשמירה על הנתיב הצילה את אשתי מלסטות לשוליים פעם אחת (ככה היא מדווחת)...

בהשוואה מול האוקטביה 1.8 טורבו - אמנם מרווחת יותר בתא הנוסעים (בעיקר מאחור) אבל בבגאז' הסקודה מנצחת בנוק-אאוט, עגלה (מנוע חלש כצפוי)... וכו' וכו'

אז מה נקודת הייחוס שלך?
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!

yoramw
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 189
הצטרף: ינואר 2011
נתן תודות: 48 פעמים
קיבל תודות: 23 פעמים

הודעה שלא נקראה #4 

מסכים אם מה שנאמר. רק לגבי המנוע החלש, אין ספק שיחסית לאוקטביה 1.8טורבו הנירו חלשה מאוד, אבל בהשוואה לכל מכונית 1.6 ללא טורבו, היא חזקה משמעותית בזכות התוספת של המנוע החשמלי.

דרך אגב, בנירו המעבר למצב ספורט בתיבת ההילוכים, משנה את תגובת המנוע והגיר בצורה מאוד משמעותית.

roi83
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 26
הצטרף: ינואר 2013
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

הודעה שלא נקראה #5 

גם אני שקלתי לרכוש את הרכב,
ביצעתי נסיעת התרשמות (פעמיים) והדבר שהכי הפריע לי עם הרכב היה נוכחות גבוהה מדי של רעש הכלל ורעי רוח בפרט המתגברים במהירות של החל מ70 קמ"ש ונכחו מעל ומעבר ממצופה ברכב חדש הנמכר בשנת 2017.

המצב במושב האחורי גרוע בהרבה. בחלק מהמבחן אשתי נהגה ואני ישבתי מאחוריה, בידוד הרעשים פשוט לא טוב ומעבר לרעשי הרוח שנוכחים כאמור החל ממהירות של כ-70 קמ"ש, הבידוד מ"החלל החיצון" אינו טוב- רעשי מכוניות, צפירות ואופנועים נשמעים היטב בתוך המרכב הרבה יותר מכל מה שאנו מכירים.
לדוג'- בהמלך נסיעת המבחן עצרנו בפקק בדרך, וממש הצלחתי לשמוע את שיחתם של כמה נערים על אופניים חשמליים באי תנועה,

כיום אני נוסע בטויוטה אוריס היברידית (14') ושקלנו להחליף את הרכב לטובת שיפור מרווח הפנים, שמעט צפוף לנו כבר, שיפור אבזור הבטיחות והקניית תנוחת ישיבה מעט גבוהה יותר.

לאחר נסיעות המבחן אני ואשתי חשנו שאמנם הרכב מציעה הרבה על הנייר, אך מבחינתו לפחות מדובר בירידה ברמה. הן מבחינת השקט בתא הנוסעים והן מבחינת עיצובו.

אך שוב, זוהי הרגשתנו בלבד ויכול להיות שאם אתה מתכנן להשתדרג מרכב אחר, המצב יהיה אחר מבחינתך.

pixies
סמל אישי של משתמש
אחראי תחום HTPC
אחראי תחום HTPC
הודעות: 32774
הצטרף: מרץ 2007
מיקום: פאתי מלאבס
נתן תודות: 771 פעמים
קיבל תודות: 2245 פעמים

הודעה שלא נקראה #6 

על הנייר, יש לו בקרת שיוט אדפטיבית, שזה יתרון גדול מבחינתי.
"החלפתי כבל דיגיטלי ונפתח לי הסאונד"

winer-r
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1506
הצטרף: אפריל 2006
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 110 פעמים
קיבל תודות: 32 פעמים

הודעה שלא נקראה #7 

אכן יש לו. אבל מה עם יתר הפרמטרים.....?
יש לו גם מספר חסרונות, לא בדיוק חסרונות אבל old fashion, כמו:
מסך מולטימדיה קטן וללא מע. ניווט ( 5 אינצ׳)
בלם יד ברגל
מפתח התנעה סונדרטי, לא כפתור, ללא מנגנון זיהוי קירבה...

roi83
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 26
הצטרף: ינואר 2013
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

הודעה שלא נקראה #8 

לגבי בקרת השיוט האדפטיבית- אכן יתרון גדול אך היא מתנתקת המהירויות בזחילה (8 קמ"ש)
כך שהיא מאבדת את היתרון היחסי של זחילה "אוטומטית" בפקקי הבוקר וצריך להפעיל אותה כל פעם מחדש כשמהירות הרכב מעטה אל מתחת לרף זה.
בקרות שיוט אדפטיביות ברכבים אחרים מציעות לרוב טווח פעילות החל מ1 קמ"ש
וזה יתרון משמעותי.
האבזור הכללי גם מעט מיושן, למי שהתרגל להנעת הרכב בכפתור ולמסך מגע מפורט ונוח יהיה קשה לחזור אחורה מבחינת המפרט..
לדעתי- היתרון הכי גדול של הרכב הוא מבחינת מרווח הפנים, בייחוד לנוסעים מאחור
[/b]

winer-r
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1506
הצטרף: אפריל 2006
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 110 פעמים
קיבל תודות: 32 פעמים

הודעה שלא נקראה #9 

@oris74
ראיתי בוידאו מספר לא קטן של ביקורות. אבל הייתי רוצה חות דעת של מישהו שבבעלותו הרכב או שנוסע אליו ולא איזה "מפרסם" או איזה מגזין כלשהו.
הזמנת בליסינג מקיה או מהעבודה שלך ?

·

oris74
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 8404
הצטרף: נובמבר 2010
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 886 פעמים
קיבל תודות: 789 פעמים

הודעה שלא נקראה #10 

עבודה.
חרשתי הרבה על כל הביקורות שנכתבו וצולמו וגם יצא לי לשבת ברכב (לא לנהוג)

היתרונות של הרכב מבחינתי:

אבזור בטיחות מתקדם שלא נמצא בשום רכב משפחתי אחר

מרווח פנימי (בסיס הגלגלים יוצר ארוך מהספורטג אפילו)

עיצוב קצת שונה ממשפחתית רגילה

איכות תא נוסעים (מושבים, איכות הרכבה וחומרים)


מבחינת חסרונות:

גם אני הבנתי שבידוד הרעשים לא מוצלח

מסך מולטימדיה קטנטן

בלם חנייה רגלי

pixies
סמל אישי של משתמש
אחראי תחום HTPC
אחראי תחום HTPC
הודעות: 32774
הצטרף: מרץ 2007
מיקום: פאתי מלאבס
נתן תודות: 771 פעמים
קיבל תודות: 2245 פעמים

הודעה שלא נקראה #11 

roi83 כתב:לגבי בקרת השיוט האדפטיבית- אכן יתרון גדול אך היא מתנתקת המהירויות בזחילה (8 קמ"ש)
כך שהיא מאבדת את היתרון היחסי של זחילה "אוטומטית" בפקקי הבוקר וצריך להפעיל אותה כל פעם מחדש כשמהירות הרכב מעטה אל מתחת לרף זה.
בקרות שיוט אדפטיביות ברכבים אחרים מציעות לרוב טווח פעילות החל מ1 קמ"ש
וזה יתרון משמעותי.
האבזור הכללי גם מעט מיושן, למי שהתרגל להנעת הרכב בכפתור ולמסך מגע מפורט ונוח יהיה קשה לחזור אחורה מבחינת המפרט..
לדעתי- היתרון הכי גדול של הרכב הוא מבחינת מרווח הפנים, בייחוד לנוסעים מאחור
[/b]
...
תודה, זה בהחלט חסרון משמעותי.
"החלפתי כבל דיגיטלי ונפתח לי הסאונד"

winer-r
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1506
הצטרף: אפריל 2006
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 110 פעמים
קיבל תודות: 32 פעמים

הודעה שלא נקראה #12 

אני לא מבין גדול בבקרת שיוט אדפטיבית, אבל אי אפשר לכוון אותה?
בנוסף אני רואה שבחו"ל ישנם ארבע דגמים שונים של הנירו.....חבל שמנסים את השוק המקומי עם רק אחת !

snad
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 458
הצטרף: ספטמבר 2005
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 38 פעמים

הודעה שלא נקראה #13 

עשיתי עליה סיבוב, שני חסרונות שלא ציינו עד כה - אין לה את היתרון העיקרי של הקרוסאוברים האחרים וזה הישיבה הגבוהה (אם זה חשוב לך), ודבר שני שמבחינתי היה deal-breaker זה ההגה, חשמלי וחסר תחושה לחלוטין.

oris74
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 8404
הצטרף: נובמבר 2010
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 886 פעמים
קיבל תודות: 789 פעמים

הודעה שלא נקראה #14 

אני הגעתי למסקנה שקשה (לפחות בהיצע הליסינג) למצוא מכונית מושלמת (מבלי להוסיף הרבה כסף על שידרוג).

אני היום עם קורולה סאן משעממת ועירומה שמי שיש לו ליסינג יודע שמפה אפשר רק לעלות... :)

IamEzio
סמל אישי של משתמש
גורו מחשוב/לינוקס
גורו מחשוב/לינוקס
הודעות: 6835
הצטרף: יולי 2010
מיקום: באר שבע
נתן תודות: 114 פעמים
קיבל תודות: 516 פעמים

הודעה שלא נקראה #15 

@oris74
·

יכלו לפנק אותך באיזה Atrage לחג..

שלח תגובה

חזור אל “רכב כללי”